Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuunteleto musiikkia urheillessasi? Jos, niin minkälaista?

09.09.2006 |

Itse en " osaa" liikkua, jos kuulokkeista ei pauhaa musiikkin, yleisimmin tarpeeksi yksinkertainen tanssimusiikki, esim. Darude.



Mitä reippaammin musiikki pauhaa, sitä notkemmaksi käy askel =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Yksin jos pyöräilen tai juoksen tai vaikka jumppaan kotona, niin musa vaan soimaan. Mullekkin uppoo just Daruden tyyppinen tanssimusa (sellanen missä ei juurikaan lauleta). Antaa hyvää tahtii urheiluun :) Voi sitä hetkee kun soittimesta loppuu akku/patterit kesken juoksulenkkii ja sitt tuntuu, ettei voi oikeen enään juosta, kun ei ole kaveria kenen kanssa jutella ja musakin hiljeni :)

Vierailija
2/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin korvalapuista kuuluu Apocalypticaa.

Sillä saa sopivan energian ja " raivon" kunnon hikilenkkiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kuuntelisin hyvää musiikkia, juoksisin varmasti liian kovaa.