Mun töistä ei tule mitään päiväkodin työntekijän takia!
Lapsen eskariope jäi äitiyslomalle viime viikolla ja sen tilalle tuli sijainen. No, se onkin mies. Eikä siinä mitään. MUTTA KUN SE NÄYTTÄÄ TÄLLAISELTA: http://www.pureskinblog.com/wp-content/uploads/2011/12/jula-jula-men-good-looking-man_large.jpg
Mä kuolen. Olen "tarjoutunut" viemään lapsen eskariin joka aamu, vaikka mieheni veisi sen normaalisti joka toinen päivä. Se ei ole edes nähnyt tätä miestä vielä, arvaa varmaan kohta mun innostuksen päiväkotiin viemistä kohtaan.
Viikon tässä nyt on kärvistelty ja yritetty olla ihan coolisti. Aikamoinen tungos on nykyisin eskarin eteisessä, kun ei mammat tahdo millään päästä lähtemään töihin. Ja iltapäivällä tullaan jo ihan hirveän aikaisin hakemaan, että ehtii jutella mahdollisimman pitkään päivän kuulumisista. Miehen ympärillä on aina 5-10 äitiä ringissä kyselemässä IHAN KAIKKEA. Miten on päivä sujunut? Mites meidän Jani-Ilona söi tänään? Eikö Mikko-Maija osaakin lukea hienosti? Missäs olet opiskellut? Voi miten lihaksikas olet.. varmaan lasten nostelemisesta tulee hyvä lihaskunto käsiin..
Aargh. Enää 2 tuntia ja juoksen takaisin päiväkodille :)
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:07"]Siis minä en ainakaan tuollaista katselisi. Ruskeet silmät, ihan selvä maahanmuuttaja. Hyhhyh, suomalainen sen miehen pitäisi olla. Onneksi Reino oottaa kotona, ei tarvitse tuollaisille edes jutella. Minen tuollaiselle herrojen peellä alkavalle nimelle ees lastani veis.
Tässä mun Reinon kuva: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/kevat_2008/494672.jpg
T.Sirpa-Irene
[/quote]
Ei helvetti. -.- Tuo on Hugh Jackman. Ei kyllä ilman photoshoppia voi komeaksi kutsua.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:27"]
Somaliasta. ap.
[/quote]
Ei ole, on eurooppalainen.
T.Oikea ap
[/quote]
Nyt täällä taas joku trollaa. B on komea ja pitkä somali.
T.Alkuperäinen ap
Ja jos se mies näyttäisi hobbitilta, niin olisit täällä itkemässä että kun niin ruma mies siellä päiväkodissa aina vastassa ja että saat siitä painajaisia!??
Oletko ap paljonkin matkustellut? Suomen ulkopuolella siis? Kun menet noin sekaisin yhdestä suklaasilmästä :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:23"]
Voi ei =) Tuo ap:n viimeisin viesti laittoi hymyilyttämään. Voin kuvitella ap:n ajatukset, kun on työnnetty takaisin pihalle B:n toimesta =) Mistä maasta B on kotoisin?
[/quote]
Eurooppalainen on, muttei itäisestä, kaakkoisesta, eikä pohjoisesta Euroopasta. Sellainen suklaasilmäinen ihana :)
Hirveän nolo tilanne tuo aamuinen. Hyvä, etten ollut jo ihan huulet tötteröllä siinä, kun B työnsi minua hellästi ulos ovesta. Tajusin itse töihin ajaessani, että menee jo ihan yli tämä ihastus. Rakastan omaa miestäni, enkä ikinä, ikinä, ikinä oikeasti haluaisi suudella tai muuten koskea B:iin. Viatonta päiväunihaaveilua vain. Mutta tuo tapaus sai ihan hämilleen, koska olin varma, että tekee jotain. Näytti siltä, kuin B:lla olisi ollut jotain asiaa ja siksi työnsi minut pois eteisestä.
ap
[/quote]
Paitsi että päivähoidon henkilöstö ei työntele lasten vanhempia ovista ulos eikä muutenkaan koskettele tuolla tavoin vanhempia. Sinulla taitaa tosiaan mennä ihastus jo pahasti yli, kun tällaisia tilanteita alat kuvittelemaan :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:38"]
Somaliasta. ap.
[/quote]
T.Oikea ap
[/quote]
T.Alkuperäinen ap
[/quote]
No ei ole. Ihme jankkaaja olet. B ei ole somali, vaan juuri tuollaisen välimerellisen miehen näköinen, kuten tuossa ihan aloitusviestissäni linkkasin. Eipä näytä somalilta tippaakaan, eikä muultakaan afrikkalaiselta.
B on eteläisestä Euroopasta.
T.Oikea ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:23"]
Voi ei =) Tuo ap:n viimeisin viesti laittoi hymyilyttämään. Voin kuvitella ap:n ajatukset, kun on työnnetty takaisin pihalle B:n toimesta =) Mistä maasta B on kotoisin?
[/quote]
Eurooppalainen on, muttei itäisestä, kaakkoisesta, eikä pohjoisesta Euroopasta. Sellainen suklaasilmäinen ihana :)
Hirveän nolo tilanne tuo aamuinen. Hyvä, etten ollut jo ihan huulet tötteröllä siinä, kun B työnsi minua hellästi ulos ovesta. Tajusin itse töihin ajaessani, että menee jo ihan yli tämä ihastus. Rakastan omaa miestäni, enkä ikinä, ikinä, ikinä oikeasti haluaisi suudella tai muuten koskea B:iin. Viatonta päiväunihaaveilua vain. Mutta tuo tapaus sai ihan hämilleen, koska olin varma, että tekee jotain. Näytti siltä, kuin B:lla olisi ollut jotain asiaa ja siksi työnsi minut pois eteisestä.
ap
[/quote]
Mitä sä oikeen kuvittelet itestäs.. B on varattu joten annappa sen olla. Ei tykkää lyhythiuksista naisista kuten sinä!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:49"]
[/quote]
ap
[/quote]
Paitsi että päivähoidon henkilöstö ei työntele lasten vanhempia ovista ulos eikä muutenkaan koskettele tuolla tavoin vanhempia. Sinulla taitaa tosiaan mennä ihastus jo pahasti yli, kun tällaisia tilanteita alat kuvittelemaan :)
[/quote]
Työnsi vaan tänä aamuna. Ohjasi hellästi hartioista ulos. Oltiin juuri astuttu siihen kuraeteiseen ja B oli siinä heti, joten ei nyt tarvinnut lähteä montaa metriä työntämään, oltiin melkein jo valmiiksi puoliksi ulkona.
Ai ei päivähoidon henkilökunta koskettele? No sitten mun pitää tehdä valitus B:sta, sehän taputtaa olkapäille varmaan joka päivä!
ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:38"]
Somaliasta. ap.
[/quote]
T.Oikea ap
[/quote]
T.Alkuperäinen ap
[/quote]
No ei ole. Ihme jankkaaja olet. B ei ole somali, vaan juuri tuollaisen välimerellisen miehen näköinen, kuten tuossa ihan aloitusviestissäni linkkasin. Eipä näytä somalilta tippaakaan, eikä muultakaan afrikkalaiselta.
B on eteläisestä Euroopasta.
T.Oikea ap
[/quote]
Tuo ei ole jankkausta, katso Googlesta mitä se tarkottaa. Ja mee pois mun ketjusta trolli.
T. Se oikea ap
No olisin minäkin varmaan silmät kiinni, huulet törrössä odottanut suudelmaa :D Ei hitto, anteeksi mutta nauran täällä :D
Suklaasilmäinen somali
T. Se oikea ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:13"]
Siis ette oikeasti ole noin lapsellisia? Eikö yhtään hävetä? Onko tullut mieleen mitä tämä B tuumii kuolaavista mammoista?
[/quote]
Todennäköisesti nauravat tyttöystävän kanssa makeasti asialle.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:00"]
Siis ette oikeasti ole noin lapsellisia? Eikö yhtään hävetä? Onko tullut mieleen mitä tämä B tuumii kuolaavista mammoista?
[/quote]
[/quote]
Näin mäkin oletan. Oletan, että B on tottunut tällaiseen huomioon ja osaa ottaa sen huumorilla. Mä vaan edelleen kikattelen ja kompastelen B:n edessä. B ei ole koskaan antanut ymmärtää yhtään mitään, ei flirttaile muuten kuin sellaisella tavallisella ystävällisellä tavalla, joka ei tarkoita mitään. Yhtenä aamuna oli neljä äitiä riisumassa lapsia, ulkona paistoi aurinko ja B tuli siihen ja sanoi: "Ihana ja kaunis päivä tulossa. Mutta ei yhtä kaunis kuin teidän äidit!" Sanoi siis lapsille ja kehui meitä kaikkia tasapuolisesti. Siis tarkoittamatta yhtään mitään.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:54"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Työnsi vaan tänä aamuna. Ohjasi hellästi hartioista ulos. Oltiin juuri astuttu siihen kuraeteiseen ja B oli siinä heti, joten ei nyt tarvinnut lähteä montaa metriä työntämään, oltiin melkein jo valmiiksi puoliksi ulkona.
Ai ei päivähoidon henkilökunta koskettele? No sitten mun pitää tehdä valitus B:sta, sehän taputtaa olkapäille varmaan joka päivä!
ap
[/quote]
Siitä miten paljon henkilökunnan on sopivaa kosketella lasten vanhempia, puhutaan päivähoidossa ja ihan esimiestahollakin. Turhaa koskettelua ei katsota hyvällä ja siitä voi hyvin saada huomautuksen esimieheltä. Ihmettelen todella jos kukaan työpaikassaan pysyä haluava ottaa sellaisen riskin, että alkaa hellästi pudistelemaan lumia vanhemmista tai edes taputtelemaan olkapäille. Kuka tahansa tämän alan ammattilainen tietää, kuinka äärimmäisen tungettelevana joku voisi tuollaiseen kosketteluun suhtautua. Ja kun vielä huomioi sen, kuinka myös henkilöstö tarkkailee toinen toistensa tekemisiä. Joten sorry, en usko että tuollaista on tapahtunut muualla kuin sinun mielikuvituksessasi. Mikäli on, on tämä mies käyttäytynyt hyvin epäammatillisesti ja jonkun pitäisi häntä opastaa vanhempien kohtaamistilanteiden suhteen. Hän joutuu vielä vakaviin vaikeuksiin tuollaisten kosketteluiden takia. Tuollaiset jutut on todella helppo tulkita väärin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:00"]
[/quote]
[/quote]
Näin mäkin oletan. Oletan, että B on tottunut tällaiseen huomioon ja osaa ottaa sen huumorilla. Mä vaan edelleen kikattelen ja kompastelen B:n edessä. B ei ole koskaan antanut ymmärtää yhtään mitään, ei flirttaile muuten kuin sellaisella tavallisella ystävällisellä tavalla, joka ei tarkoita mitään. Yhtenä aamuna oli neljä äitiä riisumassa lapsia, ulkona paistoi aurinko ja B tuli siihen ja sanoi: "Ihana ja kaunis päivä tulossa. Mutta ei yhtä kaunis kuin teidän äidit!" Sanoi siis lapsille ja kehui meitä kaikkia tasapuolisesti. Siis tarkoittamatta yhtään mitään.
ap
[/quote]
Eiks sua hävitä ku sut on jo tunnistettu tästä ketjusta? En tajua miks kukaan menee nolaamaan itseään tällain
Mammat ovat ilmeisesti aika tekopyhiä. Näin päin tämä asetelma on ihan normaali ja se on vain ihanaa ja suloista kun on niin ihastunut. Jos se mies olisikin todella kaunis nuori nainen ja teidän miehenne alkaisivat tuolla tavalla roikkua päiväkodissa ja juttelisi netissä kuinka on niin ihastunut tähän työntekijään, olisi helvetti irti. Niin kauan kun sietäisitte mieheltänne samaa käytöstä niin antaa mennä vaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:54"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Siitä miten paljon henkilökunnan on sopivaa kosketella lasten vanhempia, puhutaan päivähoidossa ja ihan esimiestahollakin. Turhaa koskettelua ei katsota hyvällä ja siitä voi hyvin saada huomautuksen esimieheltä. Ihmettelen todella jos kukaan työpaikassaan pysyä haluava ottaa sellaisen riskin, että alkaa hellästi pudistelemaan lumia vanhemmista tai edes taputtelemaan olkapäille. Kuka tahansa tämän alan ammattilainen tietää, kuinka äärimmäisen tungettelevana joku voisi tuollaiseen kosketteluun suhtautua. Ja kun vielä huomioi sen, kuinka myös henkilöstö tarkkailee toinen toistensa tekemisiä. Joten sorry, en usko että tuollaista on tapahtunut muualla kuin sinun mielikuvituksessasi. Mikäli on, on tämä mies käyttäytynyt hyvin epäammatillisesti ja jonkun pitäisi häntä opastaa vanhempien kohtaamistilanteiden suhteen. Hän joutuu vielä vakaviin vaikeuksiin tuollaisten kosketteluiden takia. Tuollaiset jutut on todella helppo tulkita väärin.
[/quote]
No ehkä tuommonen espanja-italia-kreikkalainen mies ei ole vielä tottunut tällaiseen ei-saa-koskea-kulttuuriin?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:28"]
Mammat ovat ilmeisesti aika tekopyhiä. Näin päin tämä asetelma on ihan normaali ja se on vain ihanaa ja suloista kun on niin ihastunut. Jos se mies olisikin todella kaunis nuori nainen ja teidän miehenne alkaisivat tuolla tavalla roikkua päiväkodissa ja juttelisi netissä kuinka on niin ihastunut tähän työntekijään, olisi helvetti irti. Niin kauan kun sietäisitte mieheltänne samaa käytöstä niin antaa mennä vaan.
[/quote] Totta kyllä tämäkin. Ehkä siinä kuitenkin on se ero, että miehet menee kuitenkin helpommin pidemmälle, kuin naiset näkee vaan niitä päiväunia. Tiedä häntä!
Somaliasta. ap.
[/quote]
T.Oikea ap