Haluan kiittää
haluan kiittää niitä, jokka vastasi minun laittamaani tekstiin koska ilman sitä en olisi välttämättä lähtenyt väkivaltaisesta suhteestani. Tuossa teksti jonka kirjoitin kaksi vuotta sitten tänne http://www.vauva.fi/keskustelu/1758855/ketju/mita_teen .
Kommentit (4)
Hienoa kuulla, että sulla menee hyvin. Hyvä, että lähdit.
ikävä kyllä ei ole hakeutun hoitoon.. Sama saattaa jatkua edelleen, mutta itse olen saanut olla rauhassa. Vieläkin noita asioita pitää käydä läpi, koska välillä kun laittaa silmät kiinni niin alkaa kyyneleet vain valua ja muistelen noita tilanteita ja sitten alkaa tulemaan paniikkihäiriötä. Eli kokonaan en ole vielä noista päässyt yli. Tuntuu vieläkin unelta nuo tapahtumat ja tiedän että ne tulee tuolta ajan kanssa muistiini paremmin. Mutta olen onnellinen että pääsin pois ja en tuhlannut elämästäni enempää aikaa tuohon, koska olen vielä niin nuori. Uusi poikaystäväni on antanut minulle hyvin tilaa ettei ole ruvennut ahdistamaan uusi suhde milläänlailla ja kaikki on normaalia ja tervettä, toki kestää vielä totutella siihen mikä on normaalia ja mikä ei. Terapiassakin kävin pari kertaa puhumassa noista ja koin sen kyllä hyväksi, koska sai selvitettyä paremmin nuo asiat, kun olivat silloin niin sekasin ajatuksissa.
Hyvä että tulit järkiisi. Sun miehesi ei oikeasti ollut kyllä terve. Toivottavasti on hakeutunu hoitoihin ihan itsensäkin takia.