Vanhat demittäjät!
Mikä oli teidän nikki demitysaikoina? Löytysköhän täältä tuttuja :-D
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:34"]Sage menee joka peltoon...
[/quote]
Muistaako kukaan mistä tää lähti liikkeelle?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:26"]Mä olin monella nimimerkillä mutta tunnetuin oli varmaan Nikovainio joka poiki jonkun plagiaattorinkin tyyliin Vainionniko tms. Kertoilin juttuja matikkalukiosta yms
[/quote]
Hah hah! Etkä muuten ollut, koska se olin minä! Tein keskusteluja siitä, miten matikka on kivaa ja hyvät käytöstavat kaunistaa, yms yms! Miten joku viittii väittää anonyymipalstalla olleensa joku demin trolli, joka ei edes ollut :D muistan, kun Kuminenkuolaaja/Opari vihasi minua, tai rakasti... tuli aina ketjuihini.
[/quote]
Rakastin sinua.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:26"]Mä olin monella nimimerkillä mutta tunnetuin oli varmaan Nikovainio joka poiki jonkun plagiaattorinkin tyyliin Vainionniko tms. Kertoilin juttuja matikkalukiosta yms
[/quote]
Hah hah! Etkä muuten ollut, koska se olin minä! Tein keskusteluja siitä, miten matikka on kivaa ja hyvät käytöstavat kaunistaa, yms yms! Miten joku viittii väittää anonyymipalstalla olleensa joku demin trolli, joka ei edes ollut :D muistan, kun Kuminenkuolaaja/Opari vihasi minua, tai rakasti... tuli aina ketjuihini.
[/quote]
Rakastin sinua.
[/quote]
Haha kiitos :D muistan, että osa vihasi ja osa tykkäsi. Sitten kun kyllästyin, vaihdoin nimimer kiksi Esko_Aho. Pavenmuisto-trollin hengessä!
paven_muisto oli ihana. UHUHUHU. :D Niin hauskoja muistoja, itse olin yläasteella kun demitin eniten.
Olin mm. Banaaniriesen vuosina 2008-2013. Olen 19-vuotias nykyään. Yksi nikkini taisi olla FreakyLike myös. Käyn demissä harvoin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:58"]Olin mm. Banaaniriesen vuosina 2008-2013. Olen 19-vuotias nykyään. Yksi nikkini taisi olla FreakyLike myös. Käyn demissä harvoin.
[/quote]
Muistan sutki! :)
voi muistoja :D mun nick oli elie :D 2007-2011 olin demissä :D muistaako kukaan Ojala_Danielia? :D
12 vuotta takana eikä loppua näy. Demitän siis edelleen, mutta av:sta on tullut myös hyvä ajanviettopaikka. :)
Ei kehtaa tunnustaa, olin yhteen aikaan suht. tunnettu.
Höpsö tai joku semmonen nolo. Ihania aikoja oli ne!
Oon ollut demijulkkiskin, mutta en viitsi kyllä ainakaan vielä kertoa :D Olisi kyllä kiva tietää onko tänne siirtyneet monet... Tässä paikassa ihaninta on kyllä nimimerkittömyys.
ToriPolliisi. Ylpeästi oululainen!
Ristiriitainen_ täällä aina tsekkaa paikkoja ja naureskelee miehensä kanssa.
Olin hetken aikaa feimi :D Hyvin ylpeä olin sillon saavutuksestani.
Mikähän siinä on ettei halua omaa nickiä laittaa :D Milloin olette demittäneet ahkerimmin? Minä olen suunnilleen 2005-2011.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:34"]Sage menee joka peltoon...
[/quote]
[X]ei pistettä otsikkoon!!!11