:D pikkupoika nolasi lihavan äitinsä kaupassa äsken
Prisman pakastehyllyillä huusi kuuluvalla ja hitaalla äänellä: ÄITI ÄLÄ SITTEN NYTTEN HIMOITSE MUN JÄTSKIÄ. Kyllä siinä oli ihmisillä nauruissa pidättämistä, mutta tukevaa mammaa ei naurattanut :D
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:39"]
Ja kaikkia nauratti juuri koska se oli lihava? Jos laiha mamma olisi sattunut sanomaan joskus lapselle että himoitsee tämän jätskiä niin ei huvittaisi? Läski mamma syö kaiken mikä ei hänelle kuulu edes vai?
Melkein kuvittelisin että saatoit nolata itsesi nauramalla tietyllä tavalla.
[/quote]
Xd läski provosoitui. Tietenkin se on hauskempaa jos se on lihava xddd
[/quote]
Niimpä :D
Mua ei ainakaan naurata lihavien ihmisten nolaaminen. Saa olla köyhä mieleltään jos tuollainen on oikeasti hauskaa. Mun mielestä tuo on hassua ja herttaista miten tuo lapsi on sanonut äidilleen :) auta armias jos jollekin vaikka minun äidin koko on loistava aihe pilailla, niin korville tulisi ja lujaa. Ja jos jotain askarruttaa mun elopaino tämän avautumisen myötä, niin olen täysin normaalikokoinen nuori nainen.
Minua siinä tilanteessa olisi lähinnä ihmetyttänyt miksi niitä jätskejä ei ostettu koko perheelle. Ei meillä ainakaan osteta vain lapsille. Itse saattaisin sanoa lapselle ettei sitten himoitse minun suklaatani, jos olen ostanut omaa suosikkiani. Lapselle tietysti omansa. Ja takuulla olen läski, jos se jotenkin vaikuttaa siihen etten nolostele ostoksiani tai mielitekojani.
Eihän tuo ollut edes hauska. En olisi korvaani lotkauttanut tai edes naurahtanut tuosta. Tylsä juttu.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:03"]
No hahahhaa, mä olen sellainen läski mamma, mutta mä en ikinä himoitse lasten jätskejä tai muita herkkuja,kun en niitä syö. Tosin meidän lapset ei myöskään saa mitään jätskejä/herkkuja kaupasta (kuin äärimmäisen harvoin), ne ei kuulu terveelliseen ruokavalioon.
[/quote]
Mitali laitettu tulemaan !
Jaa. En nyt oikein iedä mitä noloa tuossa oli. Ihan hauska juttu tietysti, mutta ihan samalla lailla isokokoiset saavat syödä kuin me muutkin, joten siltä osin ei oikein avaudu.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:32"]
Eihän tuo ollut edes hauska. En olisi korvaani lotkauttanut tai edes naurahtanut tuosta. Tylsä juttu.
[/quote]
Niinpä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:51"]"semmoinen omena kuin on kantajansa" mutta mitenköhän kaikille läskeille käy kun ne joutuvat pakosta laihtumaan esim sodan aikana tapahtuvan PAKOTETUN säännöllistetyn ruuan takia? mistä mielihyvä sitten kun valtio ei sitä pysty tarjoamaan. tai ole vuosikymmeniin enää pystynyt. sehän on se pääsyy miksi kaikki vetää jotain tuskiinsa. Täällä on kauhea asua ja elää yksinkertaisesti [/quote] Sittenhän lihavat voivat hyvin. Meikäläinen alkais olla elämänsä kunnossa siinä kohtaa, kun normaalipainoiset alkais nääntyä nälkään.
[/quote]
Vankileireillä Neukuissa parhaiten selvisivät pienikokoiset, niukkuuteen tottuneet vangit. Isot, lihavat ja lihaksikkaat huonoimmin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 06:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:51"]"semmoinen omena kuin on kantajansa" mutta mitenköhän kaikille läskeille käy kun ne joutuvat pakosta laihtumaan esim sodan aikana tapahtuvan PAKOTETUN säännöllistetyn ruuan takia? mistä mielihyvä sitten kun valtio ei sitä pysty tarjoamaan. tai ole vuosikymmeniin enää pystynyt. sehän on se pääsyy miksi kaikki vetää jotain tuskiinsa. Täällä on kauhea asua ja elää yksinkertaisesti [/quote] Sittenhän lihavat voivat hyvin. Meikäläinen alkais olla elämänsä kunnossa siinä kohtaa, kun normaalipainoiset alkais nääntyä nälkään.
[/quote]
Vankileireillä Neukuissa parhaiten selvisivät pienikokoiset, niukkuuteen tottuneet vangit. Isot, lihavat ja lihaksikkaat huonoimmin.
[/quote]
No minä ainakin tiedän pärjääväni viikon ilman mitään syötävää, kun niin usein paastoan sen ajan, ja kuukausia yhdellä nuudeliaterialla päivässä.
t. se "läski johon kalikka kalahti" jonkun mielestä
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:51"]"semmoinen omena kuin on kantajansa" mutta mitenköhän kaikille läskeille käy kun ne joutuvat
pakosta laihtumaan esim sodan aikana tapahtuvan PAKOTETUN säännöllistetyn ruuan takia?
mistä mielihyvä sitten kun valtio ei sitä pysty tarjoamaan. tai ole vuosikymmeniin enää pystynyt.
sehän on se pääsyy miksi kaikki vetää jotain tuskiinsa. Täällä on kauhea asua ja elää yksinkertaisesti
[/quote]
Sittenhän lihavat voivat hyvin. Meikäläinen alkais olla elämänsä kunnossa siinä kohtaa, kun normaalipainoiset alkais nääntyä nälkään.