ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa
itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)
nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(
tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa, niin minkä voi?
olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D
Kommentit (603)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:15"]
Jeps, tämän pienen takia jouduin heräämään aikaisin. En ole tänään vielä oloani helpotellut vaikka paineita alkaakin jo olla. Mulla on tosiaan joku haavauma pillussa ja se on aika kipeä... En tiedä mistä tullut, eilen isäntä oli kyllä aika kovakourainen. Mutta siis tän haavan takia ajelin poistin karvatkin, että näen sen haavauman paremmin. Että pittääkö lähteä näytille. Saas nähdä. Ikävää, kun riemurasia on sökö. Hillitsee kyllä halujakin aika tehokkaasti.//
Noh, on se pillu poissa pelistä varmaan ainakin viikonlopun muutenkin:( Karvat, kun alkaa tuossa iltasella puskea läpi, tulee näppylää ja kamalaa kutinaa niin ei halua kyllä mitään kosketusta. Edes omaansa. Siksi en yleensä poistele karvoja muuta kuin reunoilta sen verran ettei pikkareista yli tule:) Talvisin vähän lyhennän turkkia, mutta irokeesiini en koske, se on verrattoman ihana:D Mulla kasvaa karvat luontasesti keskeltä ihan pystyyn ja korkeaksi irokeesiksi:) Niin ja peba tietenkin pietään karvattomana vaikka ei naisilla kauheasti sielä kasva. Vähän kuitenkin:) Kesäisin, kun on kuuma, annan kasvaa pitkäksi ettei hiosta niin paljon. Karvat tekee sitä ilmatilaa ja pysyy koko vittu jotenkin "raikkaanpana". Ei tule mitään epämiellyttäviä hajuja tai muuta. Kamala selitys, mutta siis persoonallinen karvoitus, kuten kantajansakin:D//
Ajeletko itse alapään karvoja? Muistelisin, että tästäkin ollut juttua, mutta ei nyt tule mieleen:)//
Niistä fantasioista, eihän ne tietenkään ole keneltäkään pois:) Mutta kyllä tuollaiset hempeät jutut saa varmaan mun konservatiivisen puolen heräämään. Alan itse miettimään kuinka soveliasta se on ja sittenhän se ajatus vasta laukkaakin levottomia:)//
Mun ukot aikaisemmin on oikeastaan kaikki olleet vähän hätäisiä. Toki myös nuoria:) Vanhin taisi olla joku 30 silloin. Olinhan itsekin 23, kun alettiin nykyisen kanssa pyörimään. Ja aloitekyvyttömiä on kanssa ollut tosi moni.//
Oi, kyllä mä sulle niin mielelläni sen jälkiruuan tarjoisin;) Kullia imisin ja nuolisin oikein kunnolla, suulla naisin ja pebaa kiusaisin:) Mutta ei voi mitään, pakko vain tyytyä haaveilemaan...// Horopersenarttusi
[/quote]
Kuinka muuten nämä muut lapsukaiset, onkos astmaisen olo yhtään helpottunut ja olikos sillä yhdellä korvakin kipeä...? Toivon mukaan oisivat jo parempaan päin... :) Onhan se sun angiinasi muuten jo muisto vain?
No höh... vai oli se isäntä eilen hieman liiankin kova kourainen... :( Kuinkas nyt niin? Vaikka sä hieman rajummasta pidätkin niin eihän tuollaiset haavaumat pillussa nyt ainakaan ihan laitaa oo... Ei oo kiva juttu josko riemurasia on "poissa käytöstä", eikä tee edes itse mieli oloa helpottaa vaikka hieman jo paineita tuntuisikin...
Öö-ööh... pillu pois pelistä muutoinkin viikonlopun...? Anteeksi tyhmyyteni, mutta on siis ilmeisestikin se aika kuusta...*kysyy hän nolona...*
Näinhän sä tuosta kirjoittelitkin, että kun ne pillukarvat ajelee niin jo iltasella kutiaa niin maan pirusti... Jaa että oikeen irokeesimallia tussussa...? :-) Ois se varmaankin aika näky... kuten ois itse kantajansakin...
Au naturel toi mun alapää on, kuten oon maininnutkin... eli en munakarvojani ajele, mutta eivätpä ole multa suihinottaneet naisetkaan (eikä se yksi mies...) sentään niihin "tukehtuneet" :)
Hmm... eihän tuokaan kait oikeasti pahasta ole, josko sulla se ajatus lähtee hieman levottamalle laukalle näiden meidän kirjoitustemme takia...? Tiedämme kuitenkin missä mennään ja mikä on oikeasti soveliasta, kaikesta huolimatta?
Näinhän se varmasti nuorten kollien kanssa on ollut ja on, että ajattelevat vain itseään ja hätäilevät... Vaikka sitä itsellä ei tätä kokemusta nyt aivan älyttömästi siis olekaan, jonkin verran kuitenkin, niin tälleen "vanhempana" oon todellakin ymmärtänyt sen, että kun Naisen saa tarpeeksi lämpimäksi, kiimaiseksi, halukkaaksi ja vastaanottavaksi niin kyllä se "kyytikin" sitten on sen mukaista =) Ja kun mietin, että millaista se kyyti olisikaan sitten sun kanssas, josko mä saisin sut kunnolla "käyntiin" niin... :-)
Niimpä, ei voi vielä yhtikäs mittään, kuin vain haaveilla ja tälleen kirjoitellen toistemme päiviä piristellä... mutta rapian viikon päästähän voimme olla jo paljonkin "viisaampia"...
BTW, onkos teillä tarkoituksena lähteä pienokaisten, ainakin hieman isompien, kanssa nyt sunnuntaina virpomaan? :)
Mutta joo, niin se vaan alkaa tämäkin työviikko oleen aikalailla loppusuoralla, joten toivottelempa oikein mukavaa viikonloppua ja toivon mukaan se riemurasiasi ei nyt koko viikonloppua ole poissa käytöstä kuitenkaan... muutoinhan sä tuut "hulluksi" josko et voisi yhtään oloasi helpottaa, tavalla taikka toisella.
Palajamme taasen maanantaina astialle. *Sanoo hän ja lähettää Horopersenartulleen virtuaalisia nuolaisuja kostealle pillulle ja paisuneelle klitorikselle*
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Korvakipuinen on jo parempi ja astmaatikollakin alkaa oireet helpottamaan. Mun angiina on onneksi vain muisto enää:)//
Täytyy kyllä noista karvoista todeta, että vaikka kuulee puhuttavan, että karvaista ei halua nuolla niin mulle ei kyllä ole kukaan koskaan valittanut. Ainoastaan nykyinen joskus pyysi. Kokeili sitten itsekin sen kutinan ja loppui ehdottelut:) Ja juuri sen kutinan ja punoituksen takia on pillu poissa pelistä varmaan viikonlopun ajan kunnes karva kasvaa tarpeeksi pitkäksi. Mulla on niin voimakas karvankasvu. Oli kuitenkin pakko se jiertymä tutkia, kun mietin pitääkö mennä lekurille näytille.//
Itse kyllä tykkään enemmän niistä viidakkokäärmeistä kuin aavikkokäärmeistä, eli kunnon mätäs saa miehellä ollakin;) ja ne perskarvat.//
Eihän se mitään vahinkoa tee haaveilla vieraasta miehestä vähän romanttisemminkin:) Jos oikein alkaa asiaa miettimään niin kuinkahan monella naisella on jotain vastaavia haaveita jostain näyttelijästä tai vaikka muusikosta:) Mulla ei kyllä koskaan ole ollut kuin sellaisista miehistä, jotka jotenkin tunnen. Ja suakin kuitenkin vähän tunnen näiden meidän kirjoittelujen kautta:)//
Varmasti saisit sellaiset kyydit multa, että pois alta risut ja männyn kävyt, jos oikeasti vähän vaivautuisit lämmittämään;) Vaikka mä nyt en mikään kylmä diesel olekaan.//
Tuskin mennään virpomaan, kun meillä on paritkin puistotreffit sunnuntaina. Ja alkaa se tapa jo pikkuhiljaa jäämään pois. Pikkusieluiset ihmiset syyttävät vain kerjäämisestä.//
Hyvää viikonloppua sullekin Vekkulini vaikka olet varmaan jo lähtenytkin töistä. Ikävää etten kerennyt aikaisemmin kirjoittaa. Lähetän sulle virtuaalisen kiihkeän suudelman ja odottelen sun viestiä taas maanantaina<3//
Horoperseesi (kovassa puutteessa)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:56"]
Korvakipuinen on jo parempi ja astmaatikollakin alkaa oireet helpottamaan. Mun angiina on onneksi vain muisto enää:)//
Täytyy kyllä noista karvoista todeta, että vaikka kuulee puhuttavan, että karvaista ei halua nuolla niin mulle ei kyllä ole kukaan koskaan valittanut. Ainoastaan nykyinen joskus pyysi. Kokeili sitten itsekin sen kutinan ja loppui ehdottelut:) Ja juuri sen kutinan ja punoituksen takia on pillu poissa pelistä varmaan viikonlopun ajan kunnes karva kasvaa tarpeeksi pitkäksi. Mulla on niin voimakas karvankasvu. Oli kuitenkin pakko se jiertymä tutkia, kun mietin pitääkö mennä lekurille näytille.//
Itse kyllä tykkään enemmän niistä viidakkokäärmeistä kuin aavikkokäärmeistä, eli kunnon mätäs saa miehellä ollakin;) ja ne perskarvat.//
Eihän se mitään vahinkoa tee haaveilla vieraasta miehestä vähän romanttisemminkin:) Jos oikein alkaa asiaa miettimään niin kuinkahan monella naisella on jotain vastaavia haaveita jostain näyttelijästä tai vaikka muusikosta:) Mulla ei kyllä koskaan ole ollut kuin sellaisista miehistä, jotka jotenkin tunnen. Ja suakin kuitenkin vähän tunnen näiden meidän kirjoittelujen kautta:)//
Varmasti saisit sellaiset kyydit multa, että pois alta risut ja männyn kävyt, jos oikeasti vähän vaivautuisit lämmittämään;) Vaikka mä nyt en mikään kylmä diesel olekaan.//
Tuskin mennään virpomaan, kun meillä on paritkin puistotreffit sunnuntaina. Ja alkaa se tapa jo pikkuhiljaa jäämään pois. Pikkusieluiset ihmiset syyttävät vain kerjäämisestä.//
Hyvää viikonloppua sullekin Vekkulini vaikka olet varmaan jo lähtenytkin töistä. Ikävää etten kerennyt aikaisemmin kirjoittaa. Lähetän sulle virtuaalisen kiihkeän suudelman ja odottelen sun viestiä taas maanantaina<3// Horoperseesi (kovassa puutteessa)
[/quote]
Huomenta ja mukavaa alkanutta viikkoa, Horopersenarttuni mun... ja tiedäthän muuten, että mikä viikko se nyt onkaan... on meinaan PÄÄSIÄISVIIKKO, eli ei oo enää kuin päivien päässä, tiedäthän kyllä, että mikä :-)
Kiva kuulla, että siellä aletaan voimaan jo kaikki hieman ainakin paremmin, ja nämä ei niin keväiset kelit ovat varmaankin astmaatikonkin oloa helpottaneet?
Juu, kyllähän sitä nyt itsekin haluaa karvaistakin pillua nuolla, mutta se posliininen on siitä kiimainen, että siinä näkee sen kostumisen paremmin... :-) Mutta joo, aivan varmasti se kutina voi todellakin olla jotain aivan kamalaa... itse en tosiaankaan ole koskaan munakarvoja ajellut, enkä ajele :) On siis tuollainen mainitsemasi viidakkokäärme tosiaankin ;-) Enkä siis sitä näin ollen naiseltakaan "vaadi" vaan on aivan hänen oma asiansa josko niin tekee...
Vai romanttisia haaveita jostain näyttelijästä tai muusikosta... tokkopa sä nyt mua sellaiseen ainakaan rinnastat? :-) Ei vaineskaan...
Niimpä, ollaanhan tässä jo jonkun aikaa sinänsä näin kirjoiteltu niin kyllähän sitä silleen tietyllä tapaa toista jollain asteella "oppiikin tuntemaan"...
Et sä kyllä todellakaan taida olla mikään ns. kylmä diesel vaan ennemminkin ahdettu turbo? :-) En mä todellakaan näkisi tai puhuisi mistään "vaivautumisesta" tuon lämmittämisesi suhteen, vaan tekisin sen enemmän kuin mieluusti, juuri tuon vuoksi, että se kyyti olisi sitten sen mukaista =O)
No, sehän on itse kunkin oma asiansa, että pitääkö tuota virpomista muka jollain muotoa "kerjäämisenä", itse en sitä sellaisena näe... vaan omansalaisena pääsiäisperinteenä... itse tosin en ole ikinä käynyt virpomassa, mutta nuutipukkina tehnyt vastaavaa juttua kuitenkin :-)
Juu-u, siinähän se yksi viikonloppu taasen mennä hurahti ja kun valtiovalta vielä perskeles anasti yhden tunnin siitä, kun siirrytiin tähän niin hienoon kesäaikaan... ihan turha juttu mun mielestäni, entäs sun?
Kuinkas teillä muuten tää viikonloppu meni tuon puutteen poistamisen tiimoilta? Saitkos yhtään vai olikos se pillunkutina niin paha koko viikonlopun, ettei tehnyt "mieli"...?
m41tre a.k.a Vekkuli
"Hempeää"
Makoilemme sängyssä vielä hetken ja nautimme vain toistemme läheisyydestä ja vartaloidemme lämmöstä. Vilkaiset kelloa ja toteat: Oiskohan sitä aika nousta ja tehdä hieman vaikka aamupalaa? Vastaan myöntävästi ja kun nouset sängystä, pukien aamutakin päällesi, katseeni kiinnittyy hyvin muodostuneeseen peppuusi ja tunnen miten kaluni taas hieman värähtää.
Suuntaat askeleesi keittiöön ja pian sieltä kantautuukin kahvinkeittimen porinaa ja kahvin tuoksua makuuhuoneeseenkin, joten nousempa minäkin ja vedän bokserit jalkaani, suunnaten myös keittiöön.
Jään keittiön ovelle hetkeksi ihailemaan touhujasi, kun laitat meille aamupalaa. En tiedä huomaatko edes läsnäoloani siinä, kun hiivin hiljaa taaksesi ja läpsäisen sua hellästi aamutakin verhoamalle pepullesi, jolloin hätkähdät hieman.
Käännyt katsomaan, hymyilet ja jatkat sitten aamupalan laittoa. Tulen ihan taaksesi seisomaan, tunnet hengitykseni niskassasi, kun voitelet meille leipiä. Otan sinua vyötäisiltä kiinni ja vedän sinut ihan kiinni itseeni ja nuolaisen korvanlehteäsi, sitä myös hellästi näykkäisten.
Lopetat leivän voitelun ja pääsi kallistuu takakenoon, paljastaen kaulasi, jolloin kurotan paremmin puoleesi ja suukottelen myös sitä, nuollen hitain ja viivyttelevin vedoin.
Käteni lähtee samalla vaeltelemaan kehoasi pitkin, alemmas kunnes se saavuttaa aamutakkisi helman. Nostan sitä hieman ja hapuilen kädelläni pilluasi. Tunnen sormissani, miten oletkin jo taas hieman kostunut, ilmeisestikin tykkäät tosiaankin korvanlehtesi ja kaulasi suukottelusta ja hellästä hyväilystä.
Kurotan kädelläni aamutakkisi etuosaan ja avaan sen vyön, jolloin takkisi tipahtaakin lattialle. Jatkat hieman vapisevin sormin aamupalan laittoa, hiljaa huokaillen, kun käteni hieroo hellästi pilluasi, siirtyen jo hieman paisunutta klitoristasi hyväilemään.
Lopetat leivän voitelun ja jäät paikoillesi nauttimaan sormistani pillussasi.
Lasken toisella kädelläni bokserit jalastani ja tulen ihan kiinni sinuun, jolloin tunnetkin taas kovana seisovan kaluni peppuasi vasten.
Hamuat kädelläsi kovaa kaluani ja ohjaat sen jo aivan märän pillusi huulille. Siinä samassa työnnätkin hieman lantiotasi kaluani vasten ja kaluni suorastaan solahtaa sisään kuuman kosteaan pilluusi.
Otan sinua lanteiltani kiinni ja vedän sinua enemmän itseäni vasten, jolloin kaluni painuu koko mitaltaan sisääsi.
Olen hetken aivan paikoillani ja nautin pillusi supistelusta, puristuksesta ja kaluni lypsämisestä. Hetken ajan kuluttua vedän kaluani hieman ulommas, painan sen hitaasti takaisin ja alan hitain, nautinnollisin vedoin sinua naimaan.
Huomaan kuinka tarraat käsilläsi tiskipöydän reunasta kiinni, miltei rystyset valkoisena, kun kiihdytän naimisesi tahtia ja tuttu litinä säestää tätä kaluni soutamista pilluusi sisään ja sieltä ulos.
Pääni kallistuu taas takakenoon ja suustasi kuuluukin jo suhteellisen voimakkaita huokailuita, ja kun tunnen miten laukeamiseni on taas hyvinkin lähellä, kurotan toisella kädelläni pillusi suuntaan ja alan hellästi jo todella paisunutta klitoristasi hieromaan.
Siinä samassa tunnetkin miten kuuma spermani ruiskuaa syvälle voimakkaasti supistelevan pillusi uumeniin ja kun vielä teen pari hieman voimakkaampaa hierontaliikettä klitoriksellesi, tunnen miten myös sinä laukeat.
Jään aivan paikoilleni, kaluni ollessa vielä sisälläsi ja kurottaudun niskaasi suutelemaan, sitten todeten: Mitäs hyvää me nyt sitten saadaankaan aamiaiseksi tämän äskeisen lisäksi?
m41tre a.k.a Vekkuli
P.s. Toivon mukaan tämä tarina ei ole mitenkään liian hempeä...?
Hyvää maanantaita ihanuus:) Meni vähän pitkäksi aamu, keittiöremontin keskellä on välillä vähän vaikea puuhata kotitöitä.//
Viikonloppu meni puutteessa. Tuntui kuin pää olisi räjähtänyt. Eilen panin äijää oikein kunnolla vaikka vittu ei ihan omalta vielä tunnukaan. Oli silti pakko vähän päästää höyryjä ulos:) Silti heräsin ihan kiimaisena tänään, kun muistin mikä päivä on, kaipasin kovasti viestiäsi:) Luin tuon ihanan tarinan ja samalla painoin käteni housuihini. Painelin ja pyörittelin klitoristani ja sain ihanan orkun ihan muutamassa minuutissa. Ei tosiaan ollut liian hempeä, toimi tosi hyvin:) Varsinkin, kun tuota meillä harrastetaan aina välillä, tunsin olevani kuin kotonani tuossa tarinassa:)//
Pääsiäinen lähestyy ja menen tästä vielä vähän myöhemmin gynellä käymään. Täytyy varmistaa, että häppärin haavassa ei ole tulehduksen merkkejä ja paranee hyvin. Jos siinä jotain ongelmaa on niin en tietenkään pysty tätä mieheni fantasiaa toteuttamaan. Mieskin on järjestänyt itselleen lyhyemmät päivät tällä viikolla.//
Onhan tuo kesäaika ihan turha, menee lapsillakin rytmi vähän sekaisin. Meneekö mun Vekkulilla rytmi sekaisin näistä kellojen siirroista? Mulla vähän menee.//
Mitäs viikonloppuna puuhasit? Meillä mies teki remonttia niin auton öljynvaihto jäi mun huolekseni. Oli kyllä mamma niin öljyssä, kun 3v konttasi auton alle ja tönäs öljyastian kumoon:) Kätevä emäntäkään ei ihan kaikkea meinaa haltsata samaan aikaan:D//
Viikonloppuna kiukuttelin paljon miehelle. Pitäisi varmaan hyvittää jotenkin. Onko ideoita, kun hyvää seksiä saa aina, kun se hänelle vaan kelpaa...? Oonko ihan friikki naiseksi? Kun olen näin aktiivinen seksin suhteen ja muutenkin teen outoja asioita. Kuinka moni nainen on tällainen?//
Horoperseesi:)
Kimppahoidot hoideaan kunnolla.
http://xxxwaffle.com/content/galleries/gthumb/0/325/325809_4cd0318_770x2000.jpg
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:16"]Kimppahoidot hoideaan kunnolla.
http://xxxwaffle.com/content/galleries/gthumb/0/325/325809_4cd0318_770x2000.jpg
[/quote]
Nam:)
N31
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:38"]
Hyvää maanantaita ihanuus:) Meni vähän pitkäksi aamu, keittiöremontin keskellä on välillä vähän vaikea puuhata kotitöitä.//
Viikonloppu meni puutteessa. Tuntui kuin pää olisi räjähtänyt. Eilen panin äijää oikein kunnolla vaikka vittu ei ihan omalta vielä tunnukaan. Oli silti pakko vähän päästää höyryjä ulos:) Silti heräsin ihan kiimaisena tänään, kun muistin mikä päivä on, kaipasin kovasti viestiäsi:) Luin tuon ihanan tarinan ja samalla painoin käteni housuihini. Painelin ja pyörittelin klitoristani ja sain ihanan orkun ihan muutamassa minuutissa. Ei tosiaan ollut liian hempeä, toimi tosi hyvin:) Varsinkin, kun tuota meillä harrastetaan aina välillä, tunsin olevani kuin kotonani tuossa tarinassa:)//
Pääsiäinen lähestyy ja menen tästä vielä vähän myöhemmin gynellä käymään. Täytyy varmistaa, että häppärin haavassa ei ole tulehduksen merkkejä ja paranee hyvin. Jos siinä jotain ongelmaa on niin en tietenkään pysty tätä mieheni fantasiaa toteuttamaan. Mieskin on järjestänyt itselleen lyhyemmät päivät tällä viikolla.//
Onhan tuo kesäaika ihan turha, menee lapsillakin rytmi vähän sekaisin. Meneekö mun Vekkulilla rytmi sekaisin näistä kellojen siirroista? Mulla vähän menee.//
Mitäs viikonloppuna puuhasit? Meillä mies teki remonttia niin auton öljynvaihto jäi mun huolekseni. Oli kyllä mamma niin öljyssä, kun 3v konttasi auton alle ja tönäs öljyastian kumoon:) Kätevä emäntäkään ei ihan kaikkea meinaa haltsata samaan aikaan:D//
Viikonloppuna kiukuttelin paljon miehelle. Pitäisi varmaan hyvittää jotenkin. Onko ideoita, kun hyvää seksiä saa aina, kun se hänelle vaan kelpaa...? Oonko ihan friikki naiseksi? Kun olen näin aktiivinen seksin suhteen ja muutenkin teen outoja asioita. Kuinka moni nainen on tällainen?// Horoperseesi:)
[/quote]
Hmm... vai on Vekkulista nyt sitten tullutkin "ihanuus"...? :)
Hieman olin jo "huolissani", kun sulta ei tätä viestiä tänne kuulunut, mutta näinhän se aina välistä menee, ettei sitä vaan kerkiä näitä vapaa-ajan harrasteita toteuttaa ihan niin kuin haluaisi... enkä mä edes muistanut, että teillä on siellä nyt keittiöremppakin meneillään :)
No voihan höh... vai meni se viikonloppu ihan miltei puutteessa sit kuitenkin... mut oishan se aikas "näky" sinänsä josko kaltaisesi Horopersenartun "pää räjähtäisi"... :-) Ei vaineskaan, on sulla varmastikin ollut tosi tukala olo viikonloppuna, mutta toivon mukaan sait edes hieman helpotusta oloosi kun äijääsi kunnolla panit... vielä kun saisit häntä ihan oikeasti sellaisella sträpilläkin panna, naida, nussia...? ;-) Mutta mehän tiedämme, että se todennäköisesti on aikas utopistinen ajatus kuitenkin...
Voi kuinka kivaa se on kuulla, että oot ihan viestiäni kaivannut... ja ihan kiimaisena vielä :-)
Kiva kuulla, että tuosta tarinastani pidit, etkä pitänyt sitä kuitenkaan liian hempeänä... ja josko vielä satuin siinä kuvailemaan jotain mitä teillä ihan oikeastikin harrastetaan niin aikas kiva yhteensattuma sinänsä? :)
Täällä ainaskin pidetään peukkuja pystyssä (ja ehkäpä jotain "muutakin") sen puolesta, että kaikki ois ok gynenkin mielestä, ettei siitä haavasta häppärissäsi vaan tule minkään sortin "estettä" sille pääsiäisen fantasiasessioiden toteuttamiseen... eritoten josko miehesikin on saanut junailtua itselleen hieman "helpompaa" työviikkoa juurit tuota silmällä pitäen...
Kyllähän tää kesäaikaan siirtyminen hieman Vekkulinkin rytmiä sekoittaa, mutta eiköhän tähän nyt taas aikas nopsaan totu, vaikka ihan turhahan tää siirto on...
Siinähän se yksi viikonloppu taas tosiaankin mennä hurahti, ihan vaan ollen ja relaten, en siis tehnyt oikeastaan yhtään mittään... en nyt ainakaan keittiöremppaa tai öljynvaihtoa :)
Susta siis taitaa tosiaankin tulla "hieman" kiukkuinen josko et sitä munaa saa säännöllisesti? :-) Eiköhän ihan sellainen perinteinen suihinotto mahtaisi toimia ainakin ensialkuun hyvänä hyvityksenä, eritoten josko tekisit sen ihan ilman vastapalveluita vaikka pillusi munaa huutaisikin... itse ainakin tykkäisin tuollaisesta "hyvittelystä" :) Tosin voisin olla sen saatuani sit samantein pillusi kimpussa kuitenkin ;-)
Et sä edelleenkään oo mikään friikki vaikka ootkin "tavallista" aktiivisempi seksin saralla, et ainakaan mun mielestäni ja tuskimpa miehesikään mielestä... :) Mutta ehkäpä kaltaisiasi Horopersenarttuja ei nyt ihan joka kadunkulmassa vastaankaan tule...
Ois tosi kiva ja mukava lukea taas jotain sun fantasiaa, haavetta josko vain ehdit... :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:38"]
Viikonloppuna kiukuttelin paljon miehelle. Pitäisi varmaan hyvittää jotenkin. Onko ideoita, kun hyvää seksiä saa aina, kun se hänelle vaan kelpaa...? Oonko ihan friikki naiseksi? Kun olen näin aktiivinen seksin suhteen ja muutenkin teen outoja asioita. Kuinka moni nainen on tällainen?// Horoperseesi:)
[/quote]
Hmm... vai on Vekkulista nyt sitten tullutkin "ihanuus"...? :)
Hieman olin jo "huolissani", kun sulta ei tätä viestiä tänne kuulunut, mutta näinhän se aina välistä menee, ettei sitä vaan kerkiä näitä vapaa-ajan harrasteita toteuttaa ihan niin kuin haluaisi... enkä mä edes muistanut, että teillä on siellä nyt keittiöremppakin meneillään :)
No voihan höh... vai meni se viikonloppu ihan miltei puutteessa sit kuitenkin... mut oishan se aikas "näky" sinänsä josko kaltaisesi Horopersenartun "pää räjähtäisi"... :-) Ei vaineskaan, on sulla varmastikin ollut tosi tukala olo viikonloppuna, mutta toivon mukaan sait edes hieman helpotusta oloosi kun äijääsi kunnolla panit... vielä kun saisit häntä ihan oikeasti sellaisella sträpilläkin panna, naida, nussia...? ;-) Mutta mehän tiedämme, että se todennäköisesti on aikas utopistinen ajatus kuitenkin...
Voi kuinka kivaa se on kuulla, että oot ihan viestiäni kaivannut... ja ihan kiimaisena vielä :-)
Kiva kuulla, että tuosta tarinastani pidit, etkä pitänyt sitä kuitenkaan liian hempeänä... ja josko vielä satuin siinä kuvailemaan jotain mitä teillä ihan oikeastikin harrastetaan niin aikas kiva yhteensattuma sinänsä? :)
Täällä ainaskin pidetään peukkuja pystyssä (ja ehkäpä jotain "muutakin") sen puolesta, että kaikki ois ok gynenkin mielestä, ettei siitä haavasta häppärissäsi vaan tule minkään sortin "estettä" sille pääsiäisen fantasiasessioiden toteuttamiseen... eritoten josko miehesikin on saanut junailtua itselleen hieman "helpompaa" työviikkoa juurit tuota silmällä pitäen...
Kyllähän tää kesäaikaan siirtyminen hieman Vekkulinkin rytmiä sekoittaa, mutta eiköhän tähän nyt taas aikas nopsaan totu, vaikka ihan turhahan tää siirto on...
Siinähän se yksi viikonloppu taas tosiaankin mennä hurahti, ihan vaan ollen ja relaten, en siis tehnyt oikeastaan yhtään mittään... en nyt ainakaan keittiöremppaa tai öljynvaihtoa :)
Susta siis taitaa tosiaankin tulla "hieman" kiukkuinen josko et sitä munaa saa säännöllisesti? :-) Eiköhän ihan sellainen perinteinen suihinotto mahtaisi toimia ainakin ensialkuun hyvänä hyvityksenä, eritoten josko tekisit sen ihan ilman vastapalveluita vaikka pillusi munaa huutaisikin... itse ainakin tykkäisin tuollaisesta "hyvittelystä" :) Tosin voisin olla sen saatuani sit samantein pillusi kimpussa kuitenkin ;-)
Et sä edelleenkään oo mikään friikki vaikka ootkin "tavallista" aktiivisempi seksin saralla, et ainakaan mun mielestäni ja tuskimpa miehesikään mielestä... :) Mutta ehkäpä kaltaisiasi Horopersenarttuja ei nyt ihan joka kadunkulmassa vastaankaan tule...
Ois tosi kiva ja mukava lukea taas jotain sun fantasiaa, haavetta josko vain ehdit... :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Noh, oothan sä nyt ollut ihamuus jo vähän aikaakin, en vaan ole tainnut käyttää sitä sanaa ennen:)//
On vähän kiiruita nyt ollut enemmän, kun ollaan sairasteltu ja kaikkea muuta puuhaa kerääntynyt, mutta kyllä mä tänne aina jossakin välissä ennätän sulle kirjotteleen:) Ja mun pää ei saa sitten räjähtää! Tarvitsen mun aivoja vielä ja on mulla ihan nätit kasvotkin:)//
Olisihan se mun unelmaa, jos saisin miestäni naida. Mutta ei varmaan tule tapahtumaan ihan kovin äkkiä... Miten mulle tulee välillä kuule Vekkulini sellanen olo kuin kirjoittelisin mun mieheni kanssa? Joistakin asioista vaan tulee lähes aavemainen tunne:)//
Musta tosiaan tulee ihan herhiläinen, jos olen puutteessa. Ja toisaalta musta tuntuu, että se on jotenkin miehen vika, kun ei pane tarpeeksi. Lapsellisesti ajateltu, mutta sellanen vaan tulee mieleen. Sitten puran kaikki mieheeni. Suikkarin voisin antaa...//
Mä lähen tunnin päästä sinne gynelle niin piähän peukkuja sitten kanssa:) Harmi etten saanut mun vakituiselle pilkitohtorille aikaa, on pakko mennä toiselle. Kuinkahan asiallinen mahtaa olla...//
Varmaankin iltasella sulle jotain ajatuksiani tarinaksi muotoilen. En viitsi mennä pillua levittämään ihan kiimalimoista kiiltäen, joten ajattelen kaalilaatikkoa:) Sen ei pitäisi kostuttaa... toivottavasti:D//
Horopersenarttusi
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:13"]
Noh, oothan sä nyt ollut ihamuus jo vähän aikaakin, en vaan ole tainnut käyttää sitä sanaa ennen:)//
On vähän kiiruita nyt ollut enemmän, kun ollaan sairasteltu ja kaikkea muuta puuhaa kerääntynyt, mutta kyllä mä tänne aina jossakin välissä ennätän sulle kirjotteleen:) Ja mun pää ei saa sitten räjähtää! Tarvitsen mun aivoja vielä ja on mulla ihan nätit kasvotkin:)//
Olisihan se mun unelmaa, jos saisin miestäni naida. Mutta ei varmaan tule tapahtumaan ihan kovin äkkiä... Miten mulle tulee välillä kuule Vekkulini sellanen olo kuin kirjoittelisin mun mieheni kanssa? Joistakin asioista vaan tulee lähes aavemainen tunne:)//
Musta tosiaan tulee ihan herhiläinen, jos olen puutteessa. Ja toisaalta musta tuntuu, että se on jotenkin miehen vika, kun ei pane tarpeeksi. Lapsellisesti ajateltu, mutta sellanen vaan tulee mieleen. Sitten puran kaikki mieheeni. Suikkarin voisin antaa...//
Mä lähen tunnin päästä sinne gynelle niin piähän peukkuja sitten kanssa:) Harmi etten saanut mun vakituiselle pilkitohtorille aikaa, on pakko mennä toiselle. Kuinkahan asiallinen mahtaa olla...//
Varmaankin iltasella sulle jotain ajatuksiani tarinaksi muotoilen. En viitsi mennä pillua levittämään ihan kiimalimoista kiiltäen, joten ajattelen kaalilaatikkoa:) Sen ei pitäisi kostuttaa... toivottavasti:D// Horopersenarttusi
[/quote]
Aikas ihaNaiselta sinäkin vaikutat, Horopersenarttuni mun ;-)
No toivotaan tosiaankin, ettei ne sun nätit kasvosi ja pääsi muutoinkaan nyt ihan oikeasti "räjähdä" vaan saat sitä munaa aina edes jonkin verran kun sitä kaipaat... Tää on kyllä jotenkin mielenkiintoista kirjoitella, kun ei yhtään sinänsä tiedä, miltä se toinen ihan oikeesti näyttää...
Hmm... jaa-a, mistähän tää nyt sitten voisi johtua, että susta tuntuu kuin kirjoittelisit miehesi kanssa... Mutta voin vakuuttaa, etten sun miehesi oo, mulla kun ei tuollaista ihaNaista Horopersenarttua ole... ;)
Nii-in, tuohan jää kanssa nähtäväksi, että pääsetkös "ikinä" sen tarkemmin siihen miehesi peppuun sen paremmin tai syvällisemmin tutustumaan... se kun ei todellakaan ole ihan kaikkien miesten mieleen, että sinne millään muotoa kosketaan... taidan olla siis "outo tapaus", kun sitä haluan, erinäisin keinoin ja tavoin...?
Että oikeen herhiläinen josko oot puutteessa... aivan oikeassa olet tuossa, että se on todellakin hieman "lapsellisesti" ajateltu, mutta hyvä juttu, että sen myös itse ymmärrät... koska tekeehän miehesi aivan varmasti parhaansa, työkiireiden ja -stressin lomassa? Eiköhän se pyyteetön suihinotto ole yksi parhaimmista tavoista "pyytää anteeksi"?
Herhiläisestä tuli taas mieleeni, että voi kumpa näkisinkin sut korsettiin pukeutuneena, sträppi lanteillasi (ilmeinen "pistin") ja voisin siihen eteesi mennä nelinkontin ja pyllistää...
Juu, peukut on pystyssä... toivottavasti se ilmeisestikin uusi gynelogi tuttavuus on asiallinen ja että kaikki on ok ja kunnossa siellä lemmenkolossasi...
Ehkäpä on tosiaankin parempi, ettet liiemmin itseäsi kiusoittele ennen sitä gyne käyntiä, mutta voi kuinka ootankaan, josko täällä sit aamusta ois jotain kiimalimoista kiiltelevää tarinaa taasen ;-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:13"]
Varmaankin iltasella sulle jotain ajatuksiani tarinaksi muotoilen. En viitsi mennä pillua levittämään ihan kiimalimoista kiiltäen, joten ajattelen kaalilaatikkoa:) Sen ei pitäisi kostuttaa... toivottavasti:D// Horopersenarttusi
[/quote]
Aikas ihaNaiselta sinäkin vaikutat, Horopersenarttuni mun ;-)
No toivotaan tosiaankin, ettei ne sun nätit kasvosi ja pääsi muutoinkaan nyt ihan oikeasti "räjähdä" vaan saat sitä munaa aina edes jonkin verran kun sitä kaipaat... Tää on kyllä jotenkin mielenkiintoista kirjoitella, kun ei yhtään sinänsä tiedä, miltä se toinen ihan oikeesti näyttää...
Hmm... jaa-a, mistähän tää nyt sitten voisi johtua, että susta tuntuu kuin kirjoittelisit miehesi kanssa... Mutta voin vakuuttaa, etten sun miehesi oo, mulla kun ei tuollaista ihaNaista Horopersenarttua ole... ;)
Nii-in, tuohan jää kanssa nähtäväksi, että pääsetkös "ikinä" sen tarkemmin siihen miehesi peppuun sen paremmin tai syvällisemmin tutustumaan... se kun ei todellakaan ole ihan kaikkien miesten mieleen, että sinne millään muotoa kosketaan... taidan olla siis "outo tapaus", kun sitä haluan, erinäisin keinoin ja tavoin...?
Että oikeen herhiläinen josko oot puutteessa... aivan oikeassa olet tuossa, että se on todellakin hieman "lapsellisesti" ajateltu, mutta hyvä juttu, että sen myös itse ymmärrät... koska tekeehän miehesi aivan varmasti parhaansa, työkiireiden ja -stressin lomassa? Eiköhän se pyyteetön suihinotto ole yksi parhaimmista tavoista "pyytää anteeksi"?
Herhiläisestä tuli taas mieleeni, että voi kumpa näkisinkin sut korsettiin pukeutuneena, sträppi lanteillasi (ilmeinen "pistin") ja voisin siihen eteesi mennä nelinkontin ja pyllistää...
Juu, peukut on pystyssä... toivottavasti se ilmeisestikin uusi gynelogi tuttavuus on asiallinen ja että kaikki on ok ja kunnossa siellä lemmenkolossasi...
Ehkäpä on tosiaankin parempi, ettet liiemmin itseäsi kiusoittele ennen sitä gyne käyntiä, mutta voi kuinka ootankaan, josko täällä sit aamusta ois jotain kiimalimoista kiiltelevää tarinaa taasen ;-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Voih, peukut ei nyt oikekn auttanut:( Alkavaa tulehdustahan siinä mun haavassa oli. Lekuri oli oikein kiva nuorehko mies ja lupasi kyllä, että antibiooteilla rauhottuu parissa päivässä. Toivotaan, että tosiaan näin on:( Kirjoittelen mun ihanuudelleni lisää illemmalla niin on sulla sitten jotain luettavaa aamulla:) Nyt pitää kiiruhtaa kotiin katrasta ruokkimaan.
Hellää...
On tullut lunta ja katselen telkkarista tylsää ohjelmaa. Mies ja lapset nukkuvat jo. Vittuani pakottaa, mutta en voi helpottaa oloani häpyhuulessa olevan haavan takia. Kuin huomaamatta alan hiljalleen sormeilla persettäni.//
Vajoan ajatuksiini ja jatkan perseeni hiplaamista. Kiimani käy jo kovaksi. Yllättäen kuulen äänesi oviaukosta. Käännyn katsomaan äänen suuntaan ja Vekkulihan se siinä seisoo katselemassa minua ja puuhiani. Tulet viereeni sohvalle ja otat minut syleilyysi. Hypähdän hiukan, koska läheisyytesi tuntuu niin hyvältä.//
Silität hiuksiani ja kysyt haavastani. Käyn sohvalle makaamaan ja avaan jalkani ja näytän sinulle "sotavammani". Irvistät vähän ja sanot sen näyttävän kipeältä. Et voi kuitenkaan olla huomaamatta pilluni kosteutta ja toteatkin kuin ohimennen, että taitaa horopersettä taas panettaa. Minun ei tarvitse edes sanoa mitään.//
Lupaa kyselemättä painat pääsi haaroihini ja alat kutitella kielellä klitoristani. Yritän estää sinua ja muistuttaa hiertymästäni, mutta mutiset vain jalkojeni välistä vastaukseksi, luota minuun. Ja luotanhan minä. Tiedän, että et tekisi mitään satuttaaksesi minua. Oma ihanuuteni.//
Kielesi tanssii klitoriksellani ja pillustani valuu noroina mahlaa sohvalle. Kiskaisen kiimaisena ensimmäisen rievun alleni, mitä käteen sattuu. Riepu on yöpaitani, minkä olen hetki sitten riisunut päältäni. Olen niin kiimainen, että yritän työntää päätäsi vähän alemmaksi jalkojeni välissä, mutta pidät täyden kontrollin tilanteesta ja jatkat klittani nuolemista. Pian tunnenkin tutun poltteen lantiossani ja orgasmi alkaa sykkiä pillussani, mistä pulppuaa orgasmin tahdissa ulos lisää limaani.//
Hengitän hetken ihan paikallani ja nautin suuresta helpotuksen tunteesta. Tarpeeni oli valtava ja sinä, ihana Vekkulini, helpotit oloani. Nousen ylös sohvalla ja tulen suutelemaan sinua. Maistut minulta, se on kiihottavaa. Kokeilen housujesi etumusta ja huomaan, että kalusi on jo kovettumassa. Avaan housusi ja kiskon ne pois jaloistasi. Riisun paitasikin ja työnnän hellästi sinut selällesi sohvalle. Kiipeän jalkojesi päälle ja alan hiljalleen runkkaamaan kaluasi. Se kovettuukin äkkiä ja painan kyrpäsi suuhuni. Alan hitaasti imemään kaluasi. Kiusaan sitä kielellä, hieron poskeeni ja otan syvälle kurkkuuni. Haluan syödä sinut kokonaan. Kiihotun uudestaan.//
Runkkaan sinua suullani huuleni tiukasti puristuneina kalusi ympärille. Kurotan ottamaan omia eritteitäni pillustani ja alan perse pystyssä työntelemään kahta sormea anukseeni. Näky selvästi kiihottaa sinua. Huokaiset ja tunnen kyrpäsi paisuvan täyteen mittaansa suussani. Saan peräaukkoni käsittelystä jotain outoa mielihyvää. Tunne on aika uusi ja saa minut edelleen hiukan hämilleni.//
Otan sormeni pois perseestäni ja tartun suuriin ja raskaina roikkuviin rintoihini. Kiedon tisseilläni kivikovan kyrpäsi ja alan liikuttelemaan rintakehääni ylös ja alas, rauhalliseen tahtiin sinua rinnoillani naiden. Tunnen kuinka rintavakoni alkaa kastua ja pitämään tuttua litinää. Suustasi pääsee vaimeita huokaisuja ja katseesi on lasittunut päälläsi liikkuviin rintoihin.//
Lopetan tissinainnin ja käyn kiimaisena lattialle kontilleen. Levitän persettäni sinulle kutsuvasti , peräaukkoni omista limoistani kiiltäen. Nousetkin sohvalta ja asetut taakseni. Asettelet kaluasi anukseni suulle ja alat hitaasti, mutta varmasti työntymään anaaliini. Sentti sentiltä uppoat sisälleni ja minä yritän pitää itseni aivan rentona. Aloitat hitaasti perseeni nainnin ja huomaan kiihottuvani tuosta tunteesta valtavasti. Myös sinä huohotat jo kuuluvasti takanani ja kovennat tahtia. Kurotat hieromaan klitoristani. Kosketuksesi tuntuu sähköiskulta ja laukean räjähtäen sinun naidessa persettäni nopeasti ja syvälle. Samassa tunnen spermasi ryöpsähtävän sisälleni ja suustasi pääsee kunnon karjaisu. Lysähdämme lattialle päällekäin ja alat veräytyä minusta. Tykkäsiko narttuni, kysyt minulta. Tykkäsin, huohotan takaisin hengästyneenä.//
Havahdun pian kuuluvaan vauvan itkuun ja se ravistaa minut hereille haaveistani. Pelästyn katsoessani kelloa, kuinka myöhä jo onkaan. Turhautuneena, pillu tykyttäen päätän mennä mieheni viereen sänkyyn nukkumaan.//
Tuli nyt mobiililla tarinoitua, kun keskellä yötä aloin kirjoittamaan. Yritä saaha jotain selkoa. Ja oloni ja tuo haave on minun tämän hetken tuskani. Voih, kuka rapsuttaisi horoperseen kutinaa... Niin on mieli levoton ja päätä pakottaa. Ei saa kyrpää pois mielestä sitten millään...
Narttusi
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:42"]
Voih, peukut ei nyt oikekn auttanut:( Alkavaa tulehdustahan siinä mun haavassa oli. Lekuri oli oikein kiva nuorehko mies ja lupasi kyllä, että antibiooteilla rauhottuu parissa päivässä. Toivotaan, että tosiaan näin on:( Kirjoittelen mun ihanuudelleni lisää illemmalla niin on sulla sitten jotain luettavaa aamulla:) Nyt pitää kiiruhtaa kotiin katrasta ruokkimaan. Horoperseesi:)
[/quote]
Huomenta Horopersenarttuni mun ;)
Ompa taas ollut tää(kin) aamu yhtä sähellystä töissä ja vasta nyt ehdin tälle palstalle lueskelemaan mitä ihanuuksia ootkaan kirjoitellut...
No siis höh... vai on siinä haavaumassa kuitenkin alkavaa tulehdusta :( Toivotaan nyt todellakin, että sait sellaiset tropit, että se paraneekin alta aikayksikön, jotta pääset(te) nyt ihan muutaman päivän päästä nauttimaan ja fantasiaa ihan oikeasti toteuttamaan, sen aiheuttamia tuntemuksia selvittelemään... ;)
Oi kuinka kivan ja tietyllä tapaa sopivan "pervon" tarinan taas kirjoittelitkaan... Kyllä siitä hyvin selvää siis sai, vaikka sen mobiililla jouduitkin kirjoittelemaan eli toi kappalejako oli hieman persiistä... siis sieltä minne myös mä haluaisin tän patukkani päästä painamaan... sun tiukkaan ja kalua ahnaasti lypsävään peppuusi :-)
Kyllähän sä sen "tiedät", että kuka sitä nii-in haluaisikaan horoperseen kutinaa päästä "rapsuttamaan"... oloa helpottamaan, jottei mieli olisi levoton eikä päätä pakottaisi... josko vaikka saataisiinkin se kyrpä pois mielestäsi... siis ainakin ihan hetkeksi... :)
Hmm... mahtaisinkohan mä saada tuohon tarinaasi jotain kivaa jatkoa aikaiSEKSI... =)
m41tre a.k.a Vekkuli
Hellää...
Katselen hymyillen olohuoneen oviaukosta, kuinka makoilet sohvalla, jotain hömppää teeveestä tuijottaen, siinä samalla vibralla pilluasi hieroen. Ilmeisesti se haavaumasi ei sitten niin paha ollutkaan, koska olet siinä itseäsi helpottamassa.
Olet täysin keskittyneenä joko teeveeseen taikka tähän itsesi tyydyttämiseen, ettet huomaa läsnäoloani ensin laisinkaan. Hiivin hiljaa taaksesi, leikkimistäsi seuraten, tuntien miten kaluni jo värähteleekin.
- Mikäs tuhma narttu se täällä itsekseen leikkii? kysyn matalalla äänellä jolloin säpsähdät ja katsahdat suuntaani. Et saa sanaa suustasi, mutta lopetat kuitenkin vibran kanssa leikkimisen.
Kierrän eteesi ja näen kuinka pillusi todellakin kiiltelee pillulimoistasi, mutta mitä ilmeisemmin et ole vielä kuitenkaan lauennut.
Laskeudun eteesi polvilleni ja otan käsissäsi olevan vibran, joka vielä kuitenkin surisee ja tärisee, kun et ole sitä sammuttanut.
- Vai tällaisella lelulla sitä täällä vaan leikitään, kun olisi oikeaakin kalua tarjolla, totean hieman ivallisesti hymyillen.
Katsot hieman hölmistyneenä suoraan silmiini, mutta pian suunpielesi nousevatkin hymyyn.
Kurottaudun paremmin puoleesi, levitän jalkojasi hieman enemmän ja alan tällä surisevalla vibralla pillusi uloimpia häpyhuulia hieromaan. Pääsi notkahtaa takakenoon ja suusi aukeaa hieman raolleen.
Lisään vibraan yhden pykälän lisää värinää ja painan sitä hellästi sisääsi, hamuten sillä sitten jo paisunutta klitoristasi, vibralla sitä hieroen. Kun painan vibran miltei kokonaan pilluusi, tunnen kädessäni pillustasi valuvan mahlan.
Vedän vibran pois pillustasi, avaat silmäsi hieman ihmetellen, mutta tulenkin siinä samassa paremmin eteesi. Tulen aivan liki kasvojasi, puoli seisokkisen kaluni heiluessa aivan silmiesi edessä. Kurotan vibran uudemman kerran selkäni takaa pillusi huulille ja painan sen sisääsi, alkaen sitä siellä hiljalleen edestakaisin liikuttelemaan.
Katson sinua suoraan silmiini, vilkaisten sitten omaan jalkoväliini ja kuin sanattomasta sopimuksesta hamuatkin kaluni kuumaan suuhusi, alkaen sen taivaallisen suihinoton ja kaluni imemisen, samalla kun edelleen liikuttelen vibraa pillussasi.
Asentoni ei ole kaikkein parhaimpia, mutta saan pidettyä vibran edelleen pillussasi, samalla kun kaluni soutaa suussasi. Tunnet miten kaluni paisuukin suussasi, samalla kun pillusi alkaa sykkimään aina vain enemmän ja enemmän.
Siinä samassa muistankin aiemmin kertomasi varoitukset, ettet pysty saman aikaisesti suihinottamaan kun pilluaisi hyväillään, joten vedän jo täydessä seisokissa olevan kaluni suustasi, vibrankin luiskahtaessa pois pillustasi ja otan askeleen taaksepäin.
Sammutan vibran ja lasken sen olohuoneen pöydälle. Vilkaisu suuntaasi kertoo, että pillusi suorastaan huutaa kyrpää, kovaa kankea sisäänsä.
Tulen viereesi sohvalle istumaan ja vedän sinut puoleeni. Suutelemme pitkään ja himokkaasti, kätesi hakeutuessa kovalle kalulleni, sitä pari kertaa runkaten.
- Mä haluun nyt tätä, toteat hiljaa.
Otan paremman istuma-asennon sohvalla ja tukevan otteen kyrvästä kädelläni.
- Ai tätäkös se mun narttuni nyt sitten haluaa, kysyn hieman ilkeillen.
- Narttu se sitten nousee ylös ja tän tapin päälle istahtaa, jatkan.
Sua ei tarvitse kahteen kertaan käskeä vaan nousetkin siinä samassa ylös sohvalta, käännyt ympäri ja alat pakittamaan kohden syliäni. Vilkaiset taaksesi, kurotat kädelläsi kovaa kaluani kohden, kohdistaen sen sitten pillusi huulille.
Hitaasti, mutta varmasti alat kaluni päälle laskeutumaan, jolloin molempien suusta pääseekin syvät huokaukset. Pian oletkin kokonaan syliini laskeutunut ja kaluni on kokonaan sisälläsi.
Olet siinä hetken aivan paikoillasi, kunnes alat hiljalleen itseäsi liikuttelemaan ja sylissäni hitaasti ratsastamaan. Kiihdytät hieman ratsastuksesi tahtia ja tuttu litinämäinen ääni täyttääkin pian olohuoneen, kalun upotessa syvälle pilluusi, tullen hetken kuluttua taas sieltä hieman esiin.
Pian ratsastatkin kalullani jo miltei täyttä laukkaa, pääsi notkahtaneena taas takakenoon. Tartun sua voimakkaalla otteella lantiostasi kiinni, varmistaen että pysyt hyvin siinä satulassani.
Tuttu kutina valtaa pian pallini, kun laukeamiseni lähestyy. Tunnen myös kuinka mahlasi kastelevat pallini ja allamme olevaa sohvaakin, joten myös sinun laukeamisesi on hyvin lähellä.
Siinä samassa tunnetkin kuinka kuuma spermani alkaa syöksähtelemään kuuman kosteaan ja voimakkaasti supistelevaan pilluusi, ja kun tartun silmieni edessä pomppiviin lolloihisi ja niitä kunnolla puristan, tunnen kuinka myös sinä laukeat.
Pysäytät ratsastuksen ja nojaat kunnolla suuntaani, hellästi korvanlehteäni suukottaen ja sitä hieman näykkäisten.
- Ihana pano Vekkulini, kuiskaat korvaani ja alat sylistäni nousemaan.
Otan sinua kuitenkin lantiostasi kiinni ja estän sylistäni nousemisen, vetäen sinut puoleeni ja suutelemme mitä intohimoisimmin.
- Niin oli Horoperseeni mun, niin oli... illan ensimmäinen...
m41tre a.k.a Vekkuli
Hmm... toivottavasti tuosta tarinastani ei tullut "liian" hellä ja hempeä...?
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:55"]Hmm... toivottavasti tuosta tarinastani ei tullut "liian" hellä ja hempeä...?
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Huomenta ihanuus:) Nukuttu tosi huonosti taas viimeyönä ja väsyttää. Ihan hyvä päivä kuitenkin ja alkoi vielä paremmin, kun luin sun tarinan:) Ei ollut liian hempeä, mutta jotenkin ihanan romanttinen. Mulle nousi ihan pieni tippakin silmäkulmaan ja hymyilen täälä kuin naantalin aurinko:D Mussakin asuu se romantikko.//
Jotenkin tuntuu siltä, että olet pohjimmiltasi tosi hellä ja kiintyvä ihminen. Ja kaikki sellaset pervot haaveet ja mieltymykset tulee sitten sellasena mausteena ja piristyksenä. Onko näin? Edelleen vaikuttaa välillä aavemaiselta, kun kirjottelet. Luulen, että muistutat varmaan joiltakin osin mun miestäni. Luonteeltasi siis. Paitsi kukaan ei voi olla niin piikikäs, kun mun ukko. Huh, on kyllä joutunut opettelemaan suodattamista hänen kanssaan.//
Syy siihen, miksi eilen en saanut unta ja makasin haaveilemassa sohvalla, oli se pirun pyyteeton suikkari... Sen jälkeen oli kyllä kuumat oltavat ja jäin sitten yksin, puutteessa ja risan toosani kanssa... Alkoi vituttamaan. Hyvittelisipä mieskin joskus suuseksillä omia loukkauksiaan, mutta onhan se nyt helpompaa ostaa kukkapuska. En edes välitä paljoa kukista.//
Kysyin kyllä siltä pimpukkalääkäriltä, että voiko pääsiäisenä jo peitot kunnolla heilua. Luulisi kuulema, että siihen mennessä on nirhauma kadonnut tai ainakin hyvin jo umpeutunut. Että toivon parasta nyt sitten. Katsotaan kuinka käy:)//
Horoperseesi
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:47"]
Huomenta ihanuus:) Nukuttu tosi huonosti taas viimeyönä ja väsyttää. Ihan hyvä päivä kuitenkin ja alkoi vielä paremmin, kun luin sun tarinan:) Ei ollut liian hempeä, mutta jotenkin ihanan romanttinen. Mulle nousi ihan pieni tippakin silmäkulmaan ja hymyilen täälä kuin naantalin aurinko:D Mussakin asuu se romantikko.//
Jotenkin tuntuu siltä, että olet pohjimmiltasi tosi hellä ja kiintyvä ihminen. Ja kaikki sellaset pervot haaveet ja mieltymykset tulee sitten sellasena mausteena ja piristyksenä. Onko näin? Edelleen vaikuttaa välillä aavemaiselta, kun kirjottelet. Luulen, että muistutat varmaan joiltakin osin mun miestäni. Luonteeltasi siis. Paitsi kukaan ei voi olla niin piikikäs, kun mun ukko. Huh, on kyllä joutunut opettelemaan suodattamista hänen kanssaan.//
Syy siihen, miksi eilen en saanut unta ja makasin haaveilemassa sohvalla, oli se pirun pyyteeton suikkari... Sen jälkeen oli kyllä kuumat oltavat ja jäin sitten yksin, puutteessa ja risan toosani kanssa... Alkoi vituttamaan. Hyvittelisipä mieskin joskus suuseksillä omia loukkauksiaan, mutta onhan se nyt helpompaa ostaa kukkapuska. En edes välitä paljoa kukista.//
Kysyin kyllä siltä pimpukkalääkäriltä, että voiko pääsiäisenä jo peitot kunnolla heilua. Luulisi kuulema, että siihen mennessä on nirhauma kadonnut tai ainakin hyvin jo umpeutunut. Että toivon parasta nyt sitten. Katsotaan kuinka käy:)// Horoperseesi
[/quote]
No höh... vai on siellä nyt hieman huonommin nukuttu yö takana ja nyt väsyttää... toivon mukaan et mua ainakaan "syytä" siitä, että sen pyyteettömän suihinoton annoit, josko jäit sitten aivan ilman, kuten olin tästä ymmärtävinäni...? Että jäit aivan vain kihisemään, pillua kuumottamaan... Todella harmillista...
Etköhän sä tosiaankin kaipaisi ja haluaisi kunnon pyyteettömän hyvityksen pillun nuolentana ennemmin kuin kukkapuskan...
Mutta kiva kuulla, että sain sut tuolla tarinallani nyt sitten ainakin hymyilemään, kuin Naantalin aurinko, etkä pitänyt sitä mitenkään liian "hempeänä" kuitenkaan vaan justiinsa silleen sopivasti... ;)
Etköhän sä varmaan aikas hyvin tuon luonteeni tuossa summannutkin... siis hellä pervo :-)
Vai on sun ukkos ajoittain hieman "piikikäs"...? Mut etköhän sä oo jo niiden yhteisten vuosienne aikana oppinut sen suodattamisen "jalon taidon"...? :) Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vai mites se menikään?
Oikein mukavaa kuultavaa, että se gynesi arvelee, että se toosasi olisi nyt pääsiäisenä sitten taas "ajokunnossa" enemmänkin ;-) Toivotaan todellakin parasta...
Mahtaisitkohan ehtiä saada aikaiSeksi taas jotain hempeää ja romanttista taikka irstaampaa ja pervompaa tarinanpätkää? :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:47"]
Kysyin kyllä siltä pimpukkalääkäriltä, että voiko pääsiäisenä jo peitot kunnolla heilua. Luulisi kuulema, että siihen mennessä on nirhauma kadonnut tai ainakin hyvin jo umpeutunut. Että toivon parasta nyt sitten. Katsotaan kuinka käy:)// Horoperseesi
[/quote]
No höh... vai on siellä nyt hieman huonommin nukuttu yö takana ja nyt väsyttää... toivon mukaan et mua ainakaan "syytä" siitä, että sen pyyteettömän suihinoton annoit, josko jäit sitten aivan ilman, kuten olin tästä ymmärtävinäni...? Että jäit aivan vain kihisemään, pillua kuumottamaan... Todella harmillista...
Etköhän sä tosiaankin kaipaisi ja haluaisi kunnon pyyteettömän hyvityksen pillun nuolentana ennemmin kuin kukkapuskan...
Mutta kiva kuulla, että sain sut tuolla tarinallani nyt sitten ainakin hymyilemään, kuin Naantalin aurinko, etkä pitänyt sitä mitenkään liian "hempeänä" kuitenkaan vaan justiinsa silleen sopivasti... ;)
Etköhän sä varmaan aikas hyvin tuon luonteeni tuossa summannutkin... siis hellä pervo :-)
Vai on sun ukkos ajoittain hieman "piikikäs"...? Mut etköhän sä oo jo niiden yhteisten vuosienne aikana oppinut sen suodattamisen "jalon taidon"...? :) Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vai mites se menikään?
Oikein mukavaa kuultavaa, että se gynesi arvelee, että se toosasi olisi nyt pääsiäisenä sitten taas "ajokunnossa" enemmänkin ;-) Toivotaan todellakin parasta...
Mahtaisitkohan ehtiä saada aikaiSeksi taas jotain hempeää ja romanttista taikka irstaampaa ja pervompaa tarinanpätkää? :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Heippa Vekkulini:) Enhän mä nyt sua syyttäisi:) Olet vaan sellanen ihanuus, joka mua täälä pitkin päivää piristää ja kiusailee. Olisitpa nyt ihan oikeasti täällä niin antaisin sullekin sellaisen pyyteettömän suihinoton, vaikka jäisinkin itse sitten jäitä polttelemaan. Olisit sen ansainnut kaikilla ihanilla viesteilläsi ja fantasioillasi:) Kyllä tässä päivän mittaan on vähän tuota tussua kuumottanut siihen malliin, että olisikin erityisen kiimainen poskihoito tarjolla...//
Eilen taas tuli miehelle vihjaistua, että sitä persettä häneltä haluaisin. Niin ihanasti se oli esillä, kun kotitöitä ukko teki ja pyllisteli menemään. Se vaan nauroi mulle. Mistähän sitä sellaisen karvaisen peban oikein paijattavaksi löytäisi... Sua ei kyllä varmaan tarvitsisi kahdesti pyytää pyssistämään. Hui, kylläpäs on taas levottomia ajatuksia pienessä päässäni. Liukkaria kiiltelevä persereikä odottamassa nuolemista ja nussimista. Palleihin saisi vielä laittaa sellasen nahkaisen remmin ympärille...//
Noh, ei auta kauheasti haaveilla. Meillä on tänään leikkitreffit iltasella niin en tiedä ehdinkö sitten kirjoittelemaan mitään tarinaa. Mutta jos ukko jättää mut taas jäitä poltteleen niin aivan varmasti kirjoitan. Jotain niin pervoa, että korvat punoittaa:) Eli siis en lupaa mitään, mutta jos mulla on joutilasta aikaa:)//
Onhan tuo häpyhuuli vähän oikeasti kipeä. Ihmettelin, että ei parantunut viikonlopun aikana, kun yleensä paranevat parissa päivässä. Mutta eiköhän se taas ajokuntoon saada ennen pääsiäistä kunhan antibiotit tappaa pöpöt siitä. Annoin kyllä ukolle läksytyksen siitä nirhaumasta. Saisi olla vähän huolellisempi vaikka kovasta käsittelystä tykkäänkin:)//
Horopersenarttusi<3
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:44"]
Heippa Vekkulini:) Enhän mä nyt sua syyttäisi:) Olet vaan sellanen ihanuus, joka mua täälä pitkin päivää piristää ja kiusailee. Olisitpa nyt ihan oikeasti täällä niin antaisin sullekin sellaisen pyyteettömän suihinoton, vaikka jäisinkin itse sitten jäitä polttelemaan. Olisit sen ansainnut kaikilla ihanilla viesteilläsi ja fantasioillasi:) Kyllä tässä päivän mittaan on vähän tuota tussua kuumottanut siihen malliin, että olisikin erityisen kiimainen poskihoito tarjolla...//
Eilen taas tuli miehelle vihjaistua, että sitä persettä häneltä haluaisin. Niin ihanasti se oli esillä, kun kotitöitä ukko teki ja pyllisteli menemään. Se vaan nauroi mulle. Mistähän sitä sellaisen karvaisen peban oikein paijattavaksi löytäisi... Sua ei kyllä varmaan tarvitsisi kahdesti pyytää pyssistämään. Hui, kylläpäs on taas levottomia ajatuksia pienessä päässäni. Liukkaria kiiltelevä persereikä odottamassa nuolemista ja nussimista. Palleihin saisi vielä laittaa sellasen nahkaisen remmin ympärille...//
Noh, ei auta kauheasti haaveilla. Meillä on tänään leikkitreffit iltasella niin en tiedä ehdinkö sitten kirjoittelemaan mitään tarinaa. Mutta jos ukko jättää mut taas jäitä poltteleen niin aivan varmasti kirjoitan. Jotain niin pervoa, että korvat punoittaa:) Eli siis en lupaa mitään, mutta jos mulla on joutilasta aikaa:)//
Onhan tuo häpyhuuli vähän oikeasti kipeä. Ihmettelin, että ei parantunut viikonlopun aikana, kun yleensä paranevat parissa päivässä. Mutta eiköhän se taas ajokuntoon saada ennen pääsiäistä kunhan antibiotit tappaa pöpöt siitä. Annoin kyllä ukolle läksytyksen siitä nirhaumasta. Saisi olla vähän huolellisempi vaikka kovasta käsittelystä tykkäänkin:)// Horopersenarttusi<3
[/quote]
No hyvä juttu, ettet mua syytä/syyttäisi... ;)
Höh... taas sä vaan kiusaat... mut niinhän tämä vaan menee... mut vaikka sä kuinka haluaisitkin antaa mulle "vain" tuollaisen pyyteettömän suihinoton niin tokkopa mä mitenkään malttaisin jättää sua siihen jäitä poltteleen... Noh, ehkäpä sellaisessa tilanteessa "joutuisin" jättämään, josko sä ton suikkarin antaisit mulle esim. täällä töissä eikä sit ihan oikeesti olisi mahdollisuutta mihinkään enempään... :-)
Vai naureskeli se sun ukkos vaan sulle, kun hänelle taas hieman vihjailit, että vois hän vuorostaan sulle hieman pyllistää, jotta pääsisit hänen pebaansa vuorostaan tutustumaan... :)
Hmm... mistäköhän sä tosiaankin tuollaisen sopivan karvaisen ja suostuvaisen peban nyt sitten löytäisitkään... en mä vaan tiedä... =)) Mmm... vai laittaisit sä vielä tollasta penisrengastakin pallien ympärille? ;-)
Noh, ymmärrettäväähän tuo on, että se on perhevelvollisuudet ennen kaikkea muuta, kaikesta huolimatta... mutta aina vain kivempi sinänsä josko täällä sitten aamusta jotain "tosi pervoa" luettavaa olisikin... ;-)
Siis mun kannalta kivempi, muttei tietenkään sun kannaltasi, koska sehän taitaisi sit tarkoittaa sitä, että oot jäänyt iltasella ilman, vain jäitä poltteleen... :(
Niimpä... vaikka leikit hieman rajumpia olisivatkin, ei niistä nyt sentään mitään tuollaisia noin "vakavia" vammoja saisi tulla... ***keles sanon mä :) Mutta toivotaan tosiaankin, että näiden jäljillä olevien päivien aikana vielä paremmin paranisi ja olisi sitten pääsiäisenä ihan kunnolla ajokunnossa :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:15"]
Jeps, tämän pienen takia jouduin heräämään aikaisin. En ole tänään vielä oloani helpotellut vaikka paineita alkaakin jo olla. Mulla on tosiaan joku haavauma pillussa ja se on aika kipeä... En tiedä mistä tullut, eilen isäntä oli kyllä aika kovakourainen. Mutta siis tän haavan takia ajelin poistin karvatkin, että näen sen haavauman paremmin. Että pittääkö lähteä näytille. Saas nähdä. Ikävää, kun riemurasia on sökö. Hillitsee kyllä halujakin aika tehokkaasti.//
Noh, on se pillu poissa pelistä varmaan ainakin viikonlopun muutenkin:( Karvat, kun alkaa tuossa iltasella puskea läpi, tulee näppylää ja kamalaa kutinaa niin ei halua kyllä mitään kosketusta. Edes omaansa. Siksi en yleensä poistele karvoja muuta kuin reunoilta sen verran ettei pikkareista yli tule:) Talvisin vähän lyhennän turkkia, mutta irokeesiini en koske, se on verrattoman ihana:D Mulla kasvaa karvat luontasesti keskeltä ihan pystyyn ja korkeaksi irokeesiksi:) Niin ja peba tietenkin pietään karvattomana vaikka ei naisilla kauheasti sielä kasva. Vähän kuitenkin:) Kesäisin, kun on kuuma, annan kasvaa pitkäksi ettei hiosta niin paljon. Karvat tekee sitä ilmatilaa ja pysyy koko vittu jotenkin "raikkaanpana". Ei tule mitään epämiellyttäviä hajuja tai muuta. Kamala selitys, mutta siis persoonallinen karvoitus, kuten kantajansakin:D//
Ajeletko itse alapään karvoja? Muistelisin, että tästäkin ollut juttua, mutta ei nyt tule mieleen:)//
Niistä fantasioista, eihän ne tietenkään ole keneltäkään pois:) Mutta kyllä tuollaiset hempeät jutut saa varmaan mun konservatiivisen puolen heräämään. Alan itse miettimään kuinka soveliasta se on ja sittenhän se ajatus vasta laukkaakin levottomia:)//
Mun ukot aikaisemmin on oikeastaan kaikki olleet vähän hätäisiä. Toki myös nuoria:) Vanhin taisi olla joku 30 silloin. Olinhan itsekin 23, kun alettiin nykyisen kanssa pyörimään. Ja aloitekyvyttömiä on kanssa ollut tosi moni.//
Oi, kyllä mä sulle niin mielelläni sen jälkiruuan tarjoisin;) Kullia imisin ja nuolisin oikein kunnolla, suulla naisin ja pebaa kiusaisin:) Mutta ei voi mitään, pakko vain tyytyä haaveilemaan...// Horopersenarttusi
[/quote]
Kuinka muuten nämä muut lapsukaiset, onkos astmaisen olo yhtään helpottunut ja olikos sillä yhdellä korvakin kipeä...? Toivon mukaan oisivat jo parempaan päin... :) Onhan se sun angiinasi muuten jo muisto vain?
No höh... vai oli se isäntä eilen hieman liiankin kova kourainen... :( Kuinkas nyt niin? Vaikka sä hieman rajummasta pidätkin niin eihän tuollaiset haavaumat pillussa nyt ainakaan ihan laitaa oo... Ei oo kiva juttu josko riemurasia on "poissa käytöstä", eikä tee edes itse mieli oloa helpottaa vaikka hieman jo paineita tuntuisikin...
Öö-ööh... pillu pois pelistä muutoinkin viikonlopun...? Anteeksi tyhmyyteni, mutta on siis ilmeisestikin se aika kuusta...*kysyy hän nolona...*
Näinhän sä tuosta kirjoittelitkin, että kun ne pillukarvat ajelee niin jo iltasella kutiaa niin maan pirusti... Jaa että oikeen irokeesimallia tussussa...? :-) Ois se varmaankin aika näky... kuten ois itse kantajansakin...
Au naturel toi mun alapää on, kuten oon maininnutkin... eli en munakarvojani ajele, mutta eivätpä ole multa suihinottaneet naisetkaan (eikä se yksi mies...) sentään niihin "tukehtuneet" :)
Hmm... eihän tuokaan kait oikeasti pahasta ole, josko sulla se ajatus lähtee hieman levottamalle laukalle näiden meidän kirjoitustemme takia...? Tiedämme kuitenkin missä mennään ja mikä on oikeasti soveliasta, kaikesta huolimatta?
Näinhän se varmasti nuorten kollien kanssa on ollut ja on, että ajattelevat vain itseään ja hätäilevät... Vaikka sitä itsellä ei tätä kokemusta nyt aivan älyttömästi siis olekaan, jonkin verran kuitenkin, niin tälleen "vanhempana" oon todellakin ymmärtänyt sen, että kun Naisen saa tarpeeksi lämpimäksi, kiimaiseksi, halukkaaksi ja vastaanottavaksi niin kyllä se "kyytikin" sitten on sen mukaista =) Ja kun mietin, että millaista se kyyti olisikaan sitten sun kanssas, josko mä saisin sut kunnolla "käyntiin" niin... :-)
Niimpä, ei voi vielä yhtikäs mittään, kuin vain haaveilla ja tälleen kirjoitellen toistemme päiviä piristellä... mutta rapian viikon päästähän voimme olla jo paljonkin "viisaampia"...
BTW, onkos teillä tarkoituksena lähteä pienokaisten, ainakin hieman isompien, kanssa nyt sunnuntaina virpomaan? :)
Mutta joo, niin se vaan alkaa tämäkin työviikko oleen aikalailla loppusuoralla, joten toivottelempa oikein mukavaa viikonloppua ja toivon mukaan se riemurasiasi ei nyt koko viikonloppua ole poissa käytöstä kuitenkaan... muutoinhan sä tuut "hulluksi" josko et voisi yhtään oloasi helpottaa, tavalla taikka toisella.
Palajamme taasen maanantaina astialle. *Sanoo hän ja lähettää Horopersenartulleen virtuaalisia nuolaisuja kostealle pillulle ja paisuneelle klitorikselle*
m41tre a.k.a Vekkuli