Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokottamattomat kuormittavat tehohoitoa

Vierailija
15.11.2021 |

Husissa jo lähestytään kriittistä rajaa ja esim. Leikkauksia joudutaan siirtämään heidän takiaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008404615.html

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itävallan malli käyttöön, eli rokottamattomomille ulkonaliikkumiskielto poislukien kaupassa käynti. 500€:n sakko jos tavataan muilla asioilla.

Voin kuvitella kuinka Aatu hymyilee haudassaan, kun Gestapo on taas kadulla vaatimassa papereita.

Ala-arvoista verrata juutalaisia rokottamattomiin. Juutalaiset olivat fiksua ja koulutettua porukkaa ja varmasti olisivat ottaneet rokotteen. Rokotevastaiset taas ovat ääliöitä joita todellakin pitää rajoittaa ja rankaista.

Rokotteet estää sairastumasta ja tartuttamasta muita. Korona"rokote" ei sitä tee.

Vierailija
22/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teholla saman verran kuin monta kuukautta jo. Pandemian alussa Kiuru lupasi tuplata tehopaikat. Niitä on kuulemma tarvittaessa satoja, oliko jopa tuhat. Nyt siellä teholla on HUS:ssa 10 koronapotilasta. Rokotetun tehohoidon kyllä kestää, mutta rokottamattoman ei mitenkään.

Sairaalahoidossa olevista ei enää puhuta. Arvaatteko miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osastoilla on lisääntyneet rokotetut selvästi! Tästä ei riittävästi kerrota.

Tämähän johtuu vaan siitä että rokotekattavuus nousee. /s

Mutta ollaankohan sittenkään tyytyväisiä kun kansasta 100% rokotettu ja tehohoito täynnä rokotettuja. Sitten varmaan syyllistetään niitä joilla on vaan n-1 rokotetta otettuna.

Vierailija
24/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako olikaan rokotettuja osastolla? Jäi se jutusta pois, jaa miksikö,,,

Vierailija
25/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskokaa pois, se että haukutte ja uhkailette palstalla, ei saa kenenkään päätä käännettyä. Taisi uutisessakin lääkäri todeta että ne jotka on päättäneet olla ottamatta rokotetta, ei sitä ota edelleenkään. Mulla yksi facekaveri poisti minut "rangaistukseksi" kavereistaan. Arvatkaa haittaako etten näe "pitäis viedä saunan taa ja ampua" päivityksiä.

Vierailija
26/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävallan malli käyttöön, eli rokottamattomomille ulkonaliikkumiskielto poislukien kaupassa käynti. 500€:n sakko jos tavataan muilla asioilla.

Itävallasta kohta saammekin tietoa, että tartunnat eivät ainakaan vähentyneet. Tämän voimme jo varmuudella vannoa etukäteen, sillä rokotteet eivät toimi.

Kuinkas suu sitten pannaan, kun rokottamattomia ei voi enää syyttää?

Vierailija
27/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Janunen kirjoitti:

En ota ikinä koronarokotetta.

Koska laitat N31 viestin samasta asiasta?

Vierailija
28/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sittenhän uutisoitiin, että tuovat virolaisia Suomeen hoitoon...

Vierailija
29/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te jaksatte päivästä toiseen tätä samaa?

Aloituksen tarkoitus on luoda vastakkain asettelua jotta hölmöiltä voidaan viedä helposti rahat kuusenkerkillä ja huuhaakursseilla.

Vierailija
30/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te jaksatte päivästä toiseen tätä samaa?

Aloituksen tarkoitus on luoda vastakkain asettelua jotta hölmöiltä voidaan viedä helposti rahat kuusenkerkillä ja huuhaakursseilla.

Tämä. Pitää luoda keinotekoinen vihollinen rokotetuista jotta saadaan miekkareihin hölmöjä joilta voidaan viedä rahat.

Vierailija
31/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lasku perään vaan.

Päivä sairaalassa 1000€ ja päivä teholla 6000€

Ok! Sillä ehdolla että saan maksamani verot takaisin mikäli en käytä julkisia terveyspalveluja laisinkaan. Maksan tällä hetkellä aivan turhia veroja joidenkin aivan ventovieraiden hoidon ylläpidosta, edes rokotteella en kuormittanut yhteiskunnan varoista.

Suostun tähän siis siinä vaiheessa, kun tilille maksetaan ensin kompensaationa jokaisen vuoden verorahat, jotka olen turhaan terveydenhoitoa tukenut. Viimeksi olen käyttänyt julkista sairaanhoitoa lapseni synnyttyä vuonna 2016.

Siinä taas sinulle yhden rokottamattoman kuormitus yhteiskunnalle.

Vierailija
32/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissaviikon saldo: koronan takia sairaalahoitoon joutuneista 50% rokottamattomia (näistäkin tiedetään että ovat lähinnä pyyleviä d-vitamiinivajeisia ulk/kareita tai valmiiksi niin sairaita etteivät voi rokotetta ottaa). Tuplarokotettuja 47% ja kertaalleen rokotettuja 3%.

Mikähän on viime viikon tilanne.

https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/koronavirus-lukui…

Vierailija
33/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lasku perään vaan.

Päivä sairaalassa 1000€ ja päivä teholla 6000€

Ok! Sillä ehdolla että saan maksamani verot takaisin mikäli en käytä julkisia terveyspalveluja laisinkaan. Maksan tällä hetkellä aivan turhia veroja joidenkin aivan ventovieraiden hoidon ylläpidosta, edes rokotteella en kuormittanut yhteiskunnan varoista.

Suostun tähän siis siinä vaiheessa, kun tilille maksetaan ensin kompensaationa jokaisen vuoden verorahat, jotka olen turhaan terveydenhoitoa tukenut. Viimeksi olen käyttänyt julkista sairaanhoitoa lapseni synnyttyä vuonna 2016.

Siinä taas sinulle yhden rokottamattoman kuormitus yhteiskunnalle.

Suostut? Sinulta ei kysytä. Asiasta päättäisi halltus eikä kansanäänestys.

Vierailija
34/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisittekö edes tästä pandemiasta ilman tätä joka päiväistä pelko-hysteria-propaganda-skeidaa?

Vierailija
35/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisittekö edes tästä pandemiasta ilman tätä joka päiväistä pelko-hysteria-propaganda-skeidaa?

Hölmöiltä pitää kerätä rahat pois. Hölmöt pitää kii hottaa jotta saadaan kursseja myytyä ja lahjoitiksia kerättyä.

Vierailija
36/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöiltä pitää kerätä rahat pois. Hölmöt pitää kii hottaa jotta saadaan kursseja myytyä ja lahjoitiksia kerättyä.

http://www.omaapu.fi/luonnollinen-terveys/mannynneulasista-apu-koronaan/

Vierailija
37/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Itävallassakin saa rokottamaton käydä ulkoilemassa? Mutta eihän tuo systeemi toimi muutenkaan, jos joka paikassa ei kysellä rokotepassia. Jos olen rokottamattomana matkalla kirjastoon ja mut pysäytetään ja tarkistetaan olenko rokottamaton ja mihin olen menossa, niin totta kai mä valehtelisin, että olen vaan kävelyllä. Ei se tarkastaja seuraa minua ja varmista, etten mene mihinkään.

Vierailija
38/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella kuinka Aatu hymyilee haudassaan, kun Gestapo on taas kadulla vaatimassa papereita.

Ala-arvoista verrata juutalaisia rokottamattomiin. Juutalaiset olivat fiksua ja koulutettua porukkaa ja varmasti olisivat ottaneet rokotteen. Rokotevastaiset taas ovat ääliöitä joita todellakin pitää rajoittaa ja rankaista.

Rokotteet estää sairastumasta ja tartuttamasta muita. Korona"rokote" ei sitä tee.

Rokotetut levittää koronaa vähemmän kuin rokottamattomat, koska rokottamattoman limakalvoilla koronaviruksia on enemmän ja ne elää siellä pitempään.

Vierailija
39/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Itävallassakin saa rokottamaton käydä ulkoilemassa? Mutta eihän tuo systeemi toimi muutenkaan, jos joka paikassa ei kysellä rokotepassia. Jos olen rokottamattomana matkalla kirjastoon ja mut pysäytetään ja tarkistetaan olenko rokottamaton ja mihin olen menossa, niin totta kai mä valehtelisin, että olen vaan kävelyllä. Ei se tarkastaja seuraa minua ja varmista, etten mene mihinkään.

Mutta kirjaston ovella vartija kysyy koronapassia, jota sinulla ei ole ja käännyttää sinut pois. Näin muissakin paikoissa.

Vierailija
40/83 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuin 3/4 sairaalahoidossa olleista on ollut ylipainoisia. Seuraavaksi bmi-passi?

Tai jos bmi on yli 25, maksat hoitosi itse.

Olisi kyllä hyvä. On tässä jo vuosi tiedetty, että ylipaino lisää vakavan taudin riskiä, joten aikaa laihduttamiseen on ollut. Samat on sitten vielä huonolla tuurilla siellä sydänleikkausjonossa, kun oma terveys on itse tuhottu. Miksi mun pitäisi maksaa näiden vastuuttomien ihmisten koronakustannukset tai ohitusleikkaukset?

T. Rokottamaton, bmi 21