Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lapsettomille naisille/miehille

Vierailija
01.02.2015 |

Miksi käytte tällä perheenäideille- ja isille tarkoitetulla palstalla jos ette aio itse perustaa perhettä? En halua vaikuttaa k-päältä mutta tuntuu vähän oudolta että tänne tullaan repimään turpaa asioista joista ei itellä oo minkäänlaista hajua.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa laskea kuinka monta aloitusta vaikka etusivulla koskee lapsia? Ehkä n. 10 %. Tämä on Suomen suurin ja vilkkain yleiskeskustelupalsta, ja lapsiaiheesiinkin aloituksiin voi lapsettomatkin ihan hyvin halutessaan osallistua.

Vierailija
2/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite ihmetelly ihan samaa. Luulen, että jotkut lapsettomat yrittävät hakea lohtua täältä oloonsa, jota saavat, kun jotkut valittavat perhe-elämästä ja oman ajan puutteesta.
Velat taas kuvittelevat tietävänsä kaiken perhe-elämästä, varsinkin niistä huonommista puolista. Todellisuus on kuitenkin jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mielenkiintoisia keskusteluja laidasta laitaan ja usein jopa hyvin perusteltuja mielipiteitä. 

Vierailija
4/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:52"]

Koitapa laskea kuinka monta aloitusta vaikka etusivulla koskee lapsia? Ehkä n. 10 %. Tämä on Suomen suurin ja vilkkain yleiskeskustelupalsta, ja lapsiaiheesiinkin aloituksiin voi lapsettomatkin ihan hyvin halutessaan osallistua.

[/quote]

Ja tätä tuntuu olevan tosi vaikea ymmärtää, kun lähes päivittäin kysytään tätä samaa asiaa.

Vierailija
5/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse olikin sellasista lapsettomista jotka selvästi katkeroituneina kommentoi tyyliin "Onpa hyvä ettei minulla ole lapsia, ei lapsista ole mitään iloa kenellekään bläbläblää". Okei, jokainen saa ajatella mitä haluaa mutta miksi pitää tulla haukkumaan lapsia ja lapsia hankkineita vauva-foorumille? Suomi24 yms. saitit kelpaa ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin loan heittoon perheellisiä kohtaan.

Vierailija
6/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista osaa puhua kuka vaan koska jokainen on ollut lapsi ja muistaa millaista se on. Tosin tuntuu siltä että kaikki lapsen saaneet ovat sen unohtaneet, varsinkin naiset.

Vierailija
7/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskohan aloitus ko. aiheesta? Suurin osa näistä keskusteluista ei taida koskea lapsia.

Vierailija
8/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:03"]

Lapsista osaa puhua kuka vaan koska jokainen on ollut lapsi ja muistaa millaista se on. Tosin tuntuu siltä että kaikki lapsen saaneet ovat sen unohtaneet, varsinkin naiset.

[/quote]

Kyllä lapsen kasvattaja katsoo asioita vähän eri perspektiivistä ku lapsi itse. Nuff said.

Vierailija
9/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät täällä hakemassa heikkoina hetkinään vahvistusta päätökselleen pysyä lapsettomina. Olisipa minullakin ollut "pelipäätösten aikana" yhtä hyvä lähdemateriaali käytössä niin varmasti olisi jäänyt lapset väliin.

Vierailija
10/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aika pieni osa aloituksista koskee lapsia. Ps. Tää on aihe vapaa. Lapsikeskusteluille on omat osionsa.

Vierailija
11/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:59"]

Kyse olikin sellasista lapsettomista jotka selvästi katkeroituneina kommentoi tyyliin "Onpa hyvä ettei minulla ole lapsia, ei lapsista ole mitään iloa kenellekään bläbläblää". Okei, jokainen saa ajatella mitä haluaa mutta miksi pitää tulla haukkumaan lapsia ja lapsia hankkineita vauva-foorumille? Suomi24 yms. saitit kelpaa ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin loan heittoon perheellisiä kohtaan.

[/quote]

Voi sua....

Kai sä tiedät, että tää ylilaudan poikien yleinen trollauspalsta, täällä on kans demiteinejä kiusaamassa teitä äityleitä.

Ne trollaa teitä just sen takia, koska ne saa teistä kaikista voimakkaimmat reaktiot; haluatko arvata paljonko jollain jonnetrollilla naurattaa, kun se kommentoi tuollaista jollekin mamille ja saa jonkun höyrypäisen vastauksen :D

Trollien tarkoituksena on saada se toinen hermostumaan ja kuluttamaan aikaansa vastaamalla provoihin.

Vierailija
12/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen vauva, entäs sinä ap? Tuolla kun eri ketjuissa törmäillään, 95 % kirjoittamistani viesteistä ei ilmene, että olen lapseton.

Vierailija
13/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä lähtien tämä on joku äitipalsta? Eikö jo nimikin kerro jotain.
Ainakaan mulla ei ole mitään kateutta tai salaisia
vauvahaaveita. Luen ihan muita aloituksia kuin
lapsiaiheisia.

Vierailija
14/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:59"]Kyse olikin sellasista lapsettomista jotka selvästi katkeroituneina kommentoi tyyliin "Onpa hyvä ettei minulla ole lapsia, ei lapsista ole mitään iloa kenellekään bläbläblää". Okei, jokainen saa ajatella mitä haluaa mutta miksi pitää tulla haukkumaan lapsia ja lapsia hankkineita vauva-foorumille? Suomi24 yms. saitit kelpaa ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin loan heittoon perheellisiä kohtaan.
[/quote]
Voi ap, olet kuin nelivuotias, joka keksii kesken pelin uudet säännöt, kun lopputulos ei ollutkaan oman mielen mukainen. Paljon mieluummin fiksu lapseton keskustelukumppani kuin elämän katkeroittama äiti-ihminen. Mikä teki sinusta noin negatiivisen ja suvaitsemattoman, ap?

Vierailija
15/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun nyt sanomaan samaa ku sata muutakin mutta tää on tosi laaja keskustelupalsta yleensä ei edes vauva-aiheita tuu luettua, välillä toki kyllä itse lapseton ja mieheni ei pysty lapsia saamaan. Perheessä läheisillä kyllä pikkusia ja niitten hoito on yks lemppari puuhista. Ne jotka hakee itsetuntoa pahottamalla toisten mieltä ei mielestäni kuulu yhdellekkään keskustelupalstalle.

Vierailija
16/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:59"]Kyse olikin sellasista lapsettomista jotka selvästi katkeroituneina kommentoi tyyliin "Onpa hyvä ettei minulla ole lapsia, ei lapsista ole mitään iloa kenellekään bläbläblää". Okei, jokainen saa ajatella mitä haluaa mutta miksi pitää tulla haukkumaan lapsia ja lapsia hankkineita vauva-foorumille? Suomi24 yms. saitit kelpaa ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin loan heittoon perheellisiä kohtaan. [/quote] Voi ap, olet kuin nelivuotias, joka keksii kesken pelin uudet säännöt, kun lopputulos ei ollutkaan oman mielen mukainen. Paljon mieluummin fiksu lapseton keskustelukumppani kuin elämän katkeroittama äiti-ihminen. Mikä teki sinusta noin negatiivisen ja suvaitsemattoman, ap?

[/quote]

Jopa oli typerä ja lapsellinen vastaus vilpittömään kysymykseen. Mitä kiksejä oikein saat lapsia hankkineiden haukkumisesta? Ehkä tosiaan on parempi että sunlaiset ihmiset jää lapsettomiksi, kukapa haluaisi maailmaan lisää katkeria vollottajia?

Vierailija
17/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:59"]Kyse olikin sellasista lapsettomista jotka selvästi katkeroituneina kommentoi tyyliin "Onpa hyvä ettei minulla ole lapsia, ei lapsista ole mitään iloa kenellekään bläbläblää". Okei, jokainen saa ajatella mitä haluaa mutta miksi pitää tulla haukkumaan lapsia ja lapsia hankkineita vauva-foorumille? Suomi24 yms. saitit kelpaa ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin loan heittoon perheellisiä kohtaan. [/quote] Voi ap, olet kuin nelivuotias, joka keksii kesken pelin uudet säännöt, kun lopputulos ei ollutkaan oman mielen mukainen. Paljon mieluummin fiksu lapseton keskustelukumppani kuin elämän katkeroittama äiti-ihminen. Mikä teki sinusta noin negatiivisen ja suvaitsemattoman, ap?

[/quote]

Jopa oli typerä ja lapsellinen vastaus vilpittömään kysymykseen. Mitä kiksejä oikein saat lapsia hankkineiden haukkumisesta? Ehkä tosiaan on parempi että sunlaiset ihmiset jää lapsettomiksi, kukapa haluaisi maailmaan lisää katkeria vollottajia?
[/quote]
En ole lapseton. Ap:n kaltaisia suvaitsemattomia vittupäitä en voi sietää, lapsettomia vastaan minulla taas ei ole mitään pelkän lapsettomuuden vuoksi.

Vierailija
18/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nää lapsettomat jotka tulee kitisemään vauvoista ja niitä hankkineista vauva-aiheiselle foorumille. Vähän sama ku mä menisin haukkumaan bussikuskeja Joukkoliikennefoorumille tai koodareita MuroBBS:lle.

Vierailija
19/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:07"]

Niin mistä asioista ei muka lapsettomilla "ole minkäänlaista hajua"?

[/quote]

Siinä sitä onkin sulla miettimistä.

Vierailija
20/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin viime vuoteen asti haluavani olla lapseton, mutta kun sain joulukuussa tietää olevani raskaana, mieli muuttui. Olen niin onnellinen tulevasta lapsestani! Ikää nyt 28.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan