Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidetäänkö sinua varakkaana?

Vierailija
27.06.2022 |

Vaikka et sitä olekaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin,

Vierailija
2/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä, vaikka olen. Ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä jotkut tutut luulee meitä rikkaiksi meidän talon perusteella. Kuulemma niin hieno talo ja hienolla paikalla. Kuitenkin ihan normaalihintainen talo oli ostettaessa ja meidän mielestä ihan tavallinen.

Vierailija
4/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää varakkaana ja jotkut köyhänä.

Palkka 5800 ja maksettu omakotitalo ja maksettu mökki (33% tuli perintönä ja arvo noin 550000).

Moneet kyläläiset pitää minut varakkaana, mutta omissa piireissä (työ ja kaverit) tämä minun tilanne on köyhimmästä päästä.

Olen ihan tyytyväinen - ei valittamista.

Vierailija
5/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kuvaa, eikä kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
6/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi jopa yks kaveri tuomaan ruokakasseja ruokajakelusta. Otin vastaan muutaman, kun hän selitti että ne ovat ylimääräisiä. Kun hän tarvitseeko koira ruokaa ja kertoi millaista ruokaa nyt saisi jakelusta, sanoin, että jätetään koiranruuat sellaisille, joilla tekee tiukkaa ruokkia omat lemmikkinsä.

Mies oli aika hölmistynyt. Ilmeisesti se että asun vanhassa omakotitalossa, ajan vanhahkolla autolla ja pukeudun vaatimattomasti sai hänet päättelemään, että olen vähävarainen. En todellakaan ole. Rahaa on niin paljon, että en edes keksi miten sen käyttäisin... sijoittaminenkaan kun ei kiinnosta. Siellä se makaa vaan tililla inflaation järsittävänä :).

Vierailija
7/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ajatus. Kuljen tosi vaatimattoman näköisenä ja maksoin vielä viime vuonna käteisellä. Kaupan tädit varmaan ajattelivat, että minulla on kauheat rahaongelmat, kun ei ole edes korttia.

Eipä minua haittaa, minkä rahaisena ihmiset minua pitävät. Enkä usko, että ihmiset sellaisia kanssaihmisistään niin miettivätäkään.

Vierailija
8/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä vaikka rahaa onkin, olen säästeliäs.

Vierailija
9/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä. Huomasin, että on parempi pitää omaisuutensa vain omassa tiedossaan. Tästä syystä jotkut on kehittäneet päässänsä teorian, jossa minulla on jopa satoja tuhansia ulosotossa. Tästä olen sitten kuullut miten tuo on aivan oikein minulle ja kärsi nyt. Ehkä tämä parempi kuin, jos tietäisivät etten ole tyhjätasku. Sitten olisi rahanruinaajia ovella. Ammoin avustin läheisiä rahallisesti, mutta kun rahahanat meni kiinni muutuin paskaakin paskemmaksi ihmiseksi ja yhteydenpito loppui siihen. Oltiin yhteydessä vain kun minusta pystyi hyötymään. 

Vierailija
10/10 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vanha 1990 luvun auto. Mukavat vanhat vaatteet. Vartijat katsovat kaupasssa perään. Onhan se vähän ikävää, kun en ikinä varastaisi.