Lue keskustelun säännöt.
Olispa kiva kerätä hauska porukka täältä esim. messeriin tms..
09.09.2006 |
Täällä tuntuu olevan kivaa porukkaa, saa neuvoja jne.. Olis hauska tutustua paremmin...ainakin osaan teistä =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä TODELLAKIN on sekopäitä, mut on asiallista ja hauskaa porukkaa..