Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun töistä ei tule mitään päiväkodin työntekijän takia!

Vierailija
02.02.2015 |

Lapsen eskariope jäi äitiyslomalle viime viikolla ja sen tilalle tuli sijainen. No, se onkin mies. Eikä siinä mitään. MUTTA KUN SE NÄYTTÄÄ TÄLLAISELTA: http://www.pureskinblog.com/wp-content/uploads/2011/12/jula-jula-men-good-looking-man_large.jpg

Mä kuolen. Olen "tarjoutunut" viemään lapsen eskariin joka aamu, vaikka mieheni veisi sen normaalisti joka toinen päivä. Se ei ole edes nähnyt tätä miestä vielä, arvaa varmaan kohta mun innostuksen päiväkotiin viemistä kohtaan.

Viikon tässä nyt on kärvistelty ja yritetty olla ihan coolisti. Aikamoinen tungos on nykyisin eskarin eteisessä, kun ei mammat tahdo millään päästä lähtemään töihin. Ja iltapäivällä tullaan jo ihan hirveän aikaisin hakemaan, että ehtii jutella mahdollisimman pitkään päivän kuulumisista. Miehen ympärillä on aina 5-10 äitiä ringissä kyselemässä IHAN KAIKKEA. Miten on päivä sujunut? Mites meidän Jani-Ilona söi tänään? Eikö Mikko-Maija osaakin lukea hienosti? Missäs olet opiskellut? Voi miten lihaksikas olet.. varmaan lasten nostelemisesta tulee hyvä lihaskunto käsiin..

Aargh. Enää 2 tuntia ja juoksen takaisin päiväkodille :)

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan