Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (1342)
Mä JOKA PÄIVÄ töitä teen... Missä lomat ja vapaat? Ja se pikku kullannuppu... 😂
Huumorilla menee.
Vierailija kirjoitti:
Juicen "Rakkauden ammattilainen" - kuvottaa ja täysin epäuskottava; ei liene tarvettta selittää..
Mun mielestä se ei kerro prostituoidusta, vaan ihan tavallisesta tyypistä, joka vaan on seksuaalisesti aktiivinen.
Mutta joo, muakin kyllä vähän inhottaa toi kappale.
Monet Apulannan biisit tai kyseisen sanoittajan muille tekemät, jotka kertovat kusipäisestä käytöksestä naisia kohtaan.
Perseraiskauksen kaikki biisit erityisesti peräsuoli repeää. Tästä tulee Kennet Pinyanin onnettomuus mieleen.
Teen mitä vaan; pumppaan rautaa, juosten kierrän maan, jos niin mä saan sinut innostumaan. Teen sulle sen pienen tempun vanhanaikaisen. ;) Oon Pelimies kova kuntoinen! ... Tule niin vien sinut kahville ja nakkikioskille jatkoille
"Koskaan et muuttua saa"
Laahaava itkuvirsi, ja toivomus ettei kumppani saisi muuttua ja kehittyä vaikka tulee ikää lisää. Pitäisi olla miehen mieliksi menneisyyden vankina.
Vierailija kirjoitti:
Porilaisten marssi.
Nythän Suomen puolustusta pyritään kaikin tavoin vahvistamaan, pakon edessä. Sotahullut eivät ole täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juicen "Rakkauden ammattilainen" - kuvottaa ja täysin epäuskottava; ei liene tarvettta selittää..
Mun mielestä se ei kerro prostituoidusta, vaan ihan tavallisesta tyypistä, joka vaan on seksuaalisesti aktiivinen.
Mutta joo, muakin kyllä vähän inhottaa toi kappale.
Monet ovat Juicen Rakkauden ammattilainen -biisiä yrittäneet ymmärtää ja avata. Yleisesti kerrotaan, että se kertoo pyyteettömästä rakkaudesta ja siinä on viittauksia Jeesukseen kohdassa "Hän kantaa mukanaan kaiken julmuuden ja pilkan. Saa naulat vuorollaan läpi ranteen, läpi nilkan"
Itse ajattelisin, ettei laulu kerro prostituoidusta, koska kertsissäkin sanotaan "Hän sai ammatiksi rakkauden, mutta ei tee sitä työksi".
Juicen itsensä mukaan biisissä ei ilmeisesti viitattu prostituoituun sen paremmin kuin Jeesukseenkaan. Tulkinta vapaa siis.
PCD React
Why don't you mess me 'round like you're supposed to?
You're turning me cruel 'cause I'm just wanting you to react
Looking for a little confrontation
Now I know the nice guys turn me bad
The less you do, the more it makes me crazy (crazy)
You're turning me cruel 'cause I'm just wanting you to react
Taivas on sininen ja valkoinen
(Traditional)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sleepy Sleepersillä on hyvää mutta hieman epäilyttävää tuotantoa.
Näille sitten alle kouluiässä hihiteltiin Finnhits-kasettia kuunnellessa. "Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh" kuulosti tuhmalta, vaikkei oltu varmoja miksi. Joku Mr. Tampax olisi jo ollut aivan käsittämätöntä "kun polulla hölkkäät otsasi hies, olen sisälläsi ja olen kuin mies hei naiset, olen Mr. Tampax"
Sliippareilla nyt ylipäätään oli tarkoituksena rienata kaikkea mikä liikkuu ja vaikka heillä on ällöjä sanoituksia loputtomasti, ne eivät ällötä yhtä paljon kuin muiden tekijöiden ällöt kappaleet, joissa tarkoitus on ollut olla syvällinen tai jotenkin hauska tai oivaltava.
"Kun sinä juokset märkänä hiestä
Minä olen siellä ja muistutan miestä
Naiset, olen Mister Dampax"
Herran kämmenellä -virsi saa oksetusreaktion aikaan. Painukoon Herra kämmenineen v-ttuun!