Mies leveilee rahoillaan ja sijoituksillaan
Minä olen työtön. Yrittääkö hän kaivaa minusta esiin ''gold diggeriä'' vai miksi tuo esiin omaisuuttaan? Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kommentit (31)
Suomessa useat ihmiset ei puhu muusta kuin työstä, rahasta, sijoituksista ja päälle juoruavat sukulaisten ja naapureiden asiat. Raskasta.
Olen asunut ulkomailla 7 vuotta ja tosiaankaan emme keskustele naapureiden ja ystävien kanssa juuri koskaan em. asioista.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:35"]
Kyllä se on leveilyä kun pitää kertoa että rahaa on kyllä, mutta ei sitä käytä.
[/quote]
Oliks tää ap vai mistä tiedät ettei mies käytä rahaa?
Miten teillä noi muuten ap menee kodin menojen jakaminen? Kuulstaa kyllä todella kusipäämieheltä, jos tietää toisen olevan työtön ja sitten hieroo rikkauttaan naamaan kun toinen köyhä. Henkistä väkivaltaa jopa.
Sitä ihmistyyppiä, jonka täytyy egoilla jostakin tunteakseen olonsa paremmaksi.
Eroan ennenkuin huolin killinkiäkään. Muu kuin musiikista ansaittu raha on turhaa. ap.
Mun exä oli samanlainen. Elettiin molemmat omilla rahoillamme, minä opiskelijana nostin lainaa ja kävin osa-aikatöissä ja hän tienasi hyvin ja pohti aina mihin sijoittaisi liiat rahansa. Muuten järjestely sopi mulle hyvin, mutta oliko pakko leveillä kun tiesi vallan hyvin, että mulla oli niin tiukkaa, että nostin lainaa. Noh, erohan siinä tuli, kun oli niin omahyväinen muutenkin.
Se nyt vaan on fakta, että 90% naisista on rahan perään.
Miehesi on nyt ilmeisesti löytänyt sen kultajyvän, mutta ei ole tajunnut sitä, vaan ajattelee sinun kiihottuvan siitä mistä 90% naisista.
Millä tavalla hän leveilee? Jonkun mielestä kun normaali raha-asioiden pohtiminen (silloin kun rahaa on) on leveilyä. Ei se vältttämättä sitä ole.
Kyllä se on leveilyä kun pitää kertoa että rahaa on kyllä, mutta ei sitä käytä.