Mulla on suhde varatun miehen kanssa.
Kommentit (78)
Mä haluisin kysyä semmosta, että onko sulla yhtääb tunteet pelissä vai vaan seksiä? Itse nimittäin tapasin kesällä miehen, jota kohtaan minulla heräsi syviä tunteita... mieskin sanoo että on rakastunut minuun. Ongelma vain on että hän o naimisissa. Elämässä tulee yllättäviä hetkiä vasyaan, jouta et voi hallita tai suunitella. Rakkaus iski kuin salama ja tunteitaan on vaikea kahlita. En kyllä tuomitse pelkässä seksisuhteessakaan olevaa, ihmisiähän me ollaan ja elämä on ihan sekoa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:05"]Mä haluisin kysyä semmosta, että onko sulla yhtääb tunteet pelissä vai vaan seksiä? Itse nimittäin tapasin kesällä miehen, jota kohtaan minulla heräsi syviä tunteita... mieskin sanoo että on rakastunut minuun. Ongelma vain on että hän o naimisissa. Elämässä tulee yllättäviä hetkiä vasyaan, jouta et voi hallita tai suunitella. Rakkaus iski kuin salama ja tunteitaan on vaikea kahlita. En kyllä tuomitse pelkässä seksisuhteessakaan olevaa, ihmisiähän me ollaan ja elämä on ihan sekoa.
[/quote] Missä päin?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:12"]Haluaisin vain sanoa, että olet ihmispaskaa joka ansaitsee kärsimystä.
[/quote]
No huh :D hoitoon?
Miksi haukutte apta? Näen vain miehen teot tässä tuomittavina. Se mies tässä pettää ei ap?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:51"]
Ööö miksi kerrot asian täällä? Luuletko että on joku saavutus saada varatulta munaa?
varatulta saa melkein kuka vaan mutta tule sitten ylpeilemään jos onnistut löytämään hyvännäköisen ja fiksun sinkun, niin kuin minä:)
[/quote]
tää on niin totta, pari tuttavaa kehuu varattujen nussimisella, todellisuudessa, nää miehet käy myös huorissa ja niille on ihan sama mihin reikään kullinsa työntää.
itse sen sijaa pyöritän 3 sinkkumiestä joista jokaisella on aivot ja ymmärtävät mikä on homman nimi. Tosin nämä ukot eivät ketä tahansa lumppua huolisi sänkyynsä joten ymmärrän ap:n ongelman, tyytyy varattuun ku ei sinkuille kelpaa:)
[/quote]Ja tän miehen vaimo tyytyy petolliseen kun ei uskollista saa;) Auts, nyt astuin varmaan monen vaimon varpaille.Mut näinhän se on että toista naista säälitellään.Mä säälin vaimoa, korkeammaltahan se se tippuu....
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:23"]Miksi haukutte apta? Näen vain miehen teot tässä tuomittavina. Se mies tässä pettää ei ap?
[/quote] niin et ihan vaan yksin vetää käteen ja Ap vain katselee ?!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:20"]Mikset kerro miehen puolisolle? Kyllä mä ainakin petettynä haluaisin tietää, millaisen paskan kanssa oikeasti olen. [/quote] Koska haluan jatkaa suhdetta. Ap
[/quote]
Aiheuttamalla eron saisit miehen kokonaan itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:01"]Mä keksin vain yhden syyn kertoa tällaista av:lla: trollaus.
[/quote]
Miten niin? Minäkin panen varattua. Ei ole trolli.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:01"]Mä keksin vain yhden syyn kertoa tällaista av:lla: trollaus.
[/quote]
[/quote] olis kiva ku näitä aina avattais! Missäpäin ja nimikirjaimet.....
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:01"]Mä keksin vain yhden syyn kertoa tällaista av:lla: trollaus.
[/quote]
[/quote] olis kiva ku näitä aina avattais! Missäpäin ja nimikirjaimet.....
[/quote]
Päijät-Häme, nimikirjaimia en aio kertoa.
Niin? Minäkin olen ollut 2,5 vuotta seksisuhteessa erään varatun miehen kanssa. Hän on myös seurustellut 2,5 vuotta eli oli juuri tavannut tyttöystävänsä kun me tapasimme. Mies halusi alussa minusta muutakin mutta sanoin että minulle riittää tässä vaiheessa pelkkä seksi. Se oli miehelle ok ja muuttivatkin tyttöystävänsä kanssa yhteen aika pian. Harrastamme seksiä noin joka toinen viikko ja lisäksi virtuaalisesti useita kertoja viikossa. Olen sanonut miehelle että hän saa lopettaa tämän meidän jutun koska vaan haluaa. 3 kertaa onkin sanonut haluavansa lopettaa, mutta perunut puheensa viikon sisään. :) Meillä on hyvää seksiä ja luulen että tämä juttu loppuu vasta sitten minun toimestani kun niin haluan. Ketään ei satu kun ei kellekkään kerrota. :)
Tavattiin Saksassa, kun olin siellä töissä. Kävi vaim niin että juttelu jatkui lähdön jälkeen, ja tunteet vain syveni... nyt kova ikävä ja sydän on vielä siellä
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:51"]
Ööö miksi kerrot asian täällä? Luuletko että on joku saavutus saada varatulta munaa?
varatulta saa melkein kuka vaan mutta tule sitten ylpeilemään jos onnistut löytämään hyvännäköisen ja fiksun sinkun, niin kuin minä:)
[/quote]
tää on niin totta, pari tuttavaa kehuu varattujen nussimisella, todellisuudessa, nää miehet käy myös huorissa ja niille on ihan sama mihin reikään kullinsa työntää.
itse sen sijaa pyöritän 3 sinkkumiestä joista jokaisella on aivot ja ymmärtävät mikä on homman nimi. Tosin nämä ukot eivät ketä tahansa lumppua huolisi sänkyynsä joten ymmärrän ap:n ongelman, tyytyy varattuun ku ei sinkuille kelpaa:)
[/quote]Ja tän miehen vaimo tyytyy petolliseen kun ei uskollista saa;) Auts, nyt astuin varmaan monen vaimon varpaille.Mut näinhän se on että toista naista säälitellään.Mä säälin vaimoa, korkeammaltahan se se tippuu....
[/quote]
Saattaa tippua, mies tippuu parisuhteesta välittömästi jos jää kiinni.
Minä en viitsisi yhtään enää katsella.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:21"]
Minusta on surullista, ettei nainen arvosta itseään. Tyytyy petturiin ja antaa hänelle hauskaa elämää, sinulle jää vain luun käteen, vaimolle ja lapsille kärsimystä. Mies kiittää!
[/quote]Naisellahan se hauska on. Ei tarvi huolehtia muista, suhteesta, olla uskollinen, ei tarvi riidellä ja elää perusarkea, saa vaan parhaat palat ukosta.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei nuo pettävät paskakasat välitä. Ei niillä ole tunteita. Itku voi tulla, kun loppuu ylläpito ja se turvallinen hyväksikäytettävä henkilö lähtee. Kännihaurahduksesta voi tosiaan tippua korkealta ja kovaa, mutta nää seksisuhteita ylläpitävät varatut miehet ei kyllä ajattele, kuin vain itseään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei nuo pettävät paskakasat välitä. Ei niillä ole tunteita. Itku voi tulla, kun loppuu ylläpito ja se turvallinen hyväksikäytettävä henkilö lähtee. Kännihaurahduksesta voi tosiaan tippua korkealta ja kovaa, mutta nää seksisuhteita ylläpitävät varatut miehet ei kyllä ajattele, kuin vain itseään.
[/quote]
Senpä takia se on kerrasta poikki.
Kun suhde muutenkin on just ja just plussan puolella.
Minäkin tiedän erään katalan Villen.