Pidättekö itseänne huonompana kuin miehenne exät
Vertailen itseäni jatkuvasti mieheni entisiin, jotka ovat niin kauniita ja laihoja! Ahdistaa että pidän itseäni niin huonona, mutta en osaa lopettaa. Apua?
Kommentit (23)
En, koska suoraan sanottuna olen huomattavasti kauniimpi kuin eksät :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:21"]En, koska suoraan sanottuna olen huomattavasti kauniimpi kuin eksät :)
[/quote]
Sama täällä :) ja mies tykkää!
Mun miehen ex on 40 kiloa painavampi kuin minä. Asuu 10 vuotta itseään vanhemman persaukisen miehen kanssa joka tuo toisia naisia niiden yhteiseen sänkyyn eikä vie vihille. Lapsia mies ei myöskään halua.
Mieheni ja minä ollaan naimisissa, meillä on pieni vauva, talous kunnossa ja kumpikin on uskollisia ja sitoutuneita. Miehen exä ei voittanut tässä jaossa ja minä en ollut heidän eronsa syy. Erosivat jatkuvaan riitelyyn ennen kuin olin kuviossa mukana.
Yksi niistä on vanha tuttunikin ja aivan normaalisti me juttelemme jos näemme jossain. Olimme kerran samoissa juhlissakin ja minä taisin itse asiassa viettää suurimman osan ajasta mieheni exän kanssa jutustelemassa, mies sitten vietti taas aikaa siellä parhaan ystävänsä kanssa :D
En, pidän itseäni parempana. Olen juuri sopiva miehelleni, exät on olleet epäsopivia, ja siksi ne ei enää ole yhdessä. Kauneus ja/tai laihuus ei onneksi ole mun eikä mieheni mielestä parisuhteessa mitenkään tärkeimpiä ihmisen ominaisuuksia.
Miehellä on 1 exä. Minua vuoden nuorempi, ihan nätti mutta vähän erikoinen tapaus. On meissä jotain samaakin ja kun he seurustelivat niin tunsin heidät molemmat. Miehen ex luulee vähän liikaa itsestään ja esittää tyhmää. Heillä on samanlainen musiikkimaku ja tietävät paljon raskaammasta musiikista. Se vähän ärsyttää kun heillä on yhteisiä juttuja ollut niin paljon.
Julmalta kuulostaa, mutta olen minä paljon kauniimpi ja seksikkäämpi. Lisäksi mies sanoo että ex oli kovin rajoittunut seksin suhteen ja minä taas olen hyvinkin villi tapaus. Minä kelpaan juuri tämmöisenä hänelle joten en koe exää paremmaksi tai uhkaksi. Ja mies tietää että hän on parempi kuin minun exät :)
En tietenkään. Kauniita ja hoikkia ovat olleet, mutta miksi olisin heitä huonompi? Olen mielestäni oikein ihana nainen!
En pidä itseäni huonompana. Mies on itse sanonut, että olen parasta mitä hänelle on koskaan tapahtunut, ja uskon sen. :)
En tietenkään. Unohda sinäkin ap ne miehesi exät. Menneiden märehtiminen on hyvä konsti pilata suhde. Eivät ne olisi exiä jos kaikki olisi ollut kohdallaan.
Ihan kauniita ja varmasti fiksuja tapauksia ovat olleet ne, joista tiedän. Olen kuitenkin yli 10 vuotta heitä vanhempi, joten itsetunto heidän suhteen on ihan hyvä.
Eksät saattavat olla sellaisella suloisella tyttömäisellä tavalla mua nätimpiä, mutta kovin epätasapainoisia ja ilkeitä ulkokuorensa alta. Miehellä ei kuulemma koskaan ole olleet asiat näin hyvin, kuin nyt. :)
Yhden exän olen nähnyt kun asuu samalla kylällä. Ja jo, olen rumepmpi, lihavampi ja huonohampaisempi. Ei myöskään pitkää, vaaleaa tukkaa.
Löytyy vain yksi eksä ja ollaan ihan kavereita :) olin toki siinä mielessä vähän ahdistunut taannoin kun tuo ex on niin mielettömän kaunis, mutta kai sitä jotenkin tajusi että mussa täytyy olla sitten jotain yhtä ihanaa kun mut on noinkin hemaisevan lyylin jälkeen kelpuutettu :D tuo eksä siis käy ihan yhteisissä illanistujaisissa ja tullaan tosi hyvin juttuun, että en enää kyllä kamalasti saa siitä mitään huonoja fiilareita.
Rakas AP!
Mieti, miksi miehesi on sinun kanssa eikä eksän. Vaikka ne ovatkin kauniita ja laihoja, niin sinulla on varmasti myös paljon hyviä ominaisuuksia. Olet mukavan kurvikas, kaunis omalla tavallasi ja luonteesi on miehestä mukavampi. Olet sängyssä juuri hänelle sopiva.
Aivan, sinä olet parempi♥
En pidä. Mies ja exä olivat yhdessä reilun vuoden ja se nainen petti miehen kaverin kanssa. En tiedä exästä muuta kuin nimen, joten en osaa sanoa olenko kauniimpi :D
Miehen eksä on kuvankaunis, minua monta vuotta nuorempi ja mieheni rakasti häntä. Minua ei ole koskaan sanonut rakastavansa. Sillointällöin ovat samoissa illanistujaisissakin olleet, minua ei pyydetä koskaan niihin. En tule koskaan olemaan miehelle yhtä tärkeä.
Et todellakaan ole ainut ongelman kanssa. Itsekkin olen ollut kateellinen mieheni exille, en kyllä tosin tiedä miksi. Joskus aikoinaan olin tulossa hulluksi asian suhteen eikä auttanut vaikka mitä mieheni olisi sanonut. Exä tosin oli aikoinaan haukkunut minut miehelleni ja yhteisille kavereille, joten ilmeisesti kateellinen oli hänkin, se helpotti.
Voin kertoa, että tällaiset ongelmat häviävät mielestäsi vuosien mittaan. Niille ei oikein auta tehdä mitään. Minulle olisi auttanut, jos olisin päässyt tutustumaan exään. Kun ikää tulee lisää, muut asiat tulevat painamaan mieltäsi ja tällaiset turhuudet unohtuvat.
Mun miehellä ei ole exiä, ja se itse tietää olevansa parempi kuin mun exät.