Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljellä luultavasti lapsi josta hän ei ite tiedä

Vierailija
01.02.2015 |

Veli ja hänen vaimo on olleet yhdessä monta vuotta. Parisen vuotta sitte he olivat hetken erossa ja sillon veli oli "laastarisuhteessa" erään naisen kanssa. Tapasin tämän naisen monta kertaa koska siihen aikaan veli asu vähän aikaa minun luona.
Kumminki veli palas yhteen tän nykysen vaimonsa kanssa ja he menivät naimisiin vuosi sitten ja nyt heille on tulossa vauva. Ovat hurjan onnellisia, melkeen kateellisena seuraan vierestä :D

Kävin tälle viikonloppua tuolla pääkaupunkiseudulla ja törmäsin sattumalta tähän naiseen jonka kans veli oli yhdessä hetken aikaa. Hän ei mua huomannu/tunnistanu. Hänen seurassa oli pikkunen poika joka näytti pelottavan paljon minun veljeltä. Kiinnitin jopa huomiota eka tähän pikkupoikaan kun hän oli niin kopio minun veljestä lapsena, hänen äidin tunnistin vasta pari sekuntia myöhemmin. Ja tää muksu suunnilleen vaikutti sen ikäiseltä että hän voisi jopa olla minun veljenlapsi.

Koko homma on ihan ihmeellinen ja omituinen ja en tiedä mitä tehdä! Kellään tuskin (toivottavasti) tämmösestä tilanteesta on kokemusta mutta vinkkejä kaipaisin? Pelottaa että "pilaan" veljen nykysen perheen jos asian otan puheeksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö veljenvaimo tästä suhteesta?

Vierailija
2/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:52"]Tiesikö veljenvaimo tästä suhteesta?
[/quote]

Kyllä tiesi, he eivät olleet sillon yhdessä eli mitään pettämistä ei tapahtunut. Ja ei ollu vaimo vielä silloin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimittu!

Veljen vaimo odottaa lasta ja varmaankin käy tällä palstalla.

Eli ratkaisit jo pulmasi, ei tarvitse enää ottaa puheeksi-

Vierailija
4/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano veljelles että ottaa yhteyttä naiseen ja selvittää asian. Ethän sä siinä mitään pilaa, veljes on onnistunut siinä ihan itse jos selviää että lapsi on hänen :)

Vierailija
5/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro veljelle kahden kesken. Hän voi päättää miten edetä.

Vierailija
6/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:55"]Hyvin toimittu!

Veljen vaimo odottaa lasta ja varmaankin käy tällä palstalla.

Eli ratkaisit jo pulmasi, ei tarvitse enää ottaa puheeksi-
[/quote]

Ei mitään hätää! Vaimo on englanninkielinen ja ei ymmärrä suomea. En olis todellakaan uskaltanut tänne kirjoittaa muuten! Ap

Vierailija
7/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:55"]Sano veljelles että ottaa yhteyttä naiseen ja selvittää asian. Ethän sä siinä mitään pilaa, veljes on onnistunut siinä ihan itse jos selviää että lapsi on hänen :)
[/quote]

Eikai se veli nyt mitään pilannut ole jos ei ole edes pettänyt. Tietysti toinen lapsi mutkistaa varmasti asioita. Tilanne olisi paljon pahempi jos veli ja vaimo olisivat olleet lapsen alullepanon aikaan yhdessä.

Vierailija
8/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan nyt ensiksi vain kysyä naiselta, onko asia niin kuin uskot sen olevan. Helppo löytää Facebookista vaikka.

Vierailija
9/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:00"]No voithan nyt ensiksi vain kysyä naiselta, onko asia niin kuin uskot sen olevan. Helppo löytää Facebookista vaikka.
[/quote]

En muista hänen sukunimeä, pitäisi veljeltä kysyä... Ap

Vierailija
10/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että veljesi ei tiedä asiasta? Tiesipä tai ei, niin sinä pidät mölyt mahassasi. Olisi julmaa mennä sekoittamaan veljesi perhe-elämää. Jos lapsi sitten joskus aikuistuttuaan ottaa yhteyttä veljeesi, ja hän ottaa asian puheeksi, silloin voit kenties mainita nähneesi lapsen kerran. 

Meillä oli lähellä samantapainen tilanne joskus parikymmentä vuotta sitten. Naapurissamme asui kunnan sosiaalijohtaja ja hän oli alkanut puhua isäukolle, että veljelläni olisi jossakin avioton lapsi. Alkoi kyllä sitten perua puheitaan, mutta kyllä siitä jotakin mielenpohjalle jäi. Kun veli sitten kuoli, odotin, tuleeko perunkirjoitukseen joku vieras nuori henkilö tai mainitaanko sellainen, mutta ei näkynyt eikä kuulunut. Joko lasta ei ollut tai häntä ei ollut tunnustettu, joten hän ei näkynyt veljeni papereissa. En tiedä, mikä on totuus.

Vierailija
11/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on veljesi on lapsen äiti tehnyt valintansa itse kun ei ole kertonut veljellesi lapsesta. Ja se oikeus hänelle suotakoon. Mistä tiedät onko hänellä vaikka puoliso joka on lapselle isä, vaikkei biologinen olisikaan?

Vierailija
12/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:02"]Jos lapsi on veljesi on lapsen äiti tehnyt valintansa itse kun ei ole kertonut veljellesi lapsesta. Ja se oikeus hänelle suotakoon. Mistä tiedät onko hänellä vaikka puoliso joka on lapselle isä, vaikkei biologinen olisikaan?

[/quote]

Tämän takia en haluaisikaan kertoa mitään kun kertomalla voin pilata ja mutkistaa kahden perheen elämät. Mutta hyvin vaikea pitää mölyt mahassa ja hirvittää jos veli saakin asiasta vuosien päästä tietää ja häntä harmittaa ettei oo saanu olla osallisena lapsen elämässä. Niin kakspiippunen juttu.

Vierailija
13/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kerrot, se lapsihan voi olla jollekin eri miehelle.

Vierailija
14/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinulla ei ole oikeutta pmittää tietoa, mutta varmista ensin naiselta, onko tietosi totta.

Vierailija
15/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukunimenne Forrester? Heikkoja provoja.

Vierailija
16/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö idiootti tajua, että veljesi vaimolla on kavereita jotka voi lukea tätä palstaa??

Vierailija
17/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mihen etunimen ensimmäinen kirjain?

Vierailija
18/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:09"]Etkö idiootti tajua, että veljesi vaimolla on kavereita jotka voi lukea tätä palstaa??
[/quote]

Englanninkielisten ihmisten on suht vaikea tätä lukea? Tai toki kääntäjän avulla, mutta olis aika vaivalloista hommaa. Ap

Vierailija
19/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:09"]Mikä on mihen etunimen ensimmäinen kirjain?
[/quote]

Tämä ei nyt liity mitenkään mihinkään. Kyseiset ihmiset eivät asu Suomen rajojen sisäpuolella joten tuskin on kyse teidän naapurin Mikosta ja Maijasta. Ap

Vierailija
20/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:09"]Etkö idiootti tajua, että veljesi vaimolla on kavereita jotka voi lukea tätä palstaa??
[/quote]

Voi herran jestas. Muten nyt tosta vois ketään ees tunnistaa. Ja kuinka paljon te kuvittelette et tääl ihmisiä käy? Mun tuttavapiiris mä olen ainoa ja mäkin eksyin tänne ekaa kertaa pari viikkoo sit koska olen saikulla ja on tylsää ni löysin tälläsenkin helmi paikan. Normsti ei ois ikinä aikaa täällä edes käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän