vielä humalassa????
Join eilen klo 18.50-04.10 välillä noin 15 keskaria. heräsin klo 12.00 about. ja tuntuu että vieläkin huippasee. Mikä minua vaivaa? Kertokaa jos tiedätte. Ei nyt enää pitäisi olla humalassa.
Kommentit (27)
Ehkä olet vain väsynyt? Vaikka olisit nukkunut niin uni ei ole samanlaista kuin selvänä.
Vierailija kirjoitti:
ap....................... täällä. halusin vain tietää minkä takia on tällainen "humalainen" olo kun on jo kulunut jonkin verran viimesimmästä tölkistä. Mielestäni tämä ei ihan normaalia ole?
Mä olen aika usein vielä aamu 8 ihan hutikassa jos oon illalla tintannut vaikka oisinkin sammunut viimeistään puolilta öin, selkenee päivän mittaan.
Käyttämäni lääkitys vielä varmaan vahvistaa humalaista oloa.
Alkoholiannos palaa keskimäärin 2 tunnissa eli sun annosmäärällä kestää n. 30 h aloitushetkestä, että puhallat nollat. Jos oot normipainoinen. Eli n. 01 ens yönä oot vesiselvä, joten ei ihme, että herätessä vähän huippasi 😉
Yhden illan takia ei kannata alkaa juomaan. Pe-la on sekin siinä ja siinä. Joskus työt on niin esteenä ettei voi kurlata kunnolla. Turha moralisoida kun alkoholi on ainoa laillinen päihde.