Vanhat demittäjät!
Mikä oli teidän nikki demitysaikoina? Löytysköhän täältä tuttuja :-D
Kommentit (189)
Lafanque, Plaisir ja DamienThorn. Ja kukahan se yks tyttö oli, joka aina neuvoi ja auttoi muita? Oli muistaakseni vähän sellanen goottimainen tyttö ja mm. treeni- ja laihdutusasioissa neuvoi aika paljon. Voi kun pääsiks hetkeksi takaisin niihin teinivuosiin 2002-2006.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:26"]Mä olin monella nimimerkillä mutta tunnetuin oli varmaan Nikovainio joka poiki jonkun plagiaattorinkin tyyliin Vainionniko tms. Kertoilin juttuja matikkalukiosta yms
[/quote]
Hah hah! Etkä muuten ollut, koska se olin minä! Tein keskusteluja siitä, miten matikka on kivaa ja hyvät käytöstavat kaunistaa, yms yms! Miten joku viittii väittää anonyymipalstalla olleensa joku demin trolli, joka ei edes ollut :D muistan, kun Kuminenkuolaaja/Opari vihasi minua, tai rakasti... tuli aina ketjuihini.
[/quote]
Sä olit just se mun kopio :D ja sama meno tuntuu jatkuvan ja tuun tästä yllättävän turhautuneeksi mitä vittua. Olispa ne nickit tallella vielä voitas kattoa kumpi on luotu ensin...
[/quote]
http://web.archive.org/web/20090216085538/http://demi.fi/omademi/VainionNiko Siitä kattomaan mun profiilia. Koskas sä rekkauduit? t. se oikea VainionNiko
Margot oli siveä ja takakireä. Hylkäsikö Glassbird uskonsa?
Caroline la fantastiquen myöhempi elämä kiinnostelee. Raivostuttava ja viihdyttävä tyyppi, muistan kun hänellä oli gisele bunchenin kuva seinällään vartalovartijana.
Sitten oli se älykköeliitti, nada angst ja Sorbu. Olivat jostain hämärästä syystä oikeistoradikalismiin ja suomen sisuun kallellaan.
kuka muistaa outoja ajatuksenkulkuja esittäneen markkina- arvo BB n ? Missähän on nykyään?
Muistaako kukaan sihvi pulskaa 2000-luvun alkupuolelta?
Demitin joskus 2000-2002 aika aktiivisesti, muistan kaikki täällä mainitut demittäjät niiltä ajoilta ja muita feimejä oli esimerikiksi Särkynyt Mankeli, Usvametsän Keiju, Aleksanteri Suuri ja ääh, unohtanut jo tosi paljon nickejä :( 2002 jälkeen demin uudistuksen jälkeen siirryin katsottajaksi kunnes se foorumi suljettiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Qrio demittää?
Siellähän se läskimaha edelleen saalistaa pikkutyttöjä
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:26"]Mä olin monella nimimerkillä mutta tunnetuin oli varmaan Nikovainio joka poiki jonkun plagiaattorinkin tyyliin Vainionniko tms. Kertoilin juttuja matikkalukiosta yms
[/quote]
Hah hah! Etkä muuten ollut, koska se olin minä! Tein keskusteluja siitä, miten matikka on kivaa ja hyvät käytöstavat kaunistaa, yms yms! Miten joku viittii väittää anonyymipalstalla olleensa joku demin trolli, joka ei edes ollut :D muistan, kun Kuminenkuolaaja/Opari vihasi minua, tai rakasti... tuli aina ketjuihini.
[/quote]
Sä olit just se mun kopio :D ja sama meno tuntuu jatkuvan ja tuun tästä yllättävän turhautuneeksi mitä vittua. Olispa ne nickit tallella vielä voitas kattoa kumpi on luotu ensin...