Rokottamattomat kuormittavat tehohoitoa
Husissa jo lähestytään kriittistä rajaa ja esim. Leikkauksia joudutaan siirtämään heidän takiaan.
Kommentit (83)
Rokotettuja ei testata, ei mikään ihme.
2 rokotusta ei riitä, vaikka sairaaloissa ei yhtään rokotettua. 😄 Jee jee
Hannu Janunen kirjoitti:
En ota ikinä koronarokotetta.
Toivottavasti jäät henkiin.
Kahdesti rokotettu saa sydänlihastulehduksen ja aivoembolian ja maksaa sen jälkeen tehohoidostaan itse? Koska korona?
Vierailija kirjoitti:
2 rokotusta ei riitä, vaikka sairaaloissa ei yhtään rokotettua. 😄 Jee jee
Tauti pitää määritellä uudestaan ja laittaa rokotteet tilaukseen.
Kyllä rokotettujen nyt kelpaa. Kukaan ei tarvitse sairaalahoitoa.... Yli neljä miljoonaa idioottia rokotettu!
Enemmän kuin 3/4 sairaalahoidossa olleista on ollut ylipainoisia. Seuraavaksi bmi-passi?
Tai jos bmi on yli 25, maksat hoitosi itse.
Olen rokottamaton enkä ole koskaan tarvinnut tehohoitoa. Turha syyllistää kaikkia rokottamattomia, sen taudin saattaa sairastaa myös lievänä. Perusterveenä, liikunnallisena parikymppisenä vakavan sairastumisen riski on aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton enkä ole koskaan tarvinnut tehohoitoa. Turha syyllistää kaikkia rokottamattomia, sen taudin saattaa sairastaa myös lievänä. Perusterveenä, liikunnallisena parikymppisenä vakavan sairastumisen riski on aika pieni.
kuljetat m**kero sen taudin jollekin vanhukselle ja aiheutat kuoleman
Itse kuljetat.
Kyllä rokotetutkin sairastaa monia tauteja ja kulkutauteja . Ettei yhtään ruveta rasistiksi ketään kohtaan . Sairaala pyörii verorahoilla meidän kaikkien parhaaksi ja kaikkia hoidetaan ihan yhtä hyvin .
Eli jos vanhaan malliin mennään niin 11 tehopotilaasta 6 on rokottamattomia.
Jokainen voi sairastua mihin tahansa tautiin , korona ei ole maapallon ainoa tauti mihin kuolee .
Kuinka te jaksatte päivästä toiseen tätä samaa?
Niin siis rokottamattomat kuormittavat tehohoitoa, mutta siitä huolimatta on varaa ottaa lisää tehohoitopotilaita Virosta? Pieni riistiriita.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti rokotettu saa sydänlihastulehduksen ja aivoembolian ja maksaa sen jälkeen tehohoidostaan itse? Koska korona?
Tottakai maksaa, kaiken itse kun on itse aiheutettu ongelma.
Vierailija kirjoitti:
ootte kaikki ihan pilluja. Jostain flunssasta ihan shokissa. Vittuherätkää räkäsen teiän naamaan.
hauskasti sanottu, koskaan kuullut ketään kutsuttavan pilluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävallan malli käyttöön, eli rokottamattomomille ulkonaliikkumiskielto poislukien kaupassa käynti. 500€:n sakko jos tavataan muilla asioilla.
Voin kuvitella kuinka Aatu hymyilee haudassaan, kun Gestapo on taas kadulla vaatimassa papereita.
Ala-arvoista verrata juutalaisia rokottamattomiin. Juutalaiset olivat fiksua ja koulutettua porukkaa ja varmasti olisivat ottaneet rokotteen. Rokotevastaiset taas ovat ääliöitä joita todellakin pitää rajoittaa ja rankaista.
Kai te ymmärrätte, että jos ihminen (alle 60-vuotias) saa koronan, niin hän ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä joudu tehohoitoon, saati kuole siihen?
Lisäksi jos meidän sairaalahoito kaatuu, kun maanlaajuisesti on 30 tehohoitopotilasta, pitäisikö keskittyä sairaanhoidon resurssien parantamiseen? Kun homma on noin heikoissa kantimissa, siinä ei auta vaikka kaikki suomalaiset olisivat viiteen kertaan koronaa vastaan rokotettu
Osastoilla on lisääntyneet rokotetut selvästi! Tästä ei riittävästi kerrota.
En ota ikinä koronarokotetta.