Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko leveä lantio naisella vastenmielinen?

Vierailija
03.02.2015 |

olen aina kadehtinut pienipeppuisia, kapealanteisia naisia..ei minulla nyt mikään megapylly ole, muttei pienikään ja sitten tämä lantio..! nyt alan tosin olla sinut asian kanssa, ku lahduttanut & saanut jonkinlaisen vyötärön.

mutta silti.. miehet, mitä mieltä olette lanteikkaasta naisesta?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi "persjalkainen lättäpeppu" (89-72-89), eli geenilotossa sain lantioni isältä. Jos jokin asia vartalossani vituttaa, niin on se tuo lantiottomuus, se kun on yksi harvoja asioita joita ei niin vain "korjailla".

Tietysti voisin treenata saadakseni pyöreyttä pyllyyn, mutta eipä se lantiotani leventäisi. Enkä koe itseäni niin ulkonäkökeskeiseksi, että muuttaisin elämäni pyörimään perseeni ympärillä. Koska sitähän se monta kertas viikossa treenaaminen sekä syömisten tarkkailu loppujen lopuksi olisi nykyiseen elämääni verrattuna.

On muuten maailman ärsyttävintä kun ihmiset luulee että heillä on oikeus perseettömille naisille hokea "kyykkääkyykkääkyykkää!" kun en minäkään ylipainoisille käy huutelemaan että "laihdutalaihdutalaihduta!".

Eli kapealanteisuus ärsyttää ainakin itseäni, mutta vähänpä sille voi. Onneksi on sentään hyvät tissit, vaikka ne luo vaan enemmän epäsuhtaa vartalooni.
Olkaa tyytyväisiä keillä se lantio ja takapuoli löytyy!

Vierailija
2/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pyrit ap? Kai tiedät vadtauksen kyselemättäkin.

T: Nainen lanteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mittani ovat
rinta 96
Vyötärö 74
Lantio 105
Olen siis selkeä päärynä.. mutta tykkään kyllä isosta lantiosta ja pepustani, mieskin on aivan liekeissä isopyllyisiin naisiin :)

Vierailija
4/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:03"]

Vyötäröä leveämpi lantio on hirvittävä. terv. Vaatesuunnittelijamies

[/quote]

Niin, homoille. Miksi suunnittelet naisille, jos et pidä heistä? Naiset eivät ole miehiä. Miehet ovat pääsääntöisesti kapealanteisia. 

Kaikki homot vois jatkaa vaatesuunnitteluaan miehille. Misogynistit on huonoja vaatesuunnittelijoita naisille.

Vierailija
5/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat on 114-85-120. Ylipainoa on joo, mutta olen tyytyväinen kroppaani. :)

Vierailija
6/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta näyttää, jos vastaavasti on kovin heiveröinen yläkroppa. Sopusuhtaisuus miellyttää silmää eniten. Eli jos on mahtava peräsin niin pulleat purjeet passaa kovasti. Makuasia tämäkin silti.

Vierailija
7/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levea on naisellinen ja ihana. Kapeita himoavat ovat piilohomoja tai jokin entinen teini-ihastus on jaanyt liikaa paalle :-P

Vierailija
8/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:55"]Monella "leveälantioisella" ei ole edes oikeasti leveä lantio. Monesti on vaan enemmän rasvaa lantiolla kuin muilla. Sitten on niitä upeakroppaisia, joilla on laihana leveä lantio sillä se leveys tulee luustosta eikä rasvasta.

Jenkkakahvoissa ei ole mitään seksikästä...
[/quote]
Totta, siksi lantion ympärystä enemmän kertoo lantioluiden etäisyys, koska ympärykseen vaikuttaa pakaroiden koko. Kapealantioisella voi olla muhkupeppu ja leveälantioisella lattana.

Vierailija
9/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:55"]Monella "leveälantioisella" ei ole edes oikeasti leveä lantio. Monesti on vaan enemmän rasvaa lantiolla kuin muilla. Sitten on niitä upeakroppaisia, joilla on laihana leveä lantio sillä se leveys tulee luustosta eikä rasvasta.

Jenkkakahvoissa ei ole mitään seksikästä...
[/quote]
Ja luuthan ne tekevät "synnyttäjän lantion", läski ei tee lantiota tilavaksi.

Vierailija
10/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppikseni oli lääkäriksi opiskeleva ja hänellä oli tietynlaista "ammatillista otetta" naisten fyysisille mitoille.

Niinpä hän kerran tokaisi meikäläiselle, saatettuani jälleen kerran yhdenyön hoitoni tiehensä : "mistä ihmeestä sä onnistut aina hommaamaan noita täydellisen synnyttäjälantion omaavia typyköitä? järjestäen jokaiselle herkullisen leveät lanteet..." :D

Ja oh boy sitä yhtä exää, jolla oli upean leveä ja kaareva lantio. Kun hän kävi nelinkontin eteeni hitaasti takamustaan keinutellen ja kysyi olkapään yli vilkaisten kiusoittelevasti "tuletko..." niin siinä ei enää järki pelannut kun kaikki veri pakkautui kankeen :D

(vaimollanikin on ex-kämppikseni mukaan anatomisesti oikeaoppinen lantio...)

Vierailija
11/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, kyllä naisella pitää peppua olla ja mieluummin runsaasti.

Vierailija
12/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika on liikaa.

Vierailija
13/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasteletko kehuja ;)

Kauneushan on aina katsojan silmissä! Toiset tykkää äidistä toiset taas tyttärestä :)

Vierailija
14/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sytyttää kurvit mutta kurvi on tosiaan kapeampi vyötärö kuin peppu :) Jos muodot menee päinvastoin niin voisi kenties puhua pyöreydestä.

Vierailija
15/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:17"]Mua sytyttää kurvit mutta kurvi on tosiaan kapeampi vyötärö kuin peppu :) Jos muodot menee päinvastoin niin voisi kenties puhua pyöreydestä.
[/quote]
entä jos on 15kg ylipainoinen, mutta silti kapea vyötärö muuhun kroppaan nähden? Onko kurvikas vai pyöreä?

Vierailija
16/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi fat menisi yhtä hyvin, tuon näköisiä normaali naiset on.

18/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva AP jostain vastaavan näköisestä ihmisestä, niin paljon helpompi vastata.

Vierailija
19/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:52"]järkyttävä oksennan yök yök yök yök yök yök yööööööörrrrcgghhhhhghhhhhhh'!?!!
[/quote]

Kysymys oli miehille, ei kateellisille lattapylly av-mammoille! ;-)

Vierailija
20/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö?? Makuja on monia. Toiset tykkää pikkupepuista, toiset isommista. Itselläni on s-koon kroppa, mutta lantio ja peppu m-kokoa (vaikea löytää sopivia housuja). Oma mies tykkää paljon ja olen saanut kehuja seksikkäästä lantiosta+pepusta muiltakin miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän