Kysymys lapsettomille naisille/miehille
Miksi käytte tällä perheenäideille- ja isille tarkoitetulla palstalla jos ette aio itse perustaa perhettä? En halua vaikuttaa k-päältä mutta tuntuu vähän oudolta että tänne tullaan repimään turpaa asioista joista ei itellä oo minkäänlaista hajua.
Kommentit (45)
Sen takia kun ei ole oikein muutakaan hyvää forumia mihin kirjoitella.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:59"]
Kyse olikin sellasista lapsettomista jotka selvästi katkeroituneina kommentoi tyyliin "Onpa hyvä ettei minulla ole lapsia, ei lapsista ole mitään iloa kenellekään bläbläblää". Okei, jokainen saa ajatella mitä haluaa mutta miksi pitää tulla haukkumaan lapsia ja lapsia hankkineita vauva-foorumille? Suomi24 yms. saitit kelpaa ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin loan heittoon perheellisiä kohtaan.
[/quote]
Sinähän vaikutat onnelliselta ihmiseltä ja Äidiltä:).
[/quote]
Todella onnelliselta vaikutat itsekin, puolustelet lasten herjaajia ja oikein ylpeilet sillä.
Jaa, no kyllä mä lapsettomuudestani huolimatta koen olevani ihan yhtä pätevä keskustelemaan mm. Mungolifesta ja Rakas sinusta on tullut pullukka -ohjelmasta kuin kuka tahansa perheenäiti.
Niin mistä asioista ei muka lapsettomilla "ole minkäänlaista hajua"?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:59"]
Kyse olikin sellasista lapsettomista jotka selvästi katkeroituneina kommentoi tyyliin "Onpa hyvä ettei minulla ole lapsia, ei lapsista ole mitään iloa kenellekään bläbläblää". Okei, jokainen saa ajatella mitä haluaa mutta miksi pitää tulla haukkumaan lapsia ja lapsia hankkineita vauva-foorumille? Suomi24 yms. saitit kelpaa ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin loan heittoon perheellisiä kohtaan.
[/quote]
Sinähän vaikutat onnelliselta ihmiseltä ja Äidiltä:).