onko leveä lantio naisella vastenmielinen?
olen aina kadehtinut pienipeppuisia, kapealanteisia naisia..ei minulla nyt mikään megapylly ole, muttei pienikään ja sitten tämä lantio..! nyt alan tosin olla sinut asian kanssa, ku lahduttanut & saanut jonkinlaisen vyötärön.
mutta silti.. miehet, mitä mieltä olette lanteikkaasta naisesta?
Kommentit (72)
Inhoan omaa leveää lantiotani. 102 cm tällä hetkellä. Vyötärö 74. Lonkkaluiden väli 30.
Edelleen en mä nyt osaa/jaksa ajatella mitään teidän mittoja numeroina, pistäkää jotain kuvaa, niin sen voin arvostella parin sekunin vilkaisulla.
Lantio-vyötärösuhde (waist-hip ratio, WHR) on oleellinen tekijä naisen viehättävyyden arvioinissa miehen silmissä. Ideaali on noin 0,7, eli sinun 74 cm /102 cm = 0,725 on juuri oikea.
http://en.wikipedia.org/wiki/Waist%E2%80%93hip_ratio#Measure_of_attractiveness
Vyötäröä leveämpi lantio on hirvittävä.
terv. Vaatesuunnittelijamies
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:52"]järkyttävä oksennan yök yök yök yök yök yök yööööööörrrrcgghhhhhghhhhhhh'!?!!
[/quote]
Kysymys oli miehille, ei kateellisille lattapylly av-mammoille! ;-)
[/quote]
Yritä ymmärtää sarkastinen vastaus typerään kysymykseen, ok?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:48"]olen aina kadehtinut pienipeppuisia, kapealanteisia naisia..ei minulla nyt mikään megapylly ole, muttei pienikään ja sitten tämä lantio..! nyt alan tosin olla sinut asian kanssa, ku lahduttanut & saanut jonkinlaisen vyötärön.
mutta silti.. miehet, mitä mieltä olette lanteikkaasta naisesta?
[/quote]
Ite tykkään eniten juuri leveästä lantiosta.
Mullakin on leveä lantio (siis jopa hoikkana en saa kovin kapeaa lantiota, vaan lantion kaari erottuu selvästi) ja oma mieheni ei pidä siitä lainkaan. Mieheni ihanne on mahdollisimman kapea ja "suora" lantio ilman kovinkaan erottuvaa kaarta. Exäni (länsimaalainen mutta ei suomalainen) tykkäsi kropastani kovasti, mutta hänen kanssaan tuli muista syistä ero. Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi ja länsimaalainen ulkomaalainen poikaystäväni piti minua viehättävänä. Mulla ovat mitat olleet noin 82-68-94 ja pituutta 174cm.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]Mullakin on leveä lantio (siis jopa hoikkana en saa kovin kapeaa lantiota, vaan lantion kaari erottuu selvästi) ja oma mieheni ei pidä siitä lainkaan. Mieheni ihanne on mahdollisimman kapea ja "suora" lantio ilman kovinkaan erottuvaa kaarta. Exäni (länsimaalainen mutta ei suomalainen) tykkäsi kropastani kovasti, mutta hänen kanssaan tuli muista syistä ero. Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi ja länsimaalainen ulkomaalainen poikaystäväni piti minua viehättävänä. Mulla ovat mitat olleet noin 82-68-94 ja pituutta 174cm.
[/quote]
Jätä miehesi, ansaitset parempaa. Suurimmalla osalla ihmisistä on kyllä omat mieltymyksensä, mutta ne eivät ole niin tärkeitä, että kultsille huomauteltaisiin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]
Mullakin on leveä lantio (siis jopa hoikkana en saa kovin kapeaa lantiota, vaan lantion kaari erottuu selvästi) ja oma mieheni ei pidä siitä lainkaan. Mieheni ihanne on mahdollisimman kapea ja "suora" lantio ilman kovinkaan erottuvaa kaarta. Exäni (länsimaalainen mutta ei suomalainen) tykkäsi kropastani kovasti, mutta hänen kanssaan tuli muista syistä ero. Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi ja länsimaalainen ulkomaalainen poikaystäväni piti minua viehättävänä. Mulla ovat mitat olleet noin 82-68-94 ja pituutta 174cm.
[/quote]
Jestas miten tolloja miehiä sulla on ollut.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]
[/quote] onneksi oma mieheni osaa arvostaa naisellista vartaloani, en tiedä mistä kertomaasi poikakropan ihannointi tulee.
t. 97-71-98 / 173 cm.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:48"]
12, Nykyvaatteiden mitoitukset on kyllä outoja. Mittani 97-71-98 (esim. Anttilan kokotaulukko: n. 42-38-40).
[/quote] miinustakaa vaan, mutta miks vyötärön pitäs olla iso?
Pakko tunnustaa, tapailin yhtä hoikahkoa naista hetken mutta jätin lantion vuoksi. Se vaan oli jäätävän iso :(
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:48"]Inhoan omaa leveää lantiotani. 102 cm tällä hetkellä. Vyötärö 74. Lonkkaluiden väli 30.
[/quote]
Alapeukkuni ei ollut mitoillesi, vaan täysin turhalle itseinhollesi. Usko 16:n viestiä! :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi
[/quote]
Tuohan on miltei jo biologinen anomalia. Ellei nyt puhuta aivan nuoruudesta jolloin nuorukaisia on voinut vielä naisellisemmat muodot oudoksuttaa.
Leveä lantio ja pyöreä perä takaapäin rakastellessa on kuin rakkauden mereen laskeva aurinko.... OOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU (ulvoo kiimaansa suden lailla)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:26"]
Leveä lantio ja pyöreä perä takaapäin rakastellessa on kuin rakkauden mereen laskeva aurinko.... OOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU (ulvoo kiimaansa suden lailla)
[/quote] ja eiku kyykkäämään
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi
[/quote]
Tuohan on miltei jo biologinen anomalia. Ellei nyt puhuta aivan nuoruudesta jolloin nuorukaisia on voinut vielä naisellisemmat muodot oudoksuttaa.
[/quote]
Eivät he edes ole/olleet kovin nuoria se toinen niistä oli ikäistäni roimasti vanhempi, melkein viisikymppinen (itse olin silloin noin 25-vuotias) ja nykyinen mieheni on melkein neljäkymppinen.
Ei ole. Vastenmielisempää on lantiottomuus.
Itseäni harmittaa kun suomessa on vaan pikku poikapeppuja/lantioita. Naisella pitää olla muotoja. Ole ylpeä omistasi! T: mies
12, Nykyvaatteiden mitoitukset on kyllä outoja. Mittani 97-71-98 (esim. Anttilan kokotaulukko: n. 42-38-40).