Voisiko oikeasti jättää sen ohittelun näillä keleillä?
Taas kuoli ihminen, kun jonkun piti päästä ohittamaan rekkaa. Ei mulla muuta.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:29"]
Tänään ohituskaistatiellä, Mersun piti lähtä ohittamaan letkaa ja vetää se loska minun ,vastaantulevan tuulilasiin. Aika monta metriä sokkona ajoin, ennen kuin sain säikähdykseltä pyyhkijät päälle. Kiire, kiire, ainainen kiire. Mutta minne?
[/quote]
ohittaminen vaarallista, mutta itse ajat sokkona? Todella vastuullista.
Miten näissä keskusteluissa aina unohtuu se, että tuolla liikenteen seassa on myös uusia kuskeja, joilla ajotaidot vasta karttuvat? Ärsyttää, kun huudellaan, että pitäisi jättää autolla ajaminen kokonaan, jos ei uskalla ajaa suurinta sallittua nopeutta. Miten helvetissä meinasitte, että uusilla kuskeilla ajotaidot ja -varmuus kasvaa, jos he eivät saisi lähteä ajamaan? Me olemme kaikki joskus olleet uusina, epävarmoina kuskeina tuolla. Vähän ymmärrystä peliin nyt.
Tottakai se laittoi pitkät, kun yritti vilkuttaa, että pois mun kaistalta idiootti. Mieti mikä hätä, kun omaa kaistaa tulee vastaan auto, eikä ehdi jarruttaa. Hitostako se tietää, että sun autolla pääsee 200 km/h
Mä väitän, että noilla uusilla kuljettajillakin on paljon parempi suhde liikenteeseen kuin näillä aina niin tärkeillä ja kiireisillä ohittelijoilla, joiden mielestä kaikki muuto ovat liikenteessä vain heidän kiusanaan ja teiden tukkonaan.
Nyt saatiin sitten tällekin päivälle oma kuolonuhrinsa ohitustilanteeseen. Kuka aikoo olla vuorossa huomenna?
Kaksivuotiaan kuoleman jälkeen tämäkin ketju oli vielä täynnä ohittelijoita puolustavia, mutta tämä toinenko nyt jo vähän vetää suuta enemmän suppuun? Ei pidetä omasta ohittelusta ja kiireestä enää niin suurta meteliä
Ei ne mihinkään olekaan kadonneet, ne ovat vain perustaneet oman ketjunsa turhien ohittelujen puolustamisen tiimoilta. Anteeksi, jäi tämä idiootti-aloitus huomaamatta. Väittäisin, että tulevia liikenneonnettomuuksien aiheuttajia kaikki, kun he vain ovat täydellisiä ja muut mokaa koko ajan. Muistaisin autokoulussakin mainitun kaikkein useimmin, että väärä asenne on pahin riski...
Ei se vain riitä maantiellä, että ajaa rajoituksen mukaan!! Laitan vauhdin aina mittarrin mukaan piirun päälle rajoituksen nopeuden, koska auton mittari näyttää luontaisesti hieman liian vähän. Siitä huolimatta koko ajan takaa tulee kiireellisiä, jotka ajavat siis koko ajan ilmeisesti ylinopeutta. Säällä tai paikallakaan ei ole väliä kun on vaan päästävä ohitse...
Ikävimpiä ovat pimeässä huonolla säällä takapuskurissa kymmeniä kilometrejä kiinniajavat hullut!