Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?

Vierailija
14.11.2021 |

Aloitan:

-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.

-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.

-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.

Kommentit (1342)

Vierailija
1281/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkärimarssi / Ateenalaisten laulu / Virret

Vierailija
1282/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Policen stalkkeribiisi vie voiton, "Every Breath You Take" hyi hitto miten joku on voinut kirjoittaa tuollaisen tekstin ja jotkut sitten laulaa sitä ja siitä vielä tykätään. :(

Pitäisikö kaikkien laulujen siis mielestäsi olla siirappisia "I love you, my sweet baby" -mössöä? Mistään vähänkään synkästä aiheestako ei saa laulaa ollenkaan? Policen biisi on oivaltavasti tehty. Olen huomannut, että joidenkin ihmisten on mahdotonta ymmärtää, että biisintekijä ei läheskään aina tarkoita itseään, vaikka hän tekisi biisin minä-muodossa.

Sting teki "Every Breath You Take"-biisin erotilanteessa. Jossain haastattelussa hän mainitsi asiasta. Ilmeisesti fiilikset olivat olleet stalkkeritunnelmaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku- Hanuri 

Vierailija
1284/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweet sixteen - Billy Idol - ei tarvi selityksiä

Myös "Kings of Leon -Use somebody" on hämmentävä. Miksi siinä käytetään sanaa use? Tulee jotenkin hyväksikäyttö mieleen vaikka kyseessä on nähtävästi vain kaipuuta toisen luokse. 

Vierailija
1285/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei -ansaitusti-  ole mikään tunnettu laulu, mutta se Fredin Euroviisuissa esittämä Pumppump. Voi ällötys. 

Vierailija
1286/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina vihannut sika, ja setä verta juo..

Tuntuu vieläkin sairaalta että ala-asteella piti sietää sitä koulussa, voin silloin niin huonosti 

Eikä todellakaan tuo mieleen minun joulua 

Ei siitä joulu pidä mieleen tullakaan, vaan sian surkean lyhyt elämä ja ihmisten järjetön kinkulla mässäily jouluna.

Vierailija
1287/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei -ansaitusti-  ole mikään tunnettu laulu, mutta se Fredin Euroviisuissa esittämä Pumppump. Voi ällötys. 

Kyllä tuo on tunnettu meille, jotka seurasimme euroviisuja jo 70-luvun puolivälissä.

Vierailija
1288/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikku urheilija -lastenlaulu.

Sanoitus meni jotenkin näin.

Isä lompakollaan ikkunoita maksaa saa, minä tällä alapäällä vaan.

Laulun laulaa sellainen pikkupoika.

Vierailija
1289/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicen  "Rakkauden ammattilainen"  -   kuvottaa ja täysin epäuskottava;  ei liene tarvettta selittää..

Vierailija
1290/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua onkin aina huvittanut kun Arja Koriseva silmät pyöreinä vetää tosissaan kuningaskobran. Sanoitukset on taattua vanhanajan tyyliin peiteltyä kaksimielisyyttä. Tarina minunkin korviin kuulostaa miehen alkavalta erektiolta, on "silmälasi käärmeinen" "viidakkoa" ja "temppeliä" jne. Koko kappale hyvin kuvaava ja kaksimielinen.

-Eipä ole moinen  tullut ikinä mieleen.   Eiköhän se kaksimielisyys synny  kuuntelijan päässä...

Vierailija
1291/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskan Suloinen myrkynkeittäjä. Jos mies laulaisi tämän, niin johan nousisi äläkkä.

Vierailija
1292/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kettu juoksi yli järven, kettu juoksi yli järven, saammehan, saammehan, laulaa leipurin laulun"

"Aleksille taikinaa, Aleksille taikinaa ja Juliukselle voita. Kyllä se Julius tulla saa, kyllä se Julius tulla saa kun se on niin nötti poika"

WTF???

Vierailija
1293/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laulu missä maanantai aamuna krapula ja vapina, tuijotan vessan seinää. Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina , minä se vasta kehtaan.  

Yök, yök, yök. Tulee mielee pervo setämies , joka kuvittelee että saa kaikki naiset sänkyynsä , nuorista alkaen, ja krapulasta tulee mieleen pahanhajuinen vanhan viinan ja valkosipulin sekainen hengitys jossa hampaita ei ole koko viikonloppuna pesty . Eli äijä joka ei tajua olevansa oksettava. 

Vierailija
1294/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin Häitä pidelly. En nyt tiedä ällöttääkö, enemmänkin ärsyttää. 

Tyyppi märisee, kun joku toinen on vienyt naisen altterille. Mä ajattelin että kantaisit mun nimee jne, mutta sut saakin joku Antti Järvinen. Olisko kannattanut tehdä jotain peliliikkeitä eikä roikottaa toista varalla ja sitten uhriutua kun siitä tuleekin rouva Järvinen. 

Toinen samaa sarjaa on Sara Siipolan Paskana. Joo, tiedän kyllä tunteen, kun kaikki menee päin sitä ihteään, mutta on kovin itsekästä sanoa, että maa ei saa pyöriä ja pysäyttäkää kaikki lintuja ja internetiä myöten kun MÄ OON PASKANA. 

Vierailija
1295/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliveto, laskelmoitu ällöteksti on Mikko Alatalon vedätyksessä Ihmisen ikävä toisen luo. 

Vierailija
1296/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raptori: oi beibi

Vierailija
1297/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöni onneton,

tule tänne riemulla, ota siemen multa!

Miehen luo nyt riemuiten:

Kiitollisna siemenen otan kyllä sulta.

Varpunen jouluaamuna kertoo kuolleesta lapsesta, eikä mistään perversioista. Siemen on linnulle annettava siemen, jonka lapsi antaa ja laulussa tulkitaan linnun olevan pikkuveli, joka on taivaasta tullut heitä tervehtimään.

Vierailija
1298/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honkain keskellä pirttini seisoo. Kamalaa kaksimielisyyttä. Hongat jöpsöttää ja pirtistä salakatsellaan. Ei jatkoon. 

Vierailija
1299/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyttöni onneton,

tule tänne riemulla, ota siemen multa!

Miehen luo nyt riemuiten:

Kiitollisna siemenen otan kyllä sulta.

Varpunen jouluaamuna kertoo kuolleesta lapsesta, eikä mistään perversioista. Siemen on linnulle annettava siemen, jonka lapsi antaa ja laulussa tulkitaan linnun olevan pikkuveli, joka on taivaasta tullut heitä tervehtimään.

Nimenomaan on perverssio laulussa. 

Vierailija
1300/1342 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunaprinsessa on mallinukke mitä pikkupoika ihastelee :)