Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhat demittäjät!

Vierailija
01.02.2015 |

Mikä oli teidän nikki demitysaikoina? Löytysköhän täältä tuttuja :-D

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:20"]Oon ollut demijulkkiskin, mutta en viitsi kyllä ainakaan vielä kertoa :D Olisi kyllä kiva tietää onko tänne siirtyneet monet... Tässä paikassa ihaninta on kyllä nimimerkittömyys. 
[/quote] Mikä vittu on demijulkkis? Sekö että kirjoitit jotain paskoja teinihuorailujasi sinne ja mukanokkelia lausahduksia? Herää jo, vajakki.
[/quote]

Mikä vitttu sua vaivaa, vissii sahara eksyny jalkojenväliin..

Demifeimi, vittukyllä, se on saavutus, ja ei yleensä teinihuorailuista aiheutunut
[/quote] Voi vittu kun sulla on niin saatanan köyhä elämä kun kuvittelet että olet ollut joku vitun julkkis :DD Idiootti. Saavutus? Huutonaurua.
[/quote]
Onpa aikuista sinultakin "AIKUINEN" av-mamma :D jos et ole ikinä ollut demissä, niin et tule ikinä ymmärtämään. T: random ohikulkija
[/quote] Mikä teini sinä oikein olet? "ET SÄ VAAN TAJUUUU" Voi helvetti.
[/quote]
Sanoin asiallisesti, että et tule tajuamaan sitä ikinä, jos et ole (et näköjään) demissä pyörinyt :D Se on karu totuuuus, karu totuuus.

[/quote] Niin mitä en tule tajuamaan? Mikä karu totuus? Jos sulle on liikaa se, ettet tiedä jostain keskustelupalstasts jotain joka ei sinua edes kiinnosta, niin pillastu vain. Minä en. Minulle on ihan sama mitä huorajuttuja sä olet sinne kirjoitellut, ja ilmeisesti luulet että ne jotka eivät demissä pyöri jäävät jostain todella suuresta paitsi. Äkä huoli, kaikkia ei kiinnosta.
[/quote]
Kyllä nyt suututtaa mammaa ;) huorajuttuja juu, sellaisia siellä pelkästään kirjoiteltiinkin. Älä sano sellaisesta mitään, mistä et selvästikään tiedä.
[/quote] Voi voi kun demityttönen kuvittelee nyt olevansa niin aikuinen ja ovela :) Voi kultapieni, ei minua kiinnostakaan tylsät juttusi demissä, enkä koe että olisin jäänyt mistään paitsi. Voithan toki peitellä ja helpottaa agressiivisuuttasi kuvittelemalla että muut jäävät jostain paitsi jos ei ole käynyt teinien keskustelupalstalla. Ja jos vaikka kertoisit, mikä se asia on, josta en tiedä mitään, hankalaa väitellä näin kun en edes tiedä mistä puhut :)

Vierailija
162/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin monella nimimerkillä mutta tunnetuin oli varmaan Nikovainio joka poiki jonkun plagiaattorinkin tyyliin Vainionniko tms. Kertoilin juttuja matikkalukiosta yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demitin suunnilleen vuosina 08-10 ja muistan että olin aivan ihastunu Peetteriin :D Onneksi kumminki oli järkeä sen verran päässä että tajusin ettei hän todellakaan välttämättä ole oikeasti poika mutta siltiki olin ihastunut :D

Vierailija
164/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demitän edelleen sillontällön :P 

Vierailija
165/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:20"]Oon ollut demijulkkiskin, mutta en viitsi kyllä ainakaan vielä kertoa :D Olisi kyllä kiva tietää onko tänne siirtyneet monet... Tässä paikassa ihaninta on kyllä nimimerkittömyys. 
[/quote] Mikä vittu on demijulkkis? Sekö että kirjoitit jotain paskoja teinihuorailujasi sinne ja mukanokkelia lausahduksia? Herää jo, vajakki.
[/quote]

Demifeimi, vittukyllä, se on saavutus, ja ei yleensä teinihuorailuista aiheutunut
[/quote] Voi vittu kun sulla on niin saatanan köyhä elämä kun kuvittelet että olet ollut joku vitun julkkis :DD Idiootti. Saavutus? Huutonaurua.
[/quote]
Onpa aikuista sinultakin "AIKUINEN" av-mamma :D jos et ole ikinä ollut demissä, niin et tule ikinä ymmärtämään. T: random ohikulkija
[/quote]
Sanoin asiallisesti, että et tule tajuamaan sitä ikinä, jos et ole (et näköjään) demissä pyörinyt :D Se on karu totuuuus, karu totuuus.

[/quote] Niin mitä en tule tajuamaan? Mikä karu totuus? Jos sulle on liikaa se, ettet tiedä jostain keskustelupalstasts jotain joka ei sinua edes kiinnosta, niin pillastu vain. Minä en. Minulle on ihan sama mitä huorajuttuja sä olet sinne kirjoitellut, ja ilmeisesti luulet että ne jotka eivät demissä pyöri jäävät jostain todella suuresta paitsi. Äkä huoli, kaikkia ei kiinnosta.
[/quote]
Kyllä nyt suututtaa mammaa ;) huorajuttuja juu, sellaisia siellä pelkästään kirjoiteltiinkin. Älä sano sellaisesta mitään, mistä et selvästikään tiedä.
[/quote] Kyllä me kaikki sitä paitsi tiedetään että demi"feimiys" ei ole mikään saavutus. Voithan edelleen kuvitella niin, jos haluat, mutta me kaikki muut nauretaan sulle.

Vierailija
166/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:26"]Mä olin monella nimimerkillä mutta tunnetuin oli varmaan Nikovainio joka poiki jonkun plagiaattorinkin tyyliin Vainionniko tms. Kertoilin juttuja matikkalukiosta yms
[/quote]

Muistan sut! :D

Vierailija
167/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:20"]Oon ollut demijulkkiskin, mutta en viitsi kyllä ainakaan vielä kertoa :D Olisi kyllä kiva tietää onko tänne siirtyneet monet... Tässä paikassa ihaninta on kyllä nimimerkittömyys. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote] Voi voi kun demityttönen kuvittelee nyt olevansa niin aikuinen ja ovela :) Voi kultapieni, ei minua kiinnostakaan tylsät juttusi demissä, enkä koe että olisin jäänyt mistään paitsi. Voithan toki peitellä ja helpottaa agressiivisuuttasi kuvittelemalla että muut jäävät jostain paitsi jos ei ole käynyt teinien keskustelupalstalla. Ja jos vaikka kertoisit, mikä se asia on, josta en tiedä mitään, hankalaa väitellä näin kun en edes tiedä mistä puhut :)
[/quote] Uijui, denihuorat suuttu ja alapeukutti monella laitteella :)

Vierailija
168/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivista demitystå 2003-2008, Pulperoinen (uliuliuli), DamienThorn, enneyet, kirsikka yms jääny mieleen. Kellään kokemuksia demi-miiteistä vai mitä demiittejä olikaan?

Vierailija
169/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:25] Voi voi kun demityttönen kuvittelee nyt olevansa niin aikuinen ja ovela :) Voi kultapieni, ei minua kiinnostakaan tylsät juttusi demissä, enkä koe että olisin jäänyt mistään paitsi. Voithan toki peitellä ja helpottaa agressiivisuuttasi kuvittelemalla että muut jäävät jostain paitsi jos ei ole käynyt teinien keskustelupalstalla. Ja jos vaikka kertoisit, mikä se asia on, josta en tiedä mitään, hankalaa väitellä näin kun en edes tiedä mistä puhut :)
[/quote]
Mikä sua kiukuttaa noin pahasti? :D onko joku hätänä

Vierailija
170/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:20"]ToriPolliisi. Ylpeästi oululainen!
[/quote]

Jestas sentään, oletkohan sää se joksi sua luulen! :-D Se bussityttö?
[/quote]

Meinasin aluksi että en sano mitään, mutta mitäpä tuo enää haittaa :D Juurikin "bussityttö" olen, terve vaan!
[/quote]

Eikää! :-D Vieläkö Vänen kanssa homma toimii? Teillä oli ainakin yksi lapsi jo?
[/quote]

Kyllä homma yhäki toimii, kiitos vaan demittäjille! :D Ja mukeloita on piakkoin kaksi :)

Vierailija
171/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä Esmeralda. Muistan Gracian, plaisiron, DamienThornin, kirsikan ja Pimpinellan :)

Vierailija
172/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:28"]Aktiivista demitystå 2003-2008, Pulperoinen (uliuliuli), DamienThorn, enneyet, kirsikka yms jääny mieleen. Kellään kokemuksia demi-miiteistä vai mitä demiittejä olikaan?
[/quote]

Kerran olin miitissä kun satuin just olemaan Helsingissä. Oon tavannu Damienin livenä, vautsi :-D

Vierailija
173/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä höpsö kuka väittelet demifeimiydestä, se on sen palstan juttuja. Ihan kuin alkaisi väitellä että vitun pelle miks sanot et oot av-mamma vaikka sulla ei oo edes lapsia. Mutta täytyykö tolle edes vastata kun ei mene tieto perille asti?

Vierailija
174/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:25] Voi voi kun demityttönen kuvittelee nyt olevansa niin aikuinen ja ovela :) Voi kultapieni, ei minua kiinnostakaan tylsät juttusi demissä, enkä koe että olisin jäänyt mistään paitsi. Voithan toki peitellä ja helpottaa agressiivisuuttasi kuvittelemalla että muut jäävät jostain paitsi jos ei ole käynyt teinien keskustelupalstalla. Ja jos vaikka kertoisit, mikä se asia on, josta en tiedä mitään, hankalaa väitellä näin kun en edes tiedä mistä puhut :)
[/quote]
[/quote]

Ehkä sen blogia haukuttiin aikoinaan Demissä :D

Vierailija
175/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin beaverfan :D en siis mikään feimi, mutta muistaakseni nanna93 eli bb-Anna lisäs mut siellä kaveriks

Vierailija
176/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:20"]ToriPolliisi. Ylpeästi oululainen!
[/quote]

Jestas sentään, oletkohan sää se joksi sua luulen! :-D Se bussityttö?
[/quote]

Meinasin aluksi että en sano mitään, mutta mitäpä tuo enää haittaa :D Juurikin "bussityttö" olen, terve vaan!
[/quote]

Eikää! :-D Vieläkö Vänen kanssa homma toimii? Teillä oli ainakin yksi lapsi jo?
[/quote]

Kyllä homma yhäki toimii, kiitos vaan demittäjille! :D Ja mukeloita on piakkoin kaksi :)
[/quote]

Ihan mahtava kuulla! :-) Muistan ku vuonna nakki ja pottu seurasin sun keskusteluja, kaikkea hyvää teille!

Vierailija
177/189 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:25] Voi voi kun demityttönen kuvittelee nyt olevansa niin aikuinen ja ovela :) Voi kultapieni, ei minua kiinnostakaan tylsät juttusi demissä, enkä koe että olisin jäänyt mistään paitsi. Voithan toki peitellä ja helpottaa agressiivisuuttasi kuvittelemalla että muut jäävät jostain paitsi jos ei ole käynyt teinien keskustelupalstalla. Ja jos vaikka kertoisit, mikä se asia on, josta en tiedä mitään, hankalaa väitellä näin kun en edes tiedä mistä puhut :)
[/quote]
[/quote]

Ehkä sen blogia haukuttiin aikoinaan Demissä :D
[/quote] En ole koskaan ollut demi.fissä käyttäjänä eikä minulla ole blogia. Ihan keskustelun tason pohjalta tein johtopäätökseni ja kyllä huomaa tässäkin keskustelussa että entiset demittäjät asialla... sen verran paljon paskavammaisia kommentteja.

Vierailija
178/189 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, ettei kukaan mua vastaan riko, t. VainionNiko

Vierailija
179/189 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Demitin" 2000 luvun alkupuolella! Muistan parhaiten caroline la fantastiquen, pamsun ja monia mitä on jo lueteltu. +Muutamia porilaisia! Mitähän heille mahtaa kuulua? Saara sarvaskin demitti, mut nikkiä en muista.. Muistelisin et saara olis ollu meikattavana tällä carolinella tai sit toisinpäin. Mietin joskus, et voisko caroline la fantastique olla strictly style, mut tuskin!

Vierailija
180/189 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka muistaa oilimarjukan!! jotain vuotta 2004 elettiin