Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko leveä lantio naisella vastenmielinen?

Vierailija
03.02.2015 |

olen aina kadehtinut pienipeppuisia, kapealanteisia naisia..ei minulla nyt mikään megapylly ole, muttei pienikään ja sitten tämä lantio..! nyt alan tosin olla sinut asian kanssa, ku lahduttanut & saanut jonkinlaisen vyötärön.

mutta silti.. miehet, mitä mieltä olette lanteikkaasta naisesta?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, Nykyvaatteiden mitoitukset on kyllä outoja. Mittani 97-71-98 (esim. Anttilan kokotaulukko: n. 42-38-40).

Vierailija
22/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan omaa leveää lantiotani. 102 cm tällä hetkellä. Vyötärö 74. Lonkkaluiden väli 30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen en mä nyt osaa/jaksa ajatella mitään teidän mittoja numeroina, pistäkää jotain kuvaa, niin sen voin arvostella parin sekunin vilkaisulla.

Vierailija
24/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio-vyötärösuhde (waist-hip ratio, WHR) on oleellinen tekijä naisen viehättävyyden arvioinissa miehen silmissä. Ideaali on noin 0,7, eli  sinun 74 cm /102 cm = 0,725 on juuri oikea. 

http://en.wikipedia.org/wiki/Waist%E2%80%93hip_ratio#Measure_of_attractiveness

Vierailija
25/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröä leveämpi lantio on hirvittävä.
terv. Vaatesuunnittelijamies

Vierailija
26/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:52"]järkyttävä oksennan yök yök yök yök yök yök yööööööörrrrcgghhhhhghhhhhhh'!?!!
[/quote]

Kysymys oli miehille, ei kateellisille lattapylly av-mammoille! ;-)
[/quote]

Yritä ymmärtää sarkastinen vastaus typerään kysymykseen, ok?

Vierailija
27/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:48"]olen aina kadehtinut pienipeppuisia, kapealanteisia naisia..ei minulla nyt mikään megapylly ole, muttei pienikään ja sitten tämä lantio..! nyt alan tosin olla sinut asian kanssa, ku lahduttanut & saanut jonkinlaisen vyötärön.

mutta silti.. miehet, mitä mieltä olette lanteikkaasta naisesta?
[/quote]

Ite tykkään eniten juuri leveästä lantiosta.

Vierailija
28/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on leveä lantio (siis jopa hoikkana en saa kovin kapeaa lantiota, vaan lantion kaari erottuu selvästi) ja oma mieheni ei pidä siitä lainkaan. Mieheni ihanne on mahdollisimman kapea ja "suora" lantio ilman kovinkaan erottuvaa kaarta. Exäni (länsimaalainen mutta ei suomalainen) tykkäsi kropastani kovasti, mutta hänen kanssaan tuli muista syistä ero. Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi ja länsimaalainen ulkomaalainen poikaystäväni piti minua viehättävänä. Mulla ovat mitat olleet noin 82-68-94 ja pituutta 174cm.

Vierailija
29/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]Mullakin on leveä lantio (siis jopa hoikkana en saa kovin kapeaa lantiota, vaan lantion kaari erottuu selvästi) ja oma mieheni ei pidä siitä lainkaan. Mieheni ihanne on mahdollisimman kapea ja "suora" lantio ilman kovinkaan erottuvaa kaarta. Exäni (länsimaalainen mutta ei suomalainen) tykkäsi kropastani kovasti, mutta hänen kanssaan tuli muista syistä ero. Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi ja länsimaalainen ulkomaalainen poikaystäväni piti minua viehättävänä. Mulla ovat mitat olleet noin 82-68-94 ja pituutta 174cm.
[/quote]

Jätä miehesi, ansaitset parempaa. Suurimmalla osalla ihmisistä on kyllä omat mieltymyksensä, mutta ne eivät ole niin tärkeitä, että kultsille huomauteltaisiin.

Vierailija
30/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]

Mullakin on leveä lantio (siis jopa hoikkana en saa kovin kapeaa lantiota, vaan lantion kaari erottuu selvästi) ja oma mieheni ei pidä siitä lainkaan. Mieheni ihanne on mahdollisimman kapea ja "suora" lantio ilman kovinkaan erottuvaa kaarta. Exäni (länsimaalainen mutta ei suomalainen) tykkäsi kropastani kovasti, mutta hänen kanssaan tuli muista syistä ero. Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi ja länsimaalainen ulkomaalainen poikaystäväni piti minua viehättävänä. Mulla ovat mitat olleet noin 82-68-94 ja pituutta 174cm.

[/quote]

Jestas miten tolloja miehiä sulla on ollut.

Vierailija
31/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]

[/quote] onneksi oma mieheni osaa arvostaa naisellista vartaloani, en tiedä mistä kertomaasi poikakropan ihannointi tulee.

t. 97-71-98 / 173 cm.

Vierailija
32/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:48"]

12, Nykyvaatteiden mitoitukset on kyllä outoja. Mittani 97-71-98 (esim. Anttilan kokotaulukko: n. 42-38-40).

[/quote] miinustakaa vaan, mutta miks vyötärön pitäs olla iso?

Vierailija
33/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, tapailin yhtä hoikahkoa naista hetken mutta jätin lantion vuoksi. Se vaan oli jäätävän iso :(

Vierailija
34/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:48"]Inhoan omaa leveää lantiotani. 102 cm tällä hetkellä. Vyötärö 74. Lonkkaluiden väli 30.
[/quote]

Alapeukkuni ei ollut mitoillesi, vaan täysin turhalle itseinhollesi. Usko 16:n viestiä! :)

Vierailija
35/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi

[/quote]

Tuohan on miltei jo biologinen anomalia. Ellei nyt puhuta aivan nuoruudesta jolloin nuorukaisia on voinut vielä naisellisemmat muodot oudoksuttaa.

Vierailija
36/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio ja pyöreä perä takaapäin rakastellessa on kuin rakkauden mereen laskeva aurinko....   OOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU (ulvoo kiimaansa suden lailla)

Vierailija
37/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:26"]

Leveä lantio ja pyöreä perä takaapäin rakastellessa on kuin rakkauden mereen laskeva aurinko....   OOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU (ulvoo kiimaansa suden lailla)

[/quote] ja eiku kyykkäämään

Vierailija
38/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:13"]Poikaystävistäni ne suomalaiset ovat inhonneet ja huomautelleet lantiostani ja sen kaarevuudesta sekä pepusta periaatteella, että mitä kapeampi, suorempi ja pienempi, sitä parempi

[/quote]

Tuohan on miltei jo biologinen anomalia. Ellei nyt puhuta aivan nuoruudesta jolloin nuorukaisia on voinut vielä naisellisemmat muodot oudoksuttaa.

[/quote]

Eivät he edes ole/olleet kovin nuoria se toinen niistä oli ikäistäni roimasti vanhempi, melkein viisikymppinen (itse olin silloin noin 25-vuotias) ja nykyinen mieheni on melkein neljäkymppinen.

Vierailija
39/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vastenmielisempää on lantiottomuus.

Vierailija
40/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmittaa kun suomessa on vaan pikku poikapeppuja/lantioita. Naisella pitää olla muotoja. Ole ylpeä omistasi! T: mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi