No nyt minäkin tein sen :D Kiitti hei vaan teille.
Nypin pinseteillä häpykarvoitusta siistimmäksi. Aika homma! No ei sitten vissiin tartte ihan heti olla siistimässä uudestaan.
Ärsytti nimittäin sheivata joka päivä kasvavaa sänkeä. Veetiä ja jotain vahaliuskoja joskus kokeilin ja sain allergisen ihottuman.
Tuli muuten niska kipeäksi!! En suosittele :D
Kommentit (13)
Miksi kukaan sheivaisi useammin kuin 1-2 kertaa viikossa? Millin sängen sheivaaminen vain rikkoo ihon.
Joo niska tulee kipeäksi, sen takia en sitä yleensä jaksakkaan tehdä :-D
Sattuu! Epilaattorilla vaikea saada yksittäisiä karvoja pois sieltä täältä. Mulla kun kasvaa hajakarvaa vähän miten sattuu. En halua kuitenkaan mitään kiitorataa tai posliinia. Siisti kolmio sen olla pitää :) Nyt kokeilin nyppiä siis.
-ap-
Siis kuka jaksaa pinseteillä nyppiä? Eikö siinä mene ikä ja terveys? Kauanko sulla kesti ja tuliko niskat kipeiksi? Ei pinseteilläkään varmaan ihan kaikkia saa tuolta alhaalta. Minusta pinseteillä nyppiminen ärsyttää ihoa enemmän kuin sheivaus ja ajogeelin käyttö..
Tuli niskat kipeiksi, kuten jo yllä kerroin. Ajatuksena oli nyt tuo, ettei tarttis joka päivä sheivata. Nypin nyt sit jatkossa nuo hajakarvat sitä mukaa, kun kasvavat takas :D Ehkä pääsen niistä lopullisesti nyppimällä eroon (joopa joo) Ja en minä koko alapäätä nyppinyt herranjestas! Vain noita hajakarvoja, joita kasvaa siellä täällä. Muutama yksilö eksynyt reisiin. Ärsyttäviä!!
-ap-
Helvettiin tuo älytön kynitty broileri -muoti! Luomu on säästänyt ainakin minut ihan kaikilta alapäävaivoilta, sängeltä, kutinoilta ja näköjään vielä niskakivultakin. Ja nätti, siisti tupsukka siellä vain on eikä mitään järkyttävää pusikkoa. Unohtakaa kaikki rämemajavalegendat ja kokeilkaapa huviksenne.
Mäkin nypin pinseteillä! Ei se oikeasti kauaa kirpaise. Kunnon puskaa kun aloin aikanaan ensimmäistä kertaa pinseteillä nyppimään niin siinä kyllä meni aikaa, mutta nykyään nypin aina kun uusia pieniä karvoja alkaa ilmaantua. Niiden lyhkästen karvojen nyppiminen ei oikeasti edes satu paljoa ja mulla menee siihen kerralla n. 5 min ja nypin pari kertaa viikossa eli ei niin työlästä kuin voisi kuvitella :)
Nooh, torstaina jo kutittaa ja nousee näppyä. Lauantaina on kunnon sänki.