Ennustaja vastailee kysymyksiin
Kysykää, aistin energiaa pitkänkin matkan päästä :)
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:34"]Kerropa ennustaja mulle miten käy töissä. Ja sitten ollaanko kavereita vai enemmän?
[/quote]
Hän alkaa lämmetä sinulle muutenkin kuin ystävänä. Ei ole vielä varma kiinnostuksestaan, mutta anna hänelle aikaa.
Mua kiinnostaisi tietää, tuleeko tästä yhtään mitään? Luovutanko vai vieläkö katselen?
Paraneeko minun ja isäni suhde koskaan? Edes niin että olisimme puheväleissä?
Kysyn onko mies pettänyt minua aiempina vuosina? Sellaista olen epäillyt. Kiinni ei ole jäänyt.
Vaatitaso ja nimikemuutos. Tuleeko niihin muutosta?
Meillä kummittelee, kukahan se mahtaa olla?
Paljonko kello on huomenna viiden aikaan
Saanko hyvän työpaikan vihdoin tänä vuonna?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:35"]Mua kiinnostaisi tietää, tuleeko tästä yhtään mitään? Luovutanko vai vieläkö katselen?
[/quote]
Anna mahdollisuus. Odota.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:34"]Kerropa ennustaja mulle miten käy töissä. Ja sitten ollaanko kavereita vai enemmän?
[/quote]
Hän alkaa lämmetä sinulle muutenkin kuin ystävänä. Ei ole vielä varma kiinnostuksestaan, mutta anna hänelle aikaa.
[/quote]
Kiitos! Miten työjutut sitten?
Tapaanko enää erästä monitahoista salaperäistä tummaa miestä, josta pidin niin mielettömästi.
Kannattaako hakea sitä jatko-opiskelupaikkaa? en jaksais tässä työssä loputtomiin... Ja saanko sen ihanan asunnon mistä haaveilen? :)
Kannattaako minun lähteä opiskelemaan merkonomiksi? Toinen vaihtoehto on lopullinen työkyvyttömyyseläke. Kirjan kirjoittamisesta olen myös haaveillut.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:35"]Paraneeko minun ja isäni suhde koskaan? Edes niin että olisimme puheväleissä?
[/quote]
Sinun on tehtävä aloite, koska hän luulee ettet sinä välitä. Rakastaa sinua kuitenkin sisimmässään.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:37"]Tapaanko enää erästä monitahoista salaperäistä tummaa miestä, josta pidin niin mielettömästi.
[/quote]
Hän palaa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:35"]Paraneeko minun ja isäni suhde koskaan? Edes niin että olisimme puheväleissä? [/quote] Sinun on tehtävä aloite, koska hän luulee ettet sinä välitä. Rakastaa sinua kuitenkin sisimmässään.
[/quote]
Miten teen sen aloitteen? Olen tehnyt jo niin monta aloitetta etten enään tiedä että miten?
Kerropa ennustaja mulle miten käy töissä. Ja sitten ollaanko kavereita vai enemmän?