Olenko syönyt tänään paljon herkkuja mielestäsi?
Päivän saldo on tämä:
- 2 domino keksiä
- 1 jäätelöpuikko (vanilja)
- 1 pieni pussi hopea toffeeta (-syöty kohta, siis 120 g/pussi)
- pari kourallista light sipsejä
Ihan silkasta mielenkiinnosta kyselen ihmisten mielipiteitä ja omia tottumuksia. päivän kiintiö on itselläni kyllä täynnä! Omaksi itsekseni olen syönyt tänään paljon herkkuja...mutta joka päivä jotain pientä on saatava;)
Kommentit (11)
Olen itse syönyt puoli pakettia light-sipsejä, noin 100 g karkkia, suklaamuffinin ja aioin ehkä ottaa vielä jotain herkkua. Normaalisti en syö sipsejä, mutta tänään on paha krapula ja sipsit on hyviä silloin.
Omat herkut on tänään olleet pari riviä valkoista suklaata.
Luulin, että ne pikkupussit on kaikki saman kokoisia (120g). Mutta mahtavaa ylipäätään, että ne pienet karkkipussit on tullut takaisin kauppoihin! Hyvin tuollakin määrällä makeanhimon saa taltutettua. Ainakin pahimman osan siitä:)
Ihmetyttää vaan, miksi on ihan selkeästi sellaisia päiviä, jolloin tekee aamusta iltaan mieli jotain (niin kuin tänään) ja toisina päivinä ei oo juurikaan mielitekoja (-jos ei nyt oteta huomioon päivittäistä kohokohtaa, kun lapsi on päiväunilla, saa keittää kaffet ja syödä vähän jotain hyvää kaikessa rauhassa...)
Ja erilaiset tavat kai meillä kaikilla. Itse en koskaan syö suklaata syömällä, tuo 2 riviä suklaata on taas minusta tosi paljon. Mutta tällainen " eri artikkelien" napostelu siellä täällä ei tunnu kyllä missään, silloin kun tekee mieli!
-ap
Söin esim. rusinoita ja pähkinöitä, kookossuklaata ja kaikenlaista terveelliseksikin laskettavaa. Olen yleensäkin napostellut jotakin koko ajan ja sehän ei saisi olla niin...On vain niin tylsää olla koko päivä yksin kotona, eikä mitään mukavaa tekemistäkään oikein keksi!
- 6 Domino-keksiä
- pieni pala toscapiirakkaa
- lähemmäs puoli l marja(kerma)rahkaa
- yksi fasupala
Olen syönyt tänään
-Hesen kana-aterian plussakokoisena tavallisella cokiksella
-arviolta kaksi litraa teetä sokerilla ja maidolla
-Dumle-levyn
-kaksi salmiakkitikkaria
paahtista ja juustoa meinasin vielä iltapalaksi
Itse olen syönyt n. 300 g lakua ja yhden Maxi-Tuplan, toinen Tupla vielä odottaa. Mutta mulla onkin karkkipäivä, muulloin en syö mitään herkkuja, vain lauantaisin. =) Enkä yleensä lauantaisinkaan näin paljon, mutta tänään ollut raskas päivä, joka vaatinut vähän ekstraherkkuja. =)
mutta mä olenkin dietillä. Itse tunnen huonoa omaatuntoa töissä syödyistä kolmesta nachosta ja yhdestä fanipalasta :(
Herkkulakko ei tänään oikein pitänyt. Johtuu pitkälti siitä, että tiesin koko viikon joutuvani tänään töissä tilanteeseen, jossa herkkuja on tosi paljon tarjolla ja olin säästellyt tätä varten, mutta silti tuntuu tyhmälle, että menin syömään noi ihan turhat herkut.
Minusta tuo n paljon!! Itse en syö makeaa lähellekään joka päivä, ehkä 1-2 päivänä viikossa. Ja todella harvoin esim. pussillisen kerrallaan, raskausaikana lähinnä tulee tuollaista tehtyä. Suolaisista herkuista kyllä pidän, saatan syödä esim. iltapalaksi useamman hapankorpun juusolla ja suolakurkulla.
Oma saldoni:
rivi tummaa suklaata
pari palloa jäätelöä
snickers patukka
100g karkkia
Ap:n herkkumäärä ei mielestäni ole suuri vaikken sellaista ihan joka päivälle suosittelisi ;)
Olen syönyt vaan tylsää terveellistä ruokaa, sekä herkkuna mansikoita.