Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eläkeläismummelit lähtevät liikenteeseen pahimpaan ruuhka-aikaan

Vierailija
02.02.2015 |

Miksi lähdetään kauppaan tai pankkiin pahimpaan ruuhka-aikaan ?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa yleensä illalla seitsemän jälkeen. Silloin kaupoissa ei ole eläkeläisiä eikä paljon ketään muutakaan. Suosittelen niille, joita muiden ihmisten olemassaolo häiritsee.

Vierailija
22/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:36"]

Eli sinä haluaisit alkaa määräämään ihmisille ulkonaliikkumisajat/-kiellot ? Ahaa. Lähdetään liikkeelle teineistä, pistetään takarajaksi klo 20:00 jolloin kaikkien teinien pitää olla kotona.

[/quote]

Sopisi mulle.

[/quote]Varmasti sopisi, koska ajattelet asioita suppeasti laajudella minä minä minä.

[/quote]

En ajattele. Sukuun kuuluu sekä eläkeläisiä että teinejä. Kaikille olisi hyvä olla omat aikansa, hoituisi hommat järjestelmällisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja arpoo, että ottaisinko tällä kertaa laktoositonta maitojuomaa vai yömaitoa. Ei mitään kiirettä.

Vierailija
24/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveää kun maailmassa on muita ihmisiä, eivätkä he elä kuten SINUN aikatauluihisi sopisi, vaan määrittävät omat aikataulunsa itse. Voi voi.

Vierailija
25/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas asenteellinen aloitus. Että oikein eläkeläismummelit. Vaareja tämä täysin turha marmatus ei sitten kai  koskekaan? Hankki sinä, AP, jotain mielekästä tekemistä tai harrastus, niin huomaat pian, ettei enää olekaan niin kiinnostavaa kytätä muita.

Vierailija
26/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pidemmän aikaa pähkäillyt, että millainen älläkkä mahtaisi nousta, jos marketissa otettaisiin lounasaikaan käyttöön jonkinlainen "mummovapaa" kassa. Menisi ne palvelutiskin lounasannokset paremmin kaupaksi, kun tietäisi, että koko ruokatunti ei kulu kassajonossa.

Vierailija
27/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ihmiset saavat mennä asioille silloin kun itse haluavat. Mutta itse jos olisin eläkeläinen ja voisin rytmittää päiväni miten haluan, kävisin kyllä kaupoilla silloin kun siellä on hiljaista, ihan omasta mukavuudenhalusta.

Vierailija
28/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini ja äitini ovat tosi aktiivisia muoreja ja kuulemma pitää lähteä aamulla aikaisin, että ehtii hoitaa kaikki asiat ja sitten mennä harrastuksiin, kun ne kaikki vesijuoksut ja jumpatkin on heti siinä aamupäivällä. Toisekseen jos herää kolmelta kuten appi, niin sitä on lähdettävä asioille heti sianpieremän aikaan, koska muuten jää aamuyhdeksän nokoset väliin.

Vierailija
29/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:52"]

Onpa hirveää kun maailmassa on muita ihmisiä, eivätkä he elä kuten SINUN aikatauluihisi sopisi, vaan määrittävät omat aikataulunsa itse. Voi voi.

[/quote]

Olet hienosti naamioinut naljailunhalusi myötätunnoksi eläkeläisiä kohtaan.

Vierailija
30/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:58"]

[/quote]

[/quote]

Minua vituttaa tuollainen asenne. Tässä yhteiskunnassa on jokaisella oikeus elää elämäänsä juuri sen aikataulun mukaan kuin haluaa ja käydä kaupassa silloin kuin haluaa. Se on vain hyväksyttävä, että välillä on liikkeellä paljon ihmisiä. se, jota se häiritsee, voi mennä muuhun aikaan. Jos ylipäänsä muut häiritsevät, voi muuttaa korpeen.

Vierailija
31/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan ei taas ymmärrä kysymyksen pointtia, ei kyllä ole ensimmäinen kerta täällä:D

Vierailija
32/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti te narisijat ette koskaan tule vanhaksi.

Vierailija
33/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:56"]Olipas asenteellinen aloitus. Että oikein eläkeläismummelit. Vaareja tämä täysin turha marmatus ei sitten kai  koskekaan? Hankki sinä, AP, jotain mielekästä tekemistä tai harrastus, niin huomaat pian, ettei enää olekaan niin kiinnostavaa kytätä muita.
[/quote] hohhoijaa ap

Vierailija
34/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joillakin ongelmat..

Vierailija
35/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:58"]

[/quote]

[/quote]

Minua vituttaa tuollainen asenne. Tässä yhteiskunnassa on jokaisella oikeus elää elämäänsä juuri sen aikataulun mukaan kuin haluaa ja käydä kaupassa silloin kuin haluaa. Se on vain hyväksyttävä, että välillä on liikkeellä paljon ihmisiä. se, jota se häiritsee, voi mennä muuhun aikaan. Jos ylipäänsä muut häiritsevät, voi muuttaa korpeen.

[/quote]

Heh, joitakin voi vituttaa alentuvat "olen parempi ja huomioonottavampi"-asenteella esitetyt kommenttisi, joten saat samanlaista kuraa itsekin.

Vierailija
36/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei käytä pankkikorttia eikä moni hänen ystävistäkään. Pankeista saa nykyisin käteistä tistiltä vain muutamana tuntina päivässä eikä välttämättä joka päivä. Jos rahaa haluaa, pankkiin on pakko mennä silloin, kun rahaa saa. Samalla tietysti käydään kaupassa, kun kauppamatka on kuitenkin melkein 20 kkilometriä suuntaansa.

Vierailija
37/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eläkeläismummeli ja käyn kaupassa aamupäivällä. Ihan anivarhain ei kannata mennä, koska silloin käytävät ovat täynnä rullakoita, kun saapuneita tavaroita asetellaan paikoilleen. (Enkä minä muuten herää kukonlaulun aikaan, kuten kaikkien eläkeläisten kuvitellaan tekevän.)

Kyllä siellä samaan aikaan varmaan on kiireisiä ruokatuntishoppailijoita, mutta he voivat mennä sen evässalaattinsa tai -patonkinsa kanssa pikakassan kautta.

Osaan käyttäytyä kaupassa: en tuki käytäviä enkä maitokaappia, minulla on tarkka ostoslista mielessäni, ja sen mukaan etenen ripeästi. En etuile palvelutiskillä enkä kassajonossa (enkä ole koskaan nähnyt kenenkään muunkaan etuilevan - missähän ne legendaariset etuilijamummot oikein luuraavat?) 

Kassajonossa en töni kärryillä. Osaan latoa ostokseni hihnalle järkevässä järjestyksessä. Maksan pankkikortilla, jonka pinkoodin osaan vaikka unissani. En jää keskustelemaan kassan kanssa säästä ja satotoiveista. Pakkaan ostokseni aikailematta.

Aion edelleenkin käydä kaupassa silloin kun se minulle parhaiten sopii. Jos se av-mammaa häiritsee, niin voi voi.

Vierailija
38/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö itse kauppaan perjantaina jos tiedät sen olevan tupaten täynnä vai torstaina kun kauppa on lähes tyhjä?? Ap

Vierailija
39/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:50"]

Käyn kaupassa yleensä illalla seitsemän jälkeen. Silloin kaupoissa ei ole eläkeläisiä eikä paljon ketään muutakaan. Suosittelen niille, joita muiden ihmisten olemassaolo häiritsee.

[/quote]

Niin mutta illalla ainakin meidän kaupassa on tuoreet vihannekset ja hedelmät loppu, leivät loppu, lihat loppu ja kalatiskiä ruuvataan kiinni. Kerran kun päätin että nyt valitan, niin valituslaputkin oli loppu. Näin S-marketissa. 

Vierailija
40/54 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:57"]

Olen jo pidemmän aikaa pähkäillyt, että millainen älläkkä mahtaisi nousta, jos marketissa otettaisiin lounasaikaan käyttöön jonkinlainen "mummovapaa" kassa. Menisi ne palvelutiskin lounasannokset paremmin kaupaksi, kun tietäisi, että koko ruokatunti ei kulu kassajonossa.

[/quote]

Ikäsyrjintää en kannata. Mutta noin ihan yleisesti pikakassat ovat kiva idea, joille olisi käyttöä muihinkin kellonaikoihin kuin lounasaikaan (esimerkiksi siinä iltaruuhkassa).