Myin itseäni, opiskelija 23 v
Sain 250 tunnista, nyt on morkkis... Toivottavasti menee ohi :´-(
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:04"] Miksi kommentit edullisuudesta saa alapeukkuja? Sehän on kehu! Itse 24-vuotiaana opiskelijana laskuttaisin tunnista vähintään tuplasti. Vähintään, kerran Pirkko perushuora laskuttaa tunnilta 300 euroa. [/quote] Millä tavalla sun palvelut olis parempia? [/quote] Tavaran arvo laskee ;) Mua ei ookaan moni käyny höyläämässä, joten lasken tietty mukaan myös viattomuuskertoimet. Jokaisen kuuluu pitää itseään arvokkaana! Kyllä mä vielä tonnistakin harkitsisin, että tahraisinko omatuntoni vain miestä miellyttääkseni.
[/quote]
Sitä on vaikea todistella mitään viattomuuksia, kyllä varmasti alan nainen voisi valehdella vaikka jokaiselle olevansa tosi viaton saadakseen paremman hinnan.
[/quote]
Ja varmasti näin tekevätkin, huorilla on varaa valehdella.
Lähinnä tarkoitan nyt sitä, että pidän itseäni liian arvokkaana ollakseni huora.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:46"]
On se helppoa opiskella naisena, meiltä miehiltä ei kukaan ostais. :(
[/quote]
Höpö höpö, voit tarjoutua olemaan bottom tai ottamaan suihin joltain mukavalta sedältä.
Äh, olen saman ikäinen ja pohdin joskus samaa. Mietin koko ajan mistä saisin edes muutaman tonnin että saisin laitettua asiat kuntoon, mutta mt-ongelmasena ja köyhänä ei ole paljoa vaihtoehtoja. Joskus herään aamulla epätoivoisena ja mietin sitä ihan oikeasti, mutta samaan aikaan ei haluaisi. Sitten tulee niitä jotka sanovat että homma on toiminut hyvin ja elämäntilanne on kohentunut ja niitä jotka ovat menneet vielä enemmän sekaisin. Minulla kun on vielä neitsyyskin tallella niin joku voisi maksaa siitä, mutta toisaalta olen myös ylpeä siitä. Huokaus.
Mistä Apn saa kiinni? Harrastan seksiä rahalla kun en muuten saa. En ole sellainen ihminen joka iskee naisia tai juttelee tuntemattomille. Teet miehet iloiseksi :) Edellinen nainen antoi enemmän kuin seksiä. Sain kiinnostuksen elämään. Aloitan taas treenauksen, ehkä löytyy joku nainen joka pitää minusta. Jos ei niin sitten maksullisia. Aurinko paistaa!
Mun mielestä puhutaan kahdesta eri asiasta, kun sanotaan että myy itseään, tai myy seksipalveluja. Monet seksipalveluja myyvät eivät oikeasti anna itsestään mitään, vaan ovat kehittäneet käyttäytymismallin, joka on pelkkää tekniikkaa. Seksipalveluja tarjoava henkilö pitää itsensä ja oman persoonansa erillään mekaanisesta "asiakkaan kohtaamisesta".
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:39"]
Mun mielestä puhutaan kahdesta eri asiasta, kun sanotaan että myy itseään, tai myy seksipalveluja. Monet seksipalveluja myyvät eivät oikeasti anna itsestään mitään, vaan ovat kehittäneet käyttäytymismallin, joka on pelkkää tekniikkaa. Seksipalveluja tarjoava henkilö pitää itsensä ja oman persoonansa erillään mekaanisesta "asiakkaan kohtaamisesta".
[/quote]
Ehkäpä sen takia kyseinen ala vaatii hyvää itsetuntoa että pystyy erottamaan onnistuneesti sen tilanteen omasta itsestään. Ja monet alaa kokeilleet eivät alunperinkään varmaan tajunneet tuota eroa ja varsinkin jos takana on epätoivoinen tilanne niin kortit ovat jo heti väärin kädessä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:39"]
[/quote]
Ehkäpä sen takia kyseinen ala vaatii hyvää itsetuntoa että pystyy erottamaan onnistuneesti sen tilanteen omasta itsestään. Ja monet alaa kokeilleet eivät alunperinkään varmaan tajunneet tuota eroa ja varsinkin jos takana on epätoivoinen tilanne niin kortit ovat jo heti väärin kädessä.
[/quote]
Jostain se on aloitettava. Luulisin, että ne ketkä pystyvät pitämään tunteet kylminä jatkavat.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:22"]Ei mene. Loppuikäsi omatunto kuiskaa takaraivossasi "huora".
[/quote]Höpönlöpön. Mulle se kuiskaa "well done, asunto ostettu ja maksettu"
[/quote]
Öö aika paljon saa huorata että saa asunnon ostettua. Itse panostin pääsykokeisiin, pääsin hyväpalkkaiselle alalle, otin opintolainaa ja valmistuin nopeasti. Tussun säästin vain omalle bf.lle. Asunnonkin ostin aikanaan.
Hohoo olet saastannut itsesi loppuelämäksi huora.
Itse pidän tussuani niin suuressa arvossa ettei edes maailman rikkaimmalla miehellä olisi varaa siihen.
Noniin AP. 250 euroa ei ole paljoa. Mutta teeppä 3 samanlaista keikkaa viikossa. Vaikka viikonlopun aikana ja tienaat 750 euroa verottomana viikossa. Eli 3000 euroa kuukaudessa. Jatka vaikka kolmisen kuukautta ja sinulla on noin 10 000 euroa. Sitten voitkin miettiä miksi helvetissä opiskelet koska et mistään ammatista saa noin paljoa rahaa noin helpolla. Tietysti tuet päälle vielä ekstrana.
Jos nautit seksistä niin mikset tekisi. Se toinen nauttii seksistä kanssasi.
250 on hyvä taksa tunnista. Vantaalla eräs nuori lapsekas pariskunta vaatii samaa rahaa, että ukon kanssa pääsee yhdessä höyläämään tiukkapeppuista wt-pimua.
Älä valita näistä palstan moralisoivista hiekkapilluista, joille ruttu on vallankäytön väline! Nauti rahoista ja osta niillä jotain kivaa. yksi pano ja se siitä, helppo tapa tienata
ps. suomalainen nätti tyttö voi pyytää hieman enemmänkin. silti puutteessa olevia vanhempia herrasmiehiä riittää asiakkaaksi.