Ennustaja vastailee kysymyksiin
Kysykää, aistin energiaa pitkänkin matkan päästä :)
Kommentit (76)
Tuleeko tämänhetkinen ihastukseni rakastumaan minuun? Menemmekö naimisiin? Saammeko lapsen? Onko isäni se, jonka kuvittelen hänen olevan?
Millainen minun suhde tulee olemaan tähän mieheen jatkossa? Taustalla pettämistäkin, vieläkö tulee pettämään?
Onko juuri hän kiinnostunut minusta? Kertooko hän siitä jos on?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:38"]Kannattaako minun lähteä opiskelemaan merkonomiksi? Toinen vaihtoehto on lopullinen työkyvyttömyyseläke. Kirjan kirjoittamisesta olen myös haaveillut.
[/quote]
Aloita kirja harrastuksena. Jos intohimoa löytyy tarpeeksi, anna kirjallesi mahdollisuus.
Ja opiskele, näet vielä että voitat.
Millainen on suuren luovan projektimme vastaanotto? Tuleeko tästä rahaa...?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:37"]Tapaanko enää erästä monitahoista salaperäistä tummaa miestä, josta pidin niin mielettömästi. [/quote] Hän palaa.
[/quote]
Kiitos, ihan huimaa jos tuo toteutuisi!
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:36"]Meillä kummittelee, kukahan se mahtaa olla?
[/quote]
Vanhan asukkaan esi-isä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:33"]
Kysykää, aistin energiaa pitkänkin matkan päästä :)
[/quote]
Miten käy euroopalle monikulttuurisuuden vyöryn alla?
Tuleeko meille tyttö vai poika? 2 poikaa jo on. Samaa merkkiä vai?
Millaista työtä tulen tekemään? Kuinka monta lasta teen ja kuinka monta isää heillä on? Kiitos! =)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:36"]Vaatitaso ja nimikemuutos. Tuleeko niihin muutosta?
[/quote]
Ei aivan lähiaikoina, mutta älä luovuta, tulet nousemaan.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:44"]Millaista työtä tulen tekemään? Kuinka monta lasta teen ja kuinka monta isää heillä on? Kiitos! =)
[/quote]
Kaikki riippuu itsestäsi, mutta ensimmäinen isäehdokas ei ole oikea.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:44"]Tuleeko meille tyttö vai poika? 2 poikaa jo on. Samaa merkkiä vai?
[/quote]
Muutos.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:42"]Millainen on suuren luovan projektimme vastaanotto? Tuleeko tästä rahaa...?
[/quote]
Ei aivan heti. Hieman myöhemmin projekti alkaa tuottaa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:38"]Kannattaako hakea sitä jatko-opiskelupaikkaa? en jaksais tässä työssä loputtomiin... Ja saanko sen ihanan asunnon mistä haaveilen? :)
[/quote]
Skippasit mun kysymyksen..
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:44"]Millaista työtä tulen tekemään? Kuinka monta lasta teen ja kuinka monta isää heillä on? Kiitos! =) [/quote] Kaikki riippuu itsestäsi, mutta ensimmäinen isäehdokas ei ole oikea.
[/quote]
Mitä tarkoitat sillä, että ensimmäinen isäehdokas ei ole oikea?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:36"]Onko T. Se Oikea?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:42"]Millainen minun suhde tulee olemaan tähän mieheen jatkossa? Taustalla pettämistäkin, vieläkö tulee pettämään?
[/quote]
Ei ollut viimeinen kerta, mutta lähtekää lomalle. Rakkautenne kasvaa etelässä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:38"]Kannattaako hakea sitä jatko-opiskelupaikkaa? en jaksais tässä työssä loputtomiin... Ja saanko sen ihanan asunnon mistä haaveilen? :)
[/quote]
Skippasit mun kysymyksen..
[/quote]
Voi, anteeksi! Näitä tulikin yllättäen paljon ja muutama jäi välistä :(.
Sinun kannattaisi odottaa puoli vuotta ennen uramuutosta. Asunnon saat.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:36"]Kysyn onko mies pettänyt minua aiempina vuosina? Sellaista olen epäillyt. Kiinni ei ole jäänyt.
[/quote]
Ei useasti. Rakasti sinua, mutta myös toista.