Mulla on suhde varatun miehen kanssa.
Kommentit (78)
Eipä ole kysyttävää. Kaltaisiasi on 13 tusinassa, ja niin nähty. Ja minäkin vaan haluan sanoa, että säälittävää.
Mikset kerro miehen puolisolle? Kyllä mä ainakin petettynä haluaisin tietää, millaisen paskan kanssa oikeasti olen.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:20"]Mikset kerro miehen puolisolle? Kyllä mä ainakin petettynä haluaisin tietää, millaisen paskan kanssa oikeasti olen.
[/quote]
Koska haluan jatkaa suhdetta.
Ap
Ööö miksi kerrot asian täällä? Luuletko että on joku saavutus saada varatulta munaa?
varatulta saa melkein kuka vaan mutta tule sitten ylpeilemään jos onnistut löytämään hyvännäköisen ja fiksun sinkun, niin kuin minä:)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:51"]
Ööö miksi kerrot asian täällä? Luuletko että on joku saavutus saada varatulta munaa?
varatulta saa melkein kuka vaan mutta tule sitten ylpeilemään jos onnistut löytämään hyvännäköisen ja fiksun sinkun, niin kuin minä:)
[/quote]
tää on niin totta, pari tuttavaa kehuu varattujen nussimisella, todellisuudessa, nää miehet käy myös huorissa ja niille on ihan sama mihin reikään kullinsa työntää.
itse sen sijaa pyöritän 3 sinkkumiestä joista jokaisella on aivot ja ymmärtävät mikä on homman nimi. Tosin nämä ukot eivät ketä tahansa lumppua huolisi sänkyynsä joten ymmärrän ap:n ongelman, tyytyy varattuun ku ei sinkuille kelpaa:)
Ei ole kysyttävää.
Ehkä asiasta, ehkä sen vierestä. Nyky suhteet on kun kännykkä-liittymiä kaikille.. vaihtamalla paranee jne... Vaikka olen mm. Päivi Rräsäsen ahdasmielisiä, homofobisia, aborttivastaisia, ja kieltämiseen perustuvia "parannuksia" vastaan. Koen äärimmäisen vastenmielisenä, nyky käsityksen "parisuhteista". Tietysti huonosta suhteesta pitää lähteä pois, mutta nykyään jengi vaihtaa kumppania kun tulee vähän tylsää. Vaikea hetki, arki, tai aamulla henki haisee väärälle... Kuka kuvittelee, että 60v suhteessa se "alku kipinä" on kokoajan loistossaan.. Tietysti jos suhde perustuu alunperinkin siihen, että tässä nyt vaan peidetään hauskaa, mutta ei sillon lapsia hommata.
Nykyään taitaa olla mahdotonta tavata kumppani jonka kanssa, uskaltaisi perustaa perhettä olettaen, että saman kumppanin kanssa koetut kokemukset, tunteet, luottamus, rakkaus, ja se perhe olisi tärkeintä.. tai edes tärkeää... Heikoista hetkistä huolimatta.
Miksi sinne naimisiin pitää mennä ensimmäisenä vuotena, ja hommata ne lapset, kun "alkuhuuma" ei ole ohi. Fakta on se, että arki tulee aina, ja usein se ei ole biletystä ja kylpylä-lomia. Pitkässä suhteessa, vaaditaan sitkeyttä puolin ja toisin. Kuten Pappani sanoi aikoinaan pitkän rakkautensa "salaisuuden". Fiksuimman asian, mitä olen kuullut: "Me ei koskaan lakattu rakastamatta yhtä-aikaa". Sydäntä särkevää oli seurata kuinka pappa kävi 8vuoden ajan joka päivä juttelemassa mummille, kun hän oli viimeiset 8vuotta koomassa sairaalassa..
En tarkoita että pitää roikkua paskassa suhteessa, mutta jos et tiedä toimiiko suhde, niin pitääkö siihen sotkea heti lapsia tai avioliittoa? ..
Toisaalta asettaisin sen suhteessa olevan miehen tai naisen lähinnä vastuuseen teoistaan. Sinkkua ei varmaan kauheesti kiinnosta onko hän "suhteen rikkoja". Ihan turha huudella että sinä: Anna-Liisa, tai Pekka-Elmeri pilasit meidän suhteen, kun viettelit mieheni tai naiseni.. Mun mielestä vastuu on sillä ketä suhteessa on.. Silti itse en sotkeutuisi seurustelevaan ihmiseen. M27
Senkun alapeukutatte, mutta tässä vaan mun ajatukseni näin aamuyöstä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:56"]Onko mun mieheni, Ville?
[/quote]
En ole ap mutta itsellä tapaan varattua villeä ;)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:20"]Mikset kerro miehen puolisolle? Kyllä mä ainakin petettynä haluaisin tietää, millaisen paskan kanssa oikeasti olen. [/quote] Koska haluan jatkaa suhdetta. Ap
[/quote]
Kerro vaan, saat ukon kokonaan itsellesi.
Onko tämä miehesi nyt kotona vaimonsa luona ja sinä kirjoittelet siellä yksinäsi av:lle? Ei tainnut tulla ennen nukkumaan menoa munaa tältä mieheltä vaan sait ihan itse rompata itsesi. :-D Mies ei taida muutenkaan olla niin kovin kiinnostunut sinusta jos kerran on varattu vielä. No, enpä niin kovasti tuota miestä tavoittelisikaan sen jälkeen kun olisin huomannut hänen lähtevän varattuna toista naista panemaan. Aika kurja "mies", ei oikein hyvää aviomiesmateriaalia tai lasten isä -materiaalia ainakaan. :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:51"]Ööö miksi kerrot asian täällä? Luuletko että on joku saavutus saada varatulta munaa?
[/quote]
Kerroin muuten vain. Ei ole saavutus.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:26"]Onko tämä miehesi nyt kotona vaimonsa luona ja sinä kirjoittelet siellä yksinäsi av:lle? Ei tainnut tulla ennen nukkumaan menoa munaa tältä mieheltä vaan sait ihan itse rompata itsesi. :-D Mies ei taida muutenkaan olla niin kovin kiinnostunut sinusta jos kerran on varattu vielä. No, enpä niin kovasti tuota miestä tavoittelisikaan sen jälkeen kun olisin huomannut hänen lähtevän varattuna toista naista panemaan. Aika kurja "mies", ei oikein hyvää aviomiesmateriaalia tai lasten isä -materiaalia ainakaan. :)
[/quote]
Hän on joka yö vaimon kanssa. Ainakin loppuyön.
Ap
Sä Ap olet osallisena toisen ihmisen satuttamisessa. On ihan turha kuvitella muuta
Hei onnea! Olet varmasti todella erityinen ja haluttu nainen, moni ei tuohon kykene.
Avioliiton rikkojat saavat kyllä sitä mitä tilaavat: lopulta paskaa niskaan.
Oli sitten oman avioliittonsa rikkoja tai toisen avioliittoon väliin ängennyt.
Hävetä saavat vääryyttä, jossa elävät. Jos on edes terve häpeäntunne enää tallella! Moni kakkosnainen saa itselleen miehen, johon ei voi luottaa, koska näki jo, kuinka vaimoa petetään! Moni aviorikosten harhapolulle seonnut mies huomaa perheensä menetettyään tehneensä elämänsä suurimman virheen, mutta peruuttamattoman, ja kärvistelee petoskumppaninsa kanssa muka tätä rakastaen, vaikka pelkkä eläimellinen paneminen on ollut suhteen perusta, ei korkeammat arvot. Perheen menetys rikkoo tuonkin seksi-illuusion melko nopeasti.
On aivan oikein ja oikeudenmukaista vääryyden harjoittajien saada vääryydestään se palkka, minkä ansaitsevat! Luottamuspula, kun itse solmivat liiton. Itse petetyksi tuleminen. Hylätyksi tuleminen, kuten itse hylkäsi luottavaisen puolisonsa. Lopunikäinen tietoisuus, että teki väärin. Lopunikäinen katumus, kun menetti aidon perheensä ja sai jonkun horon/petturin tilalle! Julkinen paheksunta. Terveiden asenteiden omaavilta ylenkatse. Kiertopalkinnoksi joutuminen, jos pettäjä hylkää ja saa korjattua oman suhteensa. Kunnollisen puolison toimesta ulos suhteesta potkiminen.
On aivan oikeudenmukaista saada aviorikoksesta elinkautinen petollisen leima, myös rikoskumppanin.
Muutama kysymys.
Miksi arvostat valehtelevaa ja huijaavaa miestä?
Uskotko, että hän ei huijaa sinua?
Väitätkö itsellesi, että kyseessä on vain pelkkä seksi? Sehän ei ole totta ja tiedät sen itsekin. Kukaan ei halua harrastaa seksiä säännöllisesti epäluotettavan sian kanssa.
Menetkö muussakin elämässä siitä, mistä aita on matalin? Etkö koe itseäsi riittävän tasokkaaksi tai ylipäätään sen arvoiseksi, että sinua voitaisiin pitää julkisesti esillä? Uskotko, että sinut huolii vain miehet jotka häpeävät sinua?
Onko itsetuntosi aina ollut näin huono vai tapahtuiko jotain? Oletko itse kenties ollut petetty osapuoli joskus?
Ymmärräthän, että olet sotkeutunut kasaan paskaa ja se leviää hiljalleen koko elämääsi. Suosittelen taktista vetäytymistä vielä, kun on jotain pelastettavaa.
Minusta on surullista, ettei nainen arvosta itseään. Tyytyy petturiin ja antaa hänelle hauskaa elämää, sinulle jää vain luun käteen, vaimolle ja lapsille kärsimystä. Mies kiittää!
Haluaisin vain sanoa, että olet ihmispaskaa joka ansaitsee kärsimystä.