Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun töistä ei tule mitään päiväkodin työntekijän takia!

Vierailija
02.02.2015 |

Lapsen eskariope jäi äitiyslomalle viime viikolla ja sen tilalle tuli sijainen. No, se onkin mies. Eikä siinä mitään. MUTTA KUN SE NÄYTTÄÄ TÄLLAISELTA: http://www.pureskinblog.com/wp-content/uploads/2011/12/jula-jula-men-good-looking-man_large.jpg

Mä kuolen. Olen "tarjoutunut" viemään lapsen eskariin joka aamu, vaikka mieheni veisi sen normaalisti joka toinen päivä. Se ei ole edes nähnyt tätä miestä vielä, arvaa varmaan kohta mun innostuksen päiväkotiin viemistä kohtaan.

Viikon tässä nyt on kärvistelty ja yritetty olla ihan coolisti. Aikamoinen tungos on nykyisin eskarin eteisessä, kun ei mammat tahdo millään päästä lähtemään töihin. Ja iltapäivällä tullaan jo ihan hirveän aikaisin hakemaan, että ehtii jutella mahdollisimman pitkään päivän kuulumisista. Miehen ympärillä on aina 5-10 äitiä ringissä kyselemässä IHAN KAIKKEA. Miten on päivä sujunut? Mites meidän Jani-Ilona söi tänään? Eikö Mikko-Maija osaakin lukea hienosti? Missäs olet opiskellut? Voi miten lihaksikas olet.. varmaan lasten nostelemisesta tulee hyvä lihaskunto käsiin..

Aargh. Enää 2 tuntia ja juoksen takaisin päiväkodille :)

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:14"]

Terveisiä eskarista. B oli jo ehtinyt lähteä kotiin, vaikka olin jo kolmelta hakemassa. Siinä hakiessa viipyilin pihalla lapsen kanssa ehkä tavallista pidempään, kun en nähnyt sitä miestä. Ja nolouden nolous: toinen työntekijä tuli sanomaan, että B on jo lähtenyt. 

Aargh. Meni jo vähän överiksi tämä, joten mies vieköön lapsen huomenna. Mulla on tästä sähläämisestä jo muutenkin tunnit miinuksella :D

Ap

[/quote] Mikäs nolous tuo on, itehän työntekijä on nolo, kun on mammmapalstaa käyny lukemassa. Vai joko iltalehti on uutisoinnut aiheesta?
[/quote]

Eipä tuollaisen naurettavan käytöksen huomaamiseen tarvita AV:n lukemista ;)

Vierailija
122/141 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja minkälaisia naisia täällä on!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä enää! Hain eilen lapsen eskarista ja B oli pihalla hupparissa ja t-paidassa. Ja apua, sen t-paita oli niin kireä, että se pyykkilautavatsa oikein tursusi. 

Mä en pääse tuosta miehestä yli, en ollenkaan.

Oman miehen kanssa sujuu oikein hyvin. Itse asiassa paremminkin, kun B tuli elämääni :D

ap

Vierailija
124/141 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
125/141 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
126/141 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:06"]Ajatelkaapas nyt arvon mammat tilannetta toisin päin. Miehenne vie lapsenne päiväkotiin ja jo eteisessä on vastassa se vähän päälle parikymppinen hoikka ja isorintainen kaunis ope vastassa. Hän hymyilee miehellenne kauniisti ja hellästi olkapäästä ohjaa tämän ulos ovesta. Ulkona hän hellästi putsaa lumet miehenne harteilta katsoen häntä niin, että miehenne ajattelee hänen suutelevan seuraavaksi. Teidän lapsenne jää eteiseen yksin riisumaan täksi ajaksi. Muutenkin tämä upean näköinen povipommi koskettelee miestänne harteista tämän tästä ja kehuu lapsellenne kuinka komea isä tällä on.

Katsoisitteko te todella, että kyseinen nainen käyttäytyy asiallisesti ja ammattinsa vaatimalla tavalla? Olisiko teistä asianmukaista flirttailla tällä tavoin lasten isille, teidän miehellenne? Suomen päiväkodit ovat täynnä nuoria ja nättejä opeja ja hoitajia. Saavatko he hellästi kosketella lasten isiä ja flirttailla kevyesti heidän kanssaan?

[/quote]

Mä en uako, että noissa tilanteissa on yhtään mitään flirttiä oikeasti. Suomi vaan on kummallinen maa mitä tulee tuttavallisuuteen ja sellaiseen arjen "flirttiin". Kohta alkaa olla jenkkimeno päällä, ja lapsen avustaminen vessassa on seksuaalista hyväksikäyttöä ja tarhatädit/sedät ovat vähintäänkin huoria jos taputtavat olkapäälle, tai heittävät yleismaailmallisen kohteliaisuuden, kuten tuo "kaunis ilma, muttei yhtä kaunis kuin teidän äidit!"

Hyvä jumala, miten kaikesta saa otettua nokkiinsa ja hierottua nätitkin asiat ihan paskaan.

Vierailija
127/141 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mulla on ongelma. Miten pääsen tästä ihastuksestani nyt eroon? Alkaa oikeasti haitata jo elämää. Edelleen menee jalat alta, kun haen lasta.

ap

Vierailija
128/141 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämmöisille vanhemmille on kiva naureskella kahvihuoneessa. Meilläkin eräs mies töissä ja kauniita tyttöjä. :) Eikä työntekijät koske vanhempiin, paitsi kätellessä. Nyt on uni ja todellisuus mennyt sekaisin aloittajalla.

- päiväkodin täti

Vierailija
129/141 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan näköinen tyyppi, jos kuvan miestä muistuttaa. Mahtaa miestä huvittaa mammojen innokkuus:)

Vierailija
130/141 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:10"]

Olisko aika kasvaa aikuiseksi. Kohtahan hän lähtee pois työpaikkahäirinnän vuoksi.

[/quote]

Olisiko aika tehdä asenne-remppaa.

[/quote]

Työpaikkahäirintä? Siis näiden äitien takia vai? Härreguud, onpa työpaikkahäirintä pienestä kiinni. Saako kenellekään enää puhua? Saako ketään kohti katsoa?

Vierailija
131/141 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ap olet vastenmielinen.

Vierailija
132/141 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:31"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:54"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:32"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:23"] Voi ei =) Tuo  ap:n viimeisin viesti laittoi hymyilyttämään. Voin kuvitella ap:n ajatukset, kun on työnnetty takaisin pihalle B:n toimesta =) Mistä maasta B on kotoisin? [/quote] Eurooppalainen on, muttei itäisestä, kaakkoisesta, eikä pohjoisesta Euroopasta. Sellainen suklaasilmäinen ihana :) Hirveän nolo tilanne tuo aamuinen. Hyvä, etten ollut jo ihan huulet tötteröllä siinä, kun B työnsi minua hellästi ulos ovesta. Tajusin itse töihin ajaessani, että menee jo ihan yli tämä ihastus. Rakastan omaa miestäni, enkä ikinä, ikinä, ikinä oikeasti haluaisi suudella tai muuten koskea B:iin. Viatonta päiväunihaaveilua vain. Mutta tuo tapaus sai ihan hämilleen, koska olin varma, että tekee jotain. Näytti siltä, kuin B:lla olisi ollut jotain asiaa ja siksi työnsi minut pois eteisestä. ap [/quote] Paitsi että päivähoidon henkilöstö ei työntele lasten vanhempia ovista ulos eikä muutenkaan koskettele tuolla tavoin vanhempia. Sinulla taitaa tosiaan mennä ihastus jo pahasti yli, kun tällaisia tilanteita alat kuvittelemaan :)   [/quote] Työnsi vaan tänä aamuna. Ohjasi hellästi hartioista ulos. Oltiin juuri astuttu siihen kuraeteiseen ja B oli siinä heti, joten ei nyt tarvinnut lähteä montaa metriä työntämään, oltiin melkein jo valmiiksi puoliksi ulkona. Ai ei päivähoidon henkilökunta koskettele? No sitten mun pitää tehdä valitus B:sta, sehän taputtaa olkapäille varmaan joka päivä! ap [/quote] Siitä miten paljon henkilökunnan on sopivaa kosketella lasten vanhempia, puhutaan päivähoidossa ja ihan esimiestahollakin. Turhaa koskettelua ei katsota hyvällä ja siitä voi hyvin saada huomautuksen esimieheltä. Ihmettelen todella jos kukaan työpaikassaan pysyä haluava ottaa sellaisen riskin, että alkaa hellästi pudistelemaan lumia vanhemmista tai edes taputtelemaan olkapäille. Kuka tahansa tämän alan ammattilainen tietää, kuinka äärimmäisen tungettelevana joku voisi tuollaiseen kosketteluun suhtautua. Ja kun vielä huomioi sen, kuinka myös henkilöstö tarkkailee toinen toistensa tekemisiä. Joten sorry, en usko että tuollaista on tapahtunut muualla kuin sinun mielikuvituksessasi. Mikäli on, on tämä mies käyttäytynyt hyvin epäammatillisesti ja jonkun pitäisi häntä opastaa vanhempien kohtaamistilanteiden suhteen. Hän joutuu vielä vakaviin vaikeuksiin tuollaisten kosketteluiden takia. Tuollaiset jutut on todella helppo tulkita väärin.   [/quote] No ehkä tuommonen espanja-italia-kreikkalainen mies ei ole vielä tottunut tällaiseen ei-saa-koskea-kulttuuriin? [/quote] Mikäli hän on varhaiskasvatuksen ammattilainen, on tällaisista asioista puhuttu jo opiskeluaikana. Toki kyseessä ainakin toivottavasti on aloittajan mielikuvituksessa tapahtuneet koskettelut ja flirttailut.   [/quote] Mutta täähän oli joku etelämaalainen tämä B. Tuskin siellä on puhuttu mistään koskettelusta.

[/quote]

Aloittajan mukaan hän on esikouluopettaja. Tällöin hän on koulutukseltaan joko lastentarhanopettaja tai sosionomi. Esikouluopettajaksi ei palkata henkilöä joka ei ole varhaiskasvatuksen ammattilainen.

Vierailija
133/141 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :)

Vierailija
134/141 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapas nyt arvon mammat tilannetta toisin päin. Miehenne vie lapsenne päiväkotiin ja jo eteisessä on vastassa se vähän päälle parikymppinen hoikka ja isorintainen kaunis ope vastassa. Hän hymyilee miehellenne kauniisti ja hellästi olkapäästä ohjaa tämän ulos ovesta. Ulkona hän hellästi putsaa lumet miehenne harteilta katsoen häntä niin, että miehenne ajattelee hänen suutelevan seuraavaksi. Teidän lapsenne jää eteiseen yksin riisumaan täksi ajaksi. Muutenkin tämä upean näköinen povipommi koskettelee miestänne harteista tämän tästä ja kehuu lapsellenne kuinka komea isä tällä on.

Katsoisitteko te todella, että kyseinen nainen käyttäytyy asiallisesti ja ammattinsa vaatimalla tavalla? Olisiko teistä asianmukaista flirttailla tällä tavoin lasten isille, teidän miehellenne? Suomen päiväkodit ovat täynnä nuoria ja nättejä opeja ja hoitajia. Saavatko he hellästi kosketella lasten isiä ja flirttailla kevyesti heidän kanssaan?

Vierailija
135/141 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko asia on loppuunkäsitelty?

Vierailija
136/141 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ketjusta juttuvinkin iltalehteen, eivät tarttuneet kertonee tästä maailmasta aika paljon! Miehet saavat nähdä naiset "seksiobjekteina", mutta auta armias JOS naiset näkevät! Ketään ei ilmeisesti kiinnosta.

Vierailija
137/141 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te naiset näette tuossa ruokkoamattomassa karvanaamassa niin, että istutte töissäkin pöksyt märkinä?

Vierailija
138/141 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
139/141 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

B ilmeisesti työskentelee nykyään Pohjois-Helsingissä aamupäiväkerhossa :D

Vierailija
140/141 |