Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (603)

Vierailija
501/603 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:27"]

Kiitos taas vastauksestasi n31. Tänään on varmaankin se irstailuilta. Tuossa mainitsit että voisit opettaa jossain piirissä suihinottoa. Minä voisin tulla samoihin piireihin ja näyttää miten naista nuollaan. Hyvää ja antoisaa perjantaita sinullekkinM50+.

[/quote]

Eipä taitaisi olla vaikeeta saada näitä opetusmalleja näille kursseille...? ;-)

m41tre

Vierailija
502/603 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:03"]

Ai niin se naistenpäiväkin taas tulee:)

Ja oli kyllä ihan ne omat lollot nuo eikä vieläkään ole kuumotus laskenut. Ei se oikein ole säädyllistä ihan kovin pitkää vakoa vilautella. Joskus kesäisin tai jossakin ravintolassa on enemmän ok olla vähän tyrkkykin. Mutta eipä sille mitään mahda, välillä sitä voi joutua nolostuttavaan tilanteeseen. Voisin kuvitella, että tunne on sama kuin miehillä, jos alkaa housut kiristelemään aivan väärään aikaan.//

Niin, haluan elää siinä uskossa, että antaisin suorat pakit. Joten älä testaa ettei mun kuvitelmat itsestäni ja moraalistani vain sorru:) Kirjotellaan vaan näitä kivoja juttuja niinkun tähänkin asti:D// Viikonloppuja:) N31

[/quote]

Toivon mukaan saat mieheltäsi nyt sitten tulevana sunnuntaina aamiaiset sänkyyn, kivan niskahieronnan, kukat sun muut, sekä tietysti kuumaa seksiä, ehkäpä myös voit antaa hänelle uuden oppitunnin siinä pillun nuolennassa, vaikka se Naistenpäivä onkin? :)

Kuten sitä kuvaasi kommentoinkin niin ai että kun pääsisikin tuollaisten ihanuuksien väliin tutustumaan... :) Mutta joo, onhan se varmasti hieman eri näytellä tuollaista vakoa virastossa kuin esim. kesäterassilla ;-)

Eihän se juu kovin kivaa oo, josko alkaa housuissa (syystä tahi toisesta) hieman "väärään aikaan" pullottamaan...

Jeps, näillä pelisäännöillä me mennään kuin tähänkin asti, en saata sua kiusaukseen =)

Mukavaa viikonloppua vielä kertaalleen toivottelen, ja virtuaalisia nuolaisuja sille kiimaiselle pillullesi lähettelen :*)

m41tre

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/603 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:03"]

Ai niin se naistenpäiväkin taas tulee:)

Ja oli kyllä ihan ne omat lollot nuo eikä vieläkään ole kuumotus laskenut. Ei se oikein ole säädyllistä ihan kovin pitkää vakoa vilautella. Joskus kesäisin tai jossakin ravintolassa on enemmän ok olla vähän tyrkkykin. Mutta eipä sille mitään mahda, välillä sitä voi joutua nolostuttavaan tilanteeseen. Voisin kuvitella, että tunne on sama kuin miehillä, jos alkaa housut kiristelemään aivan väärään aikaan.//

Niin, haluan elää siinä uskossa, että antaisin suorat pakit. Joten älä testaa ettei mun kuvitelmat itsestäni ja moraalistani vain sorru:) Kirjotellaan vaan näitä kivoja juttuja niinkun tähänkin asti:D// Viikonloppuja:) N31

[/quote]

Toivon mukaan saat mieheltäsi nyt sitten tulevana sunnuntaina aamiaiset sänkyyn, kivan niskahieronnan, kukat sun muut, sekä tietysti kuumaa seksiä, ehkäpä myös voit antaa hänelle uuden oppitunnin siinä pillun nuolennassa, vaikka se Naistenpäivä onkin? :)

Kuten sitä kuvaasi kommentoinkin niin ai että kun pääsisikin tuollaisten ihanuuksien väliin tutustumaan... :) Mutta joo, onhan se varmasti hieman eri näytellä tuollaista vakoa virastossa kuin esim. kesäterassilla ;-)

Eihän se juu kovin kivaa oo, josko alkaa housuissa (syystä tahi toisesta) hieman "väärään aikaan" pullottamaan...

Jeps, näillä pelisäännöillä me mennään kuin tähänkin asti, en saata sua kiusaukseen =)

Mukavaa viikonloppua vielä kertaalleen toivottelen, ja virtuaalisia nuolaisuja sille kiimaiselle pillullesi lähettelen :*)

m41tre
[/quote]

Pah, mun mieheltä on turha odottaa aamiaista sänkyyn tai niskahierontaa. Eipä tuo kyllä kukkiakaan akkojenpäivänä yleensä tuo. Muuten kyllä joskus tuokin:) Hääpäivät yms. menee ihan ohi myös. Mutta ei se niin haittaa, kun sitä arjen huomiointia on kuitenkin ihan tarpeeksi. Ehkä laitan kuitenkin sitä pillun nuolemista harjoittelemaan;) Vaikka tällä hetkellä niin kovasti toivoisinkin vähän osaavampaa kieltä...//

Yleensä kotioloissa mulla on aina niin löysät vaatteet, että tissit paljastuvat ihan röyhkeästi, kun joku ipanoista kiskaisee paidanhelmasta. Isäntä, kun tulee kotiin, usein tervehtii mun lolloja hautaamalla päänsä sinne väliin ja ravistaa sitten sielä=D Omituisia tapoja miehillä riittää:) Saisi kyllä niitä niskoja mieluumin hieroa, kun tulevat kyllä kipeäksi rintojen takia.//

Muahan kyllä ei häiritse yhtään vaikka miehillä vahän pullottaisi "vääräänkin" aikaan, ei se voi tapahtua väärään aikaan:D Aina on hyvä hetki katsella miesten etumuksia. Mutta minä olenkin tällainen horoperse ja toisaalta se voi olla miehelle myös vähän vaivaannuttavaa. Ainakin joskus koittavat vähän peitellä.//

Oletko muuten koskaan vokotellut naimisissa olevaa naista? Siis ilman, että mies siitä tietäisi?

N31

Vierailija
504/603 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:37"]

Tuollainen pieni tarina näppiksestä puski ulos, toivottavasti saa sun suupielet nousemaan ja aamun alkamaan mukavasti:)//

Kyllähän sinne pilluun nyt jotakin pitää saada, vaikka se vähän outo onkin:) Ei kuitenkaan mitään kovin suurta juuri nyt. Isäntä vetää taas hirsiä, voi luoja mua panettaa... en malta odottaa, että se kömpii sänkyyn nukkumaan. Saisin vähän enemmän tilaa sohvalla itsekseni purkaa paineita. Mutta tuossa se vain seläntakana kuorsaa ilman aikomustakaan mennä petiin, pöh. Mä en varmaan saa edes unta, jos joudun aamuun odottamaan.//

Kyllähän se pääsiäinen on miehen fantasia, että siinäkin mielessä olisi ihan suotavaa olla täysissä voimissa, että saa kaiken irti:) Ja päivä on kyllä päätetty, mutta en paljasta sitä täälä. Aion pysyä poissa palstalta pääsiäisen ajan:)//

Tiedän, että kunnioitat mun avioliittoa ja sehän on yksi syy miksi oletkin niin Vekkuli:) Oikeastaan vain lisää mun kiinnostusta suhun. Mutta kyllähän näitä mielitekoja ja kiinnostavia ihmisiä tapaa ihan livenäkin eikä ne yleensä pitkään kuumota. Olet vähän erilainen tapaus, kun ollaan pitkään kirjoteltu. Vaikka en saisikaan lupaa mihinkää sivujuttuihin ryhtyä, tulet kyllä ihan varmasti kuumottaan mun mielessä siitä huolimatta vähän pitempään:) Mutta sitten vaan eletään kuumana:D// Horoperseesi:)

[/quote]

Huomenta ihaNainen Horopersenarttuni :)

Uh-huh... johan sieltä sun näppiksestäsi puskikin sitten kiimainen tarina ulos... kyllä sait todellakin suun pieleni nousemaan, aamun alkamaan mukavasti ja tietynlaista ahtautta tuonne housuihinkin aikaiSEKSI :-) Tämä nyrkkinainti voisi todellakin olla kokemisen arvoinen juttu, kun en ole sitä vielä kenenkään kanssa kokenut, mutta nytpä mulla sitten olisikin ihan asiantuntija siinä, kiimainen horopersenarttu, jonka kanssa se olisi mahdollista, josko hän sen toteuttamiseen mahdollisuuden mieheltään saa...

Eipä tuohon ukkosi hirsien vetämiseen, väsymykseen, voi mittään muuta sanoa, kuin että todella harmillista se on... kun joudut itse sitä helpotusta useamminkin hakemaan vaikka se teidän seksinne onkin juuri sellaista kuin mitä kaipaat, silloin kun teillä on siihen aikaa, voimia ja mahdollisuus...

Mut kyllähän sun pitää hänelle nyt sitten tuosta sanoa ja mainita, ettei niitä nokosia siinä sohvalla turhaan vetele ja sulta sitä leikkitilaa vie, vaan painelee sitten sinne makkariin, ihan sänkyyn asti koisimaan...?

No, toivotaan, että miehesi on sitten pääsiäisenä täysissä voimissaan ja täysillä mukana siinä hänen fantasiansa toteuttamisessa... Hmm... salamyhkäistä... :) No, oli miten oli, odotan täydellistä raporttia pääsiäisen tapahtumista sitten hetin pääsiäisen jälkeen ;-)

Enhän mä sillä mitään voittaisi josko mä en teidän avioliittoanne kunnioittaisi vaan yrittäisin sua "painostaa" tekemään jotain mistä teillä ei sopimusta ole...? Aivan turhaahan se olisi... Ja nämä päivien piristyksetkin olisivat enää muisto vain...

Hmm... vai oon mä hieman erilainen tapaus...tällaiSeksi Vekkuliksi? :) Onhan tässä tosiaankin tullut jo jokunenkin viesti vaihdeltua...

Mmm... Pitää tässä vähän tuumailla, josko mä saisin sinne sulle jotain uutta virikettä tuollaisen tarinanpätkän muodossa... =)

m41tre a.k.a Vekkuli

Vierailija
505/603 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekkuli kiusaa Horopersenarttuaan

Kaluni on aivan täydessä seisokissa, sitä miltei pakottaa, kun mietin tuota juuri äsken tapahtunutta. Kun ensimmäistä kertaa eläissäni sain kokea nyrkkinainnin, painaa käteni rannetta myöten todellisen horoperseen avonaiseen ja kuitenkin tiukasti supistelevaan pilluun.

Voihkit siinä sängyllä makoillen, orgasmisi jälkiaalloista nauttien, ja mun tekisi mieli vain painaa pakottava kaluni muitta mukinoitta kuumaan pilluusi, mutta päätänkin horopersettäni ensin hieman kiusata.

Tulen jalkoväliisi, levitän niitä hieman enemmän auki, ja kurottaudun paremmin puoleesi, siten että täydessä seisokissa oleva kaluni hipaisee häpykumpuasi. Avaat silmäsi ja katsot minua hieman hölmistyneenä, mutta aivan kuin odottaen, että painaisin kaluni suoraa pillusi perukoille asti ja alkaisin sua naimaan.

Härnään kuitenkin sua seisovalla kalullani, hieroen sitä häpykumpuusi ja -huulillasi, ja huomaan kuinka kaluni kostuu pillusi lemmeneritteistä.

Ilmeestäsi tulee aina vain hölmistyneempi kun nousenkin päältäsi ja sängyltä kokonaan. Katsot hämmästyneenä perääni, kun suuntaan askeleeni kohti kaappia, jossa pidätte lelujanne. Vilkaisen olkani ylitse suuntaasi ja hymyilen jokseenkin ilkikurisesti, ottaen kaapista sitten sen monsteridildon jota mulle aivan ensimmäisenä esittelit.

Tulen tämä monsteri kädessäni takaisin sängylle ja otan yöpöydältä sille laskemasi liukkarituubin. Tuubin jonka sisältöä itsellänikin on vielä peppuvaossani, kun aivan jokunen hetki sitten mua sen avustaman sträpillä peppuun nait.

Hymyillen pyydän sua asettumaan sängylle nelinkontin. Huomaat palavan kiiman silmissäni ja nousetkin sängylle nelinkontin asentoon. Vilkaiset taaksesi, kun tunnet miten lorotan liukkaria peppuvakoosi ja laitan sitä hieman myös tälle monsterille. Laitan tuubin pois ja hieraisen liukkaria paremmin pepullesi, ottaen sen sekaan myös hieman pillusi tuottamaa, kiiltävää limaa.

Painan sormeani hellästi ja hitaasti peppuusi, sulkijalihaksesi hieman sitä ensin vastustaessa, mutta saat sen kuitenkin rentoutettua ja sormeni painuu peppuusi. Tunnen sormessasi peppusi tiukkuuden ja kuumuuden, ja teen sillä muutaman runkkaavan liikkeen pepussasi.

Vedän sormeni pois pepustasi ja otan liukastamani monsterin käteeni. Katson hymyillen suuntaasi ja kysyn, että oletko valmis ottamaan hieman isompaa tavaraa peppuusi. Hymyilet mulle takaisin ja toteat olevasi valmis, mutta pyydät ottamaan kuitenkin rauhallisesti, koska pillusi sykkii vieläkin äskeisen orgasmisi jälkimaininkeja.

Asettelen monsterin peppuaukollesi ja alan painamaan sitä hitaasti mutta varmasti peppuusi sisään. Tunnen peppusi sitä ensin hieman vastustelevan, mutta antaen pian kuitenkin periksi, ja painan sen miltei kokonaan peppuusi.

Annan sen olla hetken aivan paikoillaan pepussasi, kunnes vedän sitä hieman ulommas, vain painaakseni sen samantein sinne takaisin. Jatkan tätä peppusi naimista tällä monsterilla hetken aikaa, kunnes totean että peppusi alkaa olemaan valmis naitavaksi, ja kun omakin kaluni seisoo kuin toteemi, huutaen miltei hoosiannaa, kun se haluaa jonnekin purkautua.

Vedän monsterin kokonaan pois pepustasi ja peppusi jääkin kiihottavasti ja sopivasti avonaiseksi, aivan kuin odottaen jotain täytettä sisäänsä.

Lasken monsterin käsistäni, tulen paremmin taaksesi ja asettelen kankena seisovan kaluni avonaisen peppusi suuaukolle. Otan sua voimakkaalla otteella lantiostasi kiinni ja alan painamaan kaluani hitaasti tähän kuumaan ja tiukkaan reikään. Tunne on niin sanoin kuvaamaton, että huokaisen syvään kun saan kaluni kokonaan peppuusi, ja tunnet lantioni pakaroitasi vasten.

Olen hetken paikoillani ja nautin peppusi sykkeestä kaluni varressa. Vedän kaluani hitaasti hieman ulommas ja painan sen samantein takaisin, alkaen lisäämään naimisen vauhtia ja tempoa hiljalleen.

Peppusi sykkii ja supistelee voimakkaasti kaluani hyväillen, ja tunnen tutun tunteen palleissani kun spermani on jälleen kerran valmiina sieltä ulos purskahtamaan, tällä kertaa sisälle ja syvälle peppuusi.

Siinä samassa orgasmini lähteekin aivan selkärangan ytimestä ja kuuma spermani ryöpsähtää peppuusi. Kurotan kädelläni pillullesi, hieraisen sormellani muutaman kerran paisunutta klitoristasi ja siinä samassa saat sinäkin. Tunnen miten mahlasi suorastaan suihkuavat allamme olevalle sängylle ja kätenikin kostuttaen.

Alan vetämään jo hieman veltostunutta kaluani pepustasi, joka sen hieman vastahakoisesti luovuttaakin, irstaan äänen saattelemana.

Rojahdat vatsallesi sängylle ja tulen viereesi makaamaan, kurottaen kädelläni tissejäsikin hieman hieroamaan. Molempien hengitys on vielä jokseenkin tiivistä, mutta olomme on mitä raukein.

Katsahdat suuntaani pilke ja kiima silmäkulmassa, aivan kuin äskeisestä kiittäen mutta samalla kuitenkin kysyen, että mitäs seuraavaksi...

m41tre a.k.a Vekkuli

Vierailija
506/603 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:37"]

Tuollainen pieni tarina näppiksestä puski ulos, toivottavasti saa sun suupielet nousemaan ja aamun alkamaan mukavasti:)//

Kyllähän sinne pilluun nyt jotakin pitää saada, vaikka se vähän outo onkin:) Ei kuitenkaan mitään kovin suurta juuri nyt. Isäntä vetää taas hirsiä, voi luoja mua panettaa... en malta odottaa, että se kömpii sänkyyn nukkumaan. Saisin vähän enemmän tilaa sohvalla itsekseni purkaa paineita. Mutta tuossa se vain seläntakana kuorsaa ilman aikomustakaan mennä petiin, pöh. Mä en varmaan saa edes unta, jos joudun aamuun odottamaan.//

Kyllähän se pääsiäinen on miehen fantasia, että siinäkin mielessä olisi ihan suotavaa olla täysissä voimissa, että saa kaiken irti:) Ja päivä on kyllä päätetty, mutta en paljasta sitä täälä. Aion pysyä poissa palstalta pääsiäisen ajan:)//

Tiedän, että kunnioitat mun avioliittoa ja sehän on yksi syy miksi oletkin niin Vekkuli:) Oikeastaan vain lisää mun kiinnostusta suhun. Mutta kyllähän näitä mielitekoja ja kiinnostavia ihmisiä tapaa ihan livenäkin eikä ne yleensä pitkään kuumota. Olet vähän erilainen tapaus, kun ollaan pitkään kirjoteltu. Vaikka en saisikaan lupaa mihinkää sivujuttuihin ryhtyä, tulet kyllä ihan varmasti kuumottaan mun mielessä siitä huolimatta vähän pitempään:) Mutta sitten vaan eletään kuumana:D// Horoperseesi:)

[/quote]

Huomenta ihaNainen Horopersenarttuni :)

Uh-huh... johan sieltä sun näppiksestäsi puskikin sitten kiimainen tarina ulos... kyllä sait todellakin suun pieleni nousemaan, aamun alkamaan mukavasti ja tietynlaista ahtautta tuonne housuihinkin aikaiSEKSI :-) Tämä nyrkkinainti voisi todellakin olla kokemisen arvoinen juttu, kun en ole sitä vielä kenenkään kanssa kokenut, mutta nytpä mulla sitten olisikin ihan asiantuntija siinä, kiimainen horopersenarttu, jonka kanssa se olisi mahdollista, josko hän sen toteuttamiseen mahdollisuuden mieheltään saa...

Eipä tuohon ukkosi hirsien vetämiseen, väsymykseen, voi mittään muuta sanoa, kuin että todella harmillista se on... kun joudut itse sitä helpotusta useamminkin hakemaan vaikka se teidän seksinne onkin juuri sellaista kuin mitä kaipaat, silloin kun teillä on siihen aikaa, voimia ja mahdollisuus...

Mut kyllähän sun pitää hänelle nyt sitten tuosta sanoa ja mainita, ettei niitä nokosia siinä sohvalla turhaan vetele ja sulta sitä leikkitilaa vie, vaan painelee sitten sinne makkariin, ihan sänkyyn asti koisimaan...?

No, toivotaan, että miehesi on sitten pääsiäisenä täysissä voimissaan ja täysillä mukana siinä hänen fantasiansa toteuttamisessa... Hmm... salamyhkäistä... :) No, oli miten oli, odotan täydellistä raporttia pääsiäisen tapahtumista sitten hetin pääsiäisen jälkeen ;-)

Enhän mä sillä mitään voittaisi josko mä en teidän avioliittoanne kunnioittaisi vaan yrittäisin sua "painostaa" tekemään jotain mistä teillä ei sopimusta ole...? Aivan turhaahan se olisi... Ja nämä päivien piristyksetkin olisivat enää muisto vain...

Hmm... vai oon mä hieman erilainen tapaus...tällaiSeksi Vekkuliksi? :) Onhan tässä tosiaankin tullut jo jokunenkin viesti vaihdeltua...

Mmm... Pitää tässä vähän tuumailla, josko mä saisin sinne sulle jotain uutta virikettä tuollaisen tarinanpätkän muodossa... =)

m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]

Huomenta Vekkulini:) Kiva, että sain sut hymtilemään ja päivän alkamaan mukavasti:) Tänään saatan olla vähän hiljaisempi, kun meillä on kahden lapsen lekurikäynnit tänään, nämä on aina tylsiä reissuja...//

Fistaus on kyllä hemmetin ihanaa ja kiihottavan näköistäkin. Jotenkin irstasta, kiihotuin itse kirjoitellessa:) Olisi ihanaa kokeilla sitä sun kanssa, kun olen vain oman mieheni käden tuntenut.//

Potkin äijän eilen sänkyyn ja katsoin vielä tunnin telkkaria. En jaksanut masturboida vaikka mieli tekikin. Sitten olin itse kömpimässä sänkyyn nukkumaan ja mun katseeni kyllä nauliintui miehen peittoon. Se nousi kuin teltta. Mun oli ihan pakko vähän peiton päältä runkata sen kyrpää. Se paisui ihan täyteen mittaan. Pelkäsin kauheasti, että ukko herää ja on kiukkunen. Riskillä silti ujutin käteni peiton alle ja runkkasin ukon kullia kauheassa kiimassa.//

Mies kyllä vaikutti ihan sikeesti nukkuvan, kun kuorsauskin kävi. Nukkuu aika sikeesti. En voinut muuta kuin ottaa peittoa pois miehen päältä ja ahmaista se ihana kyrpä suuhuni. Imuttelin kyllä tosi kiimassa ja varmasti ääntäkin pidin jo siinä vaiheessa:) Sitten ukko heräsi... bnostin vähän päätä ja pyysin anteeksi ja kysyin, että haluatko nukkua rauhassa. Onneksi eihalunnut vaan silmät ristissä kuitenkin nussi mua.//

Sain kyllä itse vain sellaisen mekaanisen pikkuorkun, mutta pärjäsi sillä aamuun asti. Kysyin mieheltä aamulla, että missä vaiheessa oikeasti heräsi. Jossakin vaiheessa mun imuttelua kuulema:) Olen hänen mielestään ihanan pervo ja irstas vaimo:) Se oli kiva kohteliaisuus.//

Ja kerron kyllä raportin pääsiäisestä jälkikäteen:)//

Horoperseesi:)

Vierailija
507/603 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitkä jatkot!! Ja mun pitäisi lähteä viemään ipanoita lekurille... Täytyy pakata vaihtopikkarit mukaan tai kaikki pian haistaa kiimapilluni. Että pitikin sun olla niin nopea, että ehdit kirjottaan ennen kuin pääsin palstalta pois:) Oot kyllä ihan kauhea kiusankappale...

Horopersenarttu:)

Vierailija
508/603 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43: Hyvä, että olette löytäneet keskusteluyhteyden miehesi kanssa. Näen yhden uhan, mikä teidän molempien olisi hyvä tiedostaa ettei tulisi vakavia ongelmia myöhemmin. Sinulla vaikuttaa olevan seksuaalinen vietti tällä hetkellä niin voimakas, että tämä alkukantainen vaisto peittää alleen monia tunteita. Olet janonnut hyväksyntää ja vihdoin sitä saanut. Se tuntuu riittävältä ja koet ettei sinua häiritse miehesi lukuisat suhteet kunhan hän vain hyväksyy ja syleilee myös sinun seksuaalisuuttasi. Tässä on se vaara, että teillä on seksin saralla upeaa aikaa niin kauan kunnes ns. arki tulee vastaan. Silloin sinua saattaa alkaa vaivaamaan se, että miehesi ei ole valmis sinua jakamaan, mutta sinä olet jakanut hänet vuosien ajan ja lukuisten (lieko satojen) naisten kanssa. Suosittelen lämpimästi käsittelemään tätä asiaa ihan itseksesi ja myös yhdessä siitä huolimatta, että nyt se ei tunnu vaivaavan. Kun alusta asti alkaa rakentamaan sekä henkisesti että fyysisesti vahvaa suhdetta, voi siitä syntyä vielä kaunis liitto, missä parinvaihdot ja kimpat ovat mahdollisia. Vielä ei ehkä ole niiden aika, se vaatii täydellistä luottamusta kuitenkin.//

Tuosta testosteronitasosta sen verran, että vaikka se olisi kuinka korkea hyvänsä, mies vie munaansa eikä muna miestä. Kypsällä ja aikuisella ihmisellä aina näin. Yläpää ohjaa. Eräällä ystävälläni pidetään erään sairauden takia testotaso lähes kaksinkertaisena, uskollinen ja rauhallinen aviomies on silti. Nämä piirteet ovat hänen persoonassaan eikä niitä hormonit ohjaa. Yläpää kontrolloi. En nyt kerro tätä sillä, että yrittäisin vähätellä miehesi libidoa. Onhan se varmasti korkea. Mutta, jos sinä päätät ettet halua enää miestäsi jakaa, ei hän voi piiloutua hormonitoimintansa taakse. Mielestäni se on sinun päätös tulevaisuudessa kuinka paljon miehelläsi kumppaneita siedät. Jos oikeasti kunnolla asioita käsiteltyäsi haluat sallia miehellesi avoimet seksisuhteet, ei siinä ole mitään väärää.//

On hienoa, että olet puhjennut kukkaan ja saat vihdoin tyydytystä tarpeillesi. Hankkikaa miehesi kanssa apua, pitäkää keskusteluyhteys täysin avoinna, koettakaa ennakoida ja ennaltaehkäistä tulevia ongelmia. Itse olen sitä koulukuntaa, että uskon, että liitto ei koskaan ole täysin onnellinen eikä täyttävä ilman toimivaa seksielämää. Mutta se on vain minun mielipiteeni ja mitäs niistä mielipiteistä sanotaankaan;)//

Kunhan se ukkosi kotiutuu, purkakaa pahimpia paineita ja alkakaa yhdessä huolellisesti kasaamaan perustuksia jollekin oikeasti hienolle asialle ja aidosti onnelliselle liitolle. Toivon, että onnistutte ja olen onnellinen puolestasi:)

N31

Vierailija
509/603 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:37"]

Huomenta Vekkulini:) Kiva, että sain sut hymtilemään ja päivän alkamaan mukavasti:) Tänään saatan olla vähän hiljaisempi, kun meillä on kahden lapsen lekurikäynnit tänään, nämä on aina tylsiä reissuja...//

Fistaus on kyllä hemmetin ihanaa ja kiihottavan näköistäkin. Jotenkin irstasta, kiihotuin itse kirjoitellessa:) Olisi ihanaa kokeilla sitä sun kanssa, kun olen vain oman mieheni käden tuntenut.//

Potkin äijän eilen sänkyyn ja katsoin vielä tunnin telkkaria. En jaksanut masturboida vaikka mieli tekikin. Sitten olin itse kömpimässä sänkyyn nukkumaan ja mun katseeni kyllä nauliintui miehen peittoon. Se nousi kuin teltta. Mun oli ihan pakko vähän peiton päältä runkata sen kyrpää. Se paisui ihan täyteen mittaan. Pelkäsin kauheasti, että ukko herää ja on kiukkunen. Riskillä silti ujutin käteni peiton alle ja runkkasin ukon kullia kauheassa kiimassa.//

Mies kyllä vaikutti ihan sikeesti nukkuvan, kun kuorsauskin kävi. Nukkuu aika sikeesti. En voinut muuta kuin ottaa peittoa pois miehen päältä ja ahmaista se ihana kyrpä suuhuni. Imuttelin kyllä tosi kiimassa ja varmasti ääntäkin pidin jo siinä vaiheessa:) Sitten ukko heräsi... bnostin vähän päätä ja pyysin anteeksi ja kysyin, että haluatko nukkua rauhassa. Onneksi eihalunnut vaan silmät ristissä kuitenkin nussi mua.//

Sain kyllä itse vain sellaisen mekaanisen pikkuorkun, mutta pärjäsi sillä aamuun asti. Kysyin mieheltä aamulla, että missä vaiheessa oikeasti heräsi. Jossakin vaiheessa mun imuttelua kuulema:) Olen hänen mielestään ihanan pervo ja irstas vaimo:) Se oli kiva kohteliaisuus.//

Ja kerron kyllä raportin pääsiäisestä jälkikäteen:)// Horoperseesi:)

[/quote]

Heipsan taas Horopersenarttuni :)

Juu, todellakin sait hymyilemään ja päivän hyvin alkamaan tuolla tarinanpätkälläsi... :) Ja taisitpa sinäkin tykätä tuosta mun tän aamuisesta jatkosta, jonka lukaisit juuri ennen kuin jouduit lähteen jälkikasvua lekurille viemään...? :) Taisitpa oikeen kunnolla kostuakkin josko jouduit ihan vaihtopikkarit esiin kaivamaan? :-) En kait mä nyt sentään nii-in kauhia kiusankappale kuiteskaan oo?

BTW, toivon mukaan ei mitään sen vakavampaa lapsukaisten tiimoilta josko on jotain lekurikäyntiä tänään tiedossa?

Onhan se fistaus varmasti ainakin paikkoja venyttävää touhua ja kiimaisen näköistä, molempien näkökulmasta... :-) Voi kumpa saisinkin käteni sun lorttopilluusi painaa... tuntea sen supistelut aina ranteessani asti...

Sait siis sen miehesi kuitenkin hätisteltyä siitä sohvalta koisimasta sänkyyn nukkumaan, muttet sit kuitenkaan jaksanut itseksesi leikkiä... mutta eipä sun nyt sitten tarvinnutkaan josko siellä makkarissa olikin miehelläsi teltta pystyssä ja noin ihanan irstaasti ja ronskisti käytit hänen kankeaan hyväksesi... josko hän vielä nusaisikin sua, vaikkakin silmät ristissä... :) Vaikka saitkin sitten "vain" mekaanisen, pienen orkun...

Kuten jo todettua, voi kumpa tuollaisen horoperseen todellakin jostain löytäisin... en mä ainakaan kiukkunen ois josko toinen multa ihan omaksi ilokseen ja kiimaansa taltuttaakseen tuolleen suihinottaisi... kuten miehesikin sen sanoi, ihanan pervo ja irstas oot =)

m41tre a.k.a Vekkuli

Vierailija
510/603 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:37"]

Ja kerron kyllä raportin pääsiäisestä jälkikäteen:)// Horoperseesi:)

[/quote]

Juu, todellakin sait hymyilemään ja päivän hyvin alkamaan tuolla tarinanpätkälläsi... :) Ja taisitpa sinäkin tykätä tuosta mun tän aamuisesta jatkosta, jonka lukaisit juuri ennen kuin jouduit lähteen jälkikasvua lekurille viemään...? :) Taisitpa oikeen kunnolla kostuakkin josko jouduit ihan vaihtopikkarit esiin kaivamaan? :-) En kait mä nyt sentään nii-in kauhia kiusankappale kuiteskaan oo?

BTW, toivon mukaan ei mitään sen vakavampaa lapsukaisten tiimoilta josko on jotain lekurikäyntiä tänään tiedossa?

Onhan se fistaus varmasti ainakin paikkoja venyttävää touhua ja kiimaisen näköistä, molempien näkökulmasta... :-) Voi kumpa saisinkin käteni sun lorttopilluusi painaa... tuntea sen supistelut aina ranteessani asti...

Sait siis sen miehesi kuitenkin hätisteltyä siitä sohvalta koisimasta sänkyyn nukkumaan, muttet sit kuitenkaan jaksanut itseksesi leikkiä... mutta eipä sun nyt sitten tarvinnutkaan josko siellä makkarissa olikin miehelläsi teltta pystyssä ja noin ihanan irstaasti ja ronskisti käytit hänen kankeaan hyväksesi... josko hän vielä nusaisikin sua, vaikkakin silmät ristissä... :) Vaikka saitkin sitten "vain" mekaanisen, pienen orkun...

Kuten jo todettua, voi kumpa tuollaisen horoperseen todellakin jostain löytäisin... en mä ainakaan kiukkunen ois josko toinen multa ihan omaksi ilokseen ja kiimaansa taltuttaakseen tuolleen suihinottaisi... kuten miehesikin sen sanoi, ihanan pervo ja irstas oot =)

m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]

No olet sinä vaan juuri niin kauhea kiusankappale;) Ja teet sitä ihan tahallasi ja sustase on kivaa:) Tökkiä ja tuikkia nartun seksihermoa, kun tiedät että kiihdyn kuin ferrari;) Tarinoin sulle jatkoa jossakin välissä, kun voin päästää itseni vähän enemmän fantasioimaan.//

Lapsukaisista yhdellä ei ota korvatulehdus laantuakseen ja yhdellä on mennyt astma pahaksi, kun oli niin pitkään huono ilmanlaatu. Yllättävän paljon on kaikkea menoa ja asioita hoidettavana, kun on monta lasta. Ei sitä aina lapsettomat hahmota, mutta on neuvolaa, puheterapiaa, temppukoulua, muskaria, sairastamisia yms. Oikeastaan joka päivälle jotain. Siksi tämä onkin niin ihana päivien piristys, kun kirjottelet mun kanssa. Aikuisten asioista:) //

Mun mies kuvailee, että se on kuin ranne olisi ruuvipuristimessa, kun saan orgasmin käsi pillussa. Että se oikeasti sattuu ja kättä ei saa vedettyä kesken orkun ulos. Ehkä en ole ihan niin lortto, että se huljuisi kuin vettä vain. Rankkaa hommaa, mutta ah, niin antoisaa;) //

En koe olevani kovin pervo tai irstas, mutta näin on mulle sanottu. Omasta mielestäni olen vain hyvin seksuaalinen ihminen. Ja tällaisten kiimaisten narttujen kanssa elämä voi olla oikein antoisaa, jos vain persoona miellyttää:) Soisin kyllä kaikille kivoille ja hyväluontoisille miehille oman narttunsa.//

Horopersenarttusi

Vierailija
511/603 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:14"]

No olet sinä vaan juuri niin kauhea kiusankappale;) Ja teet sitä ihan tahallasi ja sustase on kivaa:) Tökkiä ja tuikkia nartun seksihermoa, kun tiedät että kiihdyn kuin ferrari;) Tarinoin sulle jatkoa jossakin välissä, kun voin päästää itseni vähän enemmän fantasioimaan.//

Lapsukaisista yhdellä ei ota korvatulehdus laantuakseen ja yhdellä on mennyt astma pahaksi, kun oli niin pitkään huono ilmanlaatu. Yllättävän paljon on kaikkea menoa ja asioita hoidettavana, kun on monta lasta. Ei sitä aina lapsettomat hahmota, mutta on neuvolaa, puheterapiaa, temppukoulua, muskaria, sairastamisia yms. Oikeastaan joka päivälle jotain. Siksi tämä onkin niin ihana päivien piristys, kun kirjottelet mun kanssa. Aikuisten asioista:) //

Mun mies kuvailee, että se on kuin ranne olisi ruuvipuristimessa, kun saan orgasmin käsi pillussa. Että se oikeasti sattuu ja kättä ei saa vedettyä kesken orkun ulos. Ehkä en ole ihan niin lortto, että se huljuisi kuin vettä vain. Rankkaa hommaa, mutta ah, niin antoisaa;) //

En koe olevani kovin pervo tai irstas, mutta näin on mulle sanottu. Omasta mielestäni olen vain hyvin seksuaalinen ihminen. Ja tällaisten kiimaisten narttujen kanssa elämä voi olla oikein antoisaa, jos vain persoona miellyttää:) Soisin kyllä kaikille kivoille ja hyväluontoisille miehille oman narttunsa.// Horopersenarttusi

[/quote]

No kaipa mä sitten olen tuollainen kauhia kiusankappale :-) Kun tökin ja tuikin horopersenarttuni seksihermoa kesken päivän saaden hänet kiihtymään vaikka olisi ihan arkisiakin askareita tiedossa... mutta kun mä kuitenkin tiedän, että hän siitä kaikesta huolimatta pitää niin tietenkin niin teen, piristämään hänen päiväänsä kuin myöskin omaani...

Näinhän sitä varmasti lapsiperheissä kaikenlaista todellakin on, ja kun niitä lapsukaisia on vielä jokunen enemmänkin siunaantunut niin aina vain sitä enemmän...

Höh, vai sellaisia niillä pikku lapsukaisilla nyt on... toivon mukaan kiva lääkärisetä tai -täti osasi auttaa ja olot siitä piakkoinkin paranesivat... ei oo kivaa sairastaa, ei näin aikuisenakaan... Muunlaiset "lääkärileikit" ovatkin sitten asia ihan erikseen :-)

Hmm... ehkäpä mulla siis onkin taas aamusta täällä jotain kivaa aamuherätystä ja päivänavausta tiedossa jahka kerkiät hieman fantasioimaan =O)

Auts... toihan kuulostaa ihan joltain keskiaikaiselta kidutusvehkeeltä siis... :-) Toi fistaus siis... mutta aivan varmasti haluan tämän kokea josko se vain tulisi mahdolliSEKSI =)

Näinhän me tämän olemme todenneet, että oot sellaisen "tavallisen" kaduntallaajan mielestä aivan varmastikin pervo ja irstas mutta mm. mun ja miehesi silmissä kuitenkin ihan vaan seksuaalisesti aktiivinen ja kokeilunhaluinen narttu...

Tulipa mulla tässä tällainenkin ajatelma mieleeni, jota sä taidat varmaankin pitää aivan hölmönä tai vieraana :-) mut josko sitä omaa horopersenarttua ei löydy niin oishan sitä kiva löytää joku ystäväpariskunta jonka kanssa voisi tehdä jotain muutakin kuin pelata korttia tai lautapelejä, katsoa leffoja, syödä hyvin, istua iltaa... ihan tällainenkin ajatelma tässä vaan tuli mieleeni... :-) mutta kuten jo todettua, pääsiäisen jälkeen olemme ehkäpä paljon viisaampia kaiken tämän suhteen...

m41tre a.k.a Vekkuli

Vierailija
512/603 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horopersenarttu jatkaa vekkulin kanssa leikkimistä...

Käperryn kainaloosi sängylle. Huokaisen syvään ja kuuntelen pilluni tykyttävää rytmiä mielessäni. Olen vielä nälkäinen, mutta näytät voipuneelta. Lepään hetken ihan hiljaa ja mietin, että kyllähän sitä uuden leikkikaverin kanssa pitää saada vielä leikkiä...

Kysyt minulta olenko tyytyväinen. Vastaan sinulle ilkikurisella katseella ja totean, että en herraseni ole, sinulla on vielä hommia. Käsken sinun asettumaan nelinkontin sängylle perse pystyssä. Katsot minua hiukan kysyvästi, mutta teet kuitenkin kuten pyydän. Näkymäni on huikea. Täydelliset karvaiset pakarat suoraan edessäni ja niiden välissä minua tuijottaa ryppyinen persereikäsi. Se on kaunis, liukkarista kiiltävä, niin nussittu.

Asetun itsekin nelinkontin taaksesi kasvot pyllyysi melkein kiinni. Nostaessani persettäni pystyyn, tunnen kuinka spermasi työntyy ulos päästäen irstaita ääniä, pulputtaen ja päristen. Spermasi valuu perseestäni alas pitkin pilluani, koskettaen kuumia ja turvonneita häpyhuuliani. Värähdän kiimasta.

Katson sinun irstasta suklaanappiasi silmät kiiltäen. Kosketan sitä sormellani ja tunnen sinun värähtävän. Pyöritän sormeani peräreikäsi ympärillä ja hivutan etusormeani reiästä sisään. Sinulta pääsee suustasi syvä huokaus. Puren hellästi pakaroitasi ja aivan yllättäen en voi vastustaa kiusausta vaan painan suuni peräaukollesi. Nuolen reikääsi hitaasti leveällä kielellä alhaalta ylös ja pyörittelen kieltäni ihan reikäsi päällä. Yritän työntyä sisään, mutta kielessäni ei ole tarpeeksi voimaa avaamaan kutsuvaa reittiä sisällesi.

Oloni on todella rietas kaivaessani vapisevin käsin liukuvoidetuubin. Otan vähän liukua sormiini ja työnnän yhden sormen sisääsi. Huokauksesi syvenevät ja kuulen, että pidät siitä. Päättäväisesti työnnän myös toisen sormen sisällesi ja alan hitaasti naimaan anustasi sormillani samalla kiihkeästi aukkosi ympäristöä suudellen.

Koetan toisella kädelläni kyrpääsi ja tunnen kuinka se on heräilemässä uudestaan. Runkkaan sinua vähän, samalla sormillani persettäsi naiden. Sitten en enää voi vastustaa kiusausta. Minun on pakko päästä toteuttamaan pervoa fantasiaani. Käsken sinun painaa selkäsi alemmaksi, jotta perseesi aukeaa kunnolla eteeni. Sanon sinulle, että rentoudu kunnolla, en satuta. Olet vähän epäileväisen näköinen, mutta luotat minuun ja työnnät koko ihanan perseesi kuin tarjottimelle eteeni.

Työnnän molemmat etusormeni perseesi sisään ja alan liikutella niitä hitaasti sisään ja ulos. Hetken päästä alan hitaastin liikuttamaan sormiani vähän kauemmaksi toisistaan persettäsi avaten. Tunnen kuinka sulkijasi vastustelee venytystä. Kehotan sinua hengittämään syvään ja rentoutumaan. Suustasi pääsee hyvin epämääräistä murahtelua, mutta tunnen ihanan aukkosi avautuvan minulle.

Katselen irstasta ja niin kuumaa näkymää sisällesi. Pilluni tuntuu olevan tulessa. Sitä pakottaa ja valutan limaani lakanoille katsellessani sisälle tummanpunaiseen suoleesi. Paina kieleni sormieni väliin ja koitan etsiä kieleni kärjellä peräaukkosi reunaa. Vihdoin tavoitan sen ja tunnen sinun värähtävän kieleni koskettaessa persettäsi.

Tilaa on vähän, mutta saan silti ujutettua kieltäni aina hieman sisällesi. Tunne on huumaavan rivo ja tunnen ennenkokematonta kiihkoa. Peräreikäsi ei oikeastaan maistu miltään, mutta tunnen sen vahamaisen pinnan kielessäni. Suustasi kuuluu voimakas huokaus ja sen saattelemana vaimea pyyntö, syvemmälle. Venytän sormillani persettäsi vähän enemmän auki ja työntelen kieltäni kiihkeästi anukseesi.

Kuulen kuinka hengityksesi on raskas ja ähiset jo kovempaa. Otan sormeni ulos perseestäsi ja jatkan nappisi syömistä. Tartun toisella kädelläni kyrpääsi ja runkkailen sitä hiljalleen samalla, kun nautin perseestäsi. Tuo minun oma pervo tarjottimeni.. Tunnen kuinka kalusi kasvaa täyteen erektioon ja alkaa erittämään touhutippoja. En halua vahingossakaan laukaista sinua. Vittuni on kiimainen ja kipeän turpea aikaisemmasta nyrkkipanosta. Minun on pakko saada kokea jo vihdoin uuden leikkikaverini kova kyrpä sisälläni. Pilluni vaatii sinua. Irrotan otteeni kalustasi ja lopetan perseesi syömisen. Tulen vierellesi ja tartun kasvoihisi tiukasti. Sanon sinulle hiljaa, mutta vaativasti "pane mua, ole kiltti"...

Horopersenarttusi

Vierailija
513/603 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:14"]

En koe olevani kovin pervo tai irstas, mutta näin on mulle sanottu. Omasta mielestäni olen vain hyvin seksuaalinen ihminen. Ja tällaisten kiimaisten narttujen kanssa elämä voi olla oikein antoisaa, jos vain persoona miellyttää:) Soisin kyllä kaikille kivoille ja hyväluontoisille miehille oman narttunsa.// Horopersenarttusi

[/quote]

No kaipa mä sitten olen tuollainen kauhia kiusankappale :-) Kun tökin ja tuikin horopersenarttuni seksihermoa kesken päivän saaden hänet kiihtymään vaikka olisi ihan arkisiakin askareita tiedossa... mutta kun mä kuitenkin tiedän, että hän siitä kaikesta huolimatta pitää niin tietenkin niin teen, piristämään hänen päiväänsä kuin myöskin omaani...

Näinhän sitä varmasti lapsiperheissä kaikenlaista todellakin on, ja kun niitä lapsukaisia on vielä jokunen enemmänkin siunaantunut niin aina vain sitä enemmän...

Höh, vai sellaisia niillä pikku lapsukaisilla nyt on... toivon mukaan kiva lääkärisetä tai -täti osasi auttaa ja olot siitä piakkoinkin paranesivat... ei oo kivaa sairastaa, ei näin aikuisenakaan... Muunlaiset "lääkärileikit" ovatkin sitten asia ihan erikseen :-)

Hmm... ehkäpä mulla siis onkin taas aamusta täällä jotain kivaa aamuherätystä ja päivänavausta tiedossa jahka kerkiät hieman fantasioimaan =O)

Auts... toihan kuulostaa ihan joltain keskiaikaiselta kidutusvehkeeltä siis... :-) Toi fistaus siis... mutta aivan varmasti haluan tämän kokea josko se vain tulisi mahdolliSEKSI =)

Näinhän me tämän olemme todenneet, että oot sellaisen "tavallisen" kaduntallaajan mielestä aivan varmastikin pervo ja irstas mutta mm. mun ja miehesi silmissä kuitenkin ihan vaan seksuaalisesti aktiivinen ja kokeilunhaluinen narttu...

Tulipa mulla tässä tällainenkin ajatelma mieleeni, jota sä taidat varmaankin pitää aivan hölmönä tai vieraana :-) mut josko sitä omaa horopersenarttua ei löydy niin oishan sitä kiva löytää joku ystäväpariskunta jonka kanssa voisi tehdä jotain muutakin kuin pelata korttia tai lautapelejä, katsoa leffoja, syödä hyvin, istua iltaa... ihan tällainenkin ajatelma tässä vaan tuli mieleeni... :-) mutta kuten jo todettua, pääsiäisen jälkeen olemme ehkäpä paljon viisaampia kaiken tämän suhteen...

m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]

Huomenta Vekkulini. Tulipas iltasella vähän kirjoiteltua. Mietin kyllä pari kertaa viitsinky sylkäistä tuollaisen pervon jutun näppiksestä, mutta se nyt on mun fantasiaa kuitenkin niin kirjoitin. Ehkä jollekin menee vähän pitkälle. Mun piti huolehtia finanssipolitiikasta tietokoneella, mutta jäi kyllä tekemättä tuon miettimisen jälkeen:) Kiihotuin itse ihan levottomaksi.//

Minä kyllä niin mielelläni ottaisin meille sellaisen kaverin, joka välillä kävisi leikkimässä:) Varsinkin mieheni kanssa:) Mutta en kyllä tiedä yhtään kuinka tuo mun ukko suhtautuisi sellaiseen. Mutta pääsiäisen jälkeenhän ollaan sitten viisaampia noista tunnepuolen asioista. Tunteilla, kun ei parane lähteä leikkimään, jos tuntuu mustasukkaisuutta tai muuta olevan. Olikohan tuossakaan mitään päätä tahi häntää?//

Oli aika kiireinen ilta eilen juuri näiden kipeitten lasten kanssa. On se kyllä niin kurja tunne äitinä, kun pikkuset voi huonosti:( Toivotaan, että alkaisi helpottamaan.//

BTW, mitä teet työksesi? Tai ei nyt tarvitse ihan tarkkaan kertoa, mutta vähän vaikka millä alalla liikutaan. Olisi kiva tietää:)//

Pakotin äijän taas eilen pillua nuoleen. Ei se nyt ihan huonoa ollut, vaikka ei nyt mitään kipinöitäkään lennellyt...//

Horopersenarttusi

Vierailija
514/603 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:01"]

Huomenta Vekkulini. Tulipas iltasella vähän kirjoiteltua. Mietin kyllä pari kertaa viitsinky sylkäistä tuollaisen pervon jutun näppiksestä, mutta se nyt on mun fantasiaa kuitenkin niin kirjoitin. Ehkä jollekin menee vähän pitkälle. Mun piti huolehtia finanssipolitiikasta tietokoneella, mutta jäi kyllä tekemättä tuon miettimisen jälkeen:) Kiihotuin itse ihan levottomaksi.//

Minä kyllä niin mielelläni ottaisin meille sellaisen kaverin, joka välillä kävisi leikkimässä:) Varsinkin mieheni kanssa:) Mutta en kyllä tiedä yhtään kuinka tuo mun ukko suhtautuisi sellaiseen. Mutta pääsiäisen jälkeenhän ollaan sitten viisaampia noista tunnepuolen asioista. Tunteilla, kun ei parane lähteä leikkimään, jos tuntuu mustasukkaisuutta tai muuta olevan. Olikohan tuossakaan mitään päätä tahi häntää?//

Oli aika kiireinen ilta eilen juuri näiden kipeitten lasten kanssa. On se kyllä niin kurja tunne äitinä, kun pikkuset voi huonosti:( Toivotaan, että alkaisi helpottamaan.//

BTW, mitä teet työksesi? Tai ei nyt tarvitse ihan tarkkaan kertoa, mutta vähän vaikka millä alalla liikutaan. Olisi kiva tietää:)//

Pakotin äijän taas eilen pillua nuoleen. Ei se nyt ihan huonoa ollut, vaikka ei nyt mitään kipinöitäkään lennellyt...// Horopersenarttusi

[/quote]

Huomenta vaan Horopersenarttuni ;)

No siis huh, huh ja uh-huh... olipas jotenkin todella pervo ja kinky tuo kirjoittamasi fantasia, mutta tykkäsin kyllä siitä todellakin... ei tosiaan ole välttämättä ihan kaikkien "tavisten" mieleen tuollainen touhu, mutta meillehän tuollainen voisi olla ihan "normaaliakin"? :-) Ei nyt välttämättä ihan ensimmäisellä/ensimmäisillä kerroilla, mutta paremman tutustumisen ja leikkien etenemisen myötä todellakin... Pitääpäs tässä hieman miettiä tuolle jatkoa...

Niinhän siinä voi tietysti joskus käydäkin, että jokin arkinen ja tylsä asia jää tekemättä, josko mieli ja kroppa lähtee ns. omille teilleen...? :)

Oikein kivahan tuo on kuulla, että tuollainen "yhteinenkin" leikkikaveri kävisi... koska tokihan miehesikin kanssa leikkisin, jos hän haluaisi, pääpainon ollessa kuitenkin sinun tyydyttämisessäsi mutta se taitaa kuitenkin olla hieman enemmän utopiaa kuin se, että hän hyväksyisi sulle sen vierailevan kullin... siis että miehesi haluaisi miehen kanssa leikkiä... mutta kuten sanottua ja todettua, pääsiäisen jälkeenhän me olemme monella tapaa tämän suhteen viisaampia, mitkä siellä teillä ja eritoten miehelläsi on fiilikset, kun on ihan oikeasti nähnyt sun toisen miehen kanssa... eli kyllä tuossa ajatelmassa oli todellakin ja edelleen tuota päätä ja häntää :)

Niinhän se varmasti on, että äitee tekisi ihan mitä vain, että saisi lapsukaisen oloa jollain muotoa paremmaksi... lentäisi vaikka raketilla kuuhun josko niikseen? ;)

Hmm... tähänkin työkysymykseen olisi helpompi vastailla josko oltais privaatimmassa yhteydessä, mutta sanotaanko nyt tässä vaikka niin, että teen ihan sisäsiistiä toimistotyötä, teknisen suunnittelun parissa :)

Eihän se sun äijäsi sitä pilluasi nuolemaan opikaan josko et aina ajoittain häntä "pakota" sitä tekemään ja häntä opasta... mutta muahan sua ei tarvitsisi pakottaa sitä tekemään, vaikka voisihan sellainen(kin) olla omalla tavallaan kiihottavaa kokea, kuten oon aikaisemminkin maininnut... :-)

m41tre a.k.a Vekkuli

Vierailija
515/603 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekkulin ja Horopersenartun leikit jatkuvat

Tunnen miten peppureikäni sykkii, kun se alkaa hiljalleen sulkeutumaan äskeisen aivan uuden kokemuksen jäljiltä. Olithan peppuani jo sträpillä nainut, mutta tämä oli jotain aivan uutta ja erilaista kuin mitä oon aiemmin kokenut. Se ei tuntunut todellakaan pahalta ja sai ainakin aikaiseksi sen, että kyrpäni seisoo taas kuin paraskin kanki.

Havahdun omista aatoksistani, kun olet tullut vierelleni ja näykkäiset mua korvanlehdestä korvaani kuiskaten "Pane mua...mä haluan tota kovaa kyrpääsi."

Hymyillen otan kasvoistasi kiinni ja annan sulle kiihkeän suudelman, ja totean "Vai pitäisi sitä narttua nyt sitten naida..."

Käännyn kyljelleni ja pyydän sinua tekemään samoin, jotta olet selkä minua vasten. Tulen aivan kiinni sinuun ja tunnet kovana seisovan kyrpäni vaollasi kun se sitä tökkii kuin tietä sisääsi etsien. Otat hieman paremman asennon ja kurotat kädelläsi kaluani, ohjaten sen paremmin pillullesi.

Pian tunnenkin miten saatkin sen ohjattua pillusi suulle, kun kaluni kostuu pillusi mahloista. Työnnän hieman lantiotani eteenpäin ja siinä samassa kaluni uppoaakin siihen kuuman kosteaan lemmenkoloon. Jään hetkeksi aivan paikoilleni ja tunnen miten pillusi hyväilee kaluani vain jo pelkällä olemassa olollaan.

Kurotan käteni ympärillesi ja hamuan lollottimesi käsiini niitä sopivan voimakkaasti puristaen. Vedän kaluani hieman ulommas ja alan sua hitaasti mutta nautinnollisesti naimaan. Pian makuuhuoneen täyttääkin meidän molempien huokailut ja pillustasi kuuluva litinäinen ääni, kun kaluni ja eritoten terskani tamppaa sisään ja ulos.

Nautimme täysillä sielun ja ruumiin voimilla tästä ihka ensimmäisestä varsinaisesta nainnistamme Tunnen miten pillusi supistelee ja hyväilee kaluani, mutta ei liian tiukasti joten uskallan lisätä naimisen tempoa ilman pelkoa, että laukeaisin.

Työntelet myös itse peppuasi vasten lantiotani, aivan kuin haluten kaluani sisääsi aina vain syvemmälle ja syvemmälle.

Pysähdyn hetkeksi aivan paikoilleni ja vilkaisetkin hieman hämmästyneenä suuntaani, jolloin totean sulle hymyillen "Mä haluan naida sun ihanaa pilluasi nyt takaapäin". Hymyilet mulle takaisin ja irrottaudutkin sylistäni, kaluni liukuessa pois pillustasi. Huomaan kuinka se kiiltelee pillusi mehuista.

Nouset sängyllä nelinkontin ja otat siinä hieman mukavamman asennon. Vilkaiset suuntaani, kun tulen taaksesi ja tunnet taas kovan kaluni pillusi huulilla, sen painuessa samantein takaisin sisään sinne kosteaan tunneliin.

Otan sua lantiosta kiinni voimakkaalla otteella ja alan taas hitaalla tempolla naimaan. Pian makuuhuoneessa kuuluukin taas tuttu litinä ja lätinä kun lisään naimisen tahtia ja pallini läiskivät sua pakaroille.

Irrotan toisen käteni lantioltasi ja läimäisen sua kämmenellä pakaralle todeten "On sulla narttu vaan eri ihana pillu, tätä kyllä kelpaa naida." Vilkaiset suuntaani hymyillen ja läpsäisen sua uudemman kerran pakaralle, jolloin painatkin pääsi tyynylle jolloin pillusi kohoaa aina vain paremmin naitavaan asentoon.

Tunnen tutun kutinan alkavan palleissani kun laukeamiseni alkaa lähestymään, joten alan lisäämään naimisen tahtia ja tempoa, jotta saisin sinutkin mukaan. Kurotan toisella kädelläni pillullesi ja alan työntöjeni välissä myös klitoristasi hieromaan.

Hetken aikaa klitoristasi hierottuani, kalunikin edelleen pillussasi soutaen, tunnen etten voi enää vältellä väistämätöntä ja siinä samassa spermani lähtevätkin liikkeelle, ruiskuten voimalla syvälle pillusi uumeniin.

Pysähdyn paikoilleni, mutta jatkan edelleen klitoriksesi käsittelyä, ja siinä samassa tunnenkin miten se sykkii todella voimakkaasti sormiani vasten, ja lemmenmahlasi tulvahtavat pillustasi kastellen sormeni ja allamme olevan lakanan.

Tunnen miten kaluni alkaa hiljalleen veltostumaan ja kun vedän sen hitaasti ulos pillustasi, seuraa sitä spermanoro joka irstaan näköisesti alkaa valumaan pitkin pakaroitasi.

Kierähdän sängylle selälleni makaamaan ja tulet viereeni, todeten "Ihana ensimmäinen pano, kyllä susta mulle vielä leikkikaveri ja vakikulli tulee..."

m41tre a.k.a Vekkuli

Vierailija
516/603 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:01"]

Pakotin äijän taas eilen pillua nuoleen. Ei se nyt ihan huonoa ollut, vaikka ei nyt mitään kipinöitäkään lennellyt...// Horopersenarttusi

[/quote]

Huomenta vaan Horopersenarttuni ;)

No siis huh, huh ja uh-huh... olipas jotenkin todella pervo ja kinky tuo kirjoittamasi fantasia, mutta tykkäsin kyllä siitä todellakin... ei tosiaan ole välttämättä ihan kaikkien "tavisten" mieleen tuollainen touhu, mutta meillehän tuollainen voisi olla ihan "normaaliakin"? :-) Ei nyt välttämättä ihan ensimmäisellä/ensimmäisillä kerroilla, mutta paremman tutustumisen ja leikkien etenemisen myötä todellakin... Pitääpäs tässä hieman miettiä tuolle jatkoa...

Niinhän siinä voi tietysti joskus käydäkin, että jokin arkinen ja tylsä asia jää tekemättä, josko mieli ja kroppa lähtee ns. omille teilleen...? :)

Oikein kivahan tuo on kuulla, että tuollainen "yhteinenkin" leikkikaveri kävisi... koska tokihan miehesikin kanssa leikkisin, jos hän haluaisi, pääpainon ollessa kuitenkin sinun tyydyttämisessäsi mutta se taitaa kuitenkin olla hieman enemmän utopiaa kuin se, että hän hyväksyisi sulle sen vierailevan kullin... siis että miehesi haluaisi miehen kanssa leikkiä... mutta kuten sanottua ja todettua, pääsiäisen jälkeenhän me olemme monella tapaa tämän suhteen viisaampia, mitkä siellä teillä ja eritoten miehelläsi on fiilikset, kun on ihan oikeasti nähnyt sun toisen miehen kanssa... eli kyllä tuossa ajatelmassa oli todellakin ja edelleen tuota päätä ja häntää :)

Niinhän se varmasti on, että äitee tekisi ihan mitä vain, että saisi lapsukaisen oloa jollain muotoa paremmaksi... lentäisi vaikka raketilla kuuhun josko niikseen? ;)

Hmm... tähänkin työkysymykseen olisi helpompi vastailla josko oltais privaatimmassa yhteydessä, mutta sanotaanko nyt tässä vaikka niin, että teen ihan sisäsiistiä toimistotyötä, teknisen suunnittelun parissa :)

Eihän se sun äijäsi sitä pilluasi nuolemaan opikaan josko et aina ajoittain häntä "pakota" sitä tekemään ja häntä opasta... mutta muahan sua ei tarvitsisi pakottaa sitä tekemään, vaikka voisihan sellainen(kin) olla omalla tavallaan kiihottavaa kokea, kuten oon aikaisemminkin maininnut... :-)

m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]

Joo, menee ehkä mun fantasiat monelta vähän liian pitkälle niin sanotusti, mutta mä taidankin olla aika omalaatuinen tapaus:D Sitä unelmoi sellaisista asioista, mitä ei ole päässyt tekemään. Onhan sitä toisaalta monella naisella niitä raiskausfantasioitakin:) Mulla ei kyllä ole, kun olen niitä raiskausleikkejä harrastustoiminnan kautta saanut ihan tarpeeksi leikkiä. Ja kouluttanut naisia.//

Oletko koskaan haaveillut naisen alistamisesta? Mulla se ei niin kauheasti sytytä, jos tilanne on pelkkää peliä. Siitä kyllä sytyn, jos mieheni ihan oikeasti on mulle vihainen jostain ja antaa mulle sitten ansioni mukaan:) Sellaiset tilanteet voisi ehkä pelottaa useimpia naisia.//

Kyllä sitä vanhemmat lastensa vuoksi lentäisi vaikka kuuhun ja takaisin. On se vain sellainen se suojelu- ja hoivavietti sitä omaa jälkikasvua kohtaan.//

Meillä nämä lasten sairastelut ja miehen pitkät viikot alkavat välillä hiertämään parisuhdettakin. Onhan siinä kovilla molempien hermot. Joku sota saadaan aikaiseksi joka päivä. Jos ei muuta niin tiskikone on sitten täytetty väärin:) Ei ole yhteiselämä kahden intohimoisen ihmisen kanssa aina helppoa:D//

Vai teknisellä alalla sinäkin:) Minäkin olin ennen lasten syntymää. Ja mun mieskin on. Ehkä tekniikan puolella ollaan irstaampia sitten:)//

Mulla on taas jälleen kiire päivä edessä. Vai pitäisikö sanoa ehkä koko loppuviikko eli älä ihmettele, jos olen vähän hiljaisempi:) Olethan kuitenkin tasaiseen tahtiin mun mielessäni, kiusankappale;) Nuo kipeät mukulat vaativat paljon huomiota, kerkeänköhän edes yhtään itseäni helpottamaan...//

Horoperseesi

Vierailija
517/603 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, aivan ihana jatko!! Voi kun saisikin... Ääk, miten mä pystyn vastustamaan kiusausta!? Haluan naida sun kanssa ja mielellään heti ;)

Kiimainen horoperseesi:)

Vierailija
518/603 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:51"]

Joo, menee ehkä mun fantasiat monelta vähän liian pitkälle niin sanotusti, mutta mä taidankin olla aika omalaatuinen tapaus:D Sitä unelmoi sellaisista asioista, mitä ei ole päässyt tekemään. Onhan sitä toisaalta monella naisella niitä raiskausfantasioitakin:) Mulla ei kyllä ole, kun olen niitä raiskausleikkejä harrastustoiminnan kautta saanut ihan tarpeeksi leikkiä. Ja kouluttanut naisia.//

Oletko koskaan haaveillut naisen alistamisesta? Mulla se ei niin kauheasti sytytä, jos tilanne on pelkkää peliä. Siitä kyllä sytyn, jos mieheni ihan oikeasti on mulle vihainen jostain ja antaa mulle sitten ansioni mukaan:) Sellaiset tilanteet voisi ehkä pelottaa useimpia naisia.//

Kyllä sitä vanhemmat lastensa vuoksi lentäisi vaikka kuuhun ja takaisin. On se vain sellainen se suojelu- ja hoivavietti sitä omaa jälkikasvua kohtaan.//

Meillä nämä lasten sairastelut ja miehen pitkät viikot alkavat välillä hiertämään parisuhdettakin. Onhan siinä kovilla molempien hermot. Joku sota saadaan aikaiseksi joka päivä. Jos ei muuta niin tiskikone on sitten täytetty väärin:) Ei ole yhteiselämä kahden intohimoisen ihmisen kanssa aina helppoa:D//

Vai teknisellä alalla sinäkin:) Minäkin olin ennen lasten syntymää. Ja mun mieskin on. Ehkä tekniikan puolella ollaan irstaampia sitten:)//

Mulla on taas jälleen kiire päivä edessä. Vai pitäisikö sanoa ehkä koko loppuviikko eli älä ihmettele, jos olen vähän hiljaisempi:) Olethan kuitenkin tasaiseen tahtiin mun mielessäni, kiusankappale;) Nuo kipeät mukulat vaativat paljon huomiota, kerkeänköhän edes yhtään itseäni helpottamaan...// Horoperseesi

[/quote]

Kirjoittelinkin tuossa pientä jatkoa siihen tarinaamme... toivottavasti pidät vaikka onkin ihan "normisettiä" tällä kertaa, ilman mitään pervoiluita... ;) Eikä tuo sun "peppuni syönti"-tarina nyt (vielä) ainakaan liian pitkälle mennyt, kuten totesin ;-)

Juu-u, mitä täältä netistä oon lueskellut, niin aikas monella naisella taitaa tosiaankin olla jonkin sortin raiskausfantasiaa...

Hmm... olenhan mä tietyllä tapaa haaveillut naisen alistamisestakin, mutta juuri tuolla hieman leikillisemmällä tavalla, enkä kuten sinä, että se on tulta ja tappuraa, kun miehesi on ihan oikeasti vihainen ja session jälkeen sit paikat hieman sinertävätkin... :) Ei vain ole osunut kohdalle sellaista naista jota olisin saanut "alistaa"... toki toisaaltas sitten taas haluan myös itse naiselle alistua, mm. juuri tuon sträppinainnin muodossa... :) Vai pidätkö sä sitä edes minään alistamisenmuotona?

Niimpä... ei se ole perheellisen elämä ja intohimon ylläpitäminen aina varmaankaan niin helppoa, mutta saamani käsityksen mukaan tämä on teillä (vielä ainakin) suhteellisen hyvässä tasapainossa, vaikka voisi toki olla paremminkin?

Juu, teknisellä alalla tässä tosiaankin ollaan... ;) Ehkäpä tän alan ihmiset sitten ovat hieman irstaampia sitten =)

Vai kiiruita on taas tällekin päivää siellä tiedossa? Mut koitan "pärjäillä" ja töitäkin tehdä, josko et ehdi tänne mua niin paljoa kiusaamaan :-) Ja josko ei muuta niin lähettelen sulle kiusoittelevia, kiimaisia telepaattisia aaltoja... ja toivottavasti ehdit myös edes pienen hetken aina silloin tällöin itsellesi suomaan ja oloasi helpottamaan =)

m41tre a.k.a Vekkuli

Vierailija
519/603 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:00"]

Oih, aivan ihana jatko!! Voi kun saisikin... Ääk, miten mä pystyn vastustamaan kiusausta!? Haluan naida sun kanssa ja mielellään heti ;) Kiimainen horoperseesi:)

[/quote]

Kiva, että tuosta jatkosta tykkäsit :)

Hmm... oishan mulla tässä silleen sopiva työnkuva ja liukuvat työajat, että sitä vois vaikka lounastunnilla/-tauolla käydäkin tuollaista Horopersenarttua naimassa ja hänen oloaan hieman edes helpottamassa... ;-)

Sori, en voinut "vastustaa" kiusausta, mutta kyllä me vaan voidaan ihan oikeasti kiusausta vastustaa ja niin tehdäänkin...

m41tre a.k.a Vekkuli

Vierailija
520/603 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:00"]

Oih, aivan ihana jatko!! Voi kun saisikin... Ääk, miten mä pystyn vastustamaan kiusausta!? Haluan naida sun kanssa ja mielellään heti ;) Kiimainen horoperseesi:)

[/quote]

Kiva, että tuosta jatkosta tykkäsit :)

Hmm... oishan mulla tässä silleen sopiva työnkuva ja liukuvat työajat, että sitä vois vaikka lounastunnilla/-tauolla käydäkin tuollaista Horopersenarttua naimassa ja hänen oloaan hieman edes helpottamassa... ;-)

Sori, en voinut "vastustaa" kiusausta, mutta kyllä me vaan voidaan ihan oikeasti kiusausta vastustaa ja niin tehdäänkin...

m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]

Voi rähmä sun kanssas... Onko pakko vastustaa kiusauksia.. ? Noh, onhan niitä. Sellainen pikainen päiväpano vaan piristäisi niin kummasti just nyt. Mulla on sopivasti pesukonekin pyörimässä, sen päällä olisi niin hyvä nussia... Kyllä nyt tämän mamman tekisikin mieli patukkaa pilluun, sitä ihan oikeaa...//

En muuten pidä sträpillä naimista mitenkään miehen alistamisena. Sitä olisi aivan ihanaa koittaa ihan lähetyssaarnaajassa samalla suudellen ja toisiaan hyväillen, sillai hellästi rakastellen:) Oonko outo? Usein siihen liitetään just asusteet ja vähän alistamista. Mulle se taas on sellanen, että haluan tehdä miehelle hyvää ja oppia tuntemaan kumppanini vartalon kokonaisuudessaan. Onhan se kiihottavan näköstäkin;) Parhaimmillaan se varmaan kuitenkin olisi, kun saisi hellyydellä panna miestä, joka siitä nauttii:)//

Onhan meillä niitä hyviä aikoja ja välillä vähän huonompiakin aikoja (kuten nyt), mutta kyllä sitä kuitenkin jo monen vuoden jälkeen tietää, että se menee ohi, kun stressi helpottaa. Ei kannata aina ylianalysoida tai tehdä elämää suurempia kriisejä mistään ihan tavallisista elämään kuuluvista asioista. Miehellä on vähän halut hukassa ja riitaa pukkaa. Mutta se on sitä elämää vain. Kyllähän se korpeaa, kun meinaa se arkiseksikin jäädä vähän vähiin...//

Sinkkuudessa on kyllä se hyvä puoli, että saa vähän mennä ja tulla oman mielensä mukaan ja olla kaukosäätimen herra:)//

Horoperseesi:)