Onko jo puitu nimi ROBIN Räikkönen?
Kommentit (78)
No ei Kimikään mikään kovin hieno nimi ole. Itse en tykkää tuosta vauvan nimestä, liikaa ärrää kun etu- ja sukunimi alkavat molemmat sillä. Särähtää korvaan.
On puitu jo, ainakin yhdessä jos ei useammassakin ketjussa. Et osaa käyttää palstan hakutoimintoa?
Hugo Häkkinen, Robin Räikkönen, hyvin sopii linjaan :)
No mutta, minusta se on oikein kiva.
Mä olisin valinnut esim. Tyrion Räikkönen erään lempihahmoni mukaan, heh heh
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:43"]
Itse en tykkää tuosta vauvan nimestä, liikaa ärrää kun etu- ja sukunimi alkavat molemmat sillä. Särähtää korvaan.
[/quote]
Se on nimeltään allitteraatio: http://tieteentermipankki.fi/wiki/Nimitys:allitteraatio
Robert Räikkönen, Renny Räikkönen, Rafael Räikkönen, Jare "Keekki" Räikkönen, Ilpojonne Räikkönen, Puromatti Räikkönen
Ainoa mikä tuossa pilaa nimen on sukunimi. Robin itsessään on hyvä nimi. Sukunimi vaihtoon!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:50"]
Sukunimi vaihtoon!
[/quote]
Englannikielisillä uutissivustoilla se onkin vaihdettu: Raikkonen.
Kelpo nimi sveitsinsuomalaiselle vauvalle!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:46"]
Hugo Häkkinen, Robin Räikkönen, hyvin sopii linjaan :)
[/quote]
mihin linjaan?ei kai noilla oo mitää tekemistä keskenää.nii no molempien isät nyt ajannu formulaa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:13"]
Minusta Robin on nätti nimi.
[/quote]
Niin, tytölle.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:49"]
Robert Räikkönen, Renny Räikkönen, Rafael Räikkönen, Jare "Keekki" Räikkönen, Ilpojonne Räikkönen, Puromatti Räikkönen
[/quote]
Raineri Räikkönen, Kinttu "Räkä" Räikkönen, Rapatti Räikkönen, Joose-Jonneppi Räikkönen, Kalamatti Räikkönen
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:40"]
Toivottavasti lapselle ei tule R-vikaa...
[/quote]
Miehelläni on r-alkuinen nimi eikä hän ole r-vikainen. R-vikaisia on Suomessa aika vähän.
[/quote]
siis mitä ihmettä?ei hän nyt varmaa tarkottannu että lapselle tulee r-vika jos nimi alkaa r kirjaimella!täh?
Robin Räikkönen on mun korvaan todella wt. Samaa sarjaa kuin joku Adessa Riipijärvi, Richard Hirvonen ja niin edelleen. Jos sukunimi olisi joku toinen, niin sitten ehkä, vaikka Robin Parker tai Robin Ahlsten tms.
Turha vedota kansainvälisyyteen, koska Robin on nykyisellään maailmalla naisen nimi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:40"]
Toivottavasti lapselle ei tule R-vikaa...
[/quote]
Miehelläni on r-alkuinen nimi eikä hän ole r-vikainen. R-vikaisia on Suomessa aika vähän.