Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lapsettomille naisille/miehille

Vierailija
01.02.2015 |

Miksi käytte tällä perheenäideille- ja isille tarkoitetulla palstalla jos ette aio itse perustaa perhettä? En halua vaikuttaa k-päältä mutta tuntuu vähän oudolta että tänne tullaan repimään turpaa asioista joista ei itellä oo minkäänlaista hajua.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy mielipiteitä parista tv-ohjelmasta joita seuraan, niin puolivahingossa ajauduin tänne.
Samalla tulee vilkaistua muutamaa muuta keskustelua esim. Ruokia koskevia.
Tätä ennen ole kuin kerran tai pari kirjoittanut tänne.
Jotain tämän tyylistä toista keskustelu palstaa kaipaisin joihin voi lapsettomatkin osallistua ja siellä puhuttaisiin mm noista tv-ohjelmista ja ruoista. Suomi24 on liian seko.

Vierailija
22/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:59"]Kyse olikin sellasista lapsettomista jotka selvästi katkeroituneina kommentoi tyyliin "Onpa hyvä ettei minulla ole lapsia, ei lapsista ole mitään iloa kenellekään bläbläblää". Okei, jokainen saa ajatella mitä haluaa mutta miksi pitää tulla haukkumaan lapsia ja lapsia hankkineita vauva-foorumille? Suomi24 yms. saitit kelpaa ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin loan heittoon perheellisiä kohtaan. [/quote] Voi ap, olet kuin nelivuotias, joka keksii kesken pelin uudet säännöt, kun lopputulos ei ollutkaan oman mielen mukainen. Paljon mieluummin fiksu lapseton keskustelukumppani kuin elämän katkeroittama äiti-ihminen. Mikä teki sinusta noin negatiivisen ja suvaitsemattoman, ap? [/quote] Jopa oli typerä ja lapsellinen vastaus vilpittömään kysymykseen. Mitä kiksejä oikein saat lapsia hankkineiden haukkumisesta? Ehkä tosiaan on parempi että sunlaiset ihmiset jää lapsettomiksi, kukapa haluaisi maailmaan lisää katkeria vollottajia? [/quote] En ole lapseton. Ap:n kaltaisia suvaitsemattomia vittupäitä en voi sietää, lapsettomia vastaan minulla taas ei ole mitään pelkän lapsettomuuden vuoksi.

[/quote]

Kukas se tässä on suvaitsematon, se joka esittää aiheellisen kysymyksen vai se joka haukkuu ihmisiä alatyylisin ilmauksin? Hävettää kirjotella samalle palstalle kaltaistesi rääväsuiden muassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä on hyviä keskusteluja kaikista aiheista.

Vierailija
24/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajalle kommenteista 17 ja 20: sitä saa mitä tilaa. Aloitus on todella asenteellinen ja turpaa ihmisellä ei ole, joten alatyyliseksikin sitä voi kuvailla. Vinkki: jos hävettää, pysy poissa :).

Vierailija
25/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:52"]

Koitapa laskea kuinka monta aloitusta vaikka etusivulla koskee lapsia? Ehkä n. 10 %. Tämä on Suomen suurin ja vilkkain yleiskeskustelupalsta, ja lapsiaiheesiinkin aloituksiin voi lapsettomatkin ihan hyvin halutessaan osallistua.

[/quote]

Mistä tuo väite on saanut alkunsa? Onko siinä mitään perää?

Vierailija
26/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:52"]

Koitapa laskea kuinka monta aloitusta vaikka etusivulla koskee lapsia? Ehkä n. 10 %. Tämä on Suomen suurin ja vilkkain yleiskeskustelupalsta, ja lapsiaiheesiinkin aloituksiin voi lapsettomatkin ihan hyvin halutessaan osallistua.

[/quote]

Mistä tuo väite on saanut alkunsa? Onko siinä mitään perää?

[/quote]

No tiedätkö jotain toista vastaavaa? Ei sellaista ole.

Vierailija
27/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku trolli selvästi. Miten fiksu voi ihminen olla jos kirjoittelee "aihe vapaa" palstalle ja jankuttaa että sinne ei saa tulla keskustelemaan kuin vauvoista ja lisäksi vain vauvan itse hankkineet? Ap, mieti mitä se aihe vapaa tarkoittaa... tarkoittaisko että aihetta ei ole rajoitettu vain ja yksinomaan vauvoihin... ota aivo käteen ja ajattele.

Lisäksi ihmettelen joidenkin käsitystä, että "jos jotain asiaa ei ole kokenut, siitä ei saisi ollenkaan keskustella". Mistä tuollainen sananvapautta rajoittava käsitys tulee?

Kummasti kaikki vaan puhuvat julkkisista, vaikkeivät itse tunne ko. julkkista, eivätkä itse ole julkkiksia. Miksi? Lapsentappamisestakin on vaahdottu palstalla --- pitäisikö olettaa että kaikki palstalla kommentoineet ovat siis äitejä, jotka ovat itse tappaneet lapsensa? Ai, ja varmaan kuolemasta puhuvat ovat itse sen vähintään kerran kokeneita ja uudesti henkeen heränneitä?

Eiköhän jokaisella ole vapaassa demokratiassa oikeus ilmaista mielipiteensä.

Vierailija
28/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota osaa lapsiperheaiheisiin keskusteluihin ja silti täältä löytyy enemmän luettavaa ja keskusteltavaa kuin mitä ehdin lukea. Olisiko sinulla suositella jotain toista yhtä vilkasta ja monipuolista palstaa kuin tämä, jonne voisin mennä vaikka olenkin lapseton?

Vierailija
29/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:51"]

Jankkaajalle kommenteista 17 ja 20: sitä saa mitä tilaa. Aloitus on todella asenteellinen ja turpaa ihmisellä ei ole, joten alatyyliseksikin sitä voi kuvailla. Vinkki: jos hävettää, pysy poissa :).

[/quote]

En minä loukkaantunut noista vastauksista, sain vaan selville että olen niskan päällä ad hominem- argumentoinnin alettua. Enkä aio pysyä poissa, ei olla P-Koreassa. En oo haastanut riitaa tietoisesti, toisin ku eräät tässäkin ketjussa.

T: 17 ja 20 kirjoittaja

Vierailija
30/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:02"]

En ota osaa lapsiperheaiheisiin keskusteluihin ja silti täältä löytyy enemmän luettavaa ja keskusteltavaa kuin mitä ehdin lukea. Olisiko sinulla suositella jotain toista yhtä vilkasta ja monipuolista palstaa kuin tämä, jonne voisin mennä vaikka olenkin lapseton?

[/quote]

Suomi24 tulee ainaski mieleen

Vierailija
31/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin hyvin vähän lapsen kasvatusta tai hoitoaiheisia ketjuja, joskus saatan lukea jotain mielenkiinnolla. Sellaisia aiheita, joista minulla on mielikuva oman lapsuuteni kautta mielikuva, olen kommentoinut. Sellaisia ovat vaikkapa alkoholin tarjoaminen alaikäiselle (siis teinille) tai lapsen kurittaminen.

En kuulu niihin, jotka jakavat tietäväisiä neuvoja lastenkasvatuksesta tai päivittelevät lasten huonoja tapoja ketjuihin, en edes avaa sellaisia ketjuja.

Täällä on niin paljon muita ketjuja, että vaikka jättää kaikki lapsiaiheiset ketjut avaamatta, keskusteluja löytyy pilvin pimein.

Olen itse kohta jo lähemmäs neljäkymmentä, joudun varmaankin hyväksymään sen, että jään vanhaksipiiaksi ja ettei lapsia tule. En oikein näe  tuota kuitenkaan syynä lakata käymästä tällä palstalla.:-)

Vierailija
32/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:04"]

[/quote]

[/quote]

Mikä palsta siellä on yhtä vilkas ja sisältää yhtä monipuolisen kirjon eri aiheita kuin tämä?

Vierailija
33/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin hyvin vähän lapsen kasvatusta tai hoitoaiheisia ketjuja, joskus saatan lukea jotain mielenkiinnolla. Sellaisia aiheita, joista minulla on mielikuva oman lapsuuteni kautta mielikuva, olen kommentoinut. Sellaisia ovat vaikkapa alkoholin tarjoaminen alaikäiselle (siis teinille) tai lapsen kurittaminen.

En kuulu niihin, jotka jakavat tietäväisiä neuvoja lastenkasvatuksesta tai päivittelevät lasten huonoja tapoja ketjuihin, en edes avaa sellaisia ketjuja.

Täällä on niin paljon muita ketjuja, että vaikka jättää kaikki lapsiaiheiset ketjut avaamatta, keskusteluja löytyy pilvin pimein.

Olen itse kohta jo lähemmäs neljäkymmentä, joudun varmaankin hyväksymään sen, että jään vanhaksipiiaksi ja ettei lapsia tule. En oikein näe  tuota kuitenkaan syynä lakata käymästä tällä palstalla.:-)

[/quote]

Kiitos tästä viestistä, eka asiallinen vastaus kysymykseen. Ei lapsettomuudessa itsessään ole mitään vikaa, ihmetyttää vaan sellaset kaikkitietävät lapsettomat jotka arvostelee vanhempia ja haukkuu lapsia tällä palstalla. AP

Vierailija
34/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:17"]

[/quote]

[/quote]

Mikä palsta siellä on yhtä vilkas ja sisältää yhtä monipuolisen kirjon eri aiheita kuin tämä?

[/quote]

Maailman menoa

Vierailija
35/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Maailman menoa

[/quote]

Ja sielläkö yhtä nopeasti käy keskustelu kuin täällä? Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
36/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Maailman menoa

[/quote]

Ja sielläkö yhtä nopeasti käy keskustelu kuin täällä? Ei pidä paikkaansa.

[/quote]

No joo, uudistuksen jälkeen koko palsta tuntuu hiljasemmalta mutta kyllä sielläkin saa juttua aikaseksi

Vierailija
37/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Maailman menoa

[/quote]

Kiitos. Kävin vilkaisemassa. Mielestäni siellä keskustelu keskittyi aika lailla politiikkaan ja yhteiskunnallisiin asioihin. En ekoilta sivuilta löytänyt yhtään ihmissuhteisiin liittyvää keskustelua, yhtään blogiaihetta, lemmikkieläimiin, muotiin ja kauneuteen tai vaikka sisustukseen liittyvää keskustelua. Ehkä selailin vain liian nopeasti, mutta aihepiireiltään se ei vaikuttanut laisinkaan niin monipuoliselta palstalta kuin tämä.

Vierailija
38/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:19"]

Koska aika pieni osa aloituksista koskee lapsia. Ps. Tää on aihe vapaa. Lapsikeskusteluille on omat osionsa.

[/quote]

Tämä on suurta viihdettä, ainakin minulle:). 47v lapseton.

Vierailija
39/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Maailman menoa

[/quote]

Kiitos. Kävin vilkaisemassa. Mielestäni siellä keskustelu keskittyi aika lailla politiikkaan ja yhteiskunnallisiin asioihin. En ekoilta sivuilta löytänyt yhtään ihmissuhteisiin liittyvää keskustelua, yhtään blogiaihetta, lemmikkieläimiin, muotiin ja kauneuteen tai vaikka sisustukseen liittyvää keskustelua. Ehkä selailin vain liian nopeasti, mutta aihepiireiltään se ei vaikuttanut laisinkaan niin monipuoliselta palstalta kuin tämä.

[/quote]

Ehkä siellä ei tosiaan ole niin paljon valinnanvaraa ku täällä mutta sanoisin että siinä osiossa pystyy aloittamaan keskustelun melkein mistä vaan aiheesta. Tietysti kandee ottaa huomioon että siellä on trolleja niinku vaippoja lestaperheen varastossa mutta aina välillä joku vastaa ihan asiallisesti, jos vaan jaksaa odottaa. Ihan hyvä palsta tääki, ei voi kiistää:)

Vierailija
40/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 jatkaa.. olen siis lapseton, mutta tänään pidin sylissä 3,5kk ikäistä vauvaa. Ihana pötkylä oli. Elämä ei aina mene suunnitellusti. Sairauden takia olen lapseton, rikkaan ja hauskan elämä silti viettänyt. Jaksan ihmetellä nuoria miten paljon elämä puristelee... Ottakaa rennosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi