Minkälainen tyyny 2-vuotiaalle? ov
Meillä on 2v4kk ikäinen poika, jolla on tähän asti ollut 40x60cm lasten tyyny. Nyt hän itse kyselee isompaa tyynyä eli tuo lasten tyyny on ilmeisesti hänelle liian pieni (matala). Onko lasten tyynyjä olemassa isompia, kun tuntuu että aikuisten tyynyt ovat liian korkeita pienelle miehelle. Lisäksi tyynyn pitäisi olla sellainen, ettei se paakkuunnu pesukoneessa ja kestää rumpukuivauksen. Vinkkejä?
Kommentit (8)
tuo Hippamuumi-tyyny sivun alaosassa:
http://www.finlayson.fi/Lasten-peitteet-ja-tyynyt.9224.0.html
3v tyttö on jo kauan nukkunut isolla tyynyllä, usein jopa 2 päällekäin. Lasten tyyny on aina ollut liian olematon. Tyynyjä on paljon erilaisia, eiköhän sopiva löydy.
Käyttöominaisuudet on ihan omaa luokkaansa verrattuna keinokuituihin.
Meillä 3- ja 4-vuotiaat nukkuvat vielä vauvojen lättätyynyillä. Ei sinänsä ihme, sillä niin nukkuu äitikin :D Voin muuten kertoa, että itselläni unen laatu parani ja niska- ja selkäkivut hellittivät kun luovuin siitä normaalista aikuistyynystä ja aloin nukkua vauvatyynyllä tai ilman tyynyä kokonaan. En halua, että lapseni joutuvat kärsimään vänkyrälle vääntyneistä hengitysteistä ja kireistä niskoista.
siksi täällä kyselen...... Jotenkin tuntuu, että aikuisten tyynyt ovat ihan liian isoja pienelle miehelle. Mutta toisaalta, kun hän itse isompaa tyynyä kyselee, niin ilmeisesti lasten tyyny on kuitenkin liian matala. Täällä tuppukylässä tuo valikoima vaan on NIIN surkea......
Meillä siis työllä niin iso tyyny että koko yläkroppa on tyynyllä, ei ainoastaan pää. Itse on tavan kehittänyt eli kai siinä on hyvä olla...
kaikenlaisia tyynyjä löytyy, matalista korkeisiin, pehmeistä koviin.