Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Kuunteleto musiikkia urheillessasi? Jos, niin minkälaista?
09.09.2006 |
Itse en " osaa" liikkua, jos kuulokkeista ei pauhaa musiikkin, yleisimmin tarpeeksi yksinkertainen tanssimusiikki, esim. Darude.
Mitä reippaammin musiikki pauhaa, sitä notkemmaksi käy askel =)
Kommentit (3)
niin korvalapuista kuuluu Apocalypticaa.
Sillä saa sopivan energian ja " raivon" kunnon hikilenkkiin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja jos kuuntelisin hyvää musiikkia, juoksisin varmasti liian kovaa.
Alue: Aihe vapaa
Yksin jos pyöräilen tai juoksen tai vaikka jumppaan kotona, niin musa vaan soimaan. Mullekkin uppoo just Daruden tyyppinen tanssimusa (sellanen missä ei juurikaan lauleta). Antaa hyvää tahtii urheiluun :) Voi sitä hetkee kun soittimesta loppuu akku/patterit kesken juoksulenkkii ja sitt tuntuu, ettei voi oikeen enään juosta, kun ei ole kaveria kenen kanssa jutella ja musakin hiljeni :)