Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat demittäjät!

Vierailija
01.02.2015 |

Mikä oli teidän nikki demitysaikoina? Löytysköhän täältä tuttuja :-D

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu vuosien 2003-2006 "demifeimi" Ai että kun tekis mieli alkaa julkisesti huutelemaan nikkiä, mutta se pilais kokonaan illuusion minun cooliudesta, nykyään kun oon parikymppinen kahden lapsen äiti :-D

Vierailija
42/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:21"]voi muistoja :D mun nick oli elie :D 2007-2011 olin demissä :D muistaako kukaan Ojala_Danielia? :D
[/quote]

Muistan! Missähän vaikuttaa nykysin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää muistan aina sen bussitytön joka yritti hurmata pojan joka kulki samalla bussilla! Asuin samalla seudulla niin yritin sitä aina bussista bongata :DD

Vierailija
44/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon demittänyt vuodesta 2003 asti, nykäänkin vielä käyn siellä joskus. Nickini on ollut sama koko ajan, joten en kerro sitä täällä :D Mutta muistan oikeastaan kaikki jutut mitä täällä olette maininneet.

Muistattekos näitä:

- viinirypäle emättimessä

- kidviciousmuija (saatoin kirjoittaa väärin mut youknowwho)

- päästäinen

- riesenit

Olen nykyään 24-vuotias, joten oikeastaan en enää sinne demiin niinkään kuuluisi :D

Vierailija
45/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! Kidviciousmuija :D :D

Vierailija
46/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tään keskustelun innoittamana seikkailemassa demissä. Tuli vähän ikävä :/ parhaimmillaan demi oli kyllä paljon enemmän kuin av ikinä. Vaan eipä se nuoruus enää palaa, eikä 30-v mamma voi sinne mennä yläasteikäisten sekaan. Ankealta tuntuu kun nyt on tällänen persoonaton av vain.

Vierailija
47/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DamienThorn, pamsu ja britney, kirsikka.

Rakastin tyyli-alueen keskusteluja. Buffalot <3 N

e oli ikään kuin muotiblogeja ennen muotiblogeja, kun joku uskalsi antaa tyylineuvoja ja julkaisi jotain omia kuviaankin. Oli ihan jotain kysymyksiäkin, tyyliin "mikä sopis jos mulla on lila huppari ja musta Dakine reppuna niin alaosaks ja minkä merkkiset kengät kandeis ostaa". Sit joku guru vastas. Itsekin tehtailin näitä kyssäreitä ja haaveilin, että joskus ees saisin puolet suositellusta asusta kokoon. :D

Miksei vanhoja demikeskusteluja enää ole... olis päiväkirjamaisen nostalgista päästä lukemaan niitä!

Vierailija
48/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:31"]DamienThorn, pamsu ja britney, kirsikka.

e oli ikään kuin muotiblogeja ennen muotiblogeja, kun joku uskalsi antaa tyylineuvoja ja julkaisi jotain omia kuviaankin. Oli ihan jotain kysymyksiäkin, tyyliin "mikä sopis jos mulla on lila huppari ja musta Dakine reppuna niin alaosaks ja minkä merkkiset kengät kandeis ostaa". Sit joku guru vastas. Itsekin tehtailin näitä kyssäreitä ja haaveilin, että joskus ees saisin puolet suositellusta asusta kokoon. :D

Miksei vanhoja demikeskusteluja enää ole... olis päiväkirjamaisen nostalgista päästä lukemaan niitä!
[/quote]

Onhan, waybackmachineen vaan.

Vierailija
49/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:31"]DamienThorn, pamsu ja britney, kirsikka.

[/quote]

Onhan, waybackmachineen vaan.
[/quote]
KIITOS! Peikkohiukset <3 minullakin oli, en vaan muistanut koko hommaa. Tuon keskustelun oon lukenut 2004!

Vierailija
50/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko automaattisesti pissis jos käyttää missyjä?"

Ei luoja tässä menee koko yö! Kiitos wayback machinesta vinkanneelle!

Vierailija
51/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:50"]"Onko automaattisesti pissis jos käyttää missyjä?"

Ei luoja tässä menee koko yö! Kiitos wayback machinesta vinkanneelle!
[/quote]

Kiva kun sain auttaa <3 Tuolta sitä muistuu mieleen kaikki jo unohtuneet nuoruustermit, esim snoukkababe oli aika koominen xD

Vierailija
52/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaa eikä muistan melkein kaikki täällä itsensä ilmiantaneet!! :D itse demitin monta hienoa vuotta, mutta nyt "aikuisena" piti vaihtaa tänne av:lle. Nikkiä en paljasta :)

Vierailija
53/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KosminenSyöpä täällä terve! En tiedä muistaako kukaan minua, mutta minä muistin monta nimimerkkiä tästä ketjusta. Mikäs tuo bussijuttu oli? Löysikö Damien sen raitasukkahousutyttönsä? Vieläkö demissä on nuorten äitien ja odottajien ketju? 

Vierailija
54/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:25"]

KosminenSyöpä täällä terve! En tiedä muistaako kukaan minua, mutta minä muistin monta nimimerkkiä tästä ketjusta. Mikäs tuo bussijuttu oli? Löysikö Damien sen raitasukkahousutyttönsä? Vieläkö demissä on nuorten äitien ja odottajien ketju? 

[/quote]Muusta en tiedä, mutta vikaan kyllä. 

Vierailija
55/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, mulla oli joskus demisuhdekin vähän aikaa.

Vierailija
56/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jereee

True famous 2010-2013 ribs

Vierailija
57/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kuinka 14 vuotiaana mun irc-galleria profiili oli linkattu joskus demiin, ja musta sitten keskusteltiin siellä jotain ja kukaan mun kavereista ei uskonut, että en ollut sitä ite sinne linkannut :D haha tuntu niin isolta jutulta sillon

Vierailija
58/189 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä demitin 2001-2006. Mutta mulla e ollut mitään julkkisnickiä.

Vierailija
59/189 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! 

Vierailija
60/189 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KuminenKuolaaja<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän