Kauhea elämä, vaikka somessa pidetään onnellisia kulisseja pystyssä?
Tunnetteko tällaisia tapauksia? Ystävättäreni on juuri tällainen. Miltei joka viikko heillä on niin iso riita, että toinen lähtee ovet paukkuen muualle yöksi. Väkivaltaa suhteessa ei ole, mutta se on pieni lohtu, kun suhde tuntuisi olevan muuten lähellä maanpäällistä helvettiä.
Mutta mitenkäs sitten somessa? On sellaista I love you -kuvaa, "kullan kanssa leffailta" -soopaa ja muuta vastaavaa, että asioista tietämätön luulee, että pariskunnalla on meneillään vähintään vuosisadan jos ei -tuhannen upein rakkaustarina. Ennen tätä c-19-sirkusta pariskunta kävi Pariisissa "rakkauslomalla". IG oli kuin suoraan jostain matkakatalogista ja romanttisesta pokkarista viikon ajan. Totuus? Riitelivät 90 % lomastaan!
Mä en tajua! Miksi pitää olla yhdessä ja leikkiä onnellisia? Eikö enää uskalleta olla yksin? Tiedättekö vastaavia pareja?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut läheskään noin paha, siis ei hehkutettu onneamme missään somessa, mutta oli uudet talot ja muut ja kaikki varmaan ajatteli että meillä on tosi kiva elämä. Meidän eroa ei osannut kukaan edes ajatella kunnes ilmoitin siitä. Kukaan ei vain tiennyt totuutta miehen alkoholin käytöstä tai kuinka kohteli minua ja lapsia. Moni kakku päältä kaunis.
Rikoin kulissit ja olen 100x onnellisempi, nyt melkein puolet pienemmässä rivarissa vuoroviikkoäitinä kuin siinä entisessä elämässä.
Ja sun lapset on vuoroviikoin heitä huonosti kohtelevan juopon kanssa? Hyvä diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut läheskään noin paha, siis ei hehkutettu onneamme missään somessa, mutta oli uudet talot ja muut ja kaikki varmaan ajatteli että meillä on tosi kiva elämä. Meidän eroa ei osannut kukaan edes ajatella kunnes ilmoitin siitä. Kukaan ei vain tiennyt totuutta miehen alkoholin käytöstä tai kuinka kohteli minua ja lapsia. Moni kakku päältä kaunis.
Rikoin kulissit ja olen 100x onnellisempi, nyt melkein puolet pienemmässä rivarissa vuoroviikkoäitinä kuin siinä entisessä elämässä.
Vuoroviikkoäitinä miehen kanssa, joka kohtelee lapsia huonosti? Miksi?
Arvaukseni: narsistit uhkailee oikeudella ja lasten menettämisellä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Niin. Eihän ne taistelut mukavia ole. Mutta että antaa lapset tuollaiselle ees yrittämättä suojella heitä ja vielä kehuu miten onnellinen on. Erikoinen vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OhisNiin. Eihän ne taistelut mukavia ole. Mutta että antaa lapset tuollaiselle ees yrittämättä suojella heitä ja vielä kehuu miten onnellinen on. Erikoinen vanhempi.
En nyt ole tuo ketä parjaat, mutta kunnon narsistit saavat alistetun uskomaan, että kukaan ei kuuntele heitä, ja jos alat vastustaa, hän voi tosiaan satuilla sossuille niin että saat olla tyytyväinen jos näet lapsia. Näitä juttujahan on, joissa äiti on maalattu mielenterveystapaukseksi narsistin toimesta, tai niin alistettu ja nujerrettu että on vain suostunut lähtemään vähin äänin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olin 10 v parisuhteessa alkoholistin kanssa. Julkaisin somessa kuvia meidän elämästä ja toki vain niistä hyvistä hetkistä. En niistä, kun mies ei tullut kotiin, kun oli sammunut sohvalle tai pissannu sänkyyn tai oksentanut lattialle tai käynyt kimppuuni.
En halunnut "esittää" mitään, tai varsinaisesti valehdella. Jätin kertomatta tuon synkän puolen ja siksi moni niin isosti erostamme yllättyi ja piti mua "hulluna" kun lähdin niin hyvästä suhteesta :) Sellasta se on. Ei niitä synkkiä puolia halua muistaa eikä jakaa.
Hyvä muistaa kun somea selailee, näemme vain mitä toinen haluaa meille näyttää.
Oletko minä? Nimittäin sama täällä.
Omat ystävät loukkaantuivat minulle kun kerroin millainen hän oli. Eivät halunneet uskoa sellaista hänestä, ja halusivat pysyä hänen ystävänä. Sen kuin vaan, hän onkin varmasti kaverina parhaimmillaan, ei niinkään perheenisänä.
Auts. Karua. :(
Oletko minä? Nimittäin sama täällä.
Omat ystävät loukkaantuivat minulle kun kerroin millainen hän oli. Eivät halunneet uskoa sellaista hänestä, ja halusivat pysyä hänen ystävänä. Sen kuin vaan, hän onkin varmasti kaverina parhaimmillaan, ei niinkään perheenisänä.