Mulla on suhde varatun miehen kanssa.
Kommentit (78)
Eiväthän nämä Korkeimman käskyt tunnu enää ihmisiä kiinnostavan koska oma itse on aina kaiken
centrumissa etusijalla prioriteetissa.
Kun ihminen kuolee hänelle kuitenkin näytetään heti mitä ei ole tehnyt.
5. MOOSEKSEN KIRJA
1. Käsky
5:6 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
5:7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
5:10 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
5:11 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
5:12 Ota vaari lepopäivästä, niin että sen pyhität, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt.
5:13 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
5:14 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi, sinun härkäsi, aasisi tai muu juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on, että palvelijasi ja palvelijattaresi saisivat levätä niinkuin sinäkin.
5:15 Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sentähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää lepopäivän.
5:16 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt, että kauan eläisit ja menestyisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
5:17 Älä tapa.
5:18 Älä tee huorin.
5:19 Älä varasta.
5:20 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
5:21 Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa. Älä halaja lähimmäisesi huonetta, älä hänen peltoansa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.
Voi että mua rasittaa nämä ihmistenhaukkumisketjut. Mut itsepä avasin... Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin haukkua tuntemattomia ihmisiä, joiden elämästä ette tiedä mitään? Kaikki pettäjät sitä, kaikki pettäjät tätä, blaablaablaa. Että on väsynyttä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:03"]Voi että mua rasittaa nämä ihmistenhaukkumisketjut. Mut itsepä avasin... Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin haukkua tuntemattomia ihmisiä, joiden elämästä ette tiedä mitään? Kaikki pettäjät sitä, kaikki pettäjät tätä, blaablaablaa. Että on väsynyttä.
[/quote]
Joo, oot oikeessa, pitäis kannustaa kanssaihmidsiä enemmän. Hienoa ap, että pidät huolen miehen seksuaalisista tarpeista; vaimo olikin jo varmasti kyllästynyt. Hienoa, että annat miehelle seuraa, ettei se aina ole vaimon ja lasten tiellä. Hienoa, ettet kerro vaimolle, koska miten hänen parisuhteensa asiat nyt hänelle kuuluisivatkaan. Ja se kertominenhan se satuttaisi, ei suinkaan se, että mies on illat panemassa muita naisia sen sijaan, että viettäisi aikaa perheensä kanssa. Onko nyt parempi?
Älkää vastailko enää mitään näihin (huomio)huorien ketjuihin, niin pääsee niistäkin eroon. Peruskoot omat huorausfooruminsa jonnekin muualle.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:33"] Halpa-pillu, ottaisit edes mieheltä maksua lutkuttamisestasi. En toivo sinulle mtn hyvää. [/quote]Totta. Jos ap olisit ottanut vaikka 100 e mieheltä jokaisesta panosta/suikkarista tms. niin olisitko rikas? Eikö olisi kannattanut tehdä tuota mielummin maksullisena kuin ilmaiseksi? Ethän saa miestä joka tapauksessa muutenkaan niin miksi annat ilmaiseksi? :) [/quote] Ala-arvoista... Ap
[/quote]Kirpasiko? Tuntuuko kun lottovoitto olisikin mennyt vierestä? Ei tuo rahan ottaminen seksistä ole mielestäni yhtään sen ala-arvoisempaa kuin mitä sinä teet ilmaiseksi. Olisi vain kannattanut olla fiksumpi heti alkuun, turha sitä rahaa on enää siltä mieheltä takautuvasti pyydellä. Mutta ensi kerralla olet viisaampi.
Joskus rikkaat miehet maksoivat rakastajattarilleen asunnon, vaatteet ja täyden ylläpidon, mitä mies on tehnyt sinun eteesi? Jutellut kassien tyhjentämisen jälkeen ja luikkinut kotiin? Oletko saanut edes koruja tai edes kukkasia häneltä koskaan? Tai onko mies tarjonnut sinulle illallisen jossakin kivassa paikassa? Oletko oikeasti vain antanut ilman mitään vaatimuksia...? Olet joko tosi nuori tai tosi tyhmä. :)
[/quote]
Tää on kyl häiriintynyt nainen. Laskuttaa varmaan aviomiestään jokaisesta panosta.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:03"]Voi että mua rasittaa nämä ihmistenhaukkumisketjut. Mut itsepä avasin... Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin haukkua tuntemattomia ihmisiä, joiden elämästä ette tiedä mitään? Kaikki pettäjät sitä, kaikki pettäjät tätä, blaablaablaa. Että on väsynyttä.
[/quote]
Joo, oot oikeessa, pitäis kannustaa kanssaihmidsiä enemmän. Hienoa ap, että pidät huolen miehen seksuaalisista tarpeista; vaimo olikin jo varmasti kyllästynyt. Hienoa, että annat miehelle seuraa, ettei se aina ole vaimon ja lasten tiellä. Hienoa, ettet kerro vaimolle, koska miten hänen parisuhteensa asiat nyt hänelle kuuluisivatkaan. Ja se kertominenhan se satuttaisi, ei suinkaan se, että mies on illat panemassa muita naisia sen sijaan, että viettäisi aikaa perheensä kanssa. Onko nyt parempi?
[/quote]
Tiedän kaikki mielipiteet, joita tällaisesta suhteesta voi olla. En odota kannustusta. En tarvitse sitä. Saa ne toki kertoa, mutta tapausta ja henkilöitä tuntematta ei voi tehdä mitään päätelmiä suhteen luonteesta tai ihmisistä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:03"]Voi että mua rasittaa nämä ihmistenhaukkumisketjut. Mut itsepä avasin... Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin haukkua tuntemattomia ihmisiä, joiden elämästä ette tiedä mitään? Kaikki pettäjät sitä, kaikki pettäjät tätä, blaablaablaa. Että on väsynyttä.
[/quote]
[/quote]
Tiedän kaikki mielipiteet, joita tällaisesta suhteesta voi olla. En odota kannustusta. En tarvitse sitä. Saa ne toki kertoa, mutta tapausta ja henkilöitä tuntematta ei voi tehdä mitään päätelmiä suhteen luonteesta tai ihmisistä.
Ap
[/quote]
Av-mamma kyllä voi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:56"]Onko mun mieheni, Ville? [/quote] espoo?
[/quote]
Onko yrityskonsulttihommissa ja matkustelee paljon esim. britteihin?
Ei ole kukaan ehdotetuista miehistä, huoli pois. Miehellä ei ole lapsia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:40"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:56"]Onko mun mieheni, Ville?
[/quote]
Turusta?
[/quote] Juna taisi mennä jo.
Halpa-pillu, ottaisit edes mieheltä maksua lutkuttamisestasi. En toivo sinulle mtn hyvää.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:33"]Halpa-pillu, ottaisit edes mieheltä maksua lutkuttamisestasi. En toivo sinulle mtn hyvää.
[/quote]
En minäkään sinulle.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:08"]
Seksisuhde. Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Miltä tuntuu jakaa kaksinkertainen mulkku jonkun toisen naisen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:08"]
Seksisuhde. Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Miltä tuntuu jakaa kaksinkertainen mulkku jonkun toisen naisen kanssa?
[/quote]
En mä jaa ketään. Mies ei ole minun mieheni.
Ap
Mulla on ollut monta vuotta salasuhteita. Ihania ne ovat jos ei tule liikaa tunteita mukaan.
Viimeisin suhteeni voi nyt huonosti rakastumisen takia.
M50
Haha, oon melkein samassa tilanteessa ku ap, toista mulla vaan se että mies väittää rakastavansa. Ja näitä juttuja kun lukee niin tajuaa miten tyhmä sitä on ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:26"]Mulla on ollut monta vuotta salasuhteita. Ihania ne ovat jos ei tule liikaa tunteita mukaan.
Viimeisin suhteeni voi nyt huonosti rakastumisen takia.
M50
[/quote]
mites olet pystynyt pitämään salassa?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:43"]Haha, oon melkein samassa tilanteessa ku ap, toista mulla vaan se että mies väittää rakastavansa. Ja näitä juttuja kun lukee niin tajuaa miten tyhmä sitä on ollutkaan.
[/quote]
Mä en halua mitään rakkauspuheita.
Ap
7. Käsky
5:18 Älä tee huorin.