Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (1208)
"On jouluyö sen hiljaisuutta yksin kuuntelen..."
Vaikka en keski miten hiljaisuutta voi kuunnella. Toivon kyllä monille sitä musiikin sijaan valtavasti !
Vierailija kirjoitti:
Sleepy-Sleepers: ..Seimestä löysin elämäni naisen, seitsenvuotiaan kaunokaisen..!
Joo ja toinen löysi museosta elämänsä naisen, satavuotiaan kaunokaisen! Onkos tässä elämässä mitään järkeä, tarkemmin kun ajattelee? Ja päätä särkee! Överiksi vedetään ääripäät tässä; hauska biisihän tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..pienet rinnat prinsessallani siedän..
Jalomielistä sietää niin vakava asia.
Niin varsinkin kun luultavasti homosuhteesta oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sleepy-Sleepers: ..Seimestä löysin elämäni naisen, seitsenvuotiaan kaunokaisen..!
Joo ja toinen löysi museosta elämänsä naisen, satavuotiaan kaunokaisen! Onkos tässä elämässä mitään järkeä, tarkemmin kun ajattelee? Ja päätä särkee! Överiksi vedetään ääripäät tässä; hauska biisihän tämä.
Hauska biisi? Oletko hullu !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo, mikä nainen ja Dirlandaa. Ukot kuolaa ihan pidäkkeettä naisen perään ulkomuodon perusteella. Esineellistämistä pahimmillaan.
Tuohon aikaan ihmiset tapasivat toisiaan ja seurustelivat kasvokkain. Nykyään ihmiset pelkäävät toisiaan eivätkä uskalla lähestyä. Kumpi sitten parempi?
No koetas itse joskus arvata. Vihje : Miksi sadismi ja masokismi on nykyään kaduilla ja someilla niin suosittua?
Kaikki Bat ja Ryydin tuotanto 🐒 vaikka ärsyttävästi päähän jääviä renkutuksia onkin eikä ne kappaleet huumorintajuttomille olekaan tehty.
Se Inner Circlen reggae-renkutus, joka soi melko usein radiossa:
Girl I want to make you sweat
Sweat till you cant sweat no more
And if you cry out
I'm gonna push it
push it, push it some more...
Tuohan siis ilmiselvästi kertoo kuinka mies haluaisi r#iskata naisen väkivaltaisesti. Way to go, bro!
Vierailija kirjoitti:
Mustan kissan tango.
"Jos mustan kissan saisin, mä sitä rakastaisin"
Taas yksi laiton kappale eläimiin sekaantujista, hyi s..tana !
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en keski miten hiljaisuutta voi kuunnella. Toivon kyllä monille sitä musiikin sijaan valtavasti !
Etkö? Minä keskityn usein nimenomaan siihen kuinka ympärillä ei kuulu mitään. Varsinkin luonnossa tuosta tulee ihana olo.
Vierailija kirjoitti:
Timanttei: "Ja mä löydän vielä jonkun, joka kattoo mua kuin mä oisin maailman ainoo. Puhuu kauniisti ja palvoo mun ihoo"
Ulkonäön korostus. Nuorena tuntui, että miehiä kiinnostaa usein pelkkä ulkonäkö ja tuntemattomat sedät kommentoi ja yritti tunkea seuraan. Helpointa olisi ollut löytää joku, joka palvoo ihoa. Vaikeinta sellainen, joka on kiinnostunut ihmisenäkin.
Tämä on se ikuisuuskysymys, että mitä ihmettä tuo "kiinnostunut ihmisenäkin" sitten pitää sisällään?
Kyllä varmaan joskus vakiintuneena keski-iässä voi älyllistä keskustelua löytää ja ehkä jopa sitä kautta kiinnostusta.
Mutta tuskin nuoret edelleenkään "ihmisestä" kiinnostuvat, mitä ihmettä se sitten oikein tarkoittaneekaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska biisi? Oletko hullu !
Ilmeisesti olen...olin alle 7 vuotta kun paljon vanhempi sisarukseni kuunteli tätä. Kyllä silloin jo tajusin että se on huumoria. (Ja ei, oikeasti en näe mitään hauskaa lasten tai vanhusten hyväksikäytössä, en ota tätä biisiä sillä tavalla vakavasti, eihän tässä nyt tosissaan olla)
Vierailija kirjoitti:
And if you cry out
I'm gonna push it
push it, push it some more...Tuohan siis ilmiselvästi kertoo kuinka mies haluaisi r#iskata naisen väkivaltaisesti. Way to go, bro!
Pitääkö kaikkien seksiviittausten merkitä r*iskauksia? Enemmän tuo tulkinta kertoo kuulijasta kuin biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö? Minä keskityn usein nimenomaan siihen kuinka ympärillä ei kuulu mitään. Varsinkin luonnossa tuosta tulee ihana olo.
Luontokaan nyt harvoin on kovin hiljainen. Ei, en ole kyllä koskaan kuunnellut mitään sellaisessa paikassa missä ei mitään kuulu.
Mutta ehkä niiden "valkoisten seinien sisällä" kaikki on mahdollista, riippuen tosin diagnoosista ja/tai oikeanlaisesta lääkityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa se musiikin kuuntelu kokonaan, mikäli kaikista biiseistä löytää jotain kaksmielistä tai ällöttävää.
Kannattaa lopettaa se kommentointi, mikäli ei ymmärrä aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
And if you cry out
I'm gonna push it
push it, push it some more...Tuohan siis ilmiselvästi kertoo kuinka mies haluaisi r#iskata naisen väkivaltaisesti. Way to go, bro!
Pitääkö kaikkien seksiviittausten merkitä r*iskauksia? Enemmän tuo tulkinta kertoo kuulijasta kuin biisistä.
Kyllähän kaikki viittaa paljon myös tulkitsijaan eli kuuntelijaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
And if you cry out
I'm gonna push it
En minäkään tällaisista sanoituksista pidä, mutta en välttämättä olettaisi tuon kertovan raiskauksesta, vaan että nainen huutaa nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No se, että "tontut juovat lientä". Tein tästä aloituksenkin eilen.
Teekkarien kuorolla on tapana jäädä luuppiin tuohon "juovat lientä" -kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Elaine, Pirkka-Pekka Peteliuksen renkutuksena ällötti jo silloin lapsena. Sanoituksia enemmän vielä ne namusedän ilmeet.
Sä muistatko viel, puistikkotoen,jossa kahden kuljimme silloin illoin ain, oma armas Elaine
Totta, niin muuntautuvaksi näyttelijäksi on PPP:llä kyllä harvinaisen vähän ilmeitä, silmätkin jähmettynyt tuijottamaan jotakin.
Myös saman laulajan "Lellelle" rasittavan tuntuinen, tosin vähän lällötyksineen hauskakin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
And if you cry out
I'm gonna push it
En minäkään tällaisista sanoituksista pidä, mutta en välttämättä olettaisi tuon kertovan raiskauksesta, vaan että nainen huutaa nautinnosta.
Mikään ei näet ole pysyvää : naisenkin nautinto tulee ja menee
Se häiritsee aina vietävästi, että joulutunteen pitäisi välittyä yksinäisyydestä. Ne jotka tykkää tästä : toivottavasti saatte viettää vielä monta yksinäistä joulua !