Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vielä humalassa????

Vierailija
14.11.2021 |

Join eilen klo 18.50-04.10 välillä noin 15 keskaria. heräsin klo 12.00 about. ja tuntuu että vieläkin huippasee. Mikä minua vaivaa? Kertokaa jos tiedätte. Ei nyt enää pitäisi olla humalassa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sinua. Kun elämässä on asiat mallillaan ei tarvitse päihtyä. Sulla ei selvästikään niin ole

Vierailija
2/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin sinua. Kun elämässä on asiat mallillaan ei tarvitse päihtyä. Sulla ei selvästikään niin ole

Tämä ei ole vastaus kysymykseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeutuksia kaksi muttei vastausta kysymykseeni? Ihme moralisteja.

Vierailija
4/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole hyvä juttu jos tykkäät kännissä kerran olla?

Vierailija
5/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas säälin niitä sairaita ihmisiä jotka ovat osaltaan syyllisiä tilanteeseeni. Jokatapauksessa.. yksi ilta humalassa ei ole mikään saakelin synti.

Vierailija
6/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole hyvä juttu jos tykkäät kännissä kerran olla?

Öö..yksi lauantai-ilta?

Vierailija
7/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia? Jos 15 pinttiä, niin hyvin saatat vielä olla kännissä.

Vierailija
8/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 olutta... Eikö muisti riitä. Oliko 15 vai peräti enemmän. Selvästikin olet mies. Alkoholisti ehkäpä

Vierailija
9/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoisia? Jos 15 pinttiä, niin hyvin saatat vielä olla kännissä.

Normi pikkutölkit. ap

Vierailija
10/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 15 olutta... Eikö muisti riitä. Oliko 15 vai peräti enemmän. Selvästikin olet mies. Alkoholisti ehkäpä

Hehhe. Ei ollut juotu koska 2 on vielä kaapissa.Olin selvä ostaessani 14. Kolme lonkeroa oli kaapissa. Kaksi keskaria jäljellä. ap

Vierailija
11/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida kukaan tietää miksi olen vielä kännissä? maksan polttoaikaa tuolle määrälle on ollut hmm 9 tuntia. Kysy vauvapalstalta just joo.

Vierailija
12/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehhe. Ei ollut juotu koska 2 on vielä kaapissa.Olin selvä ostaessani 14. Kolme lonkeroa oli kaapissa. Kaksi keskaria jäljellä. ap

Miksi vähättelet juomiesi annosten määrää? Sanot että "noin" taidat tiedostaa itsekin ettei ole terveen ihmisen annoksia. Taitaa olla riippuvuus kun juotatuttaa

Vierailija
13/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useinhan sellainen pöhnä on vielä pitkälle päiväänkin. Aika sekaisinkin voi vielä olla.

Vierailija
14/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vähättelet juomiesi annosten määrää? Sanot että "noin" taidat tiedostaa itsekin ettei ole terveen ihmisen annoksia. Taitaa olla riippuvuus kun juotatuttaa

Vähättelen vain verrannollisesti olooni tällä hetkellä, mitä ihmettelen. Enkä edelleenkään saa vastausta kysymykseeni. 

Vierailija
15/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika useinhan sellainen pöhnä on vielä pitkälle päiväänkin. Aika sekaisinkin voi vielä olla.

Mulle tämä on aika epäluonnollista. Mitä myrkkyä noissa nykyajan keskareissa on? 

Vierailija
16/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä on aika epäluonnollista. Mitä myrkkyä noissa nykyajan keskareissa on? 

Kertahan se on ensimmäinen kaikille kokemuksille.

Vierailija
17/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelet myös käyttämästä juomasi alkoholin oikeaa nimeä. Käytät nimeä keskari. Sekin kertoo torjunnasta ja siitä että sinulla on siihen läheinen suhde.

Vierailija
18/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas säälin niitä sairaita ihmisiä jotka ovat osaltaan syyllisiä tilanteeseeni. Jokatapauksessa.. yksi ilta humalassa ei ole mikään saakelin synti.

Kenen vastuulla sinun juominen siis mielestäsi on?

Vierailija
19/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi AP saada tarpeekseen. Semmosta se on. Tainnut jo avata ne kaksi jäljelle jäänyttä olutta. Pitäähän sitä tasoitella. Samalla voi käydä ostamassa vähän lisää.

Vierailija
20/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap....................... täällä. halusin vain tietää minkä takia on tällainen "humalainen" olo kun on jo kulunut jonkin verran viimesimmästä tölkistä. Mielestäni tämä ei ihan normaalia ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme