Vanhat demittäjät!
Mikä oli teidän nikki demitysaikoina? Löytysköhän täältä tuttuja :-D
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:20"]ToriPolliisi. Ylpeästi oululainen!
[/quote]
Jestas sentään, oletkohan sää se joksi sua luulen! :-D Se bussityttö?
Pyörin demissä aikoinaan, mutta harvoin kirjoitin sinne. Aika oli suunnilleen 2000-2005. Ilmankos tämäkin palsta on koukuttanut.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:20"]ToriPolliisi. Ylpeästi oululainen!
[/quote]
Jestas sentään, oletkohan sää se joksi sua luulen! :-D Se bussityttö?
[/quote]
Mulle tuli sama bussityttö tuosta nikistä mieleen! Väinökö se oli? :)
hahaa just oon siirtymässä demistä tänne vauvaan XD hämmentävää. En vaa pidä tästä juoruilusta ja kateudesta.
Mut kai Exfeim on täällä jossain?!?!
Trollasin pitkään siellä olevani poika, monet oli minuun aivan pihkassa. Huono omatunto nykyään koko asiasta :(
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:37"]
Trollasin pitkään siellä olevani poika, monet oli minuun aivan pihkassa. Huono omatunto nykyään koko asiasta :(
[/quote]
Xerxes? tai Pete92 (vai mikä olikaan)?
Hahah vanhat hyvät ajat tulee mieleen!!
Mun nicki oli läskimuffini. :--DD
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:37"]
[/quote]
Xerxes? tai Pete92 (vai mikä olikaan)?
[/quote]
Xerxes oli liian ilmiselvä trolli. Ja pete92 nikistä en ole kuullutkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:37"]Trollasin pitkään siellä olevani poika, monet oli minuun aivan pihkassa. Huono omatunto nykyään koko asiasta :(
[/quote]
Lauri, Xerxes, Peetter? En muista tähän hätään muita.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:37"]Trollasin pitkään siellä olevani poika, monet oli minuun aivan pihkassa. Huono omatunto nykyään koko asiasta :(
[/quote]
Lauri, Xerxes, Peetter? En muista tähän hätään muita.
[/quote]
Mitään en myönnä. Truetrolli jatkaa loppuun asti vaikka omatunto soimaakin.
Joku muunnelma etunimestä se oli. Demitin noin vuodet 03-06.
Muistan aina ku seurasin sitä Nuoret äidit ja odottajat keskustelua taustalta :D Ja pelkäsin enneyetiä :D
Jotku tyypit on vaan jääny sieltä mieleen, oispa kiva tietää missä ne on nykyään :D Mm. enneyet, Tinker, Peetter, devoted, Adasxn
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:39"]Onks Exfeimi nykyään av-mamma?
[/quote]
Pakko sen olla. Demissä se ei enää oo, ei sitä pysty lopettaa, paikka vaan vaihtuu
Oho jollaki meni herne nenään. Jääny liian monta kertaa demitrollien uhriksi ja nyt patoutumat purkautu?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:52"] Pakko sen olla. Demissä se ei enää oo, ei sitä pysty lopettaa, paikka vaan vaihtuu
[/quote]
Voi hyvin olla, hän jäi minun mieleeni kyllä. Hyvin mielenkiintoinen persoona. Olisi kiva tietää miten hänellä nykyään menee?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:26"]Mikähän siinä on ettei halua omaa nickiä laittaa :D Milloin olette demittäneet ahkerimmin? Minä olen suunnilleen 2005-2011.
[/quote]
2007-09 täällä!