Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko leveä lantio naisella vastenmielinen?

Vierailija
03.02.2015 |

olen aina kadehtinut pienipeppuisia, kapealanteisia naisia..ei minulla nyt mikään megapylly ole, muttei pienikään ja sitten tämä lantio..! nyt alan tosin olla sinut asian kanssa, ku lahduttanut & saanut jonkinlaisen vyötärön.

mutta silti.. miehet, mitä mieltä olette lanteikkaasta naisesta?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko leveälantioinen ja päärynä, mutta hoikka ja kiinteä, ei siis löydy saddlebageja tai jenkkakahvoja. Pukeutumisoppaissa neuvotaan aina piilottamaan leveä lantio, miksi ihmeessä? Minä päinvastoin haluan korostaa leveää lantiota, vaikka se onkin isompi kuin povi ja olen päärynä enkä tiimalasi.

Vierailija
42/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:17"]Mua sytyttää kurvit mutta kurvi on tosiaan kapeampi vyötärö kuin peppu :) Jos muodot menee päinvastoin niin voisi kenties puhua pyöreydestä.
[/quote]
entä jos on 15kg ylipainoinen, mutta silti kapea vyötärö muuhun kroppaan nähden? Onko kurvikas vai pyöreä?
[/quote]
kertokaas vastaus tähän. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse kapealanteinen. Esimerkiksi minua 10 kiloa kevyemmällä kaverilla on 15cm leveämpi lantio, hui! Pidän kapeasta lantiosta jostain syystä enemmän, mutta tosiaan tahtoisin olla kapeampi vyötäröstäkin. 

Peppu on silti "iso". Ei leveä lantio takaa kuin leveän ja lattean pyllyn. 

Vierailija
44/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi vastenmielinen? Päinvastoin. Miehet himoitsevat eniten juuri leveälantioisia ja kapea vyötäröisiä naisia, sellainen kroppa on naisellinen ja seksikäs. Kapea lantio tekee vartalosta tasapaksun, muodottoman ja poikamaisen näköisen.

Vierailija
45/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minulla on lantio 104 & vyötärö 75. hartiat on leveät, rinnat pienehköt. olen teini-iästä kriiseillyt kroppani kanssa

ap

Vierailija
47/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:51"]Oon itse kapealanteinen. Esimerkiksi minua 10 kiloa kevyemmällä kaverilla on 15cm leveämpi lantio, hui! Pidän kapeasta lantiosta jostain syystä enemmän, mutta tosiaan tahtoisin olla kapeampi vyötäröstäkin. 

Peppu on silti "iso". Ei leveä lantio takaa kuin leveän ja lattean pyllyn. 
[/quote]
mä oon varmaan sitten joku friikki, kun lantio on leveä ja perse on pyöreä ja kiinteä.

Vierailija
48/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä koskaan ymmärtänyt niitä naisia, jotka katsoo peiliä ja valittaa "kun perse on niin iso". Jos mun takamus näyttää isolta, niin oon aina nähnyt sen vaan plussana.

Vierailija
49/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kropaltani hoikka, leveä lantio ja kapea vyötärö, iso peppu ja tissit. Oma mies kehuu jatkuvasti kurvejani ja saan kuulla lähes päivittäin miehiltä ylistäviä huuteluita ja paljon huomiota ihan kadulla kävellessäni päiväsaikaan. Pukeudun aivan tavallisesti enkä siis hae huomiota. Jos olisin vartaloltani kapealanteinen, en saisi niin paljon huomiota ja mielestäni kroppani ei olisi silloin niin seksikäs.

Vierailija
50/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä tykkää kyllä naisen näköisistä naisista ja mikäs sen naisellisempaa kuin leveä lantio ja kapea vyötärö timmissa vartalossa. Naisen kroppaan kuuluvat kurvit, miesten kroppaan juuri se lantiottomuus ja tasapaksuus.

Vierailija
51/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella "leveälantioisella" ei ole edes oikeasti leveä lantio. Monesti on vaan enemmän rasvaa lantiolla kuin muilla. Sitten on niitä upeakroppaisia, joilla on laihana leveä lantio sillä se leveys tulee luustosta eikä rasvasta.

Jenkkakahvoissa ei ole mitään seksikästä...

Vierailija
52/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtavaa naida leveälantioista hoikkaa naista takaapäin perseeseen :P

Vierailija
53/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:40"]

Minä olen kropaltani hoikka, leveä lantio ja kapea vyötärö, iso peppu ja tissit. Oma mies kehuu jatkuvasti kurvejani ja saan kuulla lähes päivittäin miehiltä ylistäviä huuteluita ja paljon huomiota ihan kadulla kävellessäni päiväsaikaan. Pukeudun aivan tavallisesti enkä siis hae huomiota. Jos olisin vartaloltani kapealanteinen, en saisi niin paljon huomiota ja mielestäni kroppani ei olisi silloin niin seksikäs.

[/quote]

Joo nytkin talvivaatteissa kadulla rämpiessä miehet ne vaan päivittäin huutelee ylistyksiä vartalosta! Hohhoijaa, aivan täyttä hevonpaskaa. Miksi valehdella anonyymillä palstalla?

Vierailija
54/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:26"]

Leveä lantio ja pyöreä perä takaapäin rakastellessa on kuin rakkauden mereen laskeva aurinko....   OOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU (ulvoo kiimaansa suden lailla)

[/quote] ja eiku kyykkäämään
[/quote] Ei ole aikaa treenata. Jos treenaisin niin peppu olis maailman paras.

Vierailija
55/72 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:40"]

[/quote]

Joo nytkin talvivaatteissa kadulla rämpiessä miehet ne vaan päivittäin huutelee ylistyksiä vartalosta! Hohhoijaa, aivan täyttä hevonpaskaa. Miksi valehdella anonyymillä palstalla?
[/quote]
Kyllä ne vaan huutelee, usko pois. Ei mun tarvii tästä valehdella, koska totta puhun ja kokemuksesta. Kurvikkaan hoikan vartalon linjat näkyvät kyllä talvitakinkin alta ja esim farkuissa. Vielä enemmän tietysti kesällä kesävaatteissa liikkuessa miehet huutelee.

Vierailija
56/72 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein kauniilta

Vierailija
57/72 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa nyt sitten yläpeukutetaan leveitä lantioita ja pyöreitä pyllyjä, mutta eilen kimpassa haukuttiin "nuoria naisia joilla on suhteettomat jättitakamukset, yök yök". En ymmärrä.

Vierailija
58/72 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä paskaa?

Tutkimusten mukaan miehen huomio kiinnittyy ensimmäiseksi naisen lantioon. 

59/72 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. 

Pidän itse kun naisella on kunnon pylly.

Muistan lukeneeni jostain että miehet pitävät leveälanteisista naisista, koska se on ns. synnyttäjän lantio.

Vierailija
60/72 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reitevä ja persevä on hot.

Jos vyötärö löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi