Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö itseäsi keskimääräistä fiksumpana?

Vierailija
09.09.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös monet työkaverit kehuvat fiksuuttani.

Vierailija
2/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //hem. bredband. net/b153434/Index. htm

Minä olen lokerossa " älykkö" ton mukaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran äö testin (missä jäi muistaakseni ajan puutteen vuoksi pari kysymystä vastaamatta) ja sain lukemaksi 118.

Vierailija
4/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän, pitääköhän suurin osa ihmisistä itseään keskivertoa älykkäämpinä?:)

Vierailija
5/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole järin koulutettu koska läksin jo teininä toiseen maahan asumaan ja jätin typerästi kylläkin, koulun kesken.

Mutta puhun neljää kieltä sujuvasti ja lisäksi kahta jotenkuten. Minä olen poliittisesti aktiivinen, toimin eri järjestöissä luottamustehtävissä ja olen kiinnostunut historiasta ja eri uskonnoista joita vapaa aikanani opiskelen.

Työkseni toimin sellasissa tehtävissä joihin vaaditaan yleensä vähintään kaupallinen tutkinto ja minä siis olen käynyt vaan peruskoulun.

Vierailija
6/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stanford-Binetin vai Cattellin mukaan?

Vierailija
7/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksumpi jos se mitataan matemaattisella hahmottamisella. Toisissa asioissa olen kylläkin keskimääräistä fiksumpi, mutta niihin olen erikoistunut työni puolesta. Eli vastaus on: en pidä.

Vierailija
8/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäpä olen siis kumpaakin..

Vierailija
9/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti tasolla jonka yläpuolelle pääsee n. 0,35% väestöstä... mutta jotten ylpistyisi liikaa, mulla on ristinäni ADD, enkä ole vielä minkäänlaista ammatillista tutkintoa saanut valmiiksi.

Vierailija
10/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina löytyy joku itseäni tyhmempi ja myös fiksumpi...

Vierailija
11/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kysyttiin fiksuutta niin nämä alkaa rehvasteleen itse olettamallaan omalla älykkyydellään muka, no fiksuja ette siis ole ainkaan.

-9.

Vierailija
12/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tehnyt Mensan testiä, mutta Tieteen Kuvalehden älykkyystestistä ja erinäisistä nettitesteistä olen saanut selvästi keskivertoa korkeammat tulokset. Myös kouluissa olen menestynyt helposti. Sen sijaan sanan " fiksuus" ymmärrän tarkoittavan samaa kuin käytännön järkevyys, enkä pidä itseäni kovin käytännöllisenä enkä järkevänä. Olen enemmänkin hajamielistä ja filosofista tyyppiä, ja kai minussa on nuoruuden kapinallistakin sen verran jäljellä, etten hevin kutsu itseäni järkeväksi.

Vierailija
13/13 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu voi olla vähemmän lahjakas älyllisesti ja älykäs voi olla mikä vaan psykopaatti tms. En ainakaan minä ole ikinä kuullut että joku kehuu jotain psykorikollista että " siinäpä on fiksu ihminen."

Minusta fiksu on nokkela selviytyjä ja kekseliäs mutta ei suoranaisesti älykäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme