vielä humalassa????
Join eilen klo 18.50-04.10 välillä noin 15 keskaria. heräsin klo 12.00 about. ja tuntuu että vieläkin huippasee. Mikä minua vaivaa? Kertokaa jos tiedätte. Ei nyt enää pitäisi olla humalassa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua. Kun elämässä on asiat mallillaan ei tarvitse päihtyä. Sulla ei selvästikään niin ole
Tämä ei ole vastaus kysymykseeni.
Miksi alapeutuksia kaksi muttei vastausta kysymykseeni? Ihme moralisteja.
Eikö tuo ole hyvä juttu jos tykkäät kännissä kerran olla?
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua. Kun elämässä on asiat mallillaan ei tarvitse päihtyä. Sulla ei selvästikään niin ole
Minä taas säälin niitä sairaita ihmisiä jotka ovat osaltaan syyllisiä tilanteeseeni. Jokatapauksessa.. yksi ilta humalassa ei ole mikään saakelin synti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole hyvä juttu jos tykkäät kännissä kerran olla?
Öö..yksi lauantai-ilta?
Minkä kokoisia? Jos 15 pinttiä, niin hyvin saatat vielä olla kännissä.
Noin 15 olutta... Eikö muisti riitä. Oliko 15 vai peräti enemmän. Selvästikin olet mies. Alkoholisti ehkäpä
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoisia? Jos 15 pinttiä, niin hyvin saatat vielä olla kännissä.
Normi pikkutölkit. ap
Vierailija kirjoitti:
Noin 15 olutta... Eikö muisti riitä. Oliko 15 vai peräti enemmän. Selvästikin olet mies. Alkoholisti ehkäpä
Hehhe. Ei ollut juotu koska 2 on vielä kaapissa.Olin selvä ostaessani 14. Kolme lonkeroa oli kaapissa. Kaksi keskaria jäljellä. ap
Eipä taida kukaan tietää miksi olen vielä kännissä? maksan polttoaikaa tuolle määrälle on ollut hmm 9 tuntia. Kysy vauvapalstalta just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehhe. Ei ollut juotu koska 2 on vielä kaapissa.Olin selvä ostaessani 14. Kolme lonkeroa oli kaapissa. Kaksi keskaria jäljellä. ap
Miksi vähättelet juomiesi annosten määrää? Sanot että "noin" taidat tiedostaa itsekin ettei ole terveen ihmisen annoksia. Taitaa olla riippuvuus kun juotatuttaa
Aika useinhan sellainen pöhnä on vielä pitkälle päiväänkin. Aika sekaisinkin voi vielä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vähättelet juomiesi annosten määrää? Sanot että "noin" taidat tiedostaa itsekin ettei ole terveen ihmisen annoksia. Taitaa olla riippuvuus kun juotatuttaa
Vähättelen vain verrannollisesti olooni tällä hetkellä, mitä ihmettelen. Enkä edelleenkään saa vastausta kysymykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Aika useinhan sellainen pöhnä on vielä pitkälle päiväänkin. Aika sekaisinkin voi vielä olla.
Mulle tämä on aika epäluonnollista. Mitä myrkkyä noissa nykyajan keskareissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä on aika epäluonnollista. Mitä myrkkyä noissa nykyajan keskareissa on?
Kertahan se on ensimmäinen kaikille kokemuksille.
Välttelet myös käyttämästä juomasi alkoholin oikeaa nimeä. Käytät nimeä keskari. Sekin kertoo torjunnasta ja siitä että sinulla on siihen läheinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas säälin niitä sairaita ihmisiä jotka ovat osaltaan syyllisiä tilanteeseeni. Jokatapauksessa.. yksi ilta humalassa ei ole mikään saakelin synti.
Kenen vastuulla sinun juominen siis mielestäsi on?
Taisi AP saada tarpeekseen. Semmosta se on. Tainnut jo avata ne kaksi jäljelle jäänyttä olutta. Pitäähän sitä tasoitella. Samalla voi käydä ostamassa vähän lisää.
ap....................... täällä. halusin vain tietää minkä takia on tällainen "humalainen" olo kun on jo kulunut jonkin verran viimesimmästä tölkistä. Mielestäni tämä ei ihan normaalia ole?