Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vielä humalassa????

Vierailija
14.11.2021 |

Join eilen klo 18.50-04.10 välillä noin 15 keskaria. heräsin klo 12.00 about. ja tuntuu että vieläkin huippasee. Mikä minua vaivaa? Kertokaa jos tiedätte. Ei nyt enää pitäisi olla humalassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan takia ei kannata alkaa juomaan. Pe-la on sekin siinä ja siinä. Joskus työt on niin esteenä ettei voi kurlata kunnolla. Turha moralisoida kun alkoholi on ainoa laillinen päihde.

Vierailija
22/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoinfarkti/verenvuoto-oireet??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain lääkityksiä jotka vois tuoda yhteisvaikutuksia?

Vierailija
24/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain väsynyt? Vaikka olisit nukkunut niin uni ei ole samanlaista kuin selvänä. 

Vierailija
25/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sammu

Vierailija
26/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap....................... täällä. halusin vain tietää minkä takia on tällainen "humalainen" olo kun on jo kulunut jonkin verran viimesimmästä tölkistä. Mielestäni tämä ei ihan normaalia ole?

Mä olen aika usein vielä aamu 8 ihan hutikassa jos oon illalla tintannut vaikka oisinkin sammunut viimeistään puolilta öin, selkenee päivän mittaan.

Käyttämäni lääkitys vielä varmaan vahvistaa humalaista oloa.

Vierailija
27/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiannos palaa keskimäärin 2 tunnissa eli sun annosmäärällä kestää n. 30 h aloitushetkestä, että puhallat nollat. Jos oot normipainoinen. Eli n. 01 ens yönä oot vesiselvä, joten ei ihme, että herätessä vähän huippasi 😉