Mies leveilee rahoillaan ja sijoituksillaan
Minä olen työtön. Yrittääkö hän kaivaa minusta esiin ''gold diggeriä'' vai miksi tuo esiin omaisuuttaan? Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:43"]Suomessa useat ihmiset ei puhu muusta kuin työstä, rahasta, sijoituksista ja päälle juoruavat sukulaisten ja naapureiden asiat. Raskasta. Olen asunut ulkomailla 7 vuotta ja tosiaankaan emme keskustele naapureiden ja ystävien kanssa juuri koskaan em. asioista. [/quote] Kerroppa meille Suomessa asuville mitä siellä ulkomailla puhutaan?
[/quote]
Tämä kiinnostaa itseäkin. Asutko sattumalta Kreikassa?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:43"]Suomessa useat ihmiset ei puhu muusta kuin työstä, rahasta, sijoituksista ja päälle juoruavat sukulaisten ja naapureiden asiat. Raskasta.
Olen asunut ulkomailla 7 vuotta ja tosiaankaan emme keskustele naapureiden ja ystävien kanssa juuri koskaan em. asioista.
[/quote]
Tietty ulkomaisessa ei ole tätäkään ongelmaa
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:01"]
Voin kokemuksesta sanoa, että rahan perässä on monet miehetkin. En itse retostele millään, puhun mielenkiintoisimmista asioista, ja ulospäin yritän olla hyvin normaali. Mutta moni mies on kiinnostunut vasta sitten, kun näkee mun auton. Ihan naurettavaa. Ajatukset ei kelpaa, mutta jos naisella on varakkuutta, niin johan herää kiinnostus.
[/quote]
Olen 30-vuotias mies, enkä ole ikinä kuullut edes ohimennen puhuttavan naisten varallisuudessa tuossa yhteydessä. Näin miehenä jos saan yleistää, niin tiettyjä aloja arvostetaan esim. hoitaja tai lto, mutta varallisuus ei kyllä nosta naisen osakkeita yhtään. Väittäisin että asia on jopa toisinpäin. Eli mies haluaa olla se joka "elättää perheen".
Toisaalta, nykyäänhän nuoret kundit viettävät peilin edessäkin yhtä paljon aikaa, kuin naiset, joten ehkä tuossa varallisuusasiassakin on tapahtunut muutosta.
Yleensä mies ei elätä perhettä vaan kerää rahaa omalle tililleen ja kuvittelee että se numerosarja tiliotteessa täyttää lasten massut.
siis ap:n mies keskustelee omien sisarustensa kanssa sijoittamisesta, ja ap:n mielestä tämä on lesoamista? Kenen kanssa mies niistä saa puhua, jos ei edes omien sisarustensa? Itse olet ap hyväksynyt tuon omat rahat järjestelyn, joten ei auta muu kuin niellä kiukku.. Meillä miehen sijoitukset tarkoittaisivat automaattisesti meidän perheemme sijoitusksia.
Aina kun sisaruksensa ovat käymässä tai me heillä, puhuvat pelkästään rahasta ja sijoituksista. Minut pistetään keittiöön tarjoiluhommiin koska olen ulkopuolinen. ap.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:25"]Minä olen työtön. Yrittääkö hän kaivaa minusta esiin ''gold diggeriä'' vai miksi tuo esiin omaisuuttaan? Ei voisi vähempää kiinnostaa.
[/quote]onko teillä avioehto?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 08:44"]
Aina kun sisaruksensa ovat käymässä tai me heillä, puhuvat pelkästään rahasta ja sijoituksista. Minut pistetään keittiöön tarjoiluhommiin koska olen ulkopuolinen. ap.
[/quote]
Ja miksi sä suostut tarjoiluhommiin? Maksaako se siitä sulle palkkaa? Palkatkoon tarjoilijan tai menkööt ravintolaan, mä en ole piika.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:39"]
Se nyt vaan on fakta, että 90% naisista on rahan perään.
[/quote]
Laitatko sen lähteen tälle joka todistaa väitteesi faktaksi. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 08:44"]
[/quote]
Ensi kerralla et passaa vaan menet kuunteluoppilaaksi sinne sohvalle heidän sekaan. Oikeasti, on raskasta harrastaa sellaista, mistä voi puhua vain harvan tai ei kenenkään kanssa. Itsekin sijoitan, mutta minulla ei ole ketään jonka kanssa puhua siitä. Vanhempiani, sisaruksiani eikä edes miestäni kiinnosta.
Voin kokemuksesta sanoa, että rahan perässä on monet miehetkin. En itse retostele millään, puhun mielenkiintoisimmista asioista, ja ulospäin yritän olla hyvin normaali. Mutta moni mies on kiinnostunut vasta sitten, kun näkee mun auton. Ihan naurettavaa. Ajatukset ei kelpaa, mutta jos naisella on varakkuutta, niin johan herää kiinnostus.
Sijoituksethan on hyvä puheenaihe. :) Tuskin miehesi tahallaan tuo raha-asioitaan esille. Sijoittamiseenkin saattaa " hurahtaa." Meidän taloudessa ainakin puhutaan säästämisestä ja sijoituksista.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:01"]Voin kokemuksesta sanoa, että rahan perässä on monet miehetkin. En itse retostele millään, puhun mielenkiintoisimmista asioista, ja ulospäin yritän olla hyvin normaali. Mutta moni mies on kiinnostunut vasta sitten, kun näkee mun auton. Ihan naurettavaa. Ajatukset ei kelpaa, mutta jos naisella on varakkuutta, niin johan herää kiinnostus.
[/quote]Sama kokemus, kun miehet saavat tietää varallisuudestani, niin he kummasti kiinnostuvat minusta enemmän. Yhden miehen kanssa muutin rakastuneena yhteen ja elätin pari vuotta. Hän maksoi ruokaostokset koko aikana kerran ja suuttui, jos en kiikuttanut hänelle kalleinta ruokaa kaupasta. Nykyiselle miehelleni kerroin varallisuudestani vasta parin vuoden seurustelun jälkeen. Mielellään maksan enemmän laskuja kuin mieheni, mutta hyväksikäyttävää pummia en halua.
Ehkä haluaa kannustamaan sinuakin sijoittamaan?
Okei, jätänkö syömättä vai laskut maksamatta että voin sijoittaa? Sillähän se nälkä lähtee ja kämppä lämpiää kun saa katsella numeroita ruudulta. ap.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:26"]
Okei, jätänkö syömättä vai laskut maksamatta että voin sijoittaa? Sillähän se nälkä lähtee ja kämppä lämpiää kun saa katsella numeroita ruudulta. ap.
[/quote]
Eli ei se miehesi mitään leveile, sinua vaan ottaa päähän että hänellä on ja sinulla ei.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:43"]Suomessa useat ihmiset ei puhu muusta kuin työstä, rahasta, sijoituksista ja päälle juoruavat sukulaisten ja naapureiden asiat. Raskasta.
Olen asunut ulkomailla 7 vuotta ja tosiaankaan emme keskustele naapureiden ja ystävien kanssa juuri koskaan em. asioista.
[/quote]
Kerroppa meille Suomessa asuville mitä siellä ulkomailla puhutaan?