Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljellä luultavasti lapsi josta hän ei ite tiedä

Vierailija
01.02.2015 |

Veli ja hänen vaimo on olleet yhdessä monta vuotta. Parisen vuotta sitte he olivat hetken erossa ja sillon veli oli "laastarisuhteessa" erään naisen kanssa. Tapasin tämän naisen monta kertaa koska siihen aikaan veli asu vähän aikaa minun luona.
Kumminki veli palas yhteen tän nykysen vaimonsa kanssa ja he menivät naimisiin vuosi sitten ja nyt heille on tulossa vauva. Ovat hurjan onnellisia, melkeen kateellisena seuraan vierestä :D

Kävin tälle viikonloppua tuolla pääkaupunkiseudulla ja törmäsin sattumalta tähän naiseen jonka kans veli oli yhdessä hetken aikaa. Hän ei mua huomannu/tunnistanu. Hänen seurassa oli pikkunen poika joka näytti pelottavan paljon minun veljeltä. Kiinnitin jopa huomiota eka tähän pikkupoikaan kun hän oli niin kopio minun veljestä lapsena, hänen äidin tunnistin vasta pari sekuntia myöhemmin. Ja tää muksu suunnilleen vaikutti sen ikäiseltä että hän voisi jopa olla minun veljenlapsi.

Koko homma on ihan ihmeellinen ja omituinen ja en tiedä mitä tehdä! Kellään tuskin (toivottavasti) tämmösestä tilanteesta on kokemusta mutta vinkkejä kaipaisin? Pelottaa että "pilaan" veljen nykysen perheen jos asian otan puheeksi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin veljelle kertoisin, että näin naisen ja lapsen, joka oli aika lailla hänen näköisensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän