Mun töistä ei tule mitään päiväkodin työntekijän takia!
Lapsen eskariope jäi äitiyslomalle viime viikolla ja sen tilalle tuli sijainen. No, se onkin mies. Eikä siinä mitään. MUTTA KUN SE NÄYTTÄÄ TÄLLAISELTA: http://www.pureskinblog.com/wp-content/uploads/2011/12/jula-jula-men-good-looking-man_large.jpg
Mä kuolen. Olen "tarjoutunut" viemään lapsen eskariin joka aamu, vaikka mieheni veisi sen normaalisti joka toinen päivä. Se ei ole edes nähnyt tätä miestä vielä, arvaa varmaan kohta mun innostuksen päiväkotiin viemistä kohtaan.
Viikon tässä nyt on kärvistelty ja yritetty olla ihan coolisti. Aikamoinen tungos on nykyisin eskarin eteisessä, kun ei mammat tahdo millään päästä lähtemään töihin. Ja iltapäivällä tullaan jo ihan hirveän aikaisin hakemaan, että ehtii jutella mahdollisimman pitkään päivän kuulumisista. Miehen ympärillä on aina 5-10 äitiä ringissä kyselemässä IHAN KAIKKEA. Miten on päivä sujunut? Mites meidän Jani-Ilona söi tänään? Eikö Mikko-Maija osaakin lukea hienosti? Missäs olet opiskellut? Voi miten lihaksikas olet.. varmaan lasten nostelemisesta tulee hyvä lihaskunto käsiin..
Aargh. Enää 2 tuntia ja juoksen takaisin päiväkodille :)
Kommentit (141)
Huh huh, ihan kuin lukisi 13-v tyttöjen juttuja. Noloa. Ette ole koskaan ennen törmänneet hyvännäköiseen mieheen?! Kikatikakatikiksis, hitsi mitä kanoja.
Ap ja "toinen äiti"
Sama kirjoittaja, nolooooo!
Jättäkää se mies rauhaan! Ihme hulluja eukkoja, kun kerrankin olisi lapsilla eskariopena mies (joita on älyttömän vähän eskarissa ja päivähoidossa), niin eikö mammat ahdista tämänkin harvinaisuuden vaihtamaan alaa. Ei toivottua huomiota eskarilaisten mammoilta, ei siihen jaksa suhtautua kovin pitkään positiivisesti, alussa jaksaa vetää toivottua roolia, mutta tajuatte kai että sillä on sata kertaa paremman näköinen nainen kotona...
Se mies on siellä tekemässä töitä, ansaitsemassa elantoaan. Ei viihdyttävässä ja miellyttämässä teitä ja teidän silmiänne. Antakaa jumalauta toisen tehdä työnsä rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:06"]
HAA! Pakko olla sama eskari, jossa oma poikakin on! Alkaako eskarin nimi L-kirjaimella ja tuon unelman nimi B:llä?
T.Toinen äiti, joka ajatteli lähteä jo tunnin päästä takaisin :D
[/quote]
JOO :) Voi luoja, toivottavasti en paljastunut. Onneksi on iso eskari. Mun pitää ehkä alkaa pitää jotain lyhennettyä työpäivää jo nyt, vaikka suunnittelin lyhentäväni työpäiviä vasta syksyllä lapsen koulun takia. Apua!
ap
[/quote] internet - maailma on pienempi! Ihanaa!! Pystyn sieluni silmin näkemään nämä eskarista haku tilanteet ja mammojen unelmoinnin :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:17"]
:) Aivan mahtavaa, kun osaatte ottaa ilon irti arjen pienistä asioista. Luin tämän jutun miehelleni ja naurettiin hyväntahtoisesti.
[/quote] niin ei maailman tartte niin in tosikkoa olla, "ette anna miehen tehdä rauhassa töitä".
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:17"]
:) Aivan mahtavaa, kun osaatte ottaa ilon irti arjen pienistä asioista. Luin tämän jutun miehelleni ja naurettiin hyväntahtoisesti.
[/quote] niin ei maailman tartte niin in tosikkoa olla, "ette anna miehen tehdä rauhassa töitä".
[/quote]
Just. Edelleen, ajatelkaa tilanne toisin päin. Huutaisitte että kyse on seksuaalisesta ahdistelusta ja jättäisitte kaikki siat. Noloa toimintaa aikuisilta naisilta.
Ootte ihan pölvästejä, jotka kritisoitte noita kuolaavia mammoja. Itsehän kuljette kaduilla laput silmillä ja avaatte ne vasta kotona nähdäksenne sen oman puolisonne? Ikinä ei saa katsoa mihinkään muuhun suuntaan? Ja odotatte mieheltänne samaa, saa katsoa vain luotaantyöntäviä tanttoja, eikä niillekään saa hymyillä?
Otetaas ne burkhat ja niqabit silmiltä hei, kyllä mäkin katsoisin tuollaista miestä ja ihan mielellään juttelisin hetken jos toisenkin päivän kuulumisista. Paljon enemmin kuin nykyisten päiväkodin tätien kanssa, joiden en ole koskaan nähnyt hymyilevän sieltä toppatakkiensa alta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:26"]
Huh huh, ihan kuin lukisi 13-v tyttöjen juttuja. Noloa. Ette ole koskaan ennen törmänneet hyvännäköiseen mieheen?! Kikatikakatikiksis, hitsi mitä kanoja.
[/quote]
Tietty, yksinkertainen naistyyppi käyttäytyy noin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:17"] :) Aivan mahtavaa, kun osaatte ottaa ilon irti arjen pienistä asioista. Luin tämän jutun miehelleni ja naurettiin hyväntahtoisesti. [/quote] niin ei maailman tartte niin in tosikkoa olla, "ette anna miehen tehdä rauhassa töitä". [/quote] Just. Edelleen, ajatelkaa tilanne toisin päin. Huutaisitte että kyse on seksuaalisesta ahdistelusta ja jättäisitte kaikki siat. Noloa toimintaa aikuisilta naisilta.
[/quote]
Joopa joo. Jutteluko on seksuaalista ahdistelua? Hymyileminen? Päiväunihaaveilu? Tietääkseni kukaan ei ole tikullakaan koskenut tuohon mieheen, eikä ole sellaista suunnitellutkaan?
Oletko sä ap jotenkin häiriintynyt?
Palstalla näyttää olevan parisenkymmentä loskakeleihin ärsyyntynyttä, kateellista naista hajoamassa töihinsä :D
Oi ap I feel your pain! Mun tytöllä oli tarhassa muutaman kuukauden sijainen joka oli niin uskomaton namupala! Ja kaiken lisäksi tosi mukava, hyvä lasten kanssa. Niiden kuukausien aikana kyllä huomasi että muutkin kuin minä olivat aamulla punanneet huulet ja tukkakin oli monella käsittämättömän hyvin vaikka usein aamulla kaikki tulee tukka pystyssä ja naama meikittä tuomaan lapsia.
Mukava päivän piristys eikä sitä kukaan todellakaan ahdistellut. Ihan hymyilevästi suhtautui asiaan, ja tiesi itsekkin ulkonäkönsä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:56"]
B?
BIG BEN?
[/quote]
Ai onko täältä lisää mammoja L:n eskarista?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:57"]
Oi ap I feel your pain! Mun tytöllä oli tarhassa muutaman kuukauden sijainen joka oli niin uskomaton namupala! Ja kaiken lisäksi tosi mukava, hyvä lasten kanssa. Niiden kuukausien aikana kyllä huomasi että muutkin kuin minä olivat aamulla punanneet huulet ja tukkakin oli monella käsittämättömän hyvin vaikka usein aamulla kaikki tulee tukka pystyssä ja naama meikittä tuomaan lapsia.
Mukava päivän piristys eikä sitä kukaan todellakaan ahdistellut. Ihan hymyilevästi suhtautui asiaan, ja tiesi itsekkin ulkonäkönsä.
[/quote]
No aivan. Luulisin, että näistä munahaukkojen huutelijoistakin tulisi kikattelevia kanoja, kun tuollaiseen törmäisisivät.
Juu sanotaa että Ben on jo lähtenyt jotta saa tehdä rauhassaa paperi töitä, ja mammat poistuu nopeasti kotiin
Laitetaan lappu portille että Big Ben on jo lähtenyt kotiinsa. Ja sit piiritetään se tonne pukuhuoneeseen porukalla, kuka jää vahtiin lapsia????
Siis minä en ainakaan tuollaista katselisi. Ruskeet silmät, ihan selvä maahanmuuttaja. Hyhhyh, suomalainen sen miehen pitäisi olla. Onneksi Reino oottaa kotona, ei tarvitse tuollaisille edes jutella. Minen tuollaiselle herrojen peellä alkavalle nimelle ees lastani veis.
Tässä mun Reinon kuva: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/kevat_2008/494672.jpg
T.Sirpa-Irene
Mä en tajua. Itse en vaan huomaa jos joku on hyvännäköinen. Olenkohan liian "uskollinen" puoliso : o