gallup: oletteko kokeneet jotain YLILUONNOLLISTA?
Kommentit (35)
Tätäpä ei ole koskaan kysyttykään. Hmm
Kuka enää semmosiin nykyään uskoo?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:32"]Kyllä olen, joitakin kertoja.
[/quote] voitko kertoa jotain?
Kyllä ja useasti. Tiedän että asunnossani on henkiä (tosin ovat olleet super huomaamattomia muutamia kuukausia.. miksihän?) Ja edellisessä oli myös mutta antoivat vaan huonoa energiaa, oli tosi ahdistava olla. Nykyiset ovat hyviä, taikka neutraaleja. Ei ole painostavaa oloa. Ja uskokoon ken tahtoo, mutta minulla on vapaus näihin uskoa eikä sitä minuöta av mammat pilaa ;) minusta itseasiassa ihmiset jotka ei mitään energiaa pysty aistimaan ovat melko yksinkertaisia.
Mikä ihme voi olla sinun mielestä yliluonnollista? Kaikki mitä ihminen kokee on luonnollista. Kaikki mikä on ihmisen havannoitavissa on ihmiselle luonnollista. Siis suhteellista tämäkin.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:34"]Mikä ihme voi olla sinun mielestä yliluonnollista? Kaikki mitä ihminen kokee on luonnollista. Kaikki mikä on ihmisen havannoitavissa on ihmiselle luonnollista. Siis suhteellista tämäkin.
[/quote] tarkoitan siis asioita, mitä tiede ei pysty/halua (tosta voi valita näkökantansa) selittää.
~ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:32"]Kyllä olen, joitakin kertoja. [/quote] voitko kertoa jotain?
[/quote]
Hmm..olen nähnyt UFO:n, siis tunnistamattoman lentävän esineen, sekä saanut 3 kertaa "etiäisiä" kuolemista, 2 kertaa sukulaisista ja kerran koko maata koskettaneesta tragediasta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:34"]Mikä ihme voi olla sinun mielestä yliluonnollista? Kaikki mitä ihminen kokee on luonnollista. Kaikki mikä on ihmisen havannoitavissa on ihmiselle luonnollista. Siis suhteellista tämäkin. [/quote] tarkoitan siis asioita, mitä tiede ei pysty/halua (tosta voi valita näkökantansa) selittää. ~ap
[/quote]
Olisit jatkanut koulunkäyntiä vielä peruskoulunkin jälkeen... Tiede ei siis halua todistaa sinun hölympölyjä joten ne ovat yliluonnollista? Tiede taitaa kutsua sinun yliluonnollista, skitsofreniaksi.
On paljonkin asioita mitä tiede ei vielä pysty selittämään. Ei se tarkoita, että ne olisivat yliluonnollisia! Tiede ei halua selittää -vaihtoehto taas menee vainoharhaiseksi salaliittoteoretisoinniksi.
Sain just luvun 40 kun mietin edesmennyttä äitiäni, mitäköhän se meinaa? :O
Olen. Tiedän tapahtumia ennalta. Meidän suvussa kulkee perintönä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:34"]Mikä ihme voi olla sinun mielestä yliluonnollista? Kaikki mitä ihminen kokee on luonnollista. Kaikki mikä on ihmisen havannoitavissa on ihmiselle luonnollista. Siis suhteellista tämäkin. [/quote] tarkoitan siis asioita, mitä tiede ei pysty/halua (tosta voi valita näkökantansa) selittää. ~ap
[/quote]
Olisit jatkanut koulunkäyntiä vielä peruskoulunkin jälkeen... Tiede ei siis halua todistaa sinun hölympölyjä joten ne ovat yliluonnollista? Tiede taitaa kutsua sinun yliluonnollista, skitsofreniaksi.
[/quote] halusin vain tarjota näkökannan myös noilta haamufriikeiltä. Minulla ei ole skitsofreniaa. Se onkin tässä elämässä tylsää, että kun yrittää olla saamatta haukkuja, niin siitä yrittämisestä juuri tulee -.-
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:39"]
[/quote]
[/quote] halusin vain tarjota näkökannan myös noilta haamufriikeiltä. Minulla ei ole skitsofreniaa. Se onkin tässä elämässä tylsää, että kun yrittää olla saamatta haukkuja, niin siitä yrittämisestä juuri tulee -.-
[/quote] seliseli vaan
Yliluonnollisinta mitä olen kokenut, ovat nämä ketjujen ufojen näkijät ja etiäisten kokijat. Hulluja kaikki.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:52"]
Yliluonnollisinta mitä olen kokenut, ovat nämä ketjujen ufojen näkijät ja etiäisten kokijat. Hulluja kaikki.
[/quote]
Hulluus ja nerous ovat lähellä toisiaan. ;)
Sinänsä olen kokenut asioita, jotka joku muu olisi saattanut tulkita yliluonnollisiksi. Itse en tulkinnut niitä niin.