Mun töistä ei tule mitään päiväkodin työntekijän takia!
Lapsen eskariope jäi äitiyslomalle viime viikolla ja sen tilalle tuli sijainen. No, se onkin mies. Eikä siinä mitään. MUTTA KUN SE NÄYTTÄÄ TÄLLAISELTA: http://www.pureskinblog.com/wp-content/uploads/2011/12/jula-jula-men-good-looking-man_large.jpg
Mä kuolen. Olen "tarjoutunut" viemään lapsen eskariin joka aamu, vaikka mieheni veisi sen normaalisti joka toinen päivä. Se ei ole edes nähnyt tätä miestä vielä, arvaa varmaan kohta mun innostuksen päiväkotiin viemistä kohtaan.
Viikon tässä nyt on kärvistelty ja yritetty olla ihan coolisti. Aikamoinen tungos on nykyisin eskarin eteisessä, kun ei mammat tahdo millään päästä lähtemään töihin. Ja iltapäivällä tullaan jo ihan hirveän aikaisin hakemaan, että ehtii jutella mahdollisimman pitkään päivän kuulumisista. Miehen ympärillä on aina 5-10 äitiä ringissä kyselemässä IHAN KAIKKEA. Miten on päivä sujunut? Mites meidän Jani-Ilona söi tänään? Eikö Mikko-Maija osaakin lukea hienosti? Missäs olet opiskellut? Voi miten lihaksikas olet.. varmaan lasten nostelemisesta tulee hyvä lihaskunto käsiin..
Aargh. Enää 2 tuntia ja juoksen takaisin päiväkodille :)
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:12"]
Ihme tosikkoja! Mitä pahaa siitä kenellekään koituu jos naiset saa silmäniloa ja piristystä päivään jos ei koskaan siirry ajatuksista tekoihin. Mieskin varmasti on huomiosta otettu. Luulisi että kotona oleva aviomieskin ilahtuu kun vaimo saa jostain voimia laittautua nätiksi. Kuvitteleeko joku oikeesti, että sen jälkeen kun on parisuhteessa niin kukaan ei enää kiihotu muista?
[/quote]
Laitan tämän viestin talteen siltä varalta, että vaimo kysyy, miksi olen viime aikoina viihtynyt duunipaikan punttiksella tavallista enemmän. Jos tuo häätyy tosikoksi, nimittäin, kun kerron että kiva katsella tuota uutta parikymppistä harjottelijaa ja välillä tulee jokunen sanakin vaihdettua. En kyllä kikattele.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:04"]
Lapsen eskariope jäi äitiyslomalle viime viikolla ja sen tilalle tuli sijainen. No, se onkin mies. Eikä siinä mitään. MUTTA KUN SE NÄYTTÄÄ TÄLLAISELTA: http://www.pureskinblog.com/wp-content/uploads/2011/12/jula-jula-men-good-looking-man_large.jpg
Mä kuolen. Olen "tarjoutunut" viemään lapsen eskariin joka aamu, vaikka mieheni veisi sen normaalisti joka toinen päivä. Se ei ole edes nähnyt tätä miestä vielä, arvaa varmaan kohta mun innostuksen päiväkotiin viemistä kohtaan.
Viikon tässä nyt on kärvistelty ja yritetty olla ihan coolisti. Aikamoinen tungos on nykyisin eskarin eteisessä, kun ei mammat tahdo millään päästä lähtemään töihin. Ja iltapäivällä tullaan jo ihan hirveän aikaisin hakemaan, että ehtii jutella mahdollisimman pitkään päivän kuulumisista. Miehen ympärillä on aina 5-10 äitiä ringissä kyselemässä IHAN KAIKKEA. Miten on päivä sujunut? Mites meidän Jani-Ilona söi tänään? Eikö Mikko-Maija osaakin lukea hienosti? Missäs olet opiskellut? Voi miten lihaksikas olet.. varmaan lasten nostelemisesta tulee hyvä lihaskunto käsiin..
Aargh. Enää 2 tuntia ja juoksen takaisin päiväkodille :)
[/quote] onko tollane oikeesti olemassa, ei voe olla. varmaan joku photoshop kuva!!! häh?
Ei toi voi olla oikee?? Joku mallikuva jostain, vai enkö taas ymmärrä vitsiä?
[/quote]
No pöh, tuo vain esittli, minkätyyppinen komistus on kysymyksessä. Kuvassa on näyttelijä Hugh Jackman.
[/quote]
Mitenkäs nuo vanhempainvartit sujuu? ;)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:39"]Ootte ihan pölvästejä, jotka kritisoitte noita kuolaavia mammoja. Itsehän kuljette kaduilla laput silmillä ja avaatte ne vasta kotona nähdäksenne sen oman puolisonne? Ikinä ei saa katsoa mihinkään muuhun suuntaan? Ja odotatte mieheltänne samaa, saa katsoa vain luotaantyöntäviä tanttoja, eikä niillekään saa hymyillä? Otetaas ne burkhat ja niqabit silmiltä hei, kyllä mäkin katsoisin tuollaista miestä ja ihan mielellään juttelisin hetken jos toisenkin päivän kuulumisista. Paljon enemmin kuin nykyisten päiväkodin tätien kanssa, joiden en ole koskaan nähnyt hymyilevän sieltä toppatakkiensa alta. [/quote] No täällä ainakin yks näiden kikattelijoiden ihmettelijä. Ja ihan siitä syystä, että kotona on tuollainen komea mies. Jotenkin hämmästyttää tää miten naiset meneekään sekaisin kun yhtäkkiä joku mies on komea. Sekaisinhan nuo naiset on. En mä vaan vois itseäni kuvitella siellä päiväkodissa aikaani viettävän. Varmasti olisi kivaa, että joku komea mies siellä on, mutta siihen se jäisi. Mutta tuollainen Bieber/Robin-hysteria tuntuu tosi oudolta - ja anteeks vaan aika säälittävältä. Ihan yhtä paljon säälin näitä möhömahaisia 5-kymppisiä miehiä, jotka piirittää kuola valuen työpaikan uutta harkkatyttöä, eikä tää nyt mitenkään siitä eroa. Käyttäisitte vaikka tuonkin ajan lenkkeilyyn tai johonkin järkevään. [/quote] Aevan. Turhaa pelleilyä tuommonen. Minen ainakaan tykkää kattella ku omaa ukkoo. Meillä esileikkikin on semmotta, jotta mies pyytää räpläämään itteni valmiiks ennen ku ukko tulee kammariin. Ei tärväänny turhia elämän hetkiä ja jää aikaa vaikka lenkkeilyyn tai johonkin järkevään.
[/quote]
Niin että vaihtoehdot on joko kikatella kuin 15-vuotias ja käyttäytyä muutenkin päättömästi tai sitten kulkea laput silmillä ja "räplätä itsensä valmiiksi" vain sitä omaa kultaa varten? Haloo. Aika paljon meitä normaaleja naisia ja miehiä varmasti on, jotka nauttii kauniista ihmisistä ympärillä, mutta osaa silti käyttäytyä järkevästi ja elää pilke silmäkulmassa.
[/quote] Itse ymmärsin tuon viestin ironiaksi.
Päiväkodissa työskentelevä, hyvännäköinen mies on kuitenkin 98% varmuudella homo...:(
Miten jotkut ottaa täysin kirjaimellisesti nuo hehkuttaja mammojen viestit? Eiköhän jokainen osaa käyttäytyä IRL? Tai tuskinpa kovin moni itseänsä hölmöksi tekee :)
Jotenkin luulisin, että olisi toinen ääni mammoilla kellossa, jos oma rakas siippa alkaisi kuolaamaan päiväkodin hehkeää parikymppistä hoitajatyttöstä...
Äkkiäkös tuon kyseisen hemmon homouden testaa, ei mammat muuta kuin mustat naruhousut kalsareiksi ja valkoiset leggarit. Sitten kun niitä Jani-Petterin kuomia laitetaan jalkaan niin "kyykytään" oikeaan suuntaan ja voi vaikka sit kysäistä et eikö olekkin komeat kengät !
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:05"]
Äkkiäkös tuon kyseisen hemmon homouden testaa, ei mammat muuta kuin mustat naruhousut kalsareiksi ja valkoiset leggarit. Sitten kun niitä Jani-Petterin kuomia laitetaan jalkaan niin "kyykytään" oikeaan suuntaan ja voi vaikka sit kysäistä et eikö olekkin komeat kengät !
[/quote]
Johan tuolla on jo todettu, ettei ole homo. Vaimo ja lapsi löytyy.
Terveisiä eskarista. B oli jo ehtinyt lähteä kotiin, vaikka olin jo kolmelta hakemassa. Siinä hakiessa viipyilin pihalla lapsen kanssa ehkä tavallista pidempään, kun en nähnyt sitä miestä. Ja nolouden nolous: toinen työntekijä tuli sanomaan, että B on jo lähtenyt.
Aargh. Meni jo vähän överiksi tämä, joten mies vieköön lapsen huomenna. Mulla on tästä sähläämisestä jo muutenkin tunnit miinuksella :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:06"]
HAA! Pakko olla sama eskari, jossa oma poikakin on! Alkaako eskarin nimi L-kirjaimella ja tuon unelman nimi B:llä?
T.Toinen äiti, joka ajatteli lähteä jo tunnin päästä takaisin :D
[/quote]
JOO :) Voi luoja, toivottavasti en paljastunut. Onneksi on iso eskari. Mun pitää ehkä alkaa pitää jotain lyhennettyä työpäivää jo nyt, vaikka suunnittelin lyhentäväni työpäiviä vasta syksyllä lapsen koulun takia. Apua!
ap
[/quote]
Mulla sopivasti alkoi lyhennetty työvuosi jo tammikuusta.
Mulla meni sanat aivan sekaisin viime viikolla joka aamu, kun B tuli eteiseen. On mennyt aamuisin h-i-e-m-a-n enemmän laittautumiseen kuin normaaliaamuina. Kilonkin olen laihtunut viime viikosta :D
[/quote]
Kilonkin?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:08"] [quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:06"] HAA! Pakko olla sama eskari, jossa oma poikakin on! Alkaako eskarin nimi L-kirjaimella ja tuon unelman nimi B:llä? T.Toinen äiti, joka ajatteli lähteä jo tunnin päästä takaisin :D [/quote] JOO :) Voi luoja, toivottavasti en paljastunut. Onneksi on iso eskari. Mun pitää ehkä alkaa pitää jotain lyhennettyä työpäivää jo nyt, vaikka suunnittelin lyhentäväni työpäiviä vasta syksyllä lapsen koulun takia. Apua! ap [/quote] Mulla sopivasti alkoi lyhennetty työvuosi jo tammikuusta. Mulla meni sanat aivan sekaisin viime viikolla joka aamu, kun B tuli eteiseen. On mennyt aamuisin h-i-e-m-a-n enemmän laittautumiseen kuin normaaliaamuina. Kilonkin olen laihtunut viime viikosta :D [/quote] Kilonkin?
[/quote]
Kyllä, kilon. Sanan lopussa on suomen kielessä yleisesti käytetty -kin -pääte.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:12"]Ihme tosikkoja! Mitä pahaa siitä kenellekään koituu jos naiset saa silmäniloa ja piristystä päivään jos ei koskaan siirry ajatuksista tekoihin. Mieskin varmasti on huomiosta otettu. Luulisi että kotona oleva aviomieskin ilahtuu kun vaimo saa jostain voimia laittautua nätiksi. Kuvitteleeko joku oikeesti, että sen jälkeen kun on parisuhteessa niin kukaan ei enää kiihotu muista?
[/quote]Hyi kiihottuneinako ne mammat niitä kakaroitansa päiväkodista hakee :D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:44"] [quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:04"] Lapsen eskariope jäi äitiyslomalle viime viikolla ja sen tilalle tuli sijainen. No, se onkin mies. Eikä siinä mitään. MUTTA KUN SE NÄYTTÄÄ TÄLLAISELTA: http://www.pureskinblog.com/wp-content/uploads/2011/12/jula-jula-men-good-looking-man_large.jpg Mä kuolen. Olen "tarjoutunut" viemään lapsen eskariin joka aamu, vaikka mieheni veisi sen normaalisti joka toinen päivä. Se ei ole edes nähnyt tätä miestä vielä, arvaa varmaan kohta mun innostuksen päiväkotiin viemistä kohtaan. Viikon tässä nyt on kärvistelty ja yritetty olla ihan coolisti. Aikamoinen tungos on nykyisin eskarin eteisessä, kun ei mammat tahdo millään päästä lähtemään töihin. Ja iltapäivällä tullaan jo ihan hirveän aikaisin hakemaan, että ehtii jutella mahdollisimman pitkään päivän kuulumisista. Miehen ympärillä on aina 5-10 äitiä ringissä kyselemässä IHAN KAIKKEA. Miten on päivä sujunut? Mites meidän Jani-Ilona söi tänään? Eikö Mikko-Maija osaakin lukea hienosti? Missäs olet opiskellut? Voi miten lihaksikas olet.. varmaan lasten nostelemisesta tulee hyvä lihaskunto käsiin.. Aargh. Enää 2 tuntia ja juoksen takaisin päiväkodille :) [/quote] Ei toi voi olla oikee?? Joku mallikuva jostain, vai enkö taas ymmärrä vitsiä? [/quote] No pöh, tuo vain esittli, minkätyyppinen komistus on kysymyksessä. Kuvassa on näyttelijä Hugh Jackman. [/quote] Ei ole Jackman. Ihan eri näköinen tuo kuvan mies. Ja Jackmanilla on vihreät silmät.
[/quote]
No kyllä se vaan on Hugh Jackman. Lataa vaikka tuo kuva Googlen kuvahakuun. Photoshop ja meikkaajat saavat aika paljon aikaan.
Mun lievä ihastus menee jo överiksi. Tänään kävelin lapsen kanssa kamalassa lumisateessa ja olin yltä päältä lumessa, kun tulin eteiseen. B tarttui mua kaksin käsin hartioista ja työnsi hellästi ulos ovesta hymyillen. Olin aivan punainen, menin ihan hämilleen ja olin ihan varma, että se suutelee tai jotain. Sydän löi kahtasataa ja mietin, mitä ihmettä teen, jos se tekee jotain. No, se vain pudisteli mun päältä lumet pois, ettei lumi sulaisi eteiseen.
Hymyili ja sanoi, että on sitten siivoojille vähemmän hommaa.
Aargh. Nyt mun pitää lopettaa tämä, pitää laittaa oma mies viemään lasta eskariin ja hakemaan pois!
ap
Voi ei =) Tuo ap:n viimeisin viesti laittoi hymyilyttämään. Voin kuvitella ap:n ajatukset, kun on työnnetty takaisin pihalle B:n toimesta =) Mistä maasta B on kotoisin?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:23"]
Voi ei =) Tuo ap:n viimeisin viesti laittoi hymyilyttämään. Voin kuvitella ap:n ajatukset, kun on työnnetty takaisin pihalle B:n toimesta =) Mistä maasta B on kotoisin?
[/quote]
Eurooppalainen on, muttei itäisestä, kaakkoisesta, eikä pohjoisesta Euroopasta. Sellainen suklaasilmäinen ihana :)
Hirveän nolo tilanne tuo aamuinen. Hyvä, etten ollut jo ihan huulet tötteröllä siinä, kun B työnsi minua hellästi ulos ovesta. Tajusin itse töihin ajaessani, että menee jo ihan yli tämä ihastus. Rakastan omaa miestäni, enkä ikinä, ikinä, ikinä oikeasti haluaisi suudella tai muuten koskea B:iin. Viatonta päiväunihaaveilua vain. Mutta tuo tapaus sai ihan hämilleen, koska olin varma, että tekee jotain. Näytti siltä, kuin B:lla olisi ollut jotain asiaa ja siksi työnsi minut pois eteisestä.
ap
Mua pelottais jos mun lastani hoitaisi mies. Pelkään aivan sairaasti pedoja..:(